Hüseyin Matur 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Bizim araç 2004 model daha üzerinde orjinal aküsü duruyor. Markası da mutlu. Yorum bağlantısı
Serap Tapan 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Arkadaşlar 60 amper tam kapalı mutlu aküyle sorunum çözüldü,aküyü 135 tl'ye aldım.Forumda yardımcı olan,fikrini söyleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Hayırlı olsun.mutlu marka almakla iyi bi seçim yaptınız. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Arkadaşlar 60 amper tam kapalı mutlu aküyle sorunum çözüldü,aküyü 135 tl'ye aldım.Forumda yardımcı olan,fikrini söyleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Hayırlı olsun Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Benim bildiğim mutlu akünün kaliteyi biraz bozduğu, inci daha iyi diyorlar, tabii mutlu hala iyi ama biraz ünlenince gevşeme başladı demekki, birde alacaksanız yuvaya uyan 60 amperden daha güçlü akü almanız, incinin vardı sanırım. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Hayırlı olsun serap hanım. Mutluyum mutlusun duble mutluyuz... Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Ağustos 2011 Paylaş 12 Ağustos 2011 Hayırlı olsun Serap hanım ben 3 senedir mutlu 60 amperliği kullanıyorum herhangi bir sıkıntı çıkarmadı İnşallah sizinkide sorunsuz olur. Yorum bağlantısı
Berk Ertürk 16 Ağustos 2011 Paylaş 16 Ağustos 2011 Öncelikle herkese merhabalar, Yaklaşık 4-5 gün önce başımdan bir olay geçti ve bende bunu sizlerle paylaşmak istedim. Herşeyin normal seyrinde olduğu bir akşamda arkadaşlarımın yanına ümitköy tarafına geçtim aracımla, aracı park edip yanlarına geçtim ve yaklaşık yarım saat sonra tekrar yemek yemek için kalktık bulunduğumuz yerden. Araca bindim ve düğmeye bir kere bastım, debriyaja basıp ikinci bastığımda birde ne göreyim ekranda motor arızası uyarısı! üstüne arabada çalışmıyor marştan sadece "tırrr" diye bir ses geliyor. Hemen ford'u aradım ve ilgilenen bayan beni ordaki en yakın yol yardım'a yönlendirdi, adamla konuştuk ve bir saat içinde burada olacağını söyledi. Bir saat sonra geldiler, durumu gören adam hemen aküye yönlendi. Bende aküden olabileceğini düşünüyordum fakat 1,5 senelik 11bin kmde bir araç için aküyle alakalı ne olabilir diye düşünüyordum. Neyse kendi aracını çekti şarjdan sonra aracı çalıştırdık biraz çalışarak durdu aküyle alakalı bi sıkıntı olabilir yarın sabah servise gelin dedi, peki dedik gittiler. Aracı kapattım, yine park halinde kaldı ve bizde ilk gittiğimiz yere geri geçtik.Aradan 2,5 saat geçti tekrar aracıma bindim ve yine aynı sonuç! Hem saatin geç olması hemde kuvvetli yağmur yağması sebebiyle aracı olduğu yere bıraktım ve sabahı bekledim. Sabah tekrar aradım arızayı bildiklerinden dolayı aynı servisin gelmesini istedim (Tan Oto), geldiler ve yine aynı şekilde aracı çalıştırıp kapatmadan doğru servise gittik beraber. Servise girdi ve yaklaşık 3 saatte çıktı. Aküde bir arıza varmış ve bu arıza sebebiyle garanti kapsamında akünün değiştirildiğini ve test edildiğini söylediler. Detaylı bilgi alamadım ama sorunun bulunup çözülmüş olması beni oldukça rahatlattı. Servisin ilgisi ve müşteriyi uğraştırmamaları da gerçekten hoşuma gitti, mutlu bir şekilde çıktım anlıyacağınız Bu zamana kadar bir sıkıntıyla da karşılaşmadık bakalım inşallah da karşılaşmayız... Saygılarımla.. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 16 Ağustos 2011 Paylaş 16 Ağustos 2011 Geçmiş olsun ; inşallah birdaha olmaz.. Yorum bağlantısı
Tufan Bitir 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Yok böyle bir şey ya... Akü kutup başını sökecem.Muhabbete bakın: -Abi olmaz öyle artıdan başla -Dur abi napıyon önce eksi -Bırakın oğlum bu arabalar başka.Hocam nerden başlarsan başla.İstersen ikisini de aynı anada sök.Hiç bişey olmaz bunlara Ford bu Ford.Piyasanın Lord'u bunlar. Arkadaşlar bilen varsa söylesin kısa devre yaptırmamak için önce (-) mi (+) mı ? Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 (düzenlendi) Diyelim ki önce artı (kırmızı ) kutubu söktünüz ve kazara şaseye değdi sonuç kısa devre Ama önce eksi sökülür ise( siyah) şase ye değse bile sorun yok çünkü zaten şaseyi sökmüş oluyorsunuz. 1 Kasım 2011 tarihinde Adnan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Semih İzgi 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Honda gibi şasesi + kutup olan araçlarda önce + Bizim fordlarda önce - kutup'u sökünüz Yasin hocamın dediği gibi Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Bilmiyordum, hiç de önemsemiyordum .Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Ford için kesinlikle öncelik eksi uçtadır. Kısa devreden çok anlık akım önemlidir bu nedenle eksi uç önce sökülmelidir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Önce - sökülür sonra + , hondalarda şase + mı nasıl oluyor? Bazı özel durumlar hariçtir mesela Escort Cfi , tek nokta da önce + sökülür. Yorum bağlantısı
Ali Eren 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Bu yüzden seviyorum bu forumu. Yorum bağlantısı
Tufan Bitir 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 evet dediğiniz gibi önce (-) sökülüyor.denedim.Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Yorum bağlantısı
Tufan Bitir 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Takarken hangi uç önce takılıyor? Tam tersi mi ? önce (+) sonra (-) Doğru mu? Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Takar iken tam tersi önce artı sonra eksi :lol2: Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Kasım 2011 Paylaş 1 Kasım 2011 Aslında hangisini sökersen sök farketmez, (+) kutbu sökerken anahtar sağa sola deyerse kısa devre olur, asıl amacı zaten bu diye biliyorum, ama anahtarsız sökülen tip, mandal vs. varsa hangisini söktüğün önemli değil, anlık akım oynaması (-) kutuptada olabiliyor, elektrikli aletler kapalı olmalı bu sökme işlerinde. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Kasım 2011 Paylaş 1 Kasım 2011 Takarken hangi uç önce takılıyor? Tam tersi mi ? önce (+) sonra (-) Doğru mu? Aynen böyle evet. Yorum bağlantısı
Recommended Posts