Mustafa Gökmen 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Selamlar Ford granadam seyir halinde iken birden stop etti.Bujilere elektrik gelmiyordu,distribitör kapağını söktüm tevzi makarası kırılmış,tevzi makarasını değiştirdim buji kablolarından tekini kontrol ettim elektrik geliyor fakat deflarca marş basmama rağmen bir kez çalıştı araç, ondada devir saati gaz vermeme rağmen 1 den yukarı çıkmadı sonra stop etti ,tekrar denedim bu sefer egzosttan güçlü bir patlama sesi geldi.distribitör sağa sola yerinden hiç oynamıyor sente kaçmış olabilirmi? buji kablolarını tek tek elektirik geliyormu diye kontrol mu etmeliyim birini kontrol etmek yeterlimidir? daha öncesinde tek marşta sorunsuz çalışıyordu aracım Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 21 Aralık 2009 Yazar Paylaş 21 Aralık 2009 Şuan defalarca marşa bastım hiç almıyor artık . Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 küsmüş size aranızı bulmak gerekiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 21 Aralık 2009 Yazar Paylaş 21 Aralık 2009 abi valla sinir etti beni:) yarın bir usta getirmek farz oldu artık .Umarım hallolur başka bir şey çıkmaz...yardımın için saol abi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Distribitör kapağından avans ayarı yapılırdı galiba... Bir de platin temizlenirdi... Öyle kalmış aklımda... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2009 Paylaş 22 Aralık 2009 Çözümü çok basittir, ama ehil ellerde. Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 22 Aralık 2009 Paylaş 22 Aralık 2009 Granadaların klasik arızasıdır bu. Genelde çalışmazlar olur mu hocam!... 12 yıllık yol arkadaşım beni bir kez olsun çalışmama gibi bir sorundan ötürü yolda bırakmadı.hakkını yemeyelim granada ların.kasap elinden geçmiş diyelim Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 28 Aralık 2009 Paylaş 28 Aralık 2009 platin meme yapmis elektronik ateşlemede platin var mı ki? Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 7 Ocak 2010 Yazar Paylaş 7 Ocak 2010 Selamlar aracın distribitörünü söktük ,distribitörün ucundaki dişlinin üst kısmı içinden mil geçen yer kırılmış,değiştirdik 8-10 km gitmeden bir daha kırdı, tekrar değiştirdik o da kırıldı... problem eksantrik dişlisindemidir? o dişlinin kırılma sebebi ne olabilir. o dişlilerin değişmesi için motor indirmek gerekirmi? yardımlarınız için teşekkürler Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 7 Ocak 2010 Paylaş 7 Ocak 2010 yanlış hatırlamıyorsam o milin bir ucu yag pompasını çeviriyor. yag pompası yada distribitör sıkışıyor olmasın Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 7 Ocak 2010 Yazar Paylaş 7 Ocak 2010 Yaşar ustam distribitörü ilk söktüğümüzde yerinden zorla çıktı.ama ikincide üçüncüde çok rahat söküldü yerinede çok rahat geçti...yağ basınç göstergesinde de bir anormallik gözükmüyor .durduğu yerde hafif aragaz yaptım kırıldı yine distiribitörün dişlisinin üst kısmı dişlide hiç bir aşınma sürtme gözle görülür bir şey de yok. Yorum bağlantısı
Mustafa Erbil 9 Ocak 2010 Paylaş 9 Ocak 2010 Merhaba uzun zamandır sitenize giremiyordum.Fakat distiribitör ucundaki dişli kırması bana cok mantıksız gelıyor.Ve tevzi makarasınıda kırdı yazmıssın.Bu olsa olsa distibitör olur benm gorusum.Moturunda hıc bır problem olamaz.Avans ayarıda bildigin gibi distiribitör yerınden cıkıpta cevirerek ayarlanır.Kapagını istedigin kadar sök tak avans ayarı kacmaz!.....Yanlıs bilgiler paylasılmıs hep Sen distiribitörü bosta dondur mil nasıl donuyor yalpalama falan varmı onu bir kontrol et derim ben. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 10 Ocak 2010 Yazar Paylaş 10 Ocak 2010 Selamlar , arıza distribitörde...Bi arkadaşta yedek varmış bugun yarın alıp takacağım.Avans ayarlamasınıda granada sayesinde öğrendim:) Yorum bağlantısı
Recommended Posts