Ömer Aydogan 12 Ekim 2009 Paylaş 12 Ekim 2009 (düzenlendi) Temizlik bir çok arkadaşın dediği gibi bir bütündür. Hem kaborta hem motor. Kabortada değişen parçanın ne olduğu önemlidir bence. Kaput değişmişse bence önemlidir. (Mesela dün film festivali için geçen konvoyu izlemek isteyen 5 araç birbirine girdi. En çok hasarlı olan focus önündeki transite baya bi hızlı vurdu ve kaput, radyotör, tampon, farlar komple gitti. Motora kadar transitin altına girdi. Bu aracın kaputu değişse ve hiç bir sorun yokmuş gibi görünen bu aracın, sonradan bu kazayla ilgili bir sıkıntı çıkartmayacağının garantisi yoktur.) Ön parçalardan değişeni olan araçdan uzak durma taraftarıyım. Ancak arka çamurluk değişmiş ve neden değiştiğinin de fotoğrafları varsa sorun etmem. Zaten önemli bir kazası olmayan kişiler aracın resimlerini saklarlar. Motor kısmı için ise güvendiğim bir motor ustasının fikri önemlidir. Herşey göründüğü gibi olmayabilir. soma deyince uyarma gereği duydum Soma'da km si ile oynanmış çok araba var diyorlar haberiniz olsun. birde bu durum var aracın km si ile oynanım oynanmadığı tespit edilebiliyormu. edilebiliyorsa kimler anlayabilir bunu? Km. sıfırlama kontrolü için servis kayıtlarına baktırılabilir. Mesela aracın şu an ki km. servisdeki kayıtlı km. sinden düşükse oynama vardır :lol2: . Bu en garanti yol. Ancak servis kayıtları yoksa bunu anlamak çok zor. Artık sanayide pek çok kişi km düşürüyor. 12 Ekim 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts