Murat Yalçın 12 Temmuz 2013 Paylaş 12 Temmuz 2013 Selamlar Arkadaşlar , Merak ettiğim bir konu var , Fiesta'ların motor ömürleri kaç bin km dir ? Yani bunun için bir fabrika verisi varmıdır ? Ford Fiesta için sorunsuz 200.000 km , Focus için 500.000 km vs gibi bir veri belirlerlenir mi fabrika ? Birde tabiki model ve yaşlara göre bu degişkenmidir ? yani 2005 model bir fiesta ile 2013 model bir fiesta motor teknolojisi belki de kullanılan materyala katılan bazı ek ler vs gibi degişikliklerle motorların km bazında mukavementi ve sorun cıkarta periyodları uzar mı ? En son hatırladıgım 2006 model otomatik focusu olan yurtdısındaki arkadasımın ki aracını bende kullanmıstım 180.000 km de olan focusunun daha motor adına hic bir sorun cıkartmadıgıydı. Teşekkürler , Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 Temmuz 2013 Paylaş 12 Temmuz 2013 araçlar 10 yıl ve 180 bin km averaja göre yapılıyor. bu, araç 180 e geldiğinde biter demek değil ancak avrupa fabrikaları bakıyor inceliyor bunu görüyor. sonra yedek parça ve diğer parça ömürlerinin optimal dayanımını buna göre yapıyor. bir vw dokümanında görmüştüm. konu çevreyi ekonomik ömrü boyunca araç ne kafar kirletiyor hesabıydı. Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 17 Ekim 2013 Paylaş 17 Ekim 2013 Selamlar.. Eski sattığım 2008 model fiesta 1.4 tdci aracım 105 binde idi. Araç tamamen hususi kullanılmış bir araç idi, geçenlerde satarken yetkili serviste expertiz yaptılar. Sonucunda aracın motorunun üfleme yaptığını ve yarıçağlı olduğunu söylediler. Benin pek inanasım gelmedi buna, bir araç 105 binde nasıl yarıçağlı oluyor. Neyse zaten konuyu irdelemedim verdim aracı gitti, asıl sormak istediğim bu tdci motorların dayanıklılık süresi bukadarmı buna inanmak istemiyorum ben. Aracımda öyle hor kullanılan bir araçta değildi. Bu durum benim midemi bulandırdı buyüzden yeni aracımı alırken tercihim benzinli almak oldu.. Bu konuda sizlerin görüşleri nelerdir acaba olabilir mi böyle bişey.. Yorum bağlantısı
Misafir 17 Ekim 2013 Paylaş 17 Ekim 2013 Acaba test yapiyorlarmidir fabrikalar, düzenli bakimla kaç km yaptığını. Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 17 Ekim 2013 Paylaş 17 Ekim 2013 Bakım demişken bunu da belirteyim aracın tüm bakımlarını zamanında yetkili servisinde yapıyordum hatta, yağını ve filtrelerini bazen erkenden değiştiriyorum ve aracıma 100 bin km de yine yetkili servisinde carbon clean yaptırmıştım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ekim 2013 Paylaş 17 Ekim 2013 Bakım demişken bunu da belirteyim aracın tüm bakımlarını zamanında yetkili servisinde yapıyordum hatta, yağını ve filtrelerini bazen erkenden değiştiriyorum ve aracıma 100 bin km de yine yetkili servisinde carbon clean yaptırmıştım Bugun bayiideki sifir araclar bile ufluyor... Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 17 Ekim 2013 Paylaş 17 Ekim 2013 o zaman aracın expertizini yapan vatandaş kimse artık dünya yüzü görmemiş biriydi herhalde Yorum bağlantısı
Murat Yalçın 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 Selamlar , iyi bakılan bir dizel fiesta'nın ortalama motor ömrü ne kadardır acaba ? Teşekkürler ; Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 Selamlar , iyi bakılan bir dizel fiesta'nın ortalama motor ömrü ne kadardır acaba ? Teşekkürler ; Konunuz birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Ümit Mutlu BAĞIRAN 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 İyi bakılan 1.4 tdci-hdi motorların ömrü; İstanbul için 150k'km de bir enjektör-turbo atılması suretiyle çok rahat 600k'ları görür. Blok bitmez, motorun ana parçaları değişir rektefiyeye girer ve aynen devam... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 Tamamen yapılan km. ve zaman ile alakalı...Bakımları tam olsun taksicinin elinden 400-500k km. hayal değil ama haftada bir çalıştırırsanız 10 yılda 100k yaparsa o zaman bitebilir...Avrupa standartlarında segman atma, gömlek değiştirme, enjektör değiştirme gibi işler pek olmadığından fabrikaların verecek bir ömür km. si olamaz...Debriyaj balatası yerine komple şanzumanı değiştirmek gibi yani, az işçilik az para.. 1 Yorum bağlantısı
Alper Ünal 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 evet hepiniz şimdiden motor ömrünün yapılan bakımla ilgili olduğunu söylüyorsunuz ama şimdiye kadar en çok kaç kmde tdci bir motor gördünüz ???? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 600bin km. 400binde su kaçırma sonucu üst kapak açıldı, hala istanbul şehirçinde taxi olarak çalışmakta. 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 600bin km. 400binde su kaçırma sonucu üst kapak açıldı, hala istanbul şehirçinde taxi olarak çalışmakta. hemde c-max Yorum bağlantısı
Alper Ünal 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 1,6 tdci ama 2,0 tdci paylaşımlarda sahiplerini cesaretlendirir tabiki Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 600bin km. 400binde su kaçırma sonucu üst kapak açıldı, hala istanbul şehirçinde taxi olarak çalışmakta. 1.6tdci 17 jant sınrooflu hem de enjektör 1 revizyon 1 değişim. turbo 1 değişim Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 1,6 tdci ama 2,0 tdci paylaşımlarda sahiplerini cesaretlendirir tabiki Parçacı en az motor parçası getirdiği motor 2.0 tdcı motor parçası diyor. Hararet yapmazsa 500 bin rahat diyor. Zaten transit motoru diyor. Ben km oynanmış Mondeo gördüm. Tahmini 250-300 bin rahat vardı. Ne turbo ne Enjektör ne motor hiç bir sıkıntı yoktu. Duman yoktu. 10 numara araçtı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 bizim 1.25 ler aynı şartlarda bu km leri görebilir mi Çağlar Abi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 1.25 300bind e rektifiye olsa zaten masrafı tdci ın enjketör+turbosu kada rolur 1.6 f1 de de 500bini görmüştüm arkadşımın arabası idi ancak hep uzun yoldu. Benzinli motor blok pistonu bu km leri zor görür. 1 Yorum bağlantısı
Alper Ünal 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 bana 300,000 km de turbo değişimi normal geliyor yani düzenli ve kuralına uygun kullanımda ama enjektörlerin değişmesi ekstra olur sanki Yorum bağlantısı
Recommended Posts