Mehmet Filik 9 Mart 2012 Paylaş 9 Mart 2012 birincisi gaziantepte servis işçilik ücretleri çok uygun örneğin ankarada genel bakımını 400-500 tl yapılırken gaziantepteki yetkili serviste 250-300 yaptırabiliyorsun ikincisi servisin ustabaşısı tanışım sagolsun fiyatta yardımcı oldu ve aracı sabah bıraktım ögleden sonra 4 gibi telefon açtılar aracın hazır oldugunu söylediler sanırım sizin söylediğiniz uygulamanın aynısını yaptılar zaten verilen servis kagıdındada dpf temizliği yapıldı diye ibare var. Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 (düzenlendi) ben anlamam arkadaş, ben bu aracı metres niyetine almadım. öyle zırtık pırtık sıvılara 300 lira 500 lira veremem. koyarım 70 lik rakıyı, temizlerse temizler...temizlemezse çekerim fişini... 10 Mart 2012 tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 100 TL :s , Hiçbir şey sökülmeden yapılan CC işlemi 100 TL iken, bu rakamlara nasıl neyi ne yapıyorlar gerçekten anlamadım, Ids e bağlayıp rejenerasyonu manuel olarak başlatırlar okadar, ekspertize bile 250-300 TL isteyen yerler üstelik ? Çağlar hocam, CC ile alakalı değil ama 2006 Focus Ghia TDCİ 109 Hp aracım, acaba bunda DPF muhabbeti varmı ? Gerçi 2009 109 Hp lerden sonraki modellerde sıvı falan deniliyor da bizim modellerde de kuru tipi falan varmı onu anlayamadım, cevaplarsanız sevinirim teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Mart 2012 Yazar Paylaş 31 Mart 2012 2006 modelde ford da dpf yoktu 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 ben anlamam arkadaş, ben bu aracı metres niyetine almadım. öyle zırtık pırtık sıvılara 300 lira 500 lira veremem. koyarım 70 lik rakıyı, temizlerse temizler...temizlemezse çekerim fişini... İyi de hocam motor ayvayı yerse, 20bin gayme. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 Muhtemelen benzinli hibrit araçlara yönelmek gerekecek. Dizel emisyon sınırlandırmaları nedeniyle artık boğazı sıkılan bir konuma geldi. DPF meselesinin DPF üreticilerinin Avrupa Birliği'ne lobi yaparak koydurduğu ile ilgili ciddi bir bilgi kaynağım var. Hatta Adblue mu DPF mi diye epeyce kavga çıkmış. Adblue'yu ağır vasıtalara çakmışlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 vergiye de vatandaşa. Egelilik var mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Mart 2012 Yazar Paylaş 31 Mart 2012 Zaten dpf kadar saçma bir eklenti yok (kalkış desteksiz elektrikli el freninden sonra) külü biriktiyor, sonra yakıyor atıyor, eeeeeEeeee Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 Egelilik var mı? Eskişehir doğum yeri, doyduğum yer Balıkesir. Zaten dpf kadar saçma bir eklenti yok (kalkış desteksiz elektrikli el freninden sonra) külü biriktiyor, sonra yakıyor atıyor, eeeeeEeeee Şehir içinde dumanı tutuyor, uzun yol da gazlayınca atıyor mu acaba? Şehir merkezleri temiz kalıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Mart 2012 Yazar Paylaş 31 Mart 2012 motor şehrin içini dışını seçmez, içi dolunca yakıyor atıyor, kullanıma göre değişir, 60-70 km de bir bile yapıyor olabilir Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 (düzenlendi) iptali uygundur bana sorarsanız, çevreciyimdir ama bu kadar da değil. içine konan şu meşhur sıvı da zararlı bileşikler çıkarıyor etrafa. Bunun için de bir filtre gerekiyor diye kongrede söyleyip (sunumda) gülüşmeler olmuştu. (DPF nin arkasına bir tane daha lazımmış onları da almak için) 31 Mart 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 Lamba yanıca 3000 devirde sürün diyorlar ya, bizim müdür yardımcısında passat dizel var, çevre yoluna çıkıp gazlıyorum diyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Mart 2012 Yazar Paylaş 31 Mart 2012 Yanacak denen uyarı lambası mesajı hiçbir zaman yanmıyor, tıkanınca arıza lambası yanıyor o kadar. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 Lamba yanıca 3000 devirde sürün diyorlar ya, bizim müdür yardımcısında passat dizel var, çevre yoluna çıkıp gazlıyorum diyor. az yakıyor di mi bu dizel Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 pasat dizel de ben sürekli lambanın yandığı görüyorum. Adamın başını yakacak. az yakıyor di mi bu dizel Adam okula arabayla gelip gidiyor, heralde az yakıyordur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 pasat dizel de ben sürekli lambanın yandığı görüyorum. Adamın başını yakacak. Adam okula arabayla gelip gidiyor, heralde az yakıyordur. DPF için boşa yol yapıyor demek istedim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 PEki bu dpf nin cabik dolmasina kotu yakit etken olur mu? olur. kötü yağ da etkili olur. kullanım tarzı asıl etken. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Mart 2012 Paylaş 31 Mart 2012 devir daha düşük olmalı ilk 1 km bence, ama tabi asılıp asılmamak da önemli. motor ne? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Nisan 2012 Paylaş 1 Nisan 2012 yağ özel oluyor mobil 1 esp gibi yağlar lazım. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Nisan 2012 Paylaş 1 Nisan 2012 ıslak dediğim bakır cart curt katkılı sıvı olanlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Nisan 2012 Paylaş 1 Nisan 2012 DPF ile ilgili gizli gerçekler: "Performance: A Diesel Particulate Filter, or DPF, is a device designed to collect diesel particulate matter or soot from the exhaust gas of a diesel engine. When the filter gets clogged, it triggers a "regeneration cycle". This cycle floods the catalytic converter full of diesel fuel and then ignites the fuel to burn off the trapped soot. This is what causes the reduction in power and drivability of the vehicle. In addition, any unburned fuel ends up in the crankcase mixed with the engine oil. Furthermore, excessive soot backs up into the turbo, requiring mandatory maintenance or damage will occur. Eventually, after 50,000 to 100,000 miles, the DPF will need to be replaced at the cost of approximately $2000.00. The result...less mileage, reduced power, contaminated engine lubricants and increased maintenance costs." Yorum bağlantısı
Recommended Posts