Semih Saner 10 Mart 2013 Paylaş 10 Mart 2013 7 ay önce mutlu akü aldım ( kırmızı) 135 TL ; 60A 12V, öncekide mutluydu, 5 sene dayandı... 1 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 10 Mart 2013 Paylaş 10 Mart 2013 60 amper yeter, yükseklik 17,5 cm olacak. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 10 Mart 2013 Paylaş 10 Mart 2013 Yiğit aldım, akıllılardan. İyi ya, bakalım n'olcak. Abi bu aküyü dergilerde vs görüyorum ama sistemi nasıl çalışıyor bilgi verirmisin? Yorum bağlantısı
Murat Dere 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Abi bu aküyü dergilerde vs görüyorum ama sistemi nasıl çalışıyor bilgi verirmisin? Akünün üstünde renkli ledler bulunan bir parça (modül) var. Motor çalışırken ve durmuşken, akü ve şarj sistemiyle ilgili farklı renklerde yanarak, yanıp sönerek bilgi veriyor. Hangi durumda ne yaptığı şimdi aklımda değil ama işte, şarj akımı yeterli değilse bir türlü yanıp sönerken fazlaysa başka türlü yanıyor filan. Kullanım kılavuzunda ve akünün üstünde renklerin ve yanma düzeninin resimli bilgileri var. Faydalı bir eser. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Akünün üstünde renkli ledler bulunan bir parça (modül) var. Motor çalışırken ve durmuşken, akü ve şarj sistemiyle ilgili farklı renklerde yanarak, yanıp sönerek bilgi veriyor. Hangi durumda ne yaptığı şimdi aklımda değil ama işte, şarj akımı yeterli değilse bir türlü yanıp sönerken fazlaysa başka türlü yanıyor filan. Kullanım kılavuzunda ve akünün üstünde renklerin ve yanma düzeninin resimli bilgileri var. Faydalı bir eser. Murat abi akünün linki var mı ? Bir de sana zahmet kaça almıştın abi. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 İnci akü de akıllı akü diye aranınca bulunamıyormuş Buldum abi inceledim. Yorum bağlantısı
Murat Dere 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 İnci akü de akıllı akü diye aranınca bulunamıyormuş Buldum abi inceledim. Benimki şundan Tahir, prestijmiş. 170 TL'ye aldım ben. http://74.200.72.210/~yigit/images/gallery/media/file/prestigekatsubat.pdf Yorum bağlantısı
Tahir İlter 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Benimki şundan Tahir, prestijmiş. 170 TL'ye aldım ben. http://74.200.72.210...igekatsubat.pdf Abi, senin akü kaç amper ? 60 amper olanın yüksekliği uymuyor gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Murat Dere 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Abi, senin akü kaç amper ? 60 amper olanın yüksekliği uymuyor gibi görünüyor. Uysa da kodum uymasa da Tahir. Yorum bağlantısı
Aytaç Dursun 16 Mart 2013 Paylaş 16 Mart 2013 Merhaba arkadaşlar aküm bitiyor artık sanırım test medünde 12 v falan yazıyor öncede 14,4 falandı klima açıkken gazı bıraktım mı yavaşlıyo üfleme bastımmı artıyo camları açtımmı yada kapadımmı yavaş kapanıyor ve açılıyor sizlere sorum 1.si bunların hepsi aküden dolayımı yoksa başka parlardan olabilirmi 2. de yakında ses sistemi taktırcam 72 amperlik akü benim aracıma olurmu olursa herhangi bi zararı olurmu Şimdiden herkese teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 16 Mart 2013 Paylaş 16 Mart 2013 72 amp gereksiz olur boşuna şarj dinamosunu yorarsınız.60-55 amp ideal olur diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 16 Mart 2013 Paylaş 16 Mart 2013 72 amp gereksiz olur boşuna şarj dinamosunu yorarsınız.60-55 amp ideal olur diye düşünüyorum. yanlış. yuvasına uyan en buyugu alın. aku dışından oluyor ise aküyü doldurmuyor vB olabilir ama zor ihtimal. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Mart 2013 Paylaş 16 Mart 2013 Araç çalışırken 12 volt görüyorsanız biten akü değil şarj dinamosudur derim.. 2 Yorum bağlantısı
Tufan Günaydın 16 Mart 2013 Paylaş 16 Mart 2013 (düzenlendi) şarj dinamosnun diyotlarına ve konjektörüne baktırın 16 Mart 2013 tarihinde Tufan Günaydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 17 Mart 2013 Paylaş 17 Mart 2013 Anlattığınız olay ; gaza basınca 14.4 bıraktığınızda 12 volt ise , şarj dinamosunu kontrol ettirin. 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Cam 15 Nisan 2013 Paylaş 15 Nisan 2013 aracın orjinali 43Ah ise daha yüksek amperler takmak elektrik tesisatına veya bazı parçalara zarar verebilirmi acaba? Yorum bağlantısı
Yılmaz İnal 15 Nisan 2013 Paylaş 15 Nisan 2013 aynı sorun bendede vardı 19 ayda 11000 km yaptım sürekli akü düşük el kitapçıgına bakın uyarısı veriyordu aynı zamanda tavan lambası kısa devre olurmuş gibi kendiliğinden yanıyordu tekrar kapattığımda yeni den açılıyordu birkaçkez deneme sonucu tavan lambasının düğmesine basılı tutuyoırdum 2-3 saniye basılı tutunca resetlergibi sönüyordu normal sürüş esnasında rolantide ışıklarda beklemede istop etmeye başladı dayanamayıp servise götürdüğümde servis bana az km yaptığımı söyledi devir ayarı ile oynadılar program yüklediklerini söylediler akü normale döndü lakin aracım fazla yakıt tüketmeye başladı bilginize saygılarımla akü yetersiz kendimce 55 amper Yorum bağlantısı
Tahir İlter 21 Nisan 2013 Paylaş 21 Nisan 2013 aracın orjinali 43Ah ise daha yüksek amperler takmak elektrik tesisatına veya bazı parçalara zarar verebilirmi acaba? 55 amper üstü akünün konduğu bölüme büyük gelebiliyor.Tek sıkıntısı bu diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 26 Nisan 2013 Paylaş 26 Nisan 2013 55 amper üstü akünün konduğu bölüme büyük gelebiliyor.Tek sıkıntısı bu diye biliyorum. Tahir bey şu andaki akünüzün markası, fiyatı ve boyutu nedir. Ben de alacağım... Yorum bağlantısı
Tahir İlter 26 Nisan 2013 Paylaş 26 Nisan 2013 Tahir bey şu andaki akünüzün markası, fiyatı ve boyutu nedir. Ben de alacağım... Mutlu akü 55 amp. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 26 Nisan 2013 Paylaş 26 Nisan 2013 Mutlu akü 55 amp. Anladım, güle güle kullanın... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Özet 27 Mayıs 2013 Paylaş 27 Mayıs 2013 Selamlar dün sabah marş basmadığından ötürü ve mecburiyetten ötürü fabrikadan üzerinde gelen ford orjinal akü 60 amper (4 senelik), inci akü 72 amper 27.5x17.5x19 boyutlarındaki akü ile değiştirdik.Üstünden tutan vidalı kelepçe biraz zor oldu ama sabitledik.Pazar günü olması sebebiyle aciliyetten bunu takmak zorunda kaldık.Yoksa yüksekliği 17,5 cm olanı aradım ama bulamadım.Saınırım bir sorun olmaz. Yorum bağlantısı
Sezai Demir 7 Haziran 2013 Paylaş 7 Haziran 2013 (düzenlendi) Günaydın herkese. Aracım 2010 focus titanium düz vites lpgli. Aracım start-stoplu. Dün akşam aracı çalıştırdığımda düğmeye basınca araç biraz zor çalıştı göstergeler falan sönükleşti zorlana zorlana çalıştı yani. Daha sonra radyonun çalışmadığını fark ettim 5 10 dakka kadar radyoyu tekrar açmaya uğraştım sonra kendiliğinden çalıştı. Sabah işe gitmek için aracımı çalıştırmak istedim ancak düğmeye basınca böyle göstergeler falan sönüp yanıyo ve pırrrrrrrrrrrrrrrr diye bir ses geliyor araç çalışmıyor. Canım çok sıkıldı. Sorun büyük ihtimal elektrik aksamıyla alakalı fakat araç lpg li olduğu için benzin pompası falan da olabilir mi diye aklıma takıldı. Aracımın garantisi ağustota bitiyor. Ben servisi çağırsam benden ücret talep ederler mi? Sizce hiç servisi bulaştırmayıp herhangi bir oto elektrikçiden mi destek almalıyım yoksa servis mi devreye girsin. Yardımlar için teşekkürler. 7 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Kaya tarafından düzenlendi Başlık düzeltildi Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 7 Haziran 2013 Paylaş 7 Haziran 2013 Aklıma ilk gelen akü. Takviye kablosu ile aracınız çalışır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts