Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 Varsayalım motor suyu yedek hazne kutusunun suyu bitmiş suyunu tamamladık ama hava var ise nasıl alacaz şahsen ben bilmiyorum ve bilmeyen ler için ögrenmekte fayda var cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 termostattan genleşme deposuna gelen hortumu depo tarafından çıkarıp aşagı sallıyacagız burdan su gelene kadar genleşme deposuna su dolduracagız hortumu yerine takınca işlem tamam Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 termostattan genleşme deposuna gelen hortumu depo tarafından çıkarıp aşagı sallıyacagız burdan su gelene kadar genleşme deposuna su dolduracagız hortumu yerine takınca işlem tamam Yaşar usta peki araç çalışır durumdamı olcak ve hava var ise fan düşük degerdemi açar ,(n) de açıyor ve koku geliyor Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 stop durumda olacak fanın erken açması fan müşüründen olur.koku muhtemelen eksoza yapışan bir şeyden gelir Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 stop durumda olacak fanın erken açması fan müşüründen olur.koku muhtemelen eksoza yapışan bir şeyden gelir Tamam buraya kadar anladım teşekkürler bir sorum daha var sizi bulmuşken benim araç fanı hep (m) nin üzerinde açardı otobanda yüksek hız yaptım yapmaz olaydım ne olduysa o zaman oldu fan düşükte açmaya başladı (n) üzerinde neden böyle oldu sebep leri nedir teşekkürler yaşar usta. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 bir baglantı kuramadım. fan müşürü orjinalmi Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 bir baglantı kuramadım. fan müşürü orjinalmi Evet orjinal aracı alalı 1 sene oldu bir baglantı kuramadım. fan müşürü orjinalmi O zaman fan müşürünümü degişeyim kaçlık alalım yada neye dikkat edelim o zaman ,m ,de açarmı normale dönermi ben motor suyu hava yapmışta olabilir sanıyorum suyun seviyesi devamlı normal dolulukta. Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 göstergeyi kontrol ettirdinizmi Yok yaşar usta arızalımı olabilir Usta yüksek hız yapınca bu tip arıza olabilirmi yada alakası varmı Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 Yok yaşar usta arızalımı olabilirUsta yüksek hız yapınca bu tip arıza olabilirmi yada alakası varmı? Bir olasılıkta devir daim den yaparmı motor ısınınca erken fan açıyor? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 Yok yaşar usta arızalımı olabilirUsta yüksek hız yapınca bu tip arıza olabilirmi yada alakası varmı böyle bir şey duymadım Bir olasılıkta devir daim den yaparmı motor ısınınca erken fan açıyor? devirdaimden olmaz Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 31 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2009 böyle bir şey duymadımdevirdaimden olmaz Usta geriye ne kaldı tek radyötör tıkandı diyecez artık? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Temmuz 2009 Paylaş 31 Temmuz 2009 Usta geriye ne kaldı tek radyötör tıkandı diyecez artık? Fanın erken açması ile bu saydıklarınızın hiç birinin alakası yok.. Ya göstergeniz bozuk, ya müşürünüz.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 2 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2009 termostattan genleşme deposuna gelen hortumu depo tarafından çıkarıp aşagı sallıyacagız burdan su gelene kadar genleşme deposuna su dolduracagız hortumu yerine takınca işlem tamam Teşekkürler yaşar usta bu gün sabah dediginiz gibi aynen yaptım sonuç süper fan artık ( m ) nın üzerinde açmaya başladı demekki motor suyu hava yapmış şüpelerim dogruymuş zaten en baştada aklıma gelmişti ama nasıl yapıldıgını bilmiyordum tecrübelerim beni yanıltmıyor.ama su bitmeden hava nasıl yaptı onu bulmak lazım?demekki ufakta olsa bir yerden hava emmiş olmalı. Yorum bağlantısı
Nurullah Demir 13 Ağustos 2009 Paylaş 13 Ağustos 2009 öncelikle değerli bilgileriniz için sonsuz tesekkürler..aynı uygulamayı karbüratörlü aracımda da uygulayabilir miyim? eğer oluyorsa bende aynı işlemi yapacağım.cünkğ sanırım konu başlığında zetec motorlar diye ibare konulmuş Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 14 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2009 öncelikle değerli bilgileriniz için sonsuz tesekkürler..aynı uygulamayı karbüratörlü aracımda da uygulayabilir miyim? eğer oluyorsa bende aynı işlemi yapacağım.cünkğ sanırım konu başlığında zetec motorlar diye ibare konulmuş :lol2: sebep ney neden yapacaksınız merak ettim önce bir sorunu yazın arkadaşlar degerlendirsinler ona göre çözüme gidersiniz. Yorum bağlantısı
Nurullah Demir 14 Ağustos 2009 Paylaş 14 Ağustos 2009 sebep ney neden yapacaksınız merak ettim önce bir sorunu yazın arkadaşlar degerlendirsinler ona göre çözüme gidersiniz. cunku kırmızı bölgeye yakın yerde fan açıyor..termostat,müşür,radyatör ve hortumları değişti hala aynı problem var en son çare o kaldı Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 15 Ağustos 2009 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2009 Peki bu aldıgınız degişen parçalar orjinalmi özellikle fan müşürü düşük hararette fan açanımı aldınız.? bazı müşürler yenide olsa sonuç aynı oluyor. önce termostat la müşürün düşük hararet te açan parçalar olduguna emin olun :zaten bu parçalar degişirken usta mutlaka motor suyunun havasını almış olmalı .?bunları bir gözden geçirin sonucu yazın hatta fanın kırmızıya yakın nerde açtıgını gösteren bir resim ekleyin derim durumun boyutu daha net gözükür.genelde normal yazısının ( M ) harfinde üzerinde açıyor gerçi L kadar normaldir diyorlar ama hararete çok yakın oldugundan kimse kabullenmek istemiyor.korkuyor. bende tedirgin olurdum .zetec motor yüksek ısıyı sevmez. Yorum bağlantısı
Kenan Gegin 20 Ocak 2016 Paylaş 20 Ocak 2016 yaşar abi kolay gelsin benim sıkıntım radyatörden kalorifer petekleri için alının T hortum buz gibi su depo kapağını açtığımda hava çıkıyor tıkalı olabilirmi petek yeni değişti ve buz gibi üflüyor ve tüpe geçiyor çıkıyor benzinde tekleme yapıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts