Hilmi Kuş 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 arkadaşlar 1.8 escortuma bugün açık hava filtresi aldım ve taktım.müthiş bi ses çıkıyor ve inanılmaz keyif veriyor.ama rölantide dalgalanma ve bazı devirlere gelince mesela 3000 ve 4500 civarına gaz kesikliği gibi şikayetler başgösterdi.sonra yaptığım araştırmada motorun üst kapağından hava filtresinin kutusunun altına bir hortum geliyor.ve dolayısıyla açıkta ve boşta kalıyor.problemin bundan kaynaklanabileceğini düşündüm ve sizlere danışmaya karar verdim.bu problem için ne yapmalıyım.ya da problemin kaynağı onla alakalı değilmidir.yardımcı olursanız sevinirim.. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 (düzenlendi) O hortum egzantrikten yağ buharı tahliye eden hortum. Açıkta kalması böyle bi soruna neden olmaz. Hatta motor kısmının çok toz tutmasından başka hiç bi soruna neden olmaz. Sorun;filtrenin MAF sensörüne çok yakın olmasından ve maf sensörünün kirli olmasından kaynaklı. Silindirik şekilli açık hava filtreleri hava akımına türbülans verdiği için MAF sensörü(hava akış metresi)sağlıklı değerler okuyamadığından meydana geliyor. Çözüm;Açık filtreyle maf sensörü arasına 15-20 cm lik bi boru uyarlamak ve maf sensörünü temizlemek. 6 Ağustos 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hilmi Kuş 6 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2009 (düzenlendi) mesafe dediğiniz gibi kısa gerçekten.onla alakalı olabilir ama maf yeni temizlendi.yarın bi boruyla uzatıp denicem.bir de internette krank filtresi diye bişey gördüm.minik bir açık hava filtresine benziyor.bu filtre o dediğim yeremi takılıyor acaba.. 6 Ağustos 2009 tarihinde Hilmi Ku? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 Evet o filtre o hortumun boşta kalmaması için. Dediğim gibi kozmetikten öte hissedilir bi faydası yok. Yorum bağlantısı
Hilmi Kuş 6 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2009 peki teşekkür ederim cevapların için... Yorum bağlantısı
Onur Demir 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 Araç LPG limi ? Eğer öyleyse; Açık filtreden sonra tekrar kalibrasyon yapılması gerekir... Yorum bağlantısı
Hilmi Kuş 6 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2009 Araç LPG limi ?Eğer öyleyse; Açık filtreden sonra tekrar kalibrasyon yapılması gerekir... araç lpg li tabiki.ama böyle bi ayar gerektiğini bilmiyordum.:lol2: önce bi şu boruyu uzatma işini deniyeyimmi yoksa ayar zorunlumu..) Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 Böyle bi kalibrasyon escortta şart değil. Zira o kadar ayrıntılı bi ECu ekipmanı yok araçta. Ha takılan sistem prins veya benzeri bişeydir orası ayrı ama sağlıklı bi filtre uygulamasında böyle bi kalibrasyona gerek kalmamalı. Yorum bağlantısı
Emre Özen 6 Ağustos 2009 Paylaş 6 Ağustos 2009 acaba boru uzatma ve maf sensörü yerleştirildikten sonra bizimle bir fotoğrafı paylaşabilir misiniz ? merak ettiğim birşey var ama soruya dökemiyorum fotoğraf ekleyebilirseniz aklımdaki şeye tercüman olacaktır teşekkürler Yorum bağlantısı
Hilmi Kuş 7 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 7 Ağustos 2009 peki uygulamayı yapınca fotoğraflarım.. Yorum bağlantısı
Onur Demir 7 Ağustos 2009 Paylaş 7 Ağustos 2009 Cihan, Benim fusionda ve hondada karşılaştığım sorunlardı bunlar, Filtreyi takınca, çıkarınca, Ekzoz takınca vs. hep bir tekleme, stop etme isteği, yakıt düzensizliği söz konusu oluyordu ve ayar yapmaya gidiyordum ve düzeliyordu... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Ağustos 2009 Paylaş 7 Ağustos 2009 Bu gaz başa belaa. 3.34 ten benzine devam. Yorum bağlantısı
Recommended Posts