Sadullah Gündüz 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 evet aranızda benzınlı focus a turbo takan varmı veya duyan varmı Yorum bağlantısı
Engin Ünal 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 evet aranızda benzınlı focus a turbo takan varmı veya duyan varmı Benzinli focusa turbo olmaz , olur da motoru baştan aşağıya yenilemek gerekir.Yoksa piston kol falan dağıtma oranı yüksek. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Benzinli focusa turbo olmaz , olur da motoru baştan aşağıya yenilemek gerekir.Yoksa piston kol falan dağıtma oranı yüksek. Olur... Murat İnce focusuna taktı (1,6 Zetec) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Piston-amortisör-fren tadilatı yapılmadan takılan turboya, turbo demem Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Olur... Murat İnce focusuna taktı (1,6 Zetec) ne zaman nerde ? ben nasıl kaçırdım bunu? Yorum bağlantısı
Sadullah Gündüz 1 Kasım 2009 Yazar Paylaş 1 Kasım 2009 [murat ınce nerelerdesınnnnnn Yorum bağlantısı
Engin Ünal 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Piston-amortisör-fren tadilatı yapılmadan takılan turboya, turbo demem Bende bundan bahsediyorum. Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 [murat ınce nerelerdesınnnnnn yerini biliyorum ama söylemem Yorum bağlantısı
Gökhun Lekesiz 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Piston-amortisör-fren tadilatı yapılmadan takılan turboya, turbo demem +100 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Valla fordistte de konu açmadı galiba... Ya bitirmedi. Ya bir sebeple konu açmadı, bilemiyorum.. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Olur... Murat İnce focusuna taktı (1,6 Zetec) Daha takmadı.. Piston-amortisör-fren tadilatı yapılmadan takılan turboya, turbo demem Diyosun.. Konu başlığına gelince.. Neden olmasın? Detayları nasıl öğrenebiliriz?Açıkcası ben de, 1.6 TDCI focusa 2.0 TDCI mondeo turbosu takmayı düşünüyorum. Mevcut turbo hele bi bozulsun, diğerini alır takarım diye bekliyorum ama 60bin km oldu, hala saat gibi çalışıyor namıssız O iş zannettiğin kadar kolay değil. Flanşlar falan uymuyor. Yorum bağlantısı
Bora Akbaş 1 Kasım 2009 Paylaş 1 Kasım 2009 Benzinli Focusa Turbo takılsada yinede 1.6 motor çekmez o kasayı.Bekleyin zaten 2011 de Turbo Benzinli+Elektrikli Focuslar geliyor,Ekonomiyse ekonomi,performanssa performan.Hemde dizellerin gürültüsü falanda olmayacak elektrikli Focusta. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Benzinli Focusa Turbo takılsada yinede 1.6 motor çekmez o kasayı.Bekleyin zaten 2011 de Turbo Benzinli+Elektrikli Focuslar geliyor,Ekonomiyse ekonomi,performanssa performan.Hemde dizellerin gürültüsü falanda olmayacak elektrikli Focusta. Turbonun verdiği gücü yere aktarmayı başarabilirseniz her türlü çeker Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Bora bey o cümleyi somut bir veriye dayanarakmı yazdınız yoksa kaynak işkembe çorbası kasesimi? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Turbo başa bela.. iyi bakmak lazım.. takılırmı?? takılır.. ufak bi turboyla çok fazla parça bızzıklamaya gerek kalmaz sanırım.. ama abartı birşey takılacaksa motor modifikasyonu şart diye düşünmekteyim kendimce .. Yorum bağlantısı
Bora Akbaş 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Bora bey o cümleyi somut bir veriye dayanarakmı yazdınız yoksa kaynak işkembe çorbası kasesimi? 2011 de elektrik motorlu focuslar geleceği işkembe çorbası değil,gerçek bilgi .Buna ilişkin forumun otomobil dünyasından haberler bölümünde yeni ford focusla ilgili açtığım konuya bakabilirsiniz. Turboluda olsa arabanın çekmeyeceği olayı ise benim kanaatim,eğer turbo takılabilecek ve torku yükseltecekse o zaman olabilir belki ama tork en az 80 nm yükselmedikçe çok zor çekişin artması.Bence tabii. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Elektrik olayına takılmamıştım.. Turbolanıpta çekmemesi normal şartlarda mümkün değil. 1600 kg 1.6 motorlu mondeo gayet güzel çekiyorsa focus hayli hayli çeker.. Bu yazdıklarım kanaat değil somut verilerdir. 1.6 motordan 80 nm artış için en az yarım bar basmanız lazım. Zaten daha azı için turbonun derdini çekmeye değmez. Ama 80 dediğiniz düşük bir değer değil. Rakam küçük gibi gelebilir ama 230 nm tork demek atmosferik 2.5 lt motorlu bir aracın torkuna yaklaşmak demektir. O da hiç azımsanacak bir değer değil.. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 Peki şöyle bir sorum olacak. Attığımız taş ve ürküttüğümüz kurbağa meselesi yani değer mi? Yoksa gidip turbolu bir araç mı almak daha mantıklı olur. Bu işin maliyeti nedir? 3-5-10 nerelere ulaşır? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/ha...ay.php?cid=9645 elektrikli E-tron.. 300 küsür beygir ve 4500 nm Tork diyor.. oha dedim başka ne diyim.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Kasım 2009 Paylaş 2 Kasım 2009 http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/ha...ay.php?cid=9645elektrikli E-tron.. 300 küsür beygir ve 4500 nm Tork diyor.. oha dedim başka ne diyim.. elektrik motorlarının torku olduğunu biliyorum ama bu kadar değildir. mekatronikçi arkdaşımı görünce sorayım onlar güneş arabası yapmıştılar. tam gazda 80 yapıyordu ve 0-80 i 1.6 a3 den daha iyi demişti göya denemişler Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 elektrikli E-tron.. 300 küsür beygir ve 4500 nm Tork diyor.. oha dedim başka ne diyim.. Gazetecilerin ne kadar cahil ve özensiz olduklarına işaret işte.. Motorun boştaki torku ile yük altındaki torkunu aynı sanıyorlar. 4500 nm torka hangi aks dayanabilir sanıyorlarki? Peki şöyle bir sorum olacak. Attığımız taş ve ürküttüğümüz kurbağa meselesi yani değer mi? Yoksa gidip turbolu bir araç mı almak daha mantıklı olur. Bu işin maliyeti nedir? 3-5-10 nerelere ulaşır? Zevk meselesi. 3 bin lirayada turbo takarsınız 10 bin lirayada bitmez.. Ne hedeflediğinize bağlı aslında. Ancak günlük kullanımda kullanılacak araçla için abartılı rakamlaa ihtiyacınız yok. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Gazetecilerin ne kadar cahil ve özensiz olduklarına işaret işte.. Motorun boştaki torku ile yük altındaki torkunu aynı sanıyorlar. 4500 nm torka hangi aks dayanabilir sanıyorlarki?Zevk meselesi. 3 bin lirayada turbo takarsınız 10 bin lirayada bitmez.. Ne hedeflediğinize bağlı aslında. Ancak günlük kullanımda kullanılacak araçla için abartılı rakamlaa ihtiyacınız yok. Teşekkürler. Aslında kulağa hoş geliyor. Focus + Turbo ama bide terslik olursa arabadan iyice soğumak var. Yok yok beni aşar onun için vakit lazım. Ben ancak bayramdan bayrama izin kullanabilen bir adamım neyime gerk turbo filan. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Sizin arabanızda o kadar zor bir iş değil. Hedef mantıklı olduktan sonra montajı 3-4 günü geçmez. Motor inmeyecek sonuçta.. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Sizin arabanızda o kadar zor bir iş değil. Hedef mantıklı olduktan sonra montajı 3-4 günü geçmez. Motor inmeyecek sonuçta.. Mertol bey böyle şeyler deyip benim kanıma girmeyin. Dediğim gibi zaman vs. 3-4 gün benim için epey uzun bir süre , bide Adana'da bu işi yapabilecek birini bul filan derken, bu işin sonu yok biliyorsunuz. Az ordan az burdan derken... Ben şimdilik güzel bir jant bulabilirsem şöle 17" filan bana yet heralde (Turbonun adı bile yetiyor insanın aklını başından almak için ) Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Yok bee araba 100 lükmü 115 lik mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts