Mustafa Boz 4 Ocak 2015 Paylaş 4 Ocak 2015 Anladım Teşekkürler bilmedigimiz ise kalkismamak lazım Yorum bağlantısı
Sönmez Özer 9 Ocak 2015 Paylaş 9 Ocak 2015 Anladım Teşekkürler bilmedigimiz ise kalkismamak lazım Mustafa bey, Bugün nette gezerken sanırım sizin kullanabileceğiniz bi ürün buldum. Fakat hiç kullanmış olan var mı bilmiyorum. Dpf için mazot deposuna katılıyormuş. http://www.n11.com/berner-083155-partikul-filtre-temizleyici-300-ml-P40756398 Diğer üründeki gibi sensör sökülme işlemi yok. Dediğim gibi denenmemiş bi ürün kıymetli forumdaşlar daha iyi bilirler. Yorum bağlantısı
Yasir Baş 13 Ocak 2015 Paylaş 13 Ocak 2015 Merhaba, Bende iki haftadır yeni ford kullanıcısıyım. Aracım 2009 1.4 Dizel Titanium Fiesta BU DPF ile ilgili daha önce bir şey yapılmış mı bilmiyorum. Yapmam gerekiyor mu bilmiyorum. Yapmam için yukarıdaki linkteki gibi bir ürün almam gerekiyor mu bilmiyorum. Kısacası bu ilk dizel arabam bir çok şeyi sizle öğrenmek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Suat Set 14 Ocak 2015 Paylaş 14 Ocak 2015 Arkadaşlar bende mondeo mk4 2008 tdci var. 2007 Kasım üretimi. Acaba kuru tip midir dpf ? Dpfli yazıyor üretim olarak Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Bugün aracımı servise götürdüm. Servis başteknisyeni ile DPF konusunda yüzyüze görüştük. Hatırlatmak gerekirse aracım 84 bin km'de, DPF ile ilgili hiçbir sorunum olmadı. Periyodik bakımlarda da DPF ile ilgili bir işlem veya bilgilendirme yapılmadığı için, burada yaşanan sorunlara istinaden, bir bakım vs yapmak gerekirmi diye Otosan'a e-posta atmıştım. Servis başteknisyeni de servise davet edip hem araca bakmaya hem de bilgi vermeye davet etmişti. Başteniksyen öncelikle aracın altına baktı, beklendiği gibi sıvı tip DPF olduğunu söyledi. DPF bakımı maliyetli olduğundan, bakım maliyetinin üzerine eklendiğinde neredeyse 3 haneli rakamlara çıktığından, genelde millet sıkıntı olana kadar birşey yaptırmadığını söyledi. Sıkıntı olduğunda da lamba yandığı ve bu durumda gerekirse sıvı eklendiği ve filtre yıkama işlemi yapıldığı ve genllikle de sorunun çözüldüğünü belirtti. Hatta artık iptal yönünde de dışarıda çalışma yapıldığı, bunun da çözüme ulaştırdığını söyledi. ara sıra uzun yola çıkan araçlarda sorun olmadığını, daha çok kısa mesafe-şehir içi gidenlerde sorun yaşandığını söyledi. Örneğin en çok PTT kargo ve su dağıtım işinde çalışanlarda oluyormuş. Üreticinin sıvı tip üniteleri daha sonra maliyetsel sebeplerden kuru tipe dönüştürdüğünü belirtti. Ben de aracımdaki kontrol edilsin eksilme varsa tamamlansın dedim. Filtre yıkama konusunda bir işlem istemedim. Akşam aracımı aldığımda 0,2 lt DPF sıvısı eklenmiş. 1900 TL + KDV litre fiyatı var. İndirimiyle filan herhalde bana 300 liraya filan geldi. Sonra bilgisayara bağlayıp rejenerasyon işlemi sorunsuzca yapılmış. Gitmişken Triger seti değişimi de yaptırdım. Toplam 699 TL tuttu tüm işlemler. Hocam bende geçen yağ bakımı için yetkili servise gittiğimde görüştüm.Aynı şekilde lamba yandığında sıvı eklemesi yaptıklarını ve rejenerasyon yapıldığı söylendi. Bu işlemle açılmaz ise söküp makinede temizleniyormuş . İki servisin söylediği biraz benzer ama fiyatlar çok farklı . Başka malzememi kullanıyorlar acaba.Bana verdikleri fiyat. Sadece bilgisayara bağlayıp rejenerasyon yaptığımızda fiyatı 100tl olur dendi. Birde DPF yi komple söküp makinada özel bir sıvıyla temizliyorlarmış onada 190tl fiyat verdiler. DPF sıvısının litreside 330tl dedi ne kadar eksilirse ona göre tamamlanacakmış. Bu verdikleri fiyat kampanyadan %25indirimli fiyatlar. Yorum bağlantısı
Sönmez Özer 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Merhaba, Bende iki haftadır yeni ford kullanıcısıyım. Aracım 2009 1.4 Dizel Titanium Fiesta BU DPF ile ilgili daha önce bir şey yapılmış mı bilmiyorum. Yapmam gerekiyor mu bilmiyorum. Yapmam için yukarıdaki linkteki gibi bir ürün almam gerekiyor mu bilmiyorum. Kısacası bu ilk dizel arabam bir çok şeyi sizle öğrenmek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.. Yasir Bey, Şu link sanırım size dpf ile ilgili bilgi verebilir. http://www.otekon.org/bildiriler/B283.pdf 1 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Hocam bende geçen yağ bakımı için yetkili servise gittiğimde görüştüm.Aynı şekilde lamba yandığında sıvı eklemesi yaptıklarını ve rejenerasyon yapıldığı söylendi. Bu işlemle açılmaz ise söküp makinede temizleniyormuş . İki servisin söylediği biraz benzer ama fiyatlar çok farklı . Başka malzememi kullanıyorlar acaba.Bana verdikleri fiyat. Sadece bilgisayara bağlayıp rejenerasyon yaptığımızda fiyatı 100tl olur dendi. Birde DPF yi komple söküp makinada özel bir sıvıyla temizliyorlarmış onada 190tl fiyat verdiler. DPF sıvısının litreside 330tl dedi ne kadar eksilirse ona göre tamamlanacakmış. Bu verdikleri fiyat kampanyadan %25indirimli fiyatlar. Bendeki fiyatlar faturada yazılı, sıvıya 1900+KDV demişler. Hayret o kadar fark olmaması lazım ama bilemiyorum. Sıvının da yan sanayisi filan mı çıktı acaba Rejenerasyon için para almadılar. Yıkama olsa idi paralı idi ama onu sormadım. Yorum bağlantısı
Yasir Baş 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Yasir Bey, Şu link sanırım size dpf ile ilgili bilgi verebilir. http://www.otekon.org/bildiriler/B283.pdf Teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Yasir Bey, Şu link sanırım size dpf ile ilgili bilgi verebilir. http://www.otekon.org/bildiriler/B283.pdf Partikül filtreli aracı bulunanların mutlaka okumalarını tavsiye ederim. 3 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Bendeki fiyatlar faturada yazılı, sıvıya 1900+KDV demişler. Hayret o kadar fark olmaması lazım ama bilemiyorum. Sıvının da yan sanayisi filan mı çıktı acaba Rejenerasyon için para almadılar. Yıkama olsa idi paralı idi ama onu sormadım. Abi anlamadım valla yarın farklı şehirlerde servisleri arayıp bi sorayım. O nasıl fiyat litresi 2bin tl olurmu. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 19 Ocak 2015 Paylaş 19 Ocak 2015 Arkadaşlar bende mondeo mk4 2008 tdci var. 2007 Kasım üretimi. Acaba kuru tip midir dpf ? Dpfli yazıyor üretim olarakKuru tip dpfli... Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Ocak 2015 Paylaş 20 Ocak 2015 Bendeki fiyatlar faturada yazılı, sıvıya 1900+KDV demişler. Hayret o kadar fark olmaması lazım ama bilemiyorum. Sıvının da yan sanayisi filan mı çıktı acaba Rejenerasyon için para almadılar. Yıkama olsa idi paralı idi ama onu sormadım. Saygın abi bi yanlışlık var sanki bu işte. Ben de servislerden sıvının litresi için 300 tl civarı fiyatlar duymuştum ama sonra benim arabada kuru tip dpf olduğunu duyunca araştırmayı bıraktım. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 20 Ocak 2015 Paylaş 20 Ocak 2015 O zaman 1 lt fiyatına 200 gr aldık galiba ama pek sanmıyorum bir iş var bu işte.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Ocak 2015 Paylaş 20 Ocak 2015 Gavur fiyatı budur: http://www.ebay.com/itm/1-Litre-Pat-Eolys-DPF-Diesel-Particulate-Filter-Fluid-DPX-42-176-/190699711443 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 20 Ocak 2015 Paylaş 20 Ocak 2015 O zaman 1 lt fiyatına 200 gr aldık galiba ama pek sanmıyorum bir iş var bu işte..Abi en fazla 65 tl tutması lazım. Yarın bi görüşün. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Baş 20 Ocak 2015 Paylaş 20 Ocak 2015 Soğuk havalarda dpf rejerenasyon yaparken fan çalışmaya başladığında motor ısısında yani hararet göstergesinde bir düşmeye sebep olur mu? Yorum bağlantısı
Yasir Baş 22 Ocak 2015 Paylaş 22 Ocak 2015 Merhaba, Bu sabah yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum. Her zamanki gibi arabama bindim kontağı açtım biraz bekleyip marşa bastım, araba ne marş aldı ne de en ufak bir çalışma sesi geldi. Elektrikler gitti göstergeler karardı vs sonra anahtarı çıkardım biraz sonra göstergelere ışıklar geri geldi, tekrar çalıştırmayı denedim yine olmadı. Sonuçta 3 veya 4. denememde çalıştı. Bir sıkıntı yok devam ettim ancak bir baktım 7.0 olan yakıt tüketimi 22 litre gösteriyor. DPF devreye girdi diye düşünüp 3000-4000 devir gaz vererek yoluma devam ettim o haliyle 3 km sonra bu defa da 6.6 litreye düştü yakıt tüketimi. Sizce bu başıma gelen olay DPF filtresi ile ilgili bir şey mi yoksa başka bir sıkıntı da olabilir mi? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 22 Ocak 2015 Paylaş 22 Ocak 2015 Eğer marşa ilk bastığınızda hiç çevirme olmadıysa, marş motorunuz ölmüş, kontrol edilmesi gerekir. Yorum bağlantısı
Yasir Baş 23 Ocak 2015 Paylaş 23 Ocak 2015 Tekrar merhaba, Dün sabah başıma gelen olayı sizinle paylaşmıştım. Dün akşam yaşadıklarımı da paylaşmam net bilgi anlamında faydalı olacaktır. Akşam arabama bindiğimde çalıştırdım, bir sıkıntı yok ama her saniye yakıt tüketimi artıyordu. Bende dayanamadım çevre yoluna çıktım. Yaklaşık yarım saat arabayı 3000-3500 devirde kullandım.Yakıt tüketimi azar azar düştü sonra iki saniye kadar bir tekleme benzeri bir şey oldu ve yakıt tüketimi hızla düşmeye başladı ta ki 5.6 litreye kadar sonra 2200-2500 devir arası kullandım arabayı baktım tüketim sabitlendi, bende döndüm evime.. Umarım faydalı olmuştur. Sonuçta bende merak ediyordum bu işlem nasıl oluyor vs kendim yaşayarak öğrendim. Sevgili forum üyelerine da katkısı olması dileklerimle Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 evet şu meşhur DPF temizliğini ilk kez bilgisayar yardımıyla 41 bin km'de yapmıştık. bu bakım da CC de yapıldı ve Berner enjektör temizleyici de konuldu. böylelikle yağ, yakıt, egzoz sistem temizliği falan hepsi halloldu. bunlarda fotolarımız laptop rejenerasyonu yaparken egzoza baktığımda egzozdan öyle ne beyaz, ne siyah duman ne de pislik falan attığına şahit olmadım. sanırım her bakımda enjektör temizleyici Tunap (vb) kullanmam ve son 2-3 depo hariç (onlar da Alpet) yıllardır Opetten yakıt almamdan kaynaklı olabilir. Hocam bu bilgisayar ile yapılan işlem kaç tl. Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 maalesef bilmiyorum yalnız şöyle bir şey var, bu iki tip oluyor. ilki sıvı tipler için, Ki; o pahalı olanı. birde benim focus gibi kuru tip dpf olan araçlar için olan rejenerasyon işlemi var, bunun maliyeti de araç sahibine. yani bu işlem süresince araç ne kadar mazot yaktıysa artık.Bu servisler harbi sahtekar. Sizin yaptırdığınız işlem kuru veya sıvı farketmiyor bilgisayara bağlayıp yapılan işlem benden 100 tl ücret istediler sadece aracı bilgisayara bağlayıp yakma işlemini yaptırmak için. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 Bu servisler harbi sahtekar. Sizin yaptırdığınız işlem kuru veya sıvı farketmiyor bilgisayara bağlayıp yapılan işlem benden 100 tl ücret istediler sadece aracı bilgisayara bağlayıp yakma işlemini yaptırmak için. Bilgisayarı kaça almışlar? Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Bilgisayarı kaça almışlar? Gidince bi sorayım hocam Yorum bağlantısı
Recommended Posts