Sedat Kaya 22 Ocak 2010 Paylaş 22 Ocak 2010 merhaba arkadaslar aranızda olmaktan mutluluk duydugumu soylemek ısterım cok guzel ıyıbı sıte kurmus arkadaslar herkes bırbırlerı ıle yardımlasmaya calısıyo cok guzel beyler tıpık benımde rolantı sorunum var 1.8 zetec xr3i var rolantı yerınde durmuyor gaz kelebegını 3 defa temızledım bogazın ıçınıde temızledım monfolt hortumunu 1 tanesını buldum temızledım rolantı motorunu sokemedıgım ıçın onabısey yapamdım sokmesının basıt bır taktıgı varsa sevınırım sadece o kaldı delırıcem devır saatı 9oo devırle 2000 bazen 4000lerekadar cıkıyo ve 1 2 dk sonra normale donuyo yardımlarınızı beklıyorum simdiden saygılar Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan 22 Ocak 2010 Paylaş 22 Ocak 2010 aynı sorun mevcuttu hatta bir dönem rolanti 1300 lerin altına hiç inmemeye başladı devir takılması oluyorsu arabayla giderken ben ayagımı gaz çekiyordum ama araba gitmeye devam ediyordu.rolanti ayarlayıcıyı degiştirdim sorun düzeldi fiyatı 70 - 80 tl arası birşey .kılasik hastalıgı imiş zaten bu arabaların Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 Rölantisi , uzun süre, düzgün durabilen EECV modüülü 1.8 var mıdır? Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 Güzel bi balata spreyi muamelesi istiyor arabanız. MAF,Rölanti valfi ve gaz kelebeğini temizleyin,bişicii kalmaz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 EECV 1.8 ler biraz inatçıdır, wd40 banyosu yapsa yaramayanı vardır. elektrik-elektroniği scorpio yu pek aratmaz. Profesyonel çalışma hayatımda, fabrika desteğini de alarak, çözemediğimiz tek arıza o motorda olmuştu da. Biraz kinim var Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 EECV 1.8 ler biraz inatçıdır, wd40 banyosu yapsa yaramayanı vardır. elektirk-elektroniği scorpio yu pek aratmaz. Yakın bi arkadaşımda var. Bu yolla baya yola geldi. Üstelik arabada superchips'in bi de ek modülü var. Yazın bile saçma sapan AFR değerlerinde gezen tüplü bi araba bu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 Ek modül, bu motorda çok iyi sonuç verir. Egr leri, detıkayacan Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 Ek modül, bu motorda çok iyi sonuç verir. Egr leri, detıkayacan Abi 3 yıldır bu zımbırtı takılı. Parça 10 yaşında. Fazla dayanmaz,beyni yakarsın diyenlere inat çalışıyor tıkır tıkır. Şimdi dereceli egzantrik gibi bi girişimi olacak bakalım arkadaşın. Eğer 140-145 civarı bişeyler yakalarsa fena olacak. Çünkü motorda inanılmaz bi potansiyel var. Eminim enjektör vs de değişince çok can yakacak. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2010 Paylaş 23 Ocak 2010 ek modülde, aslında egzantrik değişim şart, şu anda ek modül her ne getirecekse %70 i hala rezerve diyeyim. Yorum bağlantısı
Sedat Kaya 28 Ocak 2010 Yazar Paylaş 28 Ocak 2010 Rolan motoru bypass ventıl degıstıtırdım hala aynı gaz kelebegı temızlendı manıfolta gıren borunun1 tanesını buldum temızledım oksıjen sensorunu temızledım gaz kelebegının ustundekı zımpırtıyada temızlettım kontrolettırdım eee ne kaldı gerıye anlam veremıyorum egre olabılırmı sadece o kaldı yardım yardım yok sa 2lt benzını hazırlayacam Yorum bağlantısı
Özgür Arslan Can 16 Mart 2010 Paylaş 16 Mart 2010 (düzenlendi) Bende de şöyle bir sorun var; Araç soğukken tek marşta çalıştığı zaman ( her zaman tek marşta çalışmıyor ) 500-600 devirde başlıyor, gazı yediğinde 1500 devire çıkıyor ve orada kalıyor. Uzunca bir süre sürüyorum rölanti yüksek seyretmeye devam ediyor. Mesela 25 km yol gitmişim , kırmızı ışığa yaklaşınca arabayı boşa alıyorum, yavaşlıyorum, duruyorum, rölanti bir kaç saniye sonra ideal devrin düşüyor.( 800-900 ) Bu arada araç adam akıllı ısınınca tek marşta çalışıyor ve 800-900 devirde kullanıma hazır hale geliyor. Amacım bu forumdan kesin bir teşhis çıkmasını beklemek ( çıkmayabilir de) sonra ustaya onu yaptırmakve bunu sizinle paylaşmak! 16 Mart 2010 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Mart 2010 Paylaş 16 Mart 2010 Kolay: hego ve rölanti sensörü soğuk-sıcak test cihazı ile okunur, kompresyon testi verileri ile birleştirilir ve arıza giderilir. Yorum bağlantısı
Serdar Seyhun 21 Mayıs 2010 Paylaş 21 Mayıs 2010 merhaba arkadaslar aranızda olmaktan mutluluk duydugumu soylemek ısterım cok guzel ıyıbı sıte kurmus arkadaslar herkes bırbırlerı ıle yardımlasmaya calısıyo cok guzel beyler tıpık benımde rolantı sorunum var 1.8 zetec xr3i var rolantı yerınde durmuyor gaz kelebegını 3 defa temızledım bogazın ıçınıde temızledım monfolt hortumunu 1 tanesını buldum temızledımrolantı motorunu sokemedıgım ıçın onabısey yapamdım sokmesının basıt bır taktıgı varsa sevınırım sadece o kaldı delırıcem devır saatı 9oo devırle 2000 bazen 4000lerekadar cıkıyo ve 1 2 dk sonra normale donuyo yardımlarınızı beklıyorum simdiden saygılar ilk önce herkese merhaba ilk başta gaz kelebeginin yanında arka tarafa dogru rölanti fişi var onun tam olarak takılı olduguna emin ol daha sonra rölanti valfini değiştir( temizletme) 70-80 tl bişeydir. Eğer sorun çözülmezse gaz kelebeğine baktır.En son çözüm Potansiyometredir Yorum bağlantısı
Recommended Posts