Taner Kaplan 1 Ekim 2009 Paylaş 1 Ekim 2009 (düzenlendi) v kayısı bolgesinden dayanılmaz cik cik sesi geliyor .bugun dikkat ettim kalorifer ısıtmıyor onla bir baglantısı olabilirmi motoru calıstırdım belli bir sure hararet ibreside oynamadı yerinden 1 Ekim 2009 tarihinde Taner Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim 2009 Paylaş 1 Ekim 2009 Ayrı hadiseler olması muhtemel, en önemlisi kalorifer, soğutma suyunu ilk fırsattta kontrol edin, havalnadırmaya giden vakum hortumlarına da ayrıca bakılmalı, cik cik sesi muhtemelen V kayışındadndır. Yorum bağlantısı
Taner Kaplan 1 Ekim 2009 Yazar Paylaş 1 Ekim 2009 devirdaimden yaparmı caglar abi.birde bu cıktı basımıza))))))))) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim 2009 Paylaş 1 Ekim 2009 Devirdaimin sesi gelinceye kadar, motor su koyverir genelde. Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 2 Ekim 2009 Paylaş 2 Ekim 2009 Çağlar Bey, torpido kapağı bölgesinden gelen hafif uğultu sesi neye işaret edebilir? Rulman sesine de benziyor, direksiyon hareketlerinde ve/veya far düğmesi açılıp kapatıldığında seste çok çok az olmakla beraber bir ton değişikliği oluyor. Tüm kayışlar, kayış bilyaları ve devirdaim yeni değişmesine rağmen ses kesilmedi. Yorum bağlantısı
Vahittin Teker 2 Ekim 2009 Paylaş 2 Ekim 2009 Aynı sorunu kayış değişiminde bende yaşamıştım. V kayışı gevşek kalmış olabilir benimkini tekrar taktılar ve o ses kesildi. Yorum bağlantısı
Ahmet Böcek 3 Ekim 2009 Paylaş 3 Ekim 2009 Çağlar Bey, torpido kapağı bölgesinden gelen hafif uğultu sesi neye işaret edebilir? Rulman sesine de benziyor, direksiyon hareketlerinde ve/veya far düğmesi açılıp kapatıldığında seste çok çok az olmakla beraber bir ton değişikliği oluyor. Tüm kayışlar, kayış bilyaları ve devirdaim yeni değişmesine rağmen ses kesilmedi. düğmelerle ilgili sorunu bilemem ama torpidonun altında klima ile ilgili birmotor var.sesin ondan gelme ihtimali var. Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 4 Ekim 2009 Paylaş 4 Ekim 2009 düğmelerle ilgili sorunu bilemem ama torpidonun altında klima ile ilgili birmotor var.sesin ondan gelme ihtimali var. kalorifer motoru tam olarak torpidonun arkasındadır. Çağlar Bey, torpido kapağı bölgesinden gelen hafif uğultu sesi neye işaret edebilir? Rulman sesine de benziyor, direksiyon hareketlerinde ve/veya far düğmesi açılıp kapatıldığında seste çok çok az olmakla beraber bir ton değişikliği oluyor. Tüm kayışlar, kayış bilyaları ve devirdaim yeni değişmesine rağmen ses kesilmedi. v kayışı gerginliğini kontrol ettirirseniz iyi olur. benimkinde de yapıyordu. hatta ısınınca azalıyordu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ekim 2009 Paylaş 4 Ekim 2009 Çağlar Bey, torpido kapağı bölgesinden gelen hafif uğultu sesi neye işaret edebilir? Rulman sesine de benziyor, direksiyon hareketlerinde ve/veya far düğmesi açılıp kapatıldığında seste çok çok az olmakla beraber bir ton değişikliği oluyor. Tüm kayışlar, kayış bilyaları ve devirdaim yeni değişmesine rağmen ses kesilmedi. Kuvvetle muhtemel, direksiyon pompa sesini duyuyorsunuzdur. Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 4 Ekim 2009 Paylaş 4 Ekim 2009 Kalorifer motoru o çeşit ses yapmıyor.. torpido kapağının içinde sol üst taraftadır.. kilmanın soğuk sıcak ayarı yapılmıyorsa siz ona bi baktırın derim o ses yapabilir...Bi ihtimal Yorum bağlantısı
Taner Kaplan 6 Ekim 2009 Yazar Paylaş 6 Ekim 2009 (düzenlendi) valla abi kaputu actım v kayısının oraya su doktum hemen kesiliyor ama bir sure sonra hemen yeniden baslıyor .birda hararet su bidonunun on tarafında ki devirdaim sandıgım sey direksiyon pompasımı ?ki ustam bana zamanında bu v kayısı gergi bilyası bozuk demisti yani zemberegi.birde kalorifer ısıtıyor .aracımı ısıtıyorum giderken gaza basınca metal ses geliyor ama v kayısı gibi su dokunce duzeliyor ama tarif ettigim yerde ki devirdaim bozuk gibi yada direksiyon pompasıda olabilir 6 Ekim 2009 tarihinde Taner Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2009 Paylaş 6 Ekim 2009 Mondeo da devirdaimi göremessiniz, gördüğünüz direksiyon pomapsıdır. V kayışı sesi kesiyorsa, önce kayışı değişin, bilyası da bu sırada kolayca kontrol edilir. Gerekirse değişir. Yorum bağlantısı
Taner Kaplan 6 Ekim 2009 Yazar Paylaş 6 Ekim 2009 tamam simdi taslar yerine oturdu su dokunce kesiyor sesi .ama giderken gaza basarkende ordan direksiyon pompasının oldugu yerden de metal sesi geliyor .yani hem v kayıs gergi bilyası bozuk hemde direksiyon pompası bunun icinde rulman varsa o bozuk yani degisecek Yorum bağlantısı
İbrahim Çelen 6 Nisan 2010 Paylaş 6 Nisan 2010 Arkadaşlar bu konuda benimde bir sorum olacak;Benimde daha önce v kayışından ses geliyordu değiştirdim bir süre kesti sonra tekrar başladı.Bunun üzerine gittiğim tamirci orjinal olmadığı için yapıyor diğer bilyelerden olsa yağ vb. şeyler sürünce kesmez kayıştan serviste orjinal taktıralım dedi.Bunun üzerine serviste değiştirdim.1 hafta kadar yapmadı sonra yine başladı ama eskisi kadar yoğun değil boşta yapmıyor mesela yüke binince yapıyor.Bunun üzerine bu hafta sonu tekrar servise gittim daha küçük kayış takmaya çalıştılar ama kayış olmadı sonra eskisini takıp tek tek bilyaları incelediler en son şarj motoru oynuyor ya vidaları gevşemiş yada düşmüş olabilir söküp baklıacak dediler pekte vakit kalmadığı için öyle kaldı.fikri olan arkadaşlardan yardım lütfen Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Nisan 2010 Paylaş 6 Nisan 2010 Kayış sesimi bilya sesimi... Bellidir bu... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 6 Nisan 2010 Paylaş 6 Nisan 2010 Arkadaşlar bu konuda benimde bir sorum olacak;Benimde daha önce v kayışından ses geliyordu değiştirdim bir süre kesti sonra tekrar başladı.Bunun üzerine gittiğim tamirci orjinal olmadığı için yapıyor diğer bilyelerden olsa yağ vb. şeyler sürünce kesmez kayıştan serviste orjinal taktıralım dedi.Bunun üzerine serviste değiştirdim.1 hafta kadar yapmadı sonra yine başladı ama eskisi kadar yoğun değil boşta yapmıyor mesela yüke binince yapıyor.Bunun üzerine bu hafta sonu tekrar servise gittim daha küçük kayış takmaya çalıştılar ama kayış olmadı sonra eskisini takıp tek tek bilyaları incelediler en son şarj motoru oynuyor ya vidaları gevşemiş yada düşmüş olabilir söküp baklıacak dediler pekte vakit kalmadığı için öyle kaldı.fikri olan arkadaşlardan yardım lütfen Şarj dinamosu eğer yerinden oynamışsa düzeni bozuyordur.Kayış sıkılaşıp gevşiyordur bu yüzden de ses geliyor olabilir. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Çelen 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Arkadaşlar bu konuda benimde bir sorum olacak;Benimde daha önce v kayışından ses geliyordu değiştirdim bir süre kesti sonra tekrar başladı.Bunun üzerine gittiğim tamirci orjinal olmadığı için yapıyor diğer bilyelerden olsa yağ vb. şeyler sürünce kesmez kayıştan serviste orjinal taktıralım dedi.Bunun üzerine serviste değiştirdim.1 hafta kadar yapmadı sonra yine başladı ama eskisi kadar yoğun değil boşta yapmıyor mesela yüke binince yapıyor.Bunun üzerine bu hafta sonu tekrar servise gittim daha küçük kayış takmaya çalıştılar ama kayış olmadı sonra eskisini takıp tek tek bilyaları incelediler en son şarj motoru oynuyor ya vidaları gevşemiş yada düşmüş olabilir söküp baklıacak dediler pekte vakit kalmadığı için öyle kaldı.fikri olan arkadaşlardan yardım lütfen *Geçen hafta sonu sanayiye şarj dinomosunu baktırayım diye ama oradaki arkadaş getirdi bir miktar pudra döktü ses kesildi dedi ki;şarj dinomosundan olsa ses kesilmez bu kayış orjinal boyutta olmadığı için ses yapıyor.hiç boşuna söktürme orjinal kayışı bul dedi.Artık iyice aklım karıştı herkes bişey söylüyor.Sizlerden ricam.99 model mondeo'nun orjinal kayış numarasını bilen varmı yoksa arabadan soğumaya başladım artık.şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Mustafa Açıkgöz 26 Haziran 2010 Paylaş 26 Haziran 2010 v kayısı bolgesinden dayanılmaz cik cik sesi geliyor .bugun dikkat ettim kalorifer ısıtmıyor onla bir baglantısı olabilirmi motoru calıstırdım belli bir sure hararet ibreside oynamadı yerinden kalorifer bağlantısı ile ilgisi olmadığını düşünüyorum benimde benzer sorun başıma geldi eğer kayışlarında bir gevşeklik yoksa dreksiyon hidrolik hortumlarıın sızdırıp kayışta bir yağlanmaya sebeb olup olmadığına emin olun!! Yorum bağlantısı
Recommended Posts