Süleyman Çetin 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 175-65-14 / 185-60-14 Evet arkadaşlar bu iki ebat arasındaki olumlu ve olumsuz özellikler nelerdir acaba? Çağlar Abi özellikle senden yorum bekliyorum. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Çapları aşağı yukarı aynı. 185 lastik yol tutuşda daha avantajlı olur ama tüketim bir miktar artar. Fiyat da H hız sınıfına geçeceğinizden ciddi oranda artar. Fiesta için bence gerek yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Tekniği boşverirsek , 60 yanak iyidir, 185 taban da iş görür. 175/65/14 ü fabrikalar ucuz lastik taksınlar diye çıkarmışlar gibi bir düşüncem hep olmuştur. Hava şartları için daha çok hangi markayı tercih edeceğin önemli olacaktır. Yorum bağlantısı
Hakan Gümüş 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Ben bugün 185-65-14-86H Lassa İmpetus Revo aldım 4 tane T idi H aldım. Yoldaki sessizliği ve yol tutuşu çok güzel geldi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Not: her yeni lastik, marka fark etmeksizin ilk 500-100km sessizdir. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Karda vb dar lastik azcık iyidir diye biliyorum. Ama zaten kar lastiği takmalısınız. yanak aynı görünüyor. parkederken sürtme olasılığı azcık daha fazla. Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 12 Eylül 2009 Yazar Paylaş 12 Eylül 2009 (düzenlendi) Hmm anladığım kadarıyla 185-60-14 82 H lastik alırsam; aracın yol tutuşu artacak bunun yanında yakıtta artacak.Bu yakıt çok fazla mı olur yoksa biraz mı? Başka herhangi bir farklılık olmaz mı? Almak istediğim lastik: Dunlop SPT FASTRESPONSE 185/60/14 82 H Nasıldır sizce? Bu ebatlarda önerebileceğiniz başka markalar var mı? Nedenleriyle söylerseniz sevenirim. 12 Eylül 2009 tarihinde S tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Her türlü 185/60 fiesta için daha iyidir,175 sırf araç lastiksiz kalmasın diye takılmış bir ebat,aynı şekilde focus I için de 185 sırf araçda lastik olsun diye takılmış bir ebat utanmışlarda takmışlar,195 den aşağı olmaması gerekir. Yorum bağlantısı
Hakan Gümüş 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Hayırlı olsun,güle güle eskitin.. Çok teşekkür ederim. Not: her yeni lastik, marka fark etmeksizin ilk 500-100km sessizdir. Yani yeni testi suyu soğuk tutar Çağlar Bey sanırım... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Ben bugün 185-65-14-86H Lassa İmpetus Revo aldım 4 tane T idi H aldım. Yoldaki sessizliği ve yol tutuşu çok güzel geldi. Yerli malı yurdun malı Bana ilk 500 de lastik daha sesli olur gibi geliyor, daha sonra kendine geliyor. Yorum bağlantısı
Hakan Gümüş 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Yerli malı yurdun malı Bana ilk 500 de lastik daha sesli olur gibi geliyor, daha sonra kendine geliyor. İnternette özelliklerini baya inceledim. Bakalım inşaallah iyi çıkar. Dediğiniz gibi bir de işin diğer yönü de çok önemli milliyetçi olmak lazım. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2009 Paylaş 14 Ekim 2009 175-65-14 / 185-60-14 Evet arkadaşlar bu iki ebat arasındaki olumlu ve olumsuz özellikler nelerdir acaba?Çağlar Abi özellikle senden yorum bekliyorum. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler... öncelikle sölim yakıtında bi oynama olmaz mümkün değil ben aynı işlemi eski aracımda uyguladım. performans olarak yol tutuşun artar ancak; aracın renoysa ön takımın çabuk yorulur. sakin kullanıyorsan aracını hiç düşünme değiştir. zaten bu ölçüleri fabrikalarda model yılı yükseldiğinde yükseltiyorlar. sıkıntı yok. yağışlı havada daha güvenli ilerleme ve fren performansı olur. yazın da performans güzelleşir. yanak daraldığı için ezneme ve yatma azalacaktır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts