Celal Düzen 25 Aralık 2009 Yazar Paylaş 25 Aralık 2009 Daha öncede yazdığım gibi rotçu bu işi halledemez,sadece toe açıları ayarlanır,kamber açısı ayarlanamaz.Arka helezonların altına takoz koyarak yükseltirseniz pozitif kamber ile düzeltebilirsiniz. Tansel bey bu takozları nereden bulabilirim aceba Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 Yedek parçacılardan,sanırım 124 ün amortisör takozu uygundu. Yorum bağlantısı
Celal Düzen 25 Aralık 2009 Yazar Paylaş 25 Aralık 2009 Yedek parçacılardan,sanırım 124 ün amortisör takozu uygundu. Tansel bey;bu takozların yol tutuşa ya da başka bir şeye zararı olur mu peki Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 Şimdikinden daha zaralı olmayacaktır.Aracınızın ön tarafı yükseltilmiş arka orjinal kalmış ve ağırlık dağılımı arkaya kaydığı için dengesi bozulmuş,arkaya da takoz koyunca bu denge sağlanacak fakat en güzeli aracınıza, ofset değeri uygun jant takarak sürtmeyi engellemek ve takoz ile yükseltmeyip orjinal haline çevirmektir. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 Camber açısını ayarlamak için bu tip kollara ihtiyacınız olacak : Yorum bağlantısı
Celal Düzen 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 Şimdikinden daha zaralı olmayacaktır.Aracınızın ön tarafı yükseltilmiş arka orjinal kalmış ve ağırlık dağılımı arkaya kaydığı için dengesi bozulmuş,arkaya da takoz koyunca bu denge sağlanacak fakat en güzeli aracınıza, ofset değeri uygun jant takarak sürtmeyi engellemek ve takoz ile yükseltmeyip orjinal haline çevirmektir. Tansel bey 1 numara ile gösterdiğim yere takoz koyacağız değil mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Yani, sizce ve rotçu ca, fabrikadaki yanlış tasarımı giderme imkanı var öyle mi? Hemde suspansiyon aksamında? Yorum bağlantısı
Celal Düzen 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 Yani, sizce ve rotçu ca, fabrikadaki yanlış tasarımı giderme imkanı var öyle mi? Hemde suspansiyon aksamında? yani ne yapsak faydasız mı Çağlar abi lastikler aşınmaya mahkum mu? Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 İçten aşınsa ne olacak ki? Toplam yüzeyden aşınınca ne olacak? Benim escortda da arkalar içten yer,focus kullananan tüm tanıdıklarımın arabaları da içten yer arka lastikleri. Hatta BMW ler, mersolar ve hatta bilimum almanlar içten yer. Yorum bağlantısı
Celal Düzen 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 İçten aşınsa ne olacak ki? Toplam yüzeyden aşınınca ne olacak? Benim escortda da arkalar içten yer,focus kullananan tüm tanıdıklarımın arabaları da içten yer arka lastikleri. Hatta BMW ler, mersolar ve hatta bilimum almanlar içten yer. yani sizce hiç oynama yapmayalım mı amartisör aksamda aşındıkça yerlerini değiştirip öyle kullanmak en mantıklısı mı sizce kafam çok karışık muğla dayım ve işin ehlini bulmak imkansız Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Herzaman fabrika cikisi suspansiyon takimi tercihimdir, Bence soyle yapin; Orjinal yay + Uygun jant ve lastik. Tam bagimsiz arka suspansiyonlarda icten yeme normaldir ama sizinki normalin disinda anormal yani. Boyle surmeyin bence. Yorum bağlantısı
Celal Düzen 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 aslında orjinali en iyisi tabiki ama gözüm öyle alıştıkı bu jantlara değiştirmeye kıyamam galiba:) Yorum bağlantısı
Celal Düzen 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 Oynamayın tabiki... Mehmet abi lastikler ömrünü doldurana kadar kullanmak ve sonra orjinal jant bulup takmak en iyisi olacak değil mi gözümün alışması biraz zaman alacak ama önce güvenlik Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Tansel bey 1 numara ile gösterdiğim yere takoz koyacağız değil mi? Evet aynen orası,zaten orada ince bir takoz var,helezon çıkartılıp altına takoz konacak. Aracın ön süspansiyonu ile oynanmış zaten,sürtme yaptığı için yükseltmişler,şimdi aynı işlemi arkaya da yapmak lazım ki dengelensin. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 27 Aralık 2009 Paylaş 27 Aralık 2009 Bu resimde camurlukla teker arasi 2 parmak bilemedin 3. Bu demek oluyorki sizin helezonlar orjinal degil. Yorum bağlantısı
Şafak Altıntaş 11 Eylül 2010 Paylaş 11 Eylül 2010 Bu resimde camurlukla teker arasi 2 parmak bilemedin 3. Bu demek oluyorki sizin helezonlar orjinal degil. Aynı problemi ben kendi aracımda yaşadım.215 45 17 var iken, ama benim jant yüzündendi.Jantım bayağı bi ofsetli idi.Şuanki jantlarımda sorun olmuyor.Sorunu çamurluk iç kısımlarını büktürerek belki çözebilirsiniz.Olmazsa tek çare jantları değiştirmek bence.Benim aracımla kıyasladığımda lastikleriniz bayağı dışarda duruyor... Yorum bağlantısı
Yetkin Akın 11 Eylül 2010 Paylaş 11 Eylül 2010 Mükemmele yakın şekilde tasarlanmış ve en iyi viraj kabiliyeti için Pozitif Camber açısı bulunan Focus 1 süspansiyon sisteminde yapılacak Camber ve Toe değişikliği telafisi mümkün olmayan sonuçlara gebedir. Bence bu durumdan hiç rahatsızlık duymayın. Camber ve Toe açılarını bir kez değiştirdinizmi Fabrika çıkış değerlerine göre tekrar ayarlatmanız oldukça zor olacaktır ve zamanınızı alacaktır. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 13 Eylül 2010 Paylaş 13 Eylül 2010 Aynı problem hyundai accent te vardı.araç sıfırdı 15.000 km de lastikler içten aşınıp kullanılamaz hale geldi.rot yaptırıp yeni lastik taktırdım..şuan 40.000 km lerde aşınma sıfır. Umarım sizin problemde rot kaynaklıdır. Yorum bağlantısı
Celal Düzen 13 Eylül 2010 Yazar Paylaş 13 Eylül 2010 Aynı problem hyundai accent te vardı.araç sıfırdı 15.000 km de lastikler içten aşınıp kullanılamaz hale geldi.rot yaptırıp yeni lastik taktırdım..şuan 40.000 km lerde aşınma sıfır.Umarım sizin problemde rot kaynaklıdır. mustafa bey yarın yeni lastik taktırıyorum 205/40/17. bizim arkadaşın f1 de de var hiç sorun olmuyor inşallah sorunu halledeceğiz Yorum bağlantısı
Recommended Posts