İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Bir ara deneyim. Sani Gerşon yazdı: Bence aküde sorun yok şu. Tüketim çok fazla. Bi yerde sorun var ki, bunu şöyle test edebilirsiniz. Amperi 0.8 gördüğünüzde sigorta kutusundan sigortaları çekmeye başlayın. Bir tanesinde tüketim düşecek. ORadan arızalı donanımı bulabilirsiniz. Bir ara deneyim. Sigorta kutusu LPG beyninin altında kaldı, çok fazla da kurcalamak ya da kurcalatmak istemiyorum. Hayırlısı bakalım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 1 saat sonra uyku modunda 70ma civarı tüketim olacak. Test için beklemeniz gerekiyor. Çakmaklık yuvası boştu dimi? An itibariyle çekilen akım ile 90 saat içinde akü %20 civarı kapasiteye iner. Bir 90 saat sonrası derin dejarj olur ki ölüm demek 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: 1 saat sonra uyku modunda 70ma civarı tüketim olacak. Test için beklemeniz gerekiyor. Çakmaklık yuvası boştu dimi? An itibariyle çekilen akım ile 90 saat içinde akü %20 civarı kapasiteye iner. Bir 90 saat sonrası derin dejarj olur ki ölüm demek Teşekkür ederim Servet bey. Çakmaklık yuvası boş. Multimetreyi bağladığında 3 küsür Amp. lerden 3-5 dk da 0.83 Amp. iniyor. 15 dk kadar bekledim dahada inmedi. Aracın uyku moduna girip girmediğini anlamıyorum. Ancak kapıların kilitlenmesi dahil öncesinde butonla çalışan bildiğin elektrikli tüm sistemleri kapattım. Uyku modu için bir saat beklemek mi gerekiyor acaba. Vesile ile yukarıda latife olsu için takılmamla sizi üzmemişimdir inşallah. 9 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Kaput dahil kapalı ve aracın kilitli olması gerek diye biliyorum. Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 (düzenlendi) Mustafa Arıkan yazdı: Kaput dahil kapalı ve aracın kilitli olması gerek diye biliyorum. Kaput kapalı test yapılamaz sanırım Ayrıca kaputa mekanik, elektrik harcayan bir mekanizma (kilit, lamba vs gibi) yok. Akü ve bağlantıları kaputun altında. Bagaj dahil tüm kapılar kapalı ve araç kilitli test edildi. Alternatör araç çalışmıyorken marşa basmadan akım çeker mi? Bilemiyorum. 9 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 (düzenlendi) Akım çekmesine gerek yok. Kapı veya kaput herhangi biri açık olduğu müddetçe ecu uyku moduna girmiyor. VW’de kaput kapalı olması gerekiyor. Muhtemelen Ford’da hatta bir çok araçta öyledir. 9 Ağustos 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 İhtimal, ölçü aleti pili zayıf ise fazla okumaya başlar. Yanılgı olmasın 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: İhtimal, ölçü aleti pili zayıf ise fazla okumaya başlar. Yanılgı olmasın Muhtemeldir. Cihazın pilini de yenileyeyim. Fırsat bulduğumda tekrar deneyeceğim. LPG sisteminden kuşkulanıyorum sigortalarını söküp bakacağım. Bu gün bakamadım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Günlük kullanım mesafesi ne kadar? Akıllı şarj denen nane yüzünden kısa mesafe kullanımı olan tüm araçlar patır patır akü öldürüyor zira 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 (düzenlendi) Ankara şehir içi ortalama 30 -40 km Multimetrenin piline baktım. 9.43 V gösteriyor. 9 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 30 km kafi. Pil dolu. Lpg sigortası veya kontrol kartı kolay yerde ise çıkarılıp deneme yapılmalı 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: 30 km kafi. Pil dolu. Lpg sigortası veya kontrol kartı kolay yerde ise çıkarılıp deneme yapılmalı Yarın inşallah bir deneyim. LPG sigorta kutusu kolay yerde, kartı (beyini) beni aşar. Her şey için sağ olunuz Servet bey. Verdikleri bilgi ve önerilerinden dolayı tüm arkadaşlar sağ olunuz. Bayramınız mübarek olsun. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Güzel havadis bekliyoruz. İyi bayramlar şimdiden 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Güzel havadis bekliyoruz. İyi bayramlar şimdiden Teşekkür ederim Servet bey. Kocaeli'nin neresindesiniz. Ankarada ikamet etmekle birlikte ben de Kocaeli Körfezliyim (Tütünçiftlik) Büyüklerimiz Başiskelede iyerleşikler. Kocaeline geldiğimde ziyaret etmek isterim. Hayırlı geceler. 9 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi İmla, ek. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Körfez esentepe akrabalarım var, gölcük hafta sonu Gebze hafta içi yaşam alanımız. Mutlaka beklerim. 541 380 03 84 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 (düzenlendi) Kuga'nın elektrik kaçak testini yeniledim. Bu sefer uyku modu için biraz daha fazla 15 dk kadar bekledim. Elektrik tüketim değeri önce 0.83 Amp.e bir 10,15 dk kadar daha bekledim bekledim birden 0.03Amp. düştü. Sevindirici tabi kaçak yok sanırım. Devamında LPG sigortasını çıkardığımda değer 0.00 gösterdi. O, 03ma akımıza LPG sisteminin çektiği kanaatine vardım. Video çektim becerebilirsem yüklerim. Anlaşılan o ki benim Kuga 2.5 yılda bir akü yenileme istiyor. Bayramdan sonra yeni bir akü ile yola devam. 10 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi İmla, ek. Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Akım sıfır görünüyor. LPG sigortasını çıkarınca 0.03 den 0.00 Amp. düşüyor. Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 (düzenlendi) LPG sistemi sigortasını çıkarmadan önce. 03ma. LPG sigortasını çıkarınca 0.00Amp oluyor. Videoyu yükleyemedim. Dosya büyük sanırım 10 Ağustos 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Mustafa Arıkan yazdı: Akım çekmesine gerek yok. Kapı veya kaput herhangi biri açık olduğu müddetçe ecu uyku moduna girmiyor. VW’de kaput kapalı olması gerekiyor. Muhtemelen Ford’da hatta bir çok araçta öyledir. Fordda kapılar açık biraz çalışmıştık. Belli bir süre sonra araba bütün lambalardaki elektriği kesmişti. Açılması için kapıları yeniden kapatıp açmıştık. Ama evet onda da kaputun açık olup olmadığını kontrol eden bir mekanizma var, bunun da etkisi olabilirdi.. Benim sormak istediğim genel bir konu var. Lpg’li araçlarda aracın standart aküsünün amperini biraz arttırmak gerekir mi? Mesela benim araçta 45 amperlik bir akü var. Lpg öncesi hiç sorun yokken özellikle viteste yavaşlarken birden debriyaja bastığımda devir ilk önce 500’leri görüp sonra 700-800 neyse olması gereken yere geliyor. Klima açıksa bir tık daha fazla iniyor göstergem ama şükür hiç stop etmedi 2 haftadır(takıldı takılalı). Bu sorun daha önce bu arabada yoktu. Aynı sorun daha önce kullandığım lpgli arabalarda vardı. @Servet Aydın Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Lpg sistemi parçalasan 5 amper çekiyor Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Lpg sistemi parçalasan 5 amper çekiyor 45 amperlik aküde aslında yüksek bir değer değildir mi diyoruz o zaman abiciğim saygılar Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 (düzenlendi) Emre Şimşek yazdı: Lpg öncesi hiç sorun yokken özellikle viteste yavaşlarken birden debriyaja bastığımda devir ilk önce 500’leri görüp sonra 700-800 neyse olması gereken yere geliyor. Klima açıksa bir tık daha fazla iniyor göstergem ama şükür hiç stop etmedi 2 haftadır(takıldı takılalı). Bu sorun aküden kaynaklı değildir lpg kalibrasyon ayarlarınız hatalı ehil ellerde AFR ayarı da dahil ideal değerler yakalanmalı. 10 Ağustos 2019 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Emre Şimşek yazdı: 45 amperlik aküde aslında yüksek bir değer değildir mi diyoruz o zaman abiciğim saygılar Araç çalışıyor, akünün hiçbir işlevi yok. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts