Nevzat Tozlu 8 Ocak 2010 Paylaş 8 Ocak 2010 Arkadaşlar selam.2010 connect k210 glx 110 beygir full paket aldımm ama ruhsatta 81 beygir görunuyor. Bilginize arz ederim. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 8 Ocak 2010 Paylaş 8 Ocak 2010 arkadaslar slm..2010 connect k210 glx 110 beygir full paket aldımm...ama ruhsatta 81 beygir görunuyooo...bilginize arz ederimm 81 kw olmasın O 81* 1.36: 110 beygir Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 8 Ocak 2010 Paylaş 8 Ocak 2010 dikkatli bakarsanız ruhsata KW cinsi yazar Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 8 Ocak 2010 Paylaş 8 Ocak 2010 2009 yılında aldığım ruhsatta KiloWatt olarak değer yazılmış Yorum bağlantısı
Nevzat Tozlu 8 Ocak 2010 Yazar Paylaş 8 Ocak 2010 Evet yaaa saolun arkadaşlar.Kw yazıyor ruhsatta. Ne oldugunu tam olarak bilmiyorum ama kw nin. Biraz bilgi alabilirmiyim sakıncası yoksa. Hp den farkı ne? Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 9 Ocak 2010 Paylaş 9 Ocak 2010 tüm patlar ve elektrik motor güçleri Watt cinsinden ölçülür. ülkelerin ölçü beygir normları farklılık gösterir fakat Watt değeri tekdir. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 9 Ocak 2010 Paylaş 9 Ocak 2010 (düzenlendi) Dünya üzerinde otomobillerin motor gücü ölçümünde yaygın olarak kullanılan 2 adet güç ölçüm standardı bulunmaktadır. Bunlardan SAE normu olarak bilineni motor gücünü, motorun çıkış noktası olan krank ucundan ölçerken, diğer norm (DIN) motor gücünü tekerleklerden ölçer. Kabaca birbirlerine 1.123 katsayısıyla çevrilebilen bu iki ölçüm şeklinden hangisinin kullanılacağına karar vermek firmaların yetkisindedir. Türkiye'de otomobil satan bazı şirketler beygir gücünü yüksek göstermek için SAE cinsinden veriyor. Citroen ve Subaru bütün modellerinde, Tofaş-Fiat ise yerli modellerinde beygir gücü için SAE normunu kullanıyor. Geri kalan bütün şirketler beygir güçlerini DIN normuna göre verdiği için bu üç üreticinin araçları olduğundan daha güçlü gibi görünüyor. Bütün Avrupa ülkelerinde kullanılan DIN normu ile daha çok Amerika'da kullanılan SAE normu arasında önemli bir fark bulunuyor. Örneğin, aşağıda belirtildiği gibi, DIN normuna göre 90 BG/DIN olan bir aracın beygir gücü SAE normuna göre 101 BG/SAE. Beygir gücü arttıkça fark da artıyor. arabadergisi.com. dan alıntıdır.. 2 Mart 2010 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Ocak 2010 Paylaş 9 Ocak 2010 Türkiye Çok uzun zamandır Alman beygir Gücünü ölcü alırdı. Daha osmanlı zamanında Almanlarla ortak tren gemi araba almaya başlmıştık. Bu nedenle Almanca Pferdest Yorum bağlantısı
Faruk Dural 12 Ocak 2010 Paylaş 12 Ocak 2010 Benimkinde 66 kw yazıyor. Araç 90 lık delüx Yorum bağlantısı
Naci Özkan 12 Ocak 2010 Paylaş 12 Ocak 2010 bende 81i görünce atlamıştm ama kw olduğunu görünce anladm zaten... Yorum bağlantısı
Yasin Yurtcu 2 Mart 2010 Paylaş 2 Mart 2010 bugün karşılaştığım durum üzerine bu konuyu görmem güzel oldu.. paylaşılan bilgiler için teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mart 2010 Paylaş 2 Mart 2010 arabadergisi alıntısındaki bilgilerde yanlışlık ve eskilik var: 1. 1kw=1,36Ps 2. Tofaş SAE normunda broşür yapmayı kuş serisinden beri bıraktı. Yorum bağlantısı
Yasin Yurtcu 2 Mart 2010 Paylaş 2 Mart 2010 peki bu bir yanlış değilmi.. madem kw cinsinden ruhsatta bunun belirtilmesi gerekmiyormu.. kw cinsinden yazdıklarını belirtmemişler.. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 arabadergisi alıntısındaki bilgilerde yanlışlık ve eskilik var:1. 1kw=1,36Ps 2. Tofaş SAE normunda broşür yapmayı kuş serisinden beri bıraktı. Çağlar bey hata yok dergide o hesap SAE normuyla DIN arasındaki çarpandır . 1.123 1 kw= 1.36 DIN olduğunu daha önceki iletimde belirtmiştim. alıntı yaptığım dergi eski olabilir,tofaşın şimdi hangi normu kullandığını bilmiyordum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts