İçeriğe Yönlendir

2010 Focus Trend - Beyaz.


Alper Arslan

Recommended Posts

Alper Arslan
(düzenlendi)

Öncelikle hepınıze merhaba.. Aracı 2 hafta önce teslim aldık ve uzun süren hasretimizi giderdik :unknw: 2 haftadır kullanıyoruz ınternete gırme fırsatım olamadığından forumada gıremedım ve sızınle sevıncımı paylaşamadım :unknw: , şuanda 300 km civarındayız yakıt ilk hafta 13 lıtre cıvarındaydı yavaş yavaş düşüyor bugün baktıgımda 11.5 du.. 100 lırayla yarım depo anca doldu :)

Şimdi ilk izlenimlerimi yazayım ; Öncelikle bu sınıfta çok iyi bir seçim yaptığımı anladım , Focusun yanında ne cıvıc ne bravo hepsi yalan.. Aracın motor sesıne hayran kaldım , Eskiden beri hayalım beyaz bir arabaydı sonunda oldu :) Aracın donanımına çok onem vermedıgım için Trend modelını aldım , 4 cam otomatik elektrıklı ayna cd calar arka ayak klima vb.gibi ozellıklerın bana yetıcegını düşündüm , iyikide böyle yapmışım :blink: .. Aracın performansıyla ılgılı sıkıntılar okumuştum ve canım sıkılmıştı ancak benım aracımda böyle birşeye rastlamadım performans çok güzel bastınmı gidiyor resmen klima biraz çekişten düşürüyor ancak çokda fark edıllmıyor , yokuşlarda falan gayet hızlı gayet atak , yola adeta yapışıyor ve gayet tok,sağlam bir araç .. Ayrıyetten klımasıda gayet başarılı , araç 4 saat güneşin altında kaldığı halde biner binmez klımayı açtığımda hemen buz gıbı yaptı.. Kısacası araç çok güzel benım gıbı focusda karar aşamasında olanlara kesınlıkle öneriyorum bu fıyata alınabılınecek en ıyı araç.. 1 aya kadarda 16'' lastık ve jant takımı almayı düşünüyorum , belkı sıs farınada el atarız bu ay .. Boya koruma yaptırmadım birkaç kişi hiç gerek yok dedı bazılarıda yaptır onemlı dedı kararsız kaldım yaptırmadım bu konudada görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim :unsure: Tekrardan hepınıze teşekkür ederim araç seçımımde çok yardımcı oldunuz , bu forumu seviyorum gördüğüm en elit oto forumu.. Hadı şimdi resimler :good1:

http://www.resimupload.com/ds597633589_DSC00168.html

http://www.resimupload.com/ds615924292_DSC00170.html

http://www.resimupload.com/ds291736701_DSC00164.html

biliyorum sızın gözünüze şimdi bu araç çok boş geliyor ancak alışınca ınanın hiç öyle değil :)

tarihinde Alper Arslan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bora Akbaş

Siz daha rampa gibi rampalara sürmemişsiniz arabanızı.Hele şöyle bir 100 metrelik dik rampaya koşun düşük hızda göreceksiniz nasıl baygınlık geçiriyor arabanız. Hayırlı uğurlu olsun,güzel günlerde kullanın. :unknw:

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Hayırlı olsun aracınız çok güzel.. :unknw:

Siz daha rampa gibi rampalara sürmemişsiniz arabanızı.Hele şöyle bir 100 metrelik dik rampaya koşun düşük hızda göreceksiniz nasıl baygınlık geçiriyor arabanız. Hayırlı uğurlu olsun,güzel günlerde kullanın. :)

Düşük hızda rampaya girerseniz vites küçültmeniz lazım mutlaka. Yoksa üzer sizi.

Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. Korkmayın öyle ayılıp bayılmaz, bi de LPG'lendimi tadından yenmez.

:unknw:

Yorum bağlantısı
Alper Arslan

Hepınıze teşekkürler arkadaşlar , çok gezmedığım için lpg düşünmüyorum , ankara nenehatun yokuşunda gayet başarılıydı açıkcası , onun dışındaki kısa yokuşlardada yine başarılı geldı en azından benım için yeterlı.. Önceki arabamdan kat kat iyi (2005 206 1.4 hdi 70bg)..

Yorum bağlantısı
İlhan Kayım

Hayırlı uğurlu olur inşallah.Allah kaza bela vermesin.

Yorum bağlantısı
Korhan Orkun
:) güle güle kazasız belasız kullanın inşallah, 2 numara film, jant 'la bir kat daha güzelleşecektir eminim.
Yorum bağlantısı
İdris Arıcı

bende opel astra aracımın bayırlara karşı bir antipatisi olduğunu(105 bg) düşünüyordum fakat kullanım çok farkediyor. arkadaşımda aynı aracı kullanıyordu ve deneyelim belki problem vardır dedik. sonra benim astra kuş oldu uçtu o bayırda. aracı üzmeden çıkacağım derseniz siz üzülürsünüz :)

Yorum bağlantısı
Okay Çetinkaya

hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Siz daha rampa gibi rampalara sürmemişsiniz arabanızı.Hele şöyle bir 100 metrelik dik rampaya koşun düşük hızda göreceksiniz nasıl baygınlık geçiriyor arabanız. Hayırlı uğurlu olsun,güzel günlerde kullanın. :good1:

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bora Hocam cudi dağına mı tırmanacak arkadaş? benzinli motor basarsın dibine kadar beygirgücünü alırsın, yine çıkmıyorsa zaten arabayla ilgili değil yokuşla ilgilidir problem. Elbette anormal yerlerde tank performansı bekleyemeyiz. diğer araçlar neyse bu da odur. 200 hp mistubishi evo aldın da begenmedk mi?

Yorum bağlantısı
Guest Bahad?r
Öncelikle hepınıze merhaba.. Aracı 2 hafta önce teslim aldık ve uzun süren hasretimizi giderdik :rolleyes: 2 haftadır kullanıyoruz ınternete gırme fırsatım olamadığından forumada gıremedım ve sızınle sevıncımı paylaşamadım :unsure: , şuanda 300 km civarındayız yakıt ilk hafta 13 lıtre cıvarındaydı yavaş yavaş düşüyor bugün baktıgımda 11.5 du.. 100 lırayla yarım depo anca doldu :)

Dahada düşecek yakıt.9 lt civarına gelir.

Siz daha rampa gibi rampalara sürmemişsiniz arabanızı.Hele şöyle bir 100 metrelik dik rampaya koşun düşük hızda göreceksiniz nasıl baygınlık geçiriyor arabanız. Hayırlı uğurlu olsun,güzel günlerde kullanın. :good1:

Bora neden böyle yapıyorsun kardeşim?Sen aldığında biz böyle mi dedik :good1:

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Bağırta bağırta çıkın bakın nasıl çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
(düzenlendi)

hayırlı olsun.

çekiş işteniyorsa 4150 devirin altında kalmasın araç. :lol2: şanzımanı iyi tanıyıp ona göre vites seçmek gerek. şehir içinde 1-2 uzun yolda 3-4 kullanın hiç bir rampada üzülmezsiniz. üzülse bizim gariban üzülürdü. bu güne kadar boğulma yığılma olmadı en kötü 1 e alırım en kral rampayı tırmanırım.

tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bora Hocam cudi dağına mı tırmanacak arkadaş? benzinli motor basarsın dibine kadar beygirgücünü alırsın, yine çıkmıyorsa zaten arabayla ilgili değil yokuşla ilgilidir problem. Elbette anormal yerlerde tank performansı bekleyemeyiz. diğer araçlar neyse bu da odur. 200 hp mistubishi evo aldın da begenmedk mi?

Basıyorum zaten 1.viteste dibine kadar,ama nefesi kesiliyor yarısında rampanın.-1 vites istiyor araba.Millet arabasına 6.vites ister ben 1.vitesinde altında bir vites istiyorum. :lol2:

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Bağırta bağırta çıkın bakın nasıl çıkıyor.

Bağırtıyorumda rampanın yarısında ses gidiyor.Hani aaaaaaa diye hiç nefes almadan başlarsınızda nefesiniz tükenince kalırsınız ya öyle.1.viteste başlıyorsunuz,rampanın yarısında araba gaz yememeye başlıyor. Çekmiyor yani.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Bora Bey nasıl bir yokus öle o?

Valla çok dik bir yokuş ve uzunluğuda 100 metre kadardı. Hayır,rampa ne kadar dik olursa olsun,1.viteste çıkar kablumbağa gibide olsa bir araba .Ama benim araba rampaya düşük hızda girdiğinde rampanın yarısında nefesi kesilip kalıyor.Eğerki birde drmanız gerekiyorsa yandınız.Artık arabayı harekete geçirmek için akla karayı seçiyorsunuz,araba bağırmaya başlıyor,arkasından sağa sola kafa yaparak,patinaj atarak hareketlenmeye çalışıyor.Hemde boş haliyle.Heleki klima açıksa yandınız.Artık çekiciyle çıkarsınız herhalde rampanın devamını :lol2:

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli günlerde kullanın. Beyaz renk'i hep sevmişimdir.

Bora bey:

Sizin 1.6 araçtan beklentileriniz çok fazla gören de 1.6 8v 90hp sanıcak. Hayır bizde kullandık aynı motor ve aracı eskişehirliler bilir şahin tepesi vardır 2 viteste doğru devirde gayet rahat çıktı. Üstelik araçta 4 kişi varken görende hiç gitmeyen hiç bir rampada çekmeyen bir araç var sanıcak. Çalışmama sorunu olabilir devir düzensizliği olabilir ne biliyim geç marş alabilir ama asla rampa da çekmemezlik yapacağını sanmıyorum. Sınıfında performans sunmak zorunda zaten eğer bu size yetmiyorsa aracı değiştirmekten başka çare yok. Aracınızda bir sorun yoksa rampalar çok da sorun olmamalı bu araçlardan forumda bi çok kişide varken neden sadece siz rampa sorunu yaşıyosunuz anlamış değilim. :lol2:

tarihinde Burak Erdin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli günlerde kullanın. Beyaz renk'i hep sevmişimdir.

Bora bey:

Sizin 1.6 araçtan beklentileriniz çok fazla gören de 1.6 8v 90hp sanıcak. Hayır bizde kullandık aynı motor ve aracı eskişehirliler bilir şahin tepesi vardır 2 viteste doğru devirde gayet rahat çıktı. Üstelik araçta 4 kişi varken görende hiç gitmeyen hiç bir rampada çekmeyen bir araç var sanıcak. Çalışmama sorunu olabilir devir düzensizliği olabilir ne biliyim geç marş alabilir ama asla rampa da çekmemezlik yapacağını sanmıyorum. Sınıfında performans sunmak zorunda zaten eğer bu size yetmiyorsa aracı değiştirmekten başka çare yok. :lol2:

Yahu valla performans falan istemiyorum,ben düşük hızda bir rampayı çıkmaya başlayıpta 1.viteste rampanın ortasında kalmasam yeter bana,gitsinde kaplumbağa hızıyla gitsin.Heleki yokuşun ortasında durmanız gerektiğinde arabada gaza basıyorsunuz 1.viteste araba gitmiyor,bas bas zar zor sağa sola kafayla patinajla çıkmaya başlıyor.Yani iki ayrı şikayetim var.

1-Düşük hızla 1.viteste bir rampa çıkmaya aşladığınızda araba rampayı tam çıkamadan bayılıp kalıyor,son gaza bassamda çıkmıyor,gaz yemiyor

2-Dik rampada durupta yeniden hareketlenmeye başlamak istediğimde ise gaza bas bas bağırıyor sonrada sağa sola kafa yapa yapa patinaj çeke çeke kığırdıyor,zar zor hareket ediyor.

iki ayrı sorun yani. Yoksa ben ne performans peşindeyim nede başka bişey.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Valla çok dik bir yokuş ve uzunluğuda 100 metre kadardı. Hayır,rampa ne kadar dik olursa olsun,1.viteste çıkar kablumbağa gibide olsa bir araba .Ama benim araba rampaya düşük hızda girdiğinde rampanın yarısında nefesi kesilip kalıyor.Eğerki birde drmanız gerekiyorsa yandınız.Artık arabayı harekete geçirmek için akla karayı seçiyorsunuz,araba bağırmaya başlıyor,arkasından sağa sola kafa yaparak,patinaj atarak hareketlenmeye çalışıyor.Hemde boş haliyle.Heleki klima açıksa yandınız.Artık çekiciyle çıkarsınız herhalde rampanın devamını :lol2:

Şimdi burda kavram kargaşası var. Rampaya düşük hızla mı düşük devirle mi giriyorsunuz? Düşük devirle giriyorsanız ve yokuş çok dik ise deviri toplamanız zordur. Çünkü beygir gücü tork ile devrin çarpımında çıkar. Devir yoksa tork işe yaramaz. Buhar makinası değil neticede.

Eğer rampada patinaja kaçıyorsa kafa sağa sola gidiyorsa bu şöförlük sorunudur. Çok abanmayla abanmamayı dengede tutmanız lazım. Yokuşta ani gaz hareketleri hem aracı zorlar hem başka şeyler olur patinaj gibi.

Yıllar önce beşiktaşta yokuş yukarı 1inci viteste şahin ile malesef geri gittiğimi hatırlarım yokuşta. İnanılmaz paniktir. Çünkü arkada başka araba vardır.

Klima açıksa öyle krizlerde kapayın. faydası olur.

Ama en önce, güç gerektiğinde korkmadan 5000 devire çıkın. tabi aracınız yeni, henüz çıkmayın.

Kolay gelsin. aracınız çok güzel, Keyfini çıkarın.

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Hayırlı olsun Yeni aracınız :lol2:

Bora Bey; Ya sizin araçta bir sorun var, Ya da O aracı aynı yokuşta bir başkasına kullandırın :lol2: Benim araçta 1.6lt duratec 100hp şuana kadar çıkmadığı yokuş yok.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Şimdi burda kavram kargaşası var. Rampaya düşük hızla mı düşük devirle mi giriyorsunuz? Düşük devirle giriyorsanız ve yokuş çok dik ise deviri toplamanız zordur. Çünkü beygir gücü tork ile devrin çarpımında çıkar. Devir yoksa tork işe yaramaz. Buhar makinası değil neticede.

Eğer rampada patinaja kaçıyorsa kafa sağa sola gidiyorsa bu şöförlük sorunudur. Çok abanmayla abanmamayı dengede tutmanız lazım. Yokuşta ani gaz hareketleri hem aracı zorlar hem başka şeyler olur patinaj gibi.

Yıllar önce beşiktaşta yokuş yukarı 1inci viteste şahin ile malesef geri gittiğimi hatırlarım yokuşta. İnanılmaz paniktir. Çünkü arkada başka araba vardır.

Klima açıksa öyle krizlerde kapayın. faydası olur.

Ama en önce, güç gerektiğinde korkmadan 5000 devire çıkın. tabi aracınız yeni, henüz çıkmayın.

Kolay gelsin. aracınız çok güzel, Keyfini çıkarın.

Sizin woswosta hayırlı olsun mehmet bey :lol2:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...