Evren Erakçora 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 ben 3 yılda 11 bin km yapmışım. motor problemi yaşama olasılığım yuksek mi o zaman. dizele yazık. Yorum bağlantısı
Okan Muhtaroğlu 15 Haziran 2016 Paylaş 15 Haziran 2016 Arabaya bugün baktırma şansım oldu. Makinesi biraz hor kullanılmış ve üsk kapak vidaları daha önce sökülmüş gibi dedi servis. Kısmet değilmiş sonrakine inşallah Yorum bağlantısı
Kutay Altunordu 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 2-3 sene önce 2000 focus vardı hiç tüp takılmamıs 227 binde falandı uzun yol cok yapmıstı istanbul mugla arası genelde ford servisinde calısan tanıdık vesilesiyle almıstık 232 bindede biz satmıstık ankaradan bi abi gelip almıstı tüp takacagını soylemişti o kadar yalvardık yazık etme takma taş gibi araba diye adam 1 hafta sonra taktırdıgını memnun oldugunu soylemişti Yorum bağlantısı
gokhan gunay 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Dusuk devirlerde kullanirsan 300.000de bile motoru yeniliyebilirsin . Dusuk devirde kullanmanin tek faydasi benzin az yakar ama motorun omrunu kisaltirsiniz. En ideal devir araca gore degisir motor sesinden anlarsiniz genelde yuksek devirde vites atmayi aliskanlik haline getirin motor icin saglikli olur tek eksisi biraz fazla yakarsiniz o kadar ama motorun omru uzar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Aynı hızı daha düşük devirle yapınca motordaki aşınma durmu yükseğe göre nasıl oluyor? 1 Yorum bağlantısı
gokhan gunay 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Aynı hızı daha düşük devirle yapınca motordaki aşınma durmu yükseğe göre nasıl oluyor? kalitesiz yanma sağlar ve motorda kurum baglama çoğalır Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Opel verisi: 4000 devirde sürüş ,2000 devirde sürüşe göre 8 kat fazla aşındırıcıdır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Opel verisi: 4000 devirde sürüş ,2000 devirde sürüşe göre 8 kat fazla aşındırıcıdır. 2500-3000 aralığında gideceksin kardeş, ne azı ne çoğu, düşük-fazla yüksek devir= arıza, net kesin: 1 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Bence yanlıs biliniyor. Mantığa aykırı. Piston, silindir icinde ne kadar fazla gidip gelirse o kadar çabuk rektifiye ihtiyacı oluşur. Aynı şekilde, ne kadar devir çevirise o kadar da biyel kollarında ve yataklarda aşınma oluşur. Motor içinde kurum oluşması motora zarar vermez. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Opel verisi: 4000 devirde sürüş ,2000 devirde sürüşe göre 8 kat fazla aşındırıcıdır. konumuz araba opğhell de neymiş kalitesiz yanma sağlar ve motorda kurum baglama çoğalır aşırı avans vurduracak düşük devir değil tabi ki Yorum bağlantısı
Fırat Önal 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 2500-3000 aralığında gideceksin kardeş, ne azı ne çoğu, düşük-fazla yüksek devir= arıza, net kesin:Ali hocam düz yolda 3000 devir arabayı çok bağırtıyor. Hatta bu motorda düz yolda 2000 devire az birşey kala değiştirsem anında tepki veriyor. Dpf konularını okuduktan sonra son depomun 300 km kadarını yüksek devir kullandım. 4. Vites 115 km ye sabitleyip uzunca gittim. Şehir içinde de aynı şekilde kullandım. Sonuç olarak araç bu kullanımda 1 litre kadar fazla yaktı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 (düzenlendi) Ali hocam düz yolda 3000 devir arabayı çok bağırtıyor. Hatta bu motorda düz yolda 2000 devire az birşey kala değiştirsem anında tepki veriyor. Dpf konularını okuduktan sonra son depomun 300 km kadarını yüksek devir kullandım. 4. Vites 115 km ye sabitleyip uzunca gittim. Şehir içinde de aynı şekilde kullandım. Sonuç olarak araç bu kullanımda 1 litre kadar fazla yaktı. 3000 devir bir üst vitese geçme devri yada hızlı gideceğim denirse kullanılan bir devir, bunun dışında fazla tabii, 2250-2500 devir sabit hızda iyidir, 2000 devire az kala kullanım= kurum, aman haa özellikle dpf li ve gereksiz donamım yüklü gücü kısıtlanmış motorlarda (hava kirliğide masla bence, geçsinler onu, o parçaları üretmek, araçta kullanmak ve yenilemek, doğayı misliyle kirletir zaten, bence bu emisyon olayı para kazanma taktiği sanki) turbonun devreye tam olarak girdiği devrin altına inmeyeceksin, 2000 devir genelde dizellerde atl sınırdır, bu devirde bir üst vitese geçilmez, zaten araç bassanda gitmez, sürekli seyir devrini 2100 falan yap bence, bu aralar sıkıldım 90 la gitmekten, artık sürekli 2500 devirde 110 civarı gidiyorum, vitesleri 2700 civarı değişirim, bir üst vitese geçtiğimde devir 2000 in altına düşmez... kural şu; vites büyüttüğünde üst vitese geçtiğinde devrin 2000 nin altına düşmeyecek, vites düştüğündede bir üst vitese geçtiğin devre yada 2000 devrin üstünde kalmalısın, böyle olacak şekilde kendini alıştırırsan uzun yıllar sorunsuz kullanırsın, sen bıkar aracı satarsın o motor bozulmaz, tabii bakımlarını aksatmadığın ve nazik kullandığın sürece 4. viteste uzun yol yapma, vitesleri mümkün olduğunca çabuk büyütüp maks viteste sabit hızda gitmek en idealidir, sabit hızıda hep kullanma tabii, arada biraz devir çevir, özelliklede sabit hızın 90 falansa arada bir bastırmak iyidir. dizel araç= uzun yol bunuda belirteyim, dizel yük ve uzun yol sever, adam gibi performans almaya başladığında genelde 300-400 km. yol yapmış olursun, motor rahatlar ve anca açılır, özelliklede şehir içi kullanımın çoksa, uzun yolda gittikçe açılır gittikçe serileşir rahatlar dizel motor, dediğim gibi, dizel uzun yol motorudur, çok yol ve yük varsa dizel, yoksa benzinli almak lazım 21 Ağustos 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Altay1 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 3000 devir bir üst vitese geçme devri yada hızlı gideceğim denirse kullanılan bir devir, bunun dışında fazla tabii, 2250-2500 devir sabit hızda iyidir, 2000 devire az kala kullanım= kurum, aman haa özellikle dpf li ve gereksiz donamım yüklü gücü kısıtlanmış motorlarda (hava kirliğide masla bence, geçsinler onu, o parçaları üretmek, araçta kullanmak ve yenilemek, doğayı misliyle kirletir zaten, bence bu emisyon olayı para kazanma taktiği sanki) turbonun devreye tam olarak girdiği devrin altına inmeyeceksin, 2000 devir genelde dizellerde atl sınırdır, bu devirde bir üst vitese geçilmez, zaten araç bassanda gitmez, sürekli seyir devrini 2100 falan yap bence, bu aralar sıkıldım 90 la gitmekten, artık sürekli 2500 devirde 110 civarı gidiyorum, vitesleri 2700 civarı değişirim, bir üst vitese geçtiğimde devir 2000 in altına düşmez... kural şu; vites büyüttüğünde üst vitese geçtiğinde devrin 2000 nin altına düşmeyecek, vites düştüğündede bir üst vitese geçtiğin devre yada 2000 devrin üstünde kalmalısın, böyle olacak şekilde kendini alıştırırsan uzun yıllar sorunsuz kullanırsın, sen bıkar aracı satarsın o motor bozulmaz, tabii bakımlarını aksatmadığın ve nazik kullandığın sürece 4. viteste uzun yol yapma, vitesleri mümkün olduğunca çabuk büyütüp maks viteste sabit hızda gitmek en idealidir, sabit hızıda hep kullanma tabii, arada biraz devir çevir, özelliklede sabit hızın 90 falansa arada bir bastırmak iyidir. dizel araç= uzun yol bunuda belirteyim, dizel yük ve uzun yol sever, adam gibi performans almaya başladığında genelde 300-400 km. yol yapmış olursun, motor rahatlar ve anca açılır, özelliklede şehir içi kullanımın çoksa, uzun yolda gittikçe açılır gittikçe serileşir rahatlar dizel motor, dediğim gibi, dizel uzun yol motorudur, çok yol ve yük varsa dizel, yoksa benzinli almak lazım oneriler icin tskler Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Otomatik vites nasıl değiştiriyorsa öyle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 (düzenlendi) Otomatik vites nasıl değiştiriyorsa öyle kullan. onu geçecen oto vites yakar, yakmaması içinde dediğini yapar, motoru düşenen olmaz, bunuda unutma motor ömrü olarak ne farkeder? zaten sen satmış olursun, bu dediğim çoook yol yapanlar için geçerli, 3-5 sene kullan satçılar için farketmez, kullan sat gitsin, alan düşünsün 21 Ağustos 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 otm viteste optimum hız/devir devamlı korunduğu için motoru daha uzun ömürlüdür nispeten. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 onu geçecen oto vites yakar, yakmaması içinde dediğini yapar, motoru düşenen olmaz, bunuda unutma motor ömrü olarak ne farkeder? zaten sen satmış olursun, bu dediğim çoook yol yapanlar için geçerli, 3-5 sene kullan satçılar için farketmez, kullan sat gitsin, alan düşünsün Abi, bizi kandırdılar yıllarca , devirli kullancan motoru şey edersin dediler , gerek yokmuş. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 2100 devir 5. Vites 110km/h hız. 3000 devir sabit nasıl gideyim 155km/h oluyor hız [emoji14] Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2016 Paylaş 21 Ağustos 2016 Abi, bizi kandırdılar yıllarca , devirli kullancan motoru şey edersin dediler , gerek yokmuş. Şimdi kandırmıyorlar yani haa 2100 devir 5. Vites 110km/h hız. 3000 devir sabit nasıl gideyim 155km/h oluyor hız [emoji14] demekki neymiiş yüksek devir zararlıymış Yorum bağlantısı
Fatih Aydın 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Merak etmeyin arkadaşlar, bakımları 10.000 de bir yani anlattığımız gibi yaparsanız, olağan dışı birşey olmadıktan sonra milyon km dayanır, yeterki arabayı zorlamayın, yumuşak davranın yeter, zaten yarış arabası değil bu, onlarda dikkat ederseniz motor dayanmıyor, ne kadar basarsanız ömür o kadar kısalır, özel budur. İnsanda aynı ağır şartlarda yaşam= çabuk ölüm... Konunun tamamını okudum.Piyasadan 300k yol yapmış araç aldık diyelim. Bilemeyiz ki sizin bu anlattığınız şekilde kullanılmış mı kullanılmamış mı? Kompresyon testi yapsak da bu durum anlaşılmaz. Zaten bu test de her yerde farklı çıkıyor. Sonuç olarak bizler arabalara kötü ve hırçın davranıyoruz. Sorunları biriktirip satıyoruz. Arızaları ucuza hallediyoruz. Yollarımız kötü. Bu durumda bilmediğimiz yüksek kmli araçlar her zaman risktir bence. Milyon km yapan araçlarda genelde 2.5 dizel 90 hplik araçlar. 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Tanıdığım bir abimin "benim babam yılda bir bakıma fiestayi soktuğunda km yide bir miktar düşürüyor " cümlesini normal bir şekilde söyleyince piyasadaki 100-140k arası arabalara şüpheli yaklaşıyorum Türkiyedeki psikilojik sınırı geçmemesi icin km düşüren gerçekten çok fazla 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Benimki 160k da, ama aynı kmden ikinci mi üçüncü geçişi mi bilmiyom [emoji1] alırken bilemedik tabi... Yorum bağlantısı
Kadir Türkeli 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Bende var 2007 C-max 1.8 TDCİ 161.500 oldu ellerinizden öper ) Yorum bağlantısı
Ferit Erken 31 Ekim 2016 Paylaş 31 Ekim 2016 Bizim işletmede 430_570bin km de çok fiesta gördüm. Sıfır alınır bizde araçlar 2_3 sene kullanılırdı. Şimdi artık kira olayına döndük. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Bu jatco mondeo var 400.000 km'deymiş. bir o kadar daha gidecek gibi duruyor https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-acil-mondeo-dizel-otomatik-369153334/detay 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts