İsa Köse 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 Evet çok kısa mesafede kullnamam gerekiyor. Akü şarj olamıyor kesin. Gidiş 1 km sabah. Dönüş 1 km akşam. Memlekete gidince kendine geliyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 Evet çok kısa mesafede kullnamam gerekiyor. Akü şarj olamıyor kesin. Gidiş 1 km sabah. Dönüş 1 km akşam. Memlekete gidince kendine geliyor. 1km için elektrikli bisiklet alın yahu Bu zaman zarfında akünün dolması tabi imkansız. Ancak dışarıdan yapılan şarjlardan da bi şey olmuyor. Zaten 8 senelik akünüz var. Daha kaç sene gidecek ki 2 Yorum bağlantısı
Murat Dere 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 Akü araç üzerinde en fazla 14.4 volt olarak şarj edilir. Buda yaklaşık %80 şarj demektir ve akü için yeterlidir. Aküyü harici olarak şarj ettirince 16 volt şarj edilir yani %100 şarj. Starter akü için iyi bir şey değildir. İncelmiş plakalar nedeni ile zaten zayıflayan akü plakaları hepten dökülür ve daha kısa sürede havlu atar. Yeni akü ile değişim yapın. Sensin "stasyoner" Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 Sensin "stasyoner" uppss, radara yakalandık Starter olacaktı 1 Yorum bağlantısı
İsa Köse 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 1km için elektrikli bisiklet alın yahu Bu zaman zarfında akünün dolması tabi imkansız. Ancak dışarıdan yapılan şarjlardan da bi şey olmuyor. Zaten 8 senelik akünüz var. Daha kaç sene gidecek ki Haklısınız. Ama sorun şu ki önce bir yokuş çıkmamız gerekiyor, sonra bunun inişi de var. Bir de geri dönüşte uzunca ve oldukça dik bir yokuşa dönüşüyor bu yol. Bu bölge çok da havadardır, rüzgarı hiç eksik olmaz. Hiçbiri sorun değil de yanımda oğlum da var. (3.sınıfa gidiyor) Onun üşütmeyeceğini bilsem arabayla uğraşmam. Güzel havalarda yürürüz hep. Yalnız bu soğukta olmuyor. Araba bile dayanamadı baksanıza... o da üşümüş olsa gerek akü istiyor. Not: Rampalar öyle dik ki elektrikli bisiklet gidemiyor. Yorum bağlantısı
İsa Köse 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Ve akü bitti... Değiştirmek lazım derken... Araç geceyi kar altında geçirince akü sizlere ömür... Öylece kalakaldık iyi mi? Haftasonunu bekleyemedi yahu... Şimdi uğraşacağız... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Takviye yapıp elektrikçiye gidip orada değişecek. Radyo kodunuzu biliyorsunuzdur umarım. 2 Yorum bağlantısı
İsa Köse 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Focus 1 için akü boyutlarını (ya da akü yuvasının boyutlarını) bilen varsa paylaşabilir mi acaba? (En x boy x yükseklik) Yanlış akü almayalım... Ayrıca, akü önerisi olan varsa onu da paylaşırsanız memnun olurum. (Amper 60 mı, 72 mi? İnci mi, AC Delco mu, başkası mı?) Yorum bağlantısı
Guest Levent Akgöz 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Aynı durum benim başımda bende ha bitti bitecek diye bekliyorum..akü ışığım siyah günlük 18 km yolum var.. Marka olarak bosch akü düşünüyorum 60 amper ...geçen sene Elazığda eskisini vermek şartıyla 145 tl fiyat almıştım şimdi bilmiyorum.. Yorum bağlantısı
İsa Köse 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Aynı durum benim başımda bende ha bitti bitecek diye bekliyorum..akü ışığım siyah günlük 18 km yolum var.. Marka olarak bosch akü düşünüyorum 60 amper ...geçen sene Elazığda eskisini vermek şartıyla 145 tl fiyat almıştım şimdi bilmiyorum.. Aman hocam... Havalar da buz gibiyken aküyü ihmal etme... Benimki haftasonunu bekleyemedi zavallım. Akü boyutlarını bilen var mı? Bu arada, @Sani Bey, teyp kodu mevcut. Hatırlattığınız için teşekkürler... Cam otomatiği programlama da hatırımda. Yorum bağlantısı
Guest Levent Akgöz 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 focus 1 60 amperlik bütün markalar uyar kanatimce.. yanılıyor olabilirim... Yorum bağlantısı
İsa Köse 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Okuduklarımdan bazılarının akü yuvasına yüksek geldiği kalmış aklımda. Kapak kapanmıyormuş. O nedenle soruyorum. Yorum bağlantısı
Cafer Akyıldız 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 (düzenlendi) Geçen yıl çok soğuklarda bile ilk çalıştırmada çok rahat çalışan arabam bu yıl soğuklar başlayınca zor çalışmaya başladı kısa bir araştırmadan sonra 125tl ye 75 amper yiğit akü aldım. Arabada lpg olduğundan 75 amper tavsiye ettiler. Akü yerine çok rahat sığdı. Kapağı üstüne oturdu tam olarak kapanmıyor ancak önceki aküde de tam oturmuyordu. Önceki aküm 60 amper power akü . 20 Aralık 2012 tarihinde Cafer Akyıldız tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Guest Levent Akgöz 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 bence 60 amper cuk oturur 75 amper akü hiç duymadım ama önceki aracıma 72 amper almıştım (opel vectra 97) Yorum bağlantısı
Özcan Cepheci 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 İnci akü formül a yeterli 60 A 600 derseniz herkes biliyor forda göre üretilmiş geçen hafta 175 tl karşılığında değiştirdim sabri ustanın yardımı ile.Eki akünün kutusuna tam oturuyor marş basma gücüde yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Dönmez 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 isa bey inci kampanya yapmış 145 tl 72 amper düşünmeyin bile.boyda haklı olabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Boyda sıkıntı varsa inci'nin bodur aküleri vardı. Onları da sorabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Kaputu açın. Akünüzü cetvelle ölçün. en boy yükseklik. Sonra varta/inci ve mutlu web sayfalarına ya da akü satıcısı web sayfalarına bakın. ayrıntılar bölümünde milimetre olarak zaten boylar mevcut. ölçüsü tutan en büyük aküyü alın. O uyar bu uymaz diye gerilmeye gerek yok. 1 Yorum bağlantısı
İsa Köse 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Paylaşımlarından dolayı herkese çok teşekkür ederim. Akşama doğru bir arkadaşımın aracından takviye yapıp arabayı çalıştırdım. Doğruca sanayi sitesine gittim. Akşam olduğu için biraz oldu bittiye geldi. İnci akü aradım ama karşıma Mutlu, Çelik, Yiğit, Ford Otosan, Birmot, EAS marka aküler çıktı. Öncelikle şu kesin ki her 60 amper akü Focus 1'e uymuyor. Kapak kapanmıyor. Bizim araca alçak tip olacakmış. (bodur da deniyor sanırım) Velhasıl bakımlar için gittiğim Fordextra'da Birmot akü ve Ford Otosan akü vardı. Aralarında çok bir kalite farkı olmadığı, hepsinin standart 2 yıl garantisi olduğu ve Focus 1'in akü yuvasına tam uyduğu için Birmot Akü taktırdım. Fiyatı da cazip geldi doğrusu. (110 TL) Birmot Akü'yü hiç duymamıştım. Gördüm ki Yiğit Akü tarafından Koç Holding için üretiliyor. Hayırlısı bakalım. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Fiat gurubu araçlar için olabilir birmot akü. Yorum bağlantısı
İsa Köse 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Fiat gurubu araçlar için olabilir birmot akü. Sonuçta bu akü, Koç için üretilen "Yiğit Akü" aslında... Koç da hem Fiat'ta hem Ford'da kullanıyor sanırım. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Sonuçta bu akü, Koç için üretilen "Yiğit Akü" aslında... Koç da hem Fiat'ta hem Ford'da kullanıyor sanırım. Tabi fark etmez dediğiniz gibi akü.Birmot akünün kötü olacağını düşünmüyorum,ford'un kullandığını duymadım ama fiat büyük ihtimalle birmot servislerinde ki akü değişimini bu marka ile yapıyor. Yorum bağlantısı
Buğra Gündoğan 24 Aralık 2012 Paylaş 24 Aralık 2012 konuya bir güncel çekeyim ilk önce , 2004 Model Focusumun Aküsü bitmiş üstünde orjinal akü vardı , motorcraft mı alayım yoksa acdelco veya delphi filan mı ? kaç amper tavsiye edersiniz araçta Lpg mevcut. ve ebatları nasıl olmalı ? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 24 Aralık 2012 Paylaş 24 Aralık 2012 Ac delco olsun taştan olsun O zaman böyle demişim ama gidip mecbur mutlu akü aldım Çaresiz kaldım. konuya bir güncel çekeyim ilk önce , 2004 Model Focusumun Aküsü bitmiş üstünde orjinal akü vardı , motorcraft mı alayım yoksa acdelco veya delphi filan mı ? kaç amper tavsiye edersiniz araçta Lpg mevcut. ve ebatları nasıl olmalı ? Ben yatık akü mutlu 66 amper aldım.Çok iyi olur dediler..Üstünde Ford marka yatık 60 amper akü vardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts