Mustafa Tüfekçi 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 yani verdiğim linkteki ürünü al tak 160bg olsun Yorum bağlantısı
Kemal Murat İnce 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Yok öyle bir genelleme yapamayız. Ama bak adamlar ne demiş " We have just developed a Silver Top Zetec engine using this same Omex kit and the dyno figures have shown 228 BHP and 197 FTLB torque and the redline is 8100 rpm." biz Zetec S motoru kullanarak 228HP ve 260Nm tork aldım diyor. Tabi bunu modifiye kam kullanmadan alamaz onu belirtmemiş bide torku biraz poposundan atmış 197 Nm yazacaktı heralde parmakları kayıp lb/ft yazdı Bu adamlara yazıp o motorun dyno grafiği istenebilir. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Mertol abi bi yanlislik olmasin ? 2.2 DTI var CRV'de ? Gerci o motor Honda'nin mi bilmiyorum ama ? E direniyor işte. O motoru yapalı 2-3 sene falan anca oldu. Rüzgara karşı üre atamayacaklarını anca keşfettiler.. Avrupaya araba satmak istiyorsan, en küçüğünden en büyüğüne dizel motor gamın olması lazım. Ford bile bunu gördü ve PSA ile bu yönde anlaşma yaptı. Toyota geri kaldığını gördü o da psa ile anlaştı ve 1.4 d4d ler piyasada yıllardır.. Sadece Honda direniyor. Onlar hala dizele gerek yok biz hibrid ile aynı ekonomiyi yaparız diye egolarını şişirmekle meşguller. Kardeşim aynı yakıt ekonomisini sağlarsın belkide aynı maliyetle yapamıyorsun işte.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 kibrit civic alacağıma benzinli alıp lpg takarım aynı yakıyormuş hatta lpg daha az Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 (düzenlendi) Ticari hayatta pazarlar zamanında (belkide resmiyette olmayan bir etiklikle) parsellenmiş ve kimse kimsenin pazarına girmek istemiyor gibi bir kanı oluştu bende. Mesleğim adına konuşursam, firmanın birisi kanser pazarına yönelik ürün üretiyor, diğeri tansiyon, diğeri basit hastalıklar vesaire. 3erli 5erli gruplar halinde her firma kendi pazarında lider olma peşinde. Kimse kimsenin pazarındaki ilacı üretmiyor. Farklı pazarların parsellenme olayını focusumu alırken hissettim. Sanırım opelle fiat 1.3 dizel pazarı bizim olsun demiş, 1.6 dizel pazarını pug-citroen-ford kapmış, toyota bari 1.4 dizel pazarı benim olsun demiş, VW audi gibi almanlar 1.9-2.0 dizel pazarını almış, opel bari 1.7 dizel pazarını da ben alayım demiş, renoya da kala kala 1.5 pazarı kalmış...vs. Honda da 2.2 dizel pazarını almış. Bana öyle geliyorki, gayriresmi bir anlaşma ile herkes kendi pazarını oluşturmuş ve diğerinin pazarına pek girmemeye çalışıyor. Mesela neden 1.3 dizel focusa binemiyorum? Veya neden 1.6 dizel civic alamıyorum? Astraya bineceksem 1.3 dizele binmek zorunda mıyım? 1.4 diesel A4 niye yok? A4ü geçtim, A3 niye yok? Örnekler çoğaltılabilir. Ben böyle düşünüyorum. Yoksa inanıyorum ki PSA 1.3 dizel de yapar, 2.5 dizel de. Honda 2.2 dizel de yapar 1.5 dizel de. İsteyen istediğini yapabilir ama kurtlar sofrası haline gelmiş dünyamızda isteyen istediğini yapamıyor işte. Şimdi diyeceksiniz ki, VW grubu 1.6 dizel çıkardı. Benim gözümde, ya fordla pugla bir masaya oturup ne yaptı etti bu pazardan pay almak adına birtakım girişimlerde bulundu, ya da taş..ğına güvenerekten başkasının pazarına girerek kabadayılık ediyor. Bence öyle değil. Yeni motor geliştirme maliyeti inanılmaz yüksek. Ama 'üreticilerin' kar marjı o kadar yüksek değil. Boşuna ARGE maliyeti ve ilk imalat maliyeti ile uğraşmaktansa eldekini en iyi şekilde değerlendirmeye yada ortak üretim ile maliyeti düşürmeye çalışıyorlar. Herşeyi Türkiye pazarı olarak düşünmeyin. Opel'in almanyada 1.3 CDti, 1.7 CDTi ve 1.9 cdti satıyor. Bunlardan ikisi Fiat gurubundan alınma motor (1.3 ve 1.9) 1.7 olan ise bir başka GM markası olan ISUZU dan alınma motor. Ama 1.3 CDti 90 hp iken 1.9 100 hp motorda var. Markalar genelde motor gamını şekillendirirken hacim bazlı değilde güç bazlı düşünüyorlar. Aynı şey Fordta da var. 1.6 TDCi90 hp de var 110 hp de (PSA motor) .. Ama 2.0 hem 110 hp hemde 136 hp var. Toyotada hem 1.4 PSA motor var hemde kendi 2.0 d4d motorları var. Yani olay hacimde değil güç çeşitliliğinde odaklanıyor.. Bu arada röno da da sadece 1.5 motor yok. 1.9 dizelleride var onların.. Ama adamlar 1.5 motordan 65 hp 80 hp 105 hp 120 hp çıkarttıkları için 1.9 ile kasmaya gerek duymamalarıda anormal değil açıkcası.. Daha fazlasını bekleyen 1.9 alsın der, haklıdırda... Bizde satılıp satılmaması çok farklı bir durum. Malum vergi oranları ile yüksek hacimli motor satmak gerçekten zor. E Tr de yada yunanistan italya gibi saçma vergi oranlarına sahip 3-5 ülke için yeni motor tasarlamaktansa ortak üretim ile maliyet düşürüyorlar. Ki bence bu çok doğal.. 3 Kasım 2009 tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Emre Öksüz 5 Kasım 2009 Paylaş 5 Kasım 2009 5000-10000lira verip turbo taktırmaya üşenmez insanımız ama o turboyla 2. viteste radara girer o zaman zoruna gider. Bence hiç gerek yok, büyük risk. Ama zevk için zamanı ve parası olan biri; sağlam bir usta bulup tek tek malzeme sipariş edip komple motoru dağıtıp düzgünce toplatabilirse de helal olsun derim. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 11 Kasım 2009 Paylaş 11 Kasım 2009 Böyle bişey mümkün mü bilmiyorum ama izlemesi bile insana çok büyük bir zevk veriyor. http://www.facebook.com/home.php#/video/vi...4639&ref=mf Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 11 Kasım 2009 Paylaş 11 Kasım 2009 (düzenlendi) Focusa yapınca oluyormuş. Ya da . 11 Kasım 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 1.6, ti vct - 115 bg bu iş için uygun mu ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 115 likler yamaha firmsı üretimi, yurt dışında bile modifiye eden firma yok. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts