Çağlar Bayur 17 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2009 Motoru henüz kışlamadım. Tatlı suda çalıştırıken, suya bir kimyasal koyuyorlar, ona henüz ulaşamadım. Kışlamadan önce çalıştıracağın benzin için de ayrı bir kimyasal var. Karbüratörü ve benzin yollarında sakızımsılaşmayı önlüyor. Bauhaus ta mevcut. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ağustos 2009 Paylaş 17 Ağustos 2009 Motor içine ben Würth ün silikon spreyini kullandım, elektriksel eleman içlerine de Wd-40 sıktım. Serviste başka bir ürün sıkıyorlar ama markasını okuyamadım. calgonit tablet koyuyor bazıları 3 tane. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2009 Evin salonunda bot fotoğrafı, herkese nasip olmaz , hedefim arabayı da salona alabilmek. Bu da miço, denize inmeden önce hazırlanıyor: Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Ağustos 2009 Paylaş 18 Ağustos 2009 İstanbulda sadece Erenköy Bauhaus ta bulabildim. Yachticon marka ürünler.1.Bot şampuanı (genel temzilik) 2.Midye-yosun-pas giderici (sudan çıkınca uygulanıyor) 3.Bot cilası (tabaka oluşturup kayganlık artırıyor, yosunu engelliyor) 4.Bot bakım sütü (her temizlikten sonra güneş yağı gibi yediriliyor, malzemeyi besliyor, kırılgan hale getirmiyor, UV ışınlarından koruma ve kışlama öncesi bakım sağlıyor) Her biri 9.90 TL, benim tarzımda, cilanın her kutusu 1 sezonda bitiyor, diğerleri 2 sezonluk. Haydaa.. arabadan zormuş be bakımı.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2009 Bakımı zor değil, aksine bu bakım için şişme bot aldım Ne de olsa servisçi adamız. Domates sula desen kaçardım. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Ağustos 2009 Paylaş 18 Ağustos 2009 Abi ben bu botun aynısını arabanın egzosu ile şişiriyorsum çok kolay oluyor ama sen yapmazsın şimdi bunu ....Senin bu suzuki motorun soğutması nasıl, marin motormu yoksa? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Ağustos 2009 Paylaş 18 Ağustos 2009 Domates sula desen kaçardım. Sende haklısın.. Valla koliyi unutmuşuz orda.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2009 Dıştan takma her motor marine dir? Soğutması da, deniz suyu ile gerçekleşmekte, yani su kaynatma derdi yok, zaten bu motorlar, 6000d/d ve belirli hararete karşı sınırlandırılmış, yani yıpratmsı bir hayli zor olsa da, soğuk motorla ani gazlayanlar veya yoğun yosunlu ortama tam gaz dalanların da , piston -kol-karter kırdığı oluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Ağustos 2009 Paylaş 19 Ağustos 2009 Honda nın 2.2 hp si gibi bazı motorlar hava soğutmalı. (dıştan takma). Onun dışında tümü Çağlar Beyin dediği gibi deniz suyu alır atar. Giderken arada bir göz ucu ile su çıkışına bakılmalıdır. Özellkle kirli bölgede tıkanırsa motor yanabilir. Yıllık bakımda ayrıca şanzıman yagı seviyesi kontrol edilir. Bunun için iki adet yag vidası vardır. Alttan yag basılır ustten yag gelince doldu diye kabul edilir. Yorum bağlantısı
Metin Serin 19 Ağustos 2009 Paylaş 19 Ağustos 2009 Kanaatimce komple hava yastığı olmuş bu araç İyi eğlenceler Çağlar Abi... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2011 Söz konusu botumuz malzeme kalitesizliği yüzünden (şahsi gözlemim) iş görmez hale gelmiştir. Motor takılan ahşap bölmenin her iki yanındaki yapışkan yerleri, yerinden çıkmıştır. Sorun yapışkan değil, şişen tüpler bir şekilde çekmiş/ufalmış, dolayısı ile de kısalınca, tahta etrafı boşa çıkmış, çekeleyip/kıskacaka alınca bile yerine oturmuyor. Son durumu çok zevkli, 30 dak. kürek ile gezi sonrası havuz haline geelen iç kısımda çocuklar su ile oynama şansına kavuştu Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 22 Temmuz 2011 Paylaş 22 Temmuz 2011 Hayırlı olsun... Umarım tamiri mümkündür. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 30 Temmuz 2011 3 sezon denize inen Seamaster botumuzun bu yaz başı hali aşağıdaki gibi olmuştu. Her yerinden pörtlemiş, ayrılmış bitmiş tükenmiş heder olmuş: Onun yerine, orjinal Çin malı Nuhun Botu isimli fabrikadan çıkma Seastar marka aldık, bakalım bu ne kadar dayanacak. Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen 30 Temmuz 2011 Paylaş 30 Temmuz 2011 Çağlar Bey, bu bot sizin yaptığınız bakımla 3 sezonda bittiyse başka birinin elinde iki sezon bile gitmez sanırım. Bizim arkadaşlar bunlardan tatlı su da kullanıyorlar ve sanırım tuzlu su olmadığı için çok daha iyi durumdalar. En azından çocukların oynayabileceği bir havuz olmadılar henüz Keşke eskisini tamir edebilmek mümkün olsaymış Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 30 Temmuz 2011 Tamiri mümkün, ancak motor+veletler ile bana güven vermez, komşu ile anlaştık, satın aldı, tamiri yaptırıp denize indirecek. Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen 30 Temmuz 2011 Paylaş 30 Temmuz 2011 Haklısınız özellikle de işin içinde çocuklar olacaksa en ufak bir emniyet açığı olmamalı. neyse en azından bir şekilde değerlendirmenize sevindim. Aslında Seamaster botlar ortalamanın üzerinde kalitede diye biliyordum. sanırım tuzlu suda olmasının dez avantajı biraz da. Neyse yeni botunuzu güle güle kullanın. Biz de bazen barajda arkadaşlarla alabalık tutarken kullanıyoruz. oltaları kenarlardan suya bırakıyoruz uçlarında da sahte yemler, biz dolaşırken balıklar yakalanıyor bizde çay içiyoruz:) Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 30 Temmuz 2011 Paylaş 30 Temmuz 2011 Bugün aynısını almak istesek komple ne kadar harcarız. Minimum - maksimum.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 30 Temmuz 2011 3.20 boy için Seamaster 1200 TL, seamaster 1400TL, Daf/Quicksilver/Cais 1800-2400 TL, bu işlerin babası Zodiac 5500 TL, 6 Hp motor 3300TL civarıdır sanırım, ağırlık, taşınabilirlik için en ideal bileşim bu (komşular da hayret içinde) Tek başıma herşeyini yapabiliyorum, 2 kat taşıma vs. dahil. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Temmuz 2011 Paylaş 30 Temmuz 2011 Çağlar abi çip olurmu buna, yada depdereceli eksatirik Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2011 Balata spreyi uygulaması ile %70 beeeyygir artışı garanti, daya karbüratör ağzına bas spreye..... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2011 Kayıtlar için: Seastar, dalgalı/rüzgarlı denizde daha rahat yönlendiriliyor, içeri daha az su damlası giriyor, dönüşlerde daha oturaklı, son hızda daha başarısız, düz gidiş kararlılığı daha iyi, ama yol kesiyor/veriyor. Seamaster de zodiac servisinde tamir oldu, her yeri yapışmış, şişkin şişkin suda salınıyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ağustos 2011 Paylaş 9 Ağustos 2011 Hidrojen bassak suya değmeden de gider mi Yorum bağlantısı
Recommended Posts