Levent Altuntaş 29 Ocak 2010 Paylaş 29 Ocak 2010 sevgili ford severler, yeni aldığım araçta keşfettim ki kumanda ile çift kilitleme yaptığımda sinyaller yanmıyor. ancak kapılar çift kilitleniyor. yarın ilk işim camın birini açık bırakıp alarmın çalışıp çalışmadığını kontrol etmek olacak. bu konuda (sinyaller??) yardımlarınızı bekliyorum. nedendir. ayrıca anahtarla şöför tarafından da sanki kilitleme yapmıyor (çift) ama yolcu tarafından yapıyor. kilitmi bozuk?? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 29 Ocak 2010 Paylaş 29 Ocak 2010 Camı açama testine gerek yok.Çift kilitlemeyi arabanın içinde iken yapın ve kapıyı içten açmaya çalışın .Açılmıyorsa çift kilitleme çalışıyor demektir. Yorum bağlantısı
Mustafa Açıkgöz 13 Temmuz 2010 Paylaş 13 Temmuz 2010 aynı sorun bende de var bir türlü bulamıyorum çift kilitleme yapmasına rağmen 4lü ler yanmıyor ve ikaz vermiyor. alrm devrede gösteriyor ama içeride iken kilitlediğimde herhangi bir alarm sesi yok...???? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Temmuz 2010 Paylaş 13 Temmuz 2010 Öncelikle bu testi yapın, sorun olmasaydı flaşörler yanardı, açık kalan bir yerler olmalı, alarm da devreye girmez. http://www.otoclubturkiye.com/forum/Kilit-ve-s...ue-t186297.html Yorum bağlantısı
Mustafa Açıkgöz 13 Temmuz 2010 Paylaş 13 Temmuz 2010 Öncelikle bu testi yapın, sorun olmasaydı flaşörler yanardı, açık kalan bir yerler olmalı, alarm da devreye girmez.http://www.otoclubturkiye.com/forum/Kilit-ve-s...ue-t186297.html bütün testleri uyguladım ama sonuç alamadım kapı siwtchleri hepsinde servis modunda ikaz veriyor. ama çift kilitlemede alrm dan yine tık yok... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Temmuz 2010 Paylaş 13 Temmuz 2010 Bagaj ve bagaj açma düğmesi? Motor kaputu? İç gözlere el gezdirince de test kornası bip lemeli... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Temmuz 2010 Paylaş 14 Temmuz 2010 Ön kaputu açınca, gidiş yönüne göre, sağda anahtar olmalı, bagajdaki de kilide entegre. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Temmuz 2010 Paylaş 15 Temmuz 2010 Kaputu açınca, sağ farın arkasına denk gelen yerde yaylı bir anahtar olmalı, kaput kapanınca temas ediyor ve aşağı bastırıyor. Bagajı açınca içerde yanan uyarı ayrı bir şey, testi yaparken: 1. bagaj düğmesine basınca bipler 2. Bagajı yukarı kaldırırken ikinci defa bipler Gereksiz karışık bir sistem, dolayısı ile bozulma riski taşır. Yorum bağlantısı
Ahmet Savaş 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 sevgili ford severler, yeni aldığım araçta keşfettim ki kumanda ile çift kilitleme yaptığımda sinyaller yanmıyor. ancak kapılar çift kilitleniyor. yarın ilk işim camın birini açık bırakıp alarmın çalışıp çalışmadığını kontrol etmek olacak. bu konuda (sinyaller??) yardımlarınızı bekliyorum. nedendir. ayrıca anahtarla şöför tarafından da sanki kilitleme yapmıyor (çift) ama yolcu tarafından yapıyor. kilitmi bozuk?? ön kaputun sol farın üst kısmında yaylı bir anahtar var . genelde o anahtar kırılıyor ve kaput o anahtara basmıyor. flaşörü yakan o anahtar. tecrübe ile sabit. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 ön kaputun sol farın üst kısmında yaylı bir anahtar var . genelde o anahtar kırılıyor ve kaput o anahtara basmıyor. flaşörü yakan o anahtar. tecrübe ile sabit. nasıl kırılıyorki merak ettim?dügmenin dış koruması falan var lastikli. dügme su temasına maruz kaldı ise iletim yapmıyor olabilir.yada yuvasından çıkmış olabilir buda zor ihtimal gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 (düzenlendi) yanılmıyorsam v kayışının hizasına gelen siyah lastikli dügmeye benzeyen olabilir digerleri tutturma aparatları.farın içten bitim kısmınadaki buton olmalı.benim araçta daha baş tarafta kalıyor bu buton.görünüm aynı. 19 Temmuz 2010 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 kadir; şimdi usdayla konuşdum, kaputdaki siviçler, kilitle beraber satıldıgı için ayrı bulunmaz dedi, onları söküp, kablolarını baglıyolarmış, bazılarında da tam tersini, kablolarını ayırıyoruz, sorun kalmıyor dedi, sende bu şekilde yapıp deneyebilirsin. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 kadir; şimdi usdayla konuşdum, kaputdaki siviçler, kilitle beraber satıldıgı için ayrı bulunmaz dedi, onları söküp, kablolarını baglıyolarmış, bazılarında da tam tersini, kablolarını ayırıyoruz, sorun kalmıyor dedi, sende bu şekilde yapıp deneyebilirsin. kilitle hiç ilgisi olmayan bir aparat ama vardır bi mantıgı.kabloları nasıl baglıyorarmış bunu anlamadım.neye baglanıyormuşki. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Temmuz 2010 Paylaş 20 Temmuz 2010 evet oktay abi dedigin resim dogru. aama bende o yer sökülmüş boşta acaba oranın kablo tesisatı sagdanmı geliyor yoksa soldanmı geliyor bunu söylerseniz ona göre kablosunu bulmaya çalışıcam. altında far var ve incelememde zor görünüyor ama bakarım en kısa sürede.yazarım.istersen yolladıgım resmi ekle arkadaşlarda faydalansın kadir. Yorum bağlantısı
Mustafa Açıkgöz 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 ahmet arkadaşımın tecrübe ile sabit dediği olaya katılıyorum. kendisine teşekkür ederim. Kaput switchini tam elimle bastırdım ve çift kilitleme yaptım alrm flaşörlerle beraber devreye girdi. Demek ki kaput switchleri önemli kapı siwitchlerinde sorun olmayınca çift kilitleme yapıyor , ama flasör de yok, alarm da Yorum bağlantısı
Misafir 27 Temmuz 2010 Paylaş 27 Temmuz 2010 sevindim kadir.kaput butonunun kablosu sorun olcak sanıyodum ama hallettin sanırım. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 (düzenlendi) tesisat taki soketler çok harap olmuş bende çok ugraşıyorum.soketin dipleri kablo girişi yani hep soyulmuş aralıklkarıda yakın birbirine kısa devre ihtimali yüksek hurdacı komple tesisata sigorta kutusuda dahil 350tl istedi.ebaydaki iyi fiyatlarda turkiye yok içinde kendi çabamla düzeltecegim artık. 1.8 in tesisatları farklı kadir dizel modeller onlar soketlerde farklılık gördüm ben. 28 Temmuz 2010 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts