Fatih Ada 20 Şubat 2012 Paylaş 20 Şubat 2012 Kısa mesafede şarj etmemiş olabilir bu durumda normal. Birde sürekli dip görüyorsa akü oda ömründen yer bilgine. Bir an önce bir elektrikçide en az 10 saat süre olacak şekilde düşük akım ile 6-7A şarj ettirip kullanmanı öneririm Birde sis farı açık gezme kardeşi ya apaçimiyim neyim anlamadım ki Fatih geçmiş olsun,terslik olucaksa en kötü anları yakalarmış,neyseki sen hafif atlatmışsın biran önce aküyü yenilemen iyi olur sanırım. Hakan araba yatıyordu muhtemelen bundan yaptı aküyü kontrol ettirdik nomal kullanım periyodundan daha düşük kullanıldı ise normal soğuk havalarda yapar dediler Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Şubat 2012 Paylaş 21 Şubat 2012 ya evin önünde 20 dakika boyunca devirli çalıştırdım yetmez mi? yarın çıksam mı ki Böyle çalıştırmak yerine hareket halinde biraz dolaşmak çok daha iyidir. Yorum bağlantısı
Fatih Ada 21 Şubat 2012 Paylaş 21 Şubat 2012 Böyle çalıştırmak yerine hareket halinde biraz dolaşmak çok daha iyidir. Ne gibi farklar var? Yorum bağlantısı
Murat Berkdemir 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 bende ki orjinal 60 amperdi.şimdi mutlunun 72 amperi var.5 ay oldu sabahları tek basmada rahatlıkla çalışıyor.takarken baya zorlanılmıştı. Yorum bağlantısı
Kamil Özyurt 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 mümkün olduğunca orjinal güçte akü takın. Marş, şarj donanımlarınız ve tesisatlarınız o güce göre dizayn ve imal edilmişler. Çok yüksek amperde akü takarsanız şarj donanımınız normalden fazla çalışacak dolayısıyla daha çabuk eskiyecek ve arıza çıkartama olasılığı artacaktır. Yorum bağlantısı
Recep Mura 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 bende ki orjinal 60 amperdi.şimdi mutlunun 72 amperi var.5 ay oldu sabahları tek basmada rahatlıkla çalışıyor.takarken baya zorlanılmıştı. Orjinalde 60 Amper olması ilginç acaba dizel olduğu için mi? Yorum bağlantısı
Murat Berkdemir 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 mümkün olduğunca orjinal güçte akü takın. Marş, şarj donanımlarınız ve tesisatlarınız o güce göre dizayn ve imal edilmişler. Çok yüksek amperde akü takarsanız şarj donanımınız normalden fazla çalışacak dolayısıyla daha çabuk eskiyecek ve arıza çıkartama olasılığı artacaktır. fusion 50 kw lık bir araç bu da max.70-72 ampere denk geliyor.takmadan önce araştırmıştım.sıkıntısı yok çok şükür.. Orjinalde 60 Amper olması ilginç acaba dizel olduğu için mi? orjinal motorcraft 60 amper aküyü usta görünce şaşırdı zaten.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 (düzenlendi) mümkün olduğunca orjinal güçte akü takın. Marş, şarj donanımlarınız ve tesisatlarınız o güce göre dizayn ve imal edilmişler. Çok yüksek amperde akü takarsanız şarj donanımınız normalden fazla çalışacak dolayısıyla daha çabuk eskiyecek ve arıza çıkartama olasılığı artacaktır. Yanlış bilgi. Şarj devresinin performansını akü boyu etkilemez. Sadece daha uzun sürer şarj. Alternatör ve konjektör zaten bir sürü elektrik üretiyor ve kullanılıyor araç çalışırken. 200 Ah taksanız bile olur. benim 1.6 tdci da acayip büyük şaşırtıcı bir akü var. 72 ya da 80, 90 gibi...Üzerinde gelen orijinali. fusion 50 kw lık bir araç bu da max.70-72 ampere denk geliyor.takmadan önce araştırmıştım.sıkıntısı yok çok şükür.. orjinal motorcraft 60 amper aküyü usta görünce şaşırdı zaten.. fusion 1.6 benzinli 74 Kw. edit: Evet benim fusionda 72 ya da 74 Ah olacakmış. http://www.allbatteries.co.uk/car-battery/ford-fusion/1-6l-tdci-0902.html 27 Şubat 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Guest Hasan Ekici 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 (düzenlendi) Fordlarda akünün muhafazasına tam oturmasını istiyorsanız, almak istediğiniz akü markasının kataloğundaki boy ve en değerinin 175*175 olmasına dikkat edin. Özellikle boy 175 mm geçmesin. Özellikle büyük şehirlerdeki her marka akünün fordlara uyan modellerini bulmak mümkün. Eğer ustanın elinde yoksa size büyük boy akü satıp, kesip biçecektir. Hiç gerek yok, en kalitesiz akü markasının bile fordlara uygun modeli var. Örneğin varta alacaksanız 60 amper olan d59 modeli fordlara tam uyar. yine ac delco akünün m60t7(60 amper) m54t7(54 amper) aküleri fordlara tam uyan aküler. 27 Şubat 2012 tarihinde Hasan Ekici tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nurullah Sezer 28 Şubat 2012 Paylaş 28 Şubat 2012 Aracımda iki yıllık akü ile aynı sorunu yaşadım.Ne kadar dolaşırsanız dolaşın aküyü 8-10 saat şarza bağlatmadan kesinlikle verim alamzsınız.Bu yüzden hiç kendinizi yormayın,bağlattırın dolsun ve problemsiz kullanmaya devam edin.200 km lik yoldan sonra ölçtürdüğümde bile cihaz akü zayıf uyarısı verdi,o yüzden boşuna yakıt harcamaya gerek yok. Yorum bağlantısı
Murat Berkdemir 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 fusion 1,4 tdci 50kw=68hp kw-amper ölçen aletler var zaten mehmet beyin dediği gibi 80 amper takssanız bie birşey olmaz Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Motor gücü ile akü amperini nasıl bağdaştırdınız anlamadım vallaha O zaman benim 245 hp motor ne olacak Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 (düzenlendi) çevirmesi zor diye. benim orijinali 74 AH. 1.6 tdci fusion. 1 Mart 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Akü kaç amper bilmemde fiestamdaki akü 9 senelikti:) Fiesta dizelmiydi? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Akü kaç amper bilmemde fiestamdaki akü 9 senelikti:) Birisi hayrına değiştirivermiştir öğrenci bu adam diye..9 sene akü mü gider, onu yapan usta emekli olmuştur o kadar zamanda.. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Benimki önümüzdeki kışı çıkarmaz gibi geliyor bana bakalım hayırlısı.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Ben senin için Ford Akü diye eskitme bir etiket basayım hemen, Ford T modelinden çıkma aldım dersin... Olabilir, ben olmaz demiyorum Yunus, bende 6,5 yıl kullandım, bakım sonrası 3-4 kez marşa basınca bu bizi bir gün yolda bırakır dedim ve değiştirdim...Yeni aküden sonra marş dinamosu matkap gibi dönmeye başladı bu arada.. Yorum bağlantısı
Murat Berkdemir 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Motor gücü ile akü amperini nasıl bağdaştırdınız anlamadım vallaha O zaman benim 245 hp motor ne olacak 50 kw sadece 68 hp denk geldiğini anlatmak istedim.tamamen örnek..yani araç toplam 50 kw enerji yi ihtiyacını 70-72 amperlik bi aküyle rahat karşılıyabilir ..iyi forumlar Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 ..ani araç toplam 50 kw enerji yi ihtiyacını 70-72 amperlik bi aküyle rahat karşılıyabilir.. O nasıl oluyor? Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 (düzenlendi) Şimdi bende baktım. Orjinal 60 amper.. Benzinliler 43ah dizeller 60ah orjinalinde. Peki bunun sebebi nedir? Dizellerde sıkıştırma oranı daha fazla. Piston havayı daha fazla sıkıştırdığı için daha fazla güç gerekiyor. 50 kw sadece 68 hp denk geldiğini anlatmak istedim.tamamen örnek..yani araç toplam 50 kw enerji yi ihtiyacını 70-72 amperlik bi aküyle rahat karşılıyabilir ..iyi forumlar 1.4 tsi motorlarda 105 hp, 122 hp gibi değişik güç seçenekleri var. Fakat motorların sıkıştırma oranları, pistonları vs herşey aynı. Aynı akü ile biri kolay çalışırken diğeri sıkıntımı yaşayacak. Tabiki Hayır.. 2 Mart 2012 tarihinde Ayhan Şentürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Akif Eren 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 Benim akü 2006'dan beri aynı şükür bir sıkıntıda çıkartmadı, kışın - 17 de bile tık diye bastı marş, sadece bir kere parkları açık unutmuştum akü boşalmıştı, aktarmayla çalıştırdık, sonradan şarj falan da yaptırmadım ama şuan bir sıkıntısı yok. Camlar ilk zamanki gibi hızlı kapanıp-açılmıyor acaba aküden olabilir mi diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 Camların fitillerine wd 40 sıkın ; aradaki hız farkına inanamazsınız Yorum bağlantısı
Recommended Posts