İnan Çınar 16 Ekim 2014 Paylaş 16 Ekim 2014 45.000 bakımı yaklaştı. servisten fiyat aldım. 75 tl dpf ilavesi dediler. sizin bahsettiğiniz civarlardaysa bu miktara ne dpf temizliği yapılıyor ne de sıvı takviyesi. bu adamlar 75 tl ye sizce ne yapacak? Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 16 Ekim 2014 Paylaş 16 Ekim 2014 Bence sadece kontrolünü. . .[emoji3] 2 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 16 Ekim 2014 Paylaş 16 Ekim 2014 Bence sadece kontrolünü. . .[emoji3] sorma ver parası diyorsunuz sanırım... 2 Yorum bağlantısı
Ali Eren 21 Ekim 2014 Paylaş 21 Ekim 2014 Bugün şehiriçi trafikte (hareket edeli 5-6 km olmuştu) kırmızı ışıkta rolantide beklerken anlık tüketimim 0.8 - 0.9 gösteriyordu. Aklıma dpf rejenerasyon yapıyor olabilir diye geldi. Motor sesini ve fan sesini yoğun trafikten dolayı hissedemedim. 2 km sonra aracı parkederken anlık tüketim normale (0.3 - 0.4) döndüğünü gördüm. Acaba dpf rejenerasyon işlemini tamamladı mı (düşük ihtimal) yoksa rejenerasyonu kesip sonraya mı erteledi bilemedim. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ekim 2014 Paylaş 21 Ekim 2014 Bugün şehiriçi trafikte (hareket edeli 5-6 km olmuştu) kırmızı ışıkta rolantide beklerken anlık tüketimim 0.8 - 0.9 gösteriyordu. Aklıma dpf rejenerasyon yapıyor olabilir diye geldi. Motor sesini ve fan sesini yoğun trafikten dolayı hissedemedim. 2 km sonra aracı parkederken anlık tüketim normale (0.3 - 0.4) döndüğünü gördüm. Acaba dpf rejenerasyon işlemini tamamladı mı (düşük ihtimal) yoksa rejenerasyonu kesip sonraya mı erteledi bilemedim. Her ihtimale karşı bir süre yüksek devirde kullanmak fayda sağlayacaktır hocam Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Bugün şehiriçi trafikte (hareket edeli 5-6 km olmuştu) kırmızı ışıkta rolantide beklerken anlık tüketimim 0.8 - 0.9 gösteriyordu. Aklıma dpf rejenerasyon yapıyor olabilir diye geldi. Motor sesini ve fan sesini yoğun trafikten dolayı hissedemedim. 2 km sonra aracı parkederken anlık tüketim normale (0.3 - 0.4) döndüğünü gördüm. Acaba dpf rejenerasyon işlemini tamamladı mı (düşük ihtimal) yoksa rejenerasyonu kesip sonraya mı erteledi bilemedim. Ali hocam, fan açıncada anlık tüketim artıyor. Dpf rejenerasyon yapıyor demek zor. Rolantide titreme yapmaya başlar, bununla birlikte fan uzun süreli çalışır, Motor sesli çalışır..Gaza yüklendiğinde, araç her zamankinden daha isteksiz davranır. Motor bağırır, araç gitmeye isteksiz olur.. Yakıtın bir kısmını rejenerasyona harcadığı için, motor onunla meşgul olur. Rejenerasyon istiyorsan, Shell fuel save al 2 Yorum bağlantısı
Hasan Baş 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Ali hocam, fan açıncada anlık tüketim artıyor. Dpf rejenerasyon yapıyor demek zor. Rolantide titreme yapmaya başlar, bununla birlikte fan uzun süreli çalışır, Motor sesli çalışır.. Gaza yüklendiğinde, araç her zamankinden daha isteksiz davranır. Motor bağırır, araç gitmeye isteksiz olur.. Yakıtın bir kısmını rejenerasyona harcadığı için, motor onunla meşgul olur. Rejenerasyon istiyorsan, Shell fuel save al Göksel Bey Rejenerasyon için neden Shell fuel save Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Aslında o işin biraz mizahi yaklaşımıydı Selçuk Bey.. Dpf kalitesiz yakıttan dolayı dolar ve rejenerasyona başlar. Kaliteli yakıt ile dpf'de çok az kurum oluşumu olur. Fuel save aldığımda aynı depoda 2 kez rejenerasyon yapmıştı motor. Belkide denk geldi peşin hüküm vermek istemem. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ekim 2014 Yazar Paylaş 22 Ekim 2014 Tdci larda ara sıra yuksek devir uzun yol yapmalı Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Aslında o işin biraz mizahi yaklaşımıydı Selçuk Bey.. Dpf kalitesiz yakıttan dolayı dolar ve rejenerasyona başlar. Kaliteli yakıt ile dpf'de çok az kurum oluşumu olur. Fuel save aldığımda aynı depoda 2 kez rejenerasyon yapmıştı motor. Belkide denk geldi peşin hüküm vermek istemem. Clio'da Shell'den başka yakıt almadım, her zaman yaklaşık 100 km civarında bi başlatıyordu rejenerasyon olayına o sırada gazlıyordum, ses te çok güzel çıkıyordu 4 Yorum bağlantısı
Hasan Baş 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 fiestalarda 3. vites 3000 devir mi? yoksa 4. vites 3000 devir mi? kullanmalıyız dpf yi temizlemesi için hangisi daha doğru olur sizce Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Bende Shell'den yakıt aldığımda dpf sık sık jenerasyona girmişti. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 (düzenlendi) aklı keldende almam ayrıca 22 Ekim 2014 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 fiestalarda 3. vites 3000 devir mi? yoksa 4. vites 3000 devir mi? kullanmalıyız dpf yi temizlemesi için hangisi daha doğru olur sizceHızın bir önemi yok. Devirin önemi vardır.. Yolun durumuna göre hızınızı ayarlayabilirsiniz 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ekim 2014 Yazar Paylaş 22 Ekim 2014 fiestalarda 3. vites 3000 devir mi? yoksa 4. vites 3000 devir mi? kullanmalıyız dpf yi temizlemesi için hangisi daha doğru olur sizce tercihe kalmış fırsat bu fırsat diyerek 4. vitese 4000 d/d da fena olmaz 1 Yorum bağlantısı
Hasan Baş 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 tercihe kalmış fırsat bu fırsat diyerek 4. vitese 4000 d/d da fena olmaz 6000 derecede :mangal:hiç fena olmaz tercihe kalmış fırsat bu fırsat diyerek 4. vitese 4000 d/d da fena olmaz 6000 derecede : :hiç fena olmaz Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 (düzenlendi) Her ihtimale karşı bir süre yüksek devirde kullanmak fayda sağlayacaktır hocamNormalde arasıra özellikle yüksek devir yapıyorum Ozan. Dün yol ve trafik müsait değildi maalesef. Ali hocam, fan açıncada anlık tüketim artıyor. Dpf rejenerasyon yapıyor demek zor. Rolantide titreme yapmaya başlar, bununla birlikte fan uzun süreli çalışır, Motor sesli çalışır.. Gaza yüklendiğinde, araç her zamankinden daha isteksiz davranır. Motor bağırır, araç gitmeye isteksiz olur.. Yakıtın bir kısmını rejenerasyona harcadığı için, motor onunla meşgul olur. Rejenerasyon istiyorsan, Shell fuel save al İlteber asıl merak ettiğim dpf rejenerasyon yapmaya başladıktan sonra şartlar müsait değil diye stop ermeden vazgeçer mi acaba? 22 Ekim 2014 tarihinde Ali Eren tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Yok hocam. Kontağı kapadıktan sonra hayat biter.. Stop ettiğinde daha önce duymadığın garip sesler gelir motordan.. Ecu'nun belirliyeceği başka zamanda tekrar başlatır.. Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Ekim 2014 Paylaş 22 Ekim 2014 Yok hocam. Kontağı kapadıktan sonra hayat biter.. Stop ettiğinde daha önce duymadığın garip sesler gelir motordan.. Ecu'nun belirliyeceği başka zamanda tekrar başlatır.. Onu biliyorum. 2 sene önceydi galiba. Duydum o garip sesleri. 1 Yorum bağlantısı
Sönmez Özer 30 Ekim 2014 Paylaş 30 Ekim 2014 2009 son altı aydan sonra üretilen focus-mondeolarda DPF vardır. Benim araç 2009 nisan üretimi dpf var Yorum bağlantısı
Mustafa Gülaydın 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 On Onbeş gün önce aracım motor arızası sinyali verdi.Antalya eski sanayide ford özel servisine gittim,(Ustamı epeydir tanır ve güvenirim) ustam bilgisayarla araca bağlanıp egzos tıkanmış dedi 10 dk.kadar bilgisayar programı (ustakendisi değil program otomatik olarak) aracı yüksek devirde çalıştırıp temizlik yaptı.Yakıt deposuna katkı attıktan sonra tamam egzos açıldı diyip beni gönderdi.2 -3 gün sonra yine motor arızası sinyali yandı.Tekrar sanayi ye geldim ustam aracı bırak egzos sökülecek temizlenecek dedi aracı bırakıp akşam işlem yapılmış halde teslim aldım.birkaçgün sonra arıza tekrar ortaya çıktı.Aracı yine bıraktım usta elektrik bağlantılarını kontrol edeceğini söyledi.Akşam aldığımda bağlantılarda bir şey yok Egzos tıkanma yapıyor normalde 1 ve altında olarak görmem gereken egzos değeri 28 olarak görünüyor dedi ve ya katalitik konvertörün değişmesi ki çok pahalıymış sadece malzeme 3000 TL yetkili serviste 6000 TL ye değiştiriyorlar yada katalitik konvertör ve partikül filtresinin içinin boşaltılıp yazılım yüklenmesi gerektiğini söyledi.Şuana kadar 320 tl masraf ettim ve ustam bu son işlemin (yazılım yüklenmesi) 850 tl olduğunu egzosçuda yaptırmamız gerektiğini ve araca herhangi bir zararının olmadığını hatta performans ve yakıt tüketiminin daha iyi olacağını söyledi. Dostlar bu durum başına gelen varmı? Sizce boşaltma işlemi yaptırmalımıyım araca herhangi bir zararı olurmu? Katalitik konvertör ve partikül filtresi yenilenmesi hakikaten bu kadar pahalı mı ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Konunuzu birleştirdim. Öncesini bir okuyup DPF hakkında bilgi edinmenizi ve ustanıza ona göre gitmenizi öneririm. 2010 model araçta bu kadar sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts