Nuri Başer 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Enjektörlerin bakım öncesi ve sonrası videoları.. Enjektörlerin zamanla deformasyon ve kirlenme sonrası yakıt püskürtme miktarlarındaki değişimin anlaşılması ve revizyonun yararı hakkında bilgi vermesi açısından paylaştım.. Bakım öncesi Test videosu Bakım sonrası Test videosu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Bayağı iyiymiş! Peki revizyona ihtiyacı olduğu nasıl anlaşılır ve nasıl revizyon yapılır? Çağlar bey'in paylaştığı CC dökümanında da benzer görüntüler vardı. Yorum bağlantısı
Emre Özen 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Farka bakar mısınız ya kim bilir bizim enjektörler ne durumda dizel üstelik eyvah eyvah Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 ihtiyacının olup olmadığını söküp test etmek gerekiyor bildiğim kadarı ile. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Söktükten sonra zaten temizliğini de yaptırtırız herhalde, arada ücret bakımından çok bi şey oynamayacaktır? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 30 Kasım 2009 Yazar Paylaş 30 Kasım 2009 Bayağı iyiymiş!Peki revizyona ihtiyacı olduğu nasıl anlaşılır ve nasıl revizyon yapılır? Çağlar bey'in paylaştığı CC dökümanında da benzer görüntüler vardı. Aslında sökmedeki ilk amaç test.. sonra temizlik.. eğer test verileri iyi değilse revizyon ve tamir takımı.. yine düzelmez ise değişim şart oluyor.. 90-100k lara gelmiş her dizele gerekli diye düşünüyorum.. siyah dumandaki artış ta revizyon gerekli anlamına geliyor çoğunlukla.. videoda tıklalı ve çok püskürten (sanayi dilinde "işeme yapan") enjektörler rahatlıkla gözlemleniyor.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Benzinlide durum nasıl anlaşılır peki? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 1 Aralık 2009 Yazar Paylaş 1 Aralık 2009 Benzinlide durum nasıl anlaşılır peki? Benzinlilerde motor sarsıntısı, devir kesme, vuruntu v.s. yapsa gerek.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 İşte böyle can çekişirler, eğer pislik - kurum varsa. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Oh, Allah'tan bende yok öyle şeyler. 4 enjeksiyonda paşa paşa püskürtüyorlar Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Tamamen hayal ürünüdür aşağıda yazdıklarım; Bu şekilde sıkıntıları olan enjektörü sürekli yüksek devirde 5-10 dk kullansak temizlemiş olurmuyuz, yada bu hale gelmesini engellermiyiz. Yorum bağlantısı
Nuri Başer 1 Aralık 2009 Yazar Paylaş 1 Aralık 2009 Tamamen hayal ürünüdür aşağıda yazdıklarım; Bu şekilde sıkıntıları olan enjektörü sürekli yüksek devirde 5-10 dk kullansak temizlemiş olurmuyuz, yada bu hale gelmesini engellermiyiz. kuvvetle muhtemel olmaz.. iş temizlik yada kurum atmayla bitmiyor.. ayar ve tamir takımı olayı da var.. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 5 Aralık 2009 Paylaş 5 Aralık 2009 Şu siyah dumanla kafayı bozman üzereyim Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 6 Aralık 2009 Paylaş 6 Aralık 2009 ford siyah dumansız olmaz mert benim zamanında 3 aylık transitim bile hemen hemen her kalkışta siyah duman atardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts