Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 TSI iyidir ben 1.6 benzinliden fazla yaktığını ne duydum ne gördüm nede biliyorum size kim dediyse sürekli devirli kullanıyodur ki sıradan 1.4 bile yakar o zaman aransa bulunur kesin verileri de forumda varsa kullnan bilgilendirse keşke Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Clio yu sürdükten sonra artık 1.6 araca bindim mi sürüş zevki alamıyorum.Focus a her bindiğimde bu araba niye gitmiyor diye canım sıkılıyor Küçük hacimli yüksek beygirli araçları pek sağlıklı görmüyorum ama bazıları oldukça keyifli heleki birde modlanmışsa Artık hayat 8000 devirde benim için ben clio ya güvenip te basmazdım yerinizde olsam o arabalar 1.2 1.4 için yapılmadı mı yani şasisi kupası ne biliyim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hehe 100 beygirlik fiat panda ile Ferrari 360 karşılaştırma testi, Fifity geardan http://www.youtube.com/watch?v=tAQu8PMZSSk Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hehe 100 beygirlik fiat panda ile Ferrari 360 karşılaştırma testi, Fifity geardan http://www.youtube.com/watch?v=tAQu8PMZSSk 100 beygirlik panda iyiymiş işte bunun 4x4 ü çıksa alınır hafif ya bide uçar gider Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 (düzenlendi) 2004 yılında üretimden kaldırılan eski kasa Opel corsalar çok güzel modeldi. Özelikle 1,0 easytronik 60 beygirlik versiyonu, Avrupa teknik servis ödülü almıştı. Bakım masrafı çok düşüktü. Parça ömrü çok uzun. Dayım satıp mercedes e kompresor aldı Fakat eski opel i sattığına bin pişman şimdi. Fuzuli masarfa girdiğini düşünüyor. 3 Ocak 2010 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 1.4 turbo yerine 1.3 veya 1.2 yapsalar rahat rahat 1.6 atmosferik performansını verir. Hem vergisi, yakıtı da daha düşk olur. Benim için vergi önemli. Şehir içinde Clio 1.2 16v kullanıyorum, gayet de güzel gidiyor. 40 km/s hızda 4. vitese takıyorum, ne homurdanma ne birşey. Üstelik 2010 model arabanın vergisi Ocak ayında zamlı hali 400 lira. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Clio yu sürdükten sonra artık 1.6 araca bindim mi sürüş zevki alamıyorum.Focus a her bindiğimde bu araba niye gitmiyor diye canım sıkılıyor Küçük hacimli yüksek beygirli araçları pek sağlıklı görmüyorum ama bazıları oldukça keyifli heleki birde modlanmışsa Artık hayat 8000 devirde benim için Abi senin clio'da Rs yani musadenle Yorum bağlantısı
Barış Günay 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hehe 100 beygirlik fiat panda ile Ferrari 360 karşılaştırma testi, Fifity geardan kadın ferrariyi pazar gezmesine çıkmış gibi kullanıyor. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 1.4 turbo yerine 1.3 veya 1.2 yapsalar rahat rahat 1.6 atmosferik performansını verir. Hem vergisi, yakıtı da daha düşk olur. Benim için vergi önemli. Şehir içinde Clio 1.2 16v kullanıyorum, gayet de güzel gidiyor. 40 km/s hızda 4. vitese takıyorum, ne homurdanma ne birşey. Üstelik 2010 model arabanın vergisi Ocak ayında zamlı hali 400 lira. Geliyor merak etmeyin yolda Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Rs ler bayada iyi yol tutar daha önce tartışmıştık forumda Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Fiat ve Reno sevmiyorsanız Peugeot 106 tavsiye ederim . Bir GTI versiyonu varki efsane . 10000 ytl otomatik 1,3 alınabiliyor. Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Rs ler bayada iyi yol tutar daha önce tartışmıştık forumda yol tutma meselesi değil olur da kaza yapılırsa ne olur meselesi şasisi ne kadar güçlü vs... Rs lerin çarpışma testleri focuslardan daha iyi .Bence focus a güvenip basmamak lazım . Rs hem kalkıyor hem duruyor focusa göre. yanlış anlamayın küçümsemek için değildi sadece 1.2 1.4 100 beygir altı motorlarla çıktı hep clio ben hep böyle canlandırırım demkki 2.0 motoru koyarken güvenlikleri de ihmal etmemiş Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Standart cliolara göre daha güvenli Rs ler ama basıyosan zaten bazı şeyleri gözden çıkarıyosun demektir ki 90 km nin üzerinde farketmez pek.. Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Rs lerin çarpışma testleri focuslardan daha iyi .Bence focus a güvenip basmamak lazım . Rs hem kalkıyor hem duruyor focusa göre. helal olsun o zaman almış demek ki tedbirini malum hep motoru içine alan araba olarak bilinirdi eskiden eski şemalardan kurtulmak zor oluyo bazen Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hondanın 1,6 160 beygirlik V-tech lerini unutmamak lazım. 1,6 120 beygirlik versiyonlarında ülkemizde bolca var. 160lık versiyonda epeyce bulunmakta Yorum bağlantısı
Can Karacaer 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Rs lerin çarpışma testleri focuslardan daha iyi .Bence focus a güvenip basmamak lazım . Rs hem kalkıyor hem duruyor focusa göre. Bir Focus hayranından neler duyuyoruz:) Bence arabaya güvenmeden mantık ölçülerinde basmak lazım... O zaman hangi araba olursa olsun sorun olmaz... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 (düzenlendi) 1.4 turbo yerine 1.3 veya 1.2 yapsalar rahat rahat 1.6 atmosferik performansını verir. Hem vergisi, yakıtı da daha düşk olur. Benim için vergi önemli. Şehir içinde Clio 1.2 16v kullanıyorum, gayet de güzel gidiyor. 40 km/s hızda 4. vitese takıyorum, ne homurdanma ne birşey. Üstelik 2010 model arabanın vergisi Ocak ayında zamlı hali 400 lira. Ben de 50 km/s hızda 5ci vitese geçtiğim oluyor, hiç titremeden hırlaman gidiyor garibim. 3 Ocak 2010 tarihinde Evren Erak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Standart cliolara göre daha güvenli Rs ler ama basıyosan zaten bazı şeyleri gözden çıkarıyosun demektir ki 90 km nin üzerinde farketmez pek.. ben hep onu savunurum zaten basarsan canını cebine koy ama bir gerçek var ki kazalı mercedesler daha yakışıklı duruyo gerçi bi bmw x5 görmüştüm akıllara zarar Yorum bağlantısı
Can Karacaer 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hondanın 1,6 160 beygirlik V-tech lerini unutmamak lazım. 1,6 120 beygirlik versiyonlarında ülkemizde bolca var. 160lık versiyonda epeyce bulunmakta idi.. 160'lıkların çoğu gazcı zibidilerin elinde pert oldu... Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Beni yüksek güç-düşük yakıt olanlar cezbediyor. Motor hacmi umrumda değil. Vergisi algısı az olsun, ekonomik olsun diye gitmeyen bir 1.3 arabaya binmek istemem. Fakat son zamanlarda 1.3 cc 231 HP mazda RX8 ler çok hoşuma gidiyor. Vergi dilimiyle, yakıtıyla, gücüyle tam Türkeyeye uygun bir spor araba. oyoyoy harbi arabaymış ama anketi talan etti mantığını sıyırdı jipe koysa gider 231 ne demek diyolar ya japonlar yapmış diye harbi öyle gerçi bizim z tec lerde mazdanın geliştirdiği motorlar Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Olur mu eğer kötüyse diyecez tabiki bu küçümseme değil ki bu. tabi biz yinede basmıyoruz bu arada millet anketi bıraktı muhabbete sardı arkadaşlar sonuç bekleyenler vardır anketi de ihmal etmeyelim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Fakat son zamanlarda 1.3 cc 231 HP mazda RX8 ler çok hoşuma gidiyor. Vergi dilimiyle, yakıtıyla, gücüyle tam Türkeyeye uygun bir spor araba. Motoru Wankel olduğu için okadar küçük hacimde yüksek güç elde ediyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 O motor bazı ülkelerde 2.6 diye kabul ediliyor. Gücüne bakarsanız aslında 2.6 gibi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts