Bahadır Şahin 26 Eylül 2009 Paylaş 26 Eylül 2009 Geçmiş olsun,yine de olumlu sonuçlanmış. Benzer sorunlar her markada olabiliyor. Ama bu debriyaj balatası olayı çok kişinin huzurunu kaçırmaya başladı. Buna bir çözüm bulmaları lazım.Bir de %80-%20 gibi bir oranı neye göre belirliyorlar acaba. Neden 70-30 veya 10-90 değil? Tahminimce şöyle olmuş; Volanı garanti kapsamına aldılar, zaten masrafın %80'ni oluşturuyordu. Balatayı da bana... İşçilik de almayınca aşağı yukarı bu hesaba geliyor.. Yorum bağlantısı
Adnan Murat Paçacıoğlu 26 Eylül 2009 Paylaş 26 Eylül 2009 Geçmiş olsun. Şimdi bende düşünmeye başladım benimde başıma gelirse diye. Daha 300km. oldu araç Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 27 Eylül 2009 Paylaş 27 Eylül 2009 Güzel bi haber, aslında hepsini karşılamaları gerekir ama yinede olsun...Çok sevindim... Yorum bağlantısı
Bayram Korkmaz 27 Eylül 2009 Paylaş 27 Eylül 2009 Benim bundan önceki arabam vw idi ve çok memnundum. Ford almakla büyük hata yaptığımı düşünüyorum. Bi daha asla ford almam.vw arabasına sahip çıkıyor. Dogus oto adı tasımayan hiç bir servis bunu karsılamıyo. eskişehir güçlü oto parasını aldı, bursa dogus oto yenilenen arızayı hem garantiden degiştirdi hemde eskisinin ödemesinin iadesini sagladı. tam bilmiyorum kimseyide zan altında bırakmak istemem ancak. fabrikasyon hatalardan kullanıcı hatası oldgunu söyleyip bizden parasını alıp daha sonra bu parcaların distribitöre faturalanıp onlardanda ikinci kez ücret alındıgını duymustum. (benim basıma gelen bu) Yorum bağlantısı
Adnan Murat Paçacıoğlu 28 Eylül 2009 Paylaş 28 Eylül 2009 Adnan ogretmenim ,Bence Otosan eger parcada gercekten uretim hatasi olmasaydi hayatta o parcayi garanti kapsamina almazdi . Siz araciniza gonul rahatligi ile binin, bunlar emsal teskil eden olaylar, basiniza gelirse buradan alir aynen kullanirsiniz. Otosan istedigi kadar ISO 9001:2000 sahibi olsun, isterse ISO on yuz bin milyon sahibi olsun, sonucta uretecegi aractaki parcalarin bazilari Cindistanda veya Tayvanda cocuk yasinda calistirilan kisilerin insafina kalmis vaziyette. Sozde onlarin Otosan'a onayli tedarikci olarak belli standartlar uzerinde mal teslim etmesi gerekiyor ama hikaye. Gecenlerde bir bilgisayar guc unitesi gordum, adi assagilik Cin mali, yani iyisi bile degil, uzerinde CE damgasi var ama harfler tam da sekildeki gibi degil, cok benziyor sadece. Kitapcik felan var mi diye baktim, icinden bir tane a5 boyutunda bir sey cikti, CE onlara gore Chinese Engineeered (Cin muhendisligi) demekmis . Muhlis bey; Hemen çözülebilecek problemlerde işi yokuşa sürmek insanın canını sıkıyor, hep uyanık ve araştırmacı olmak gerekiyor sanırım. Yorum bağlantısı
Bora Akbaş 28 Eylül 2009 Paylaş 28 Eylül 2009 Bugün Otosan'dan aradılar. Talebimi ve iddialarımı tekrar değerlendirdiklerini, masrafların %80'nin garanti kapsamında kendileri tarafından karşılanacağını, %20'sinin benim karşılamam gerektiğini ayrıca işçilik ücreti de alınmayacağını söylediler. Tamamını karşılamaları gerektiğini yinelesem de fazla ısrar etmedim. Şansımı zorlamak istemedim ve arabamı bugün teslim aldım. Öyle ki; şimdi arabanın debriyajı ilk aldığım gündenkinden çok daha iyi geldi. Debriyaj pedalının hem daha hafif, hem de kavramasının daha iyi olduğunu hissettim... Bahadır Bey,Aynı km de aynı şey benim başıma geldi.800 km de baskı-balata yandı.Tur otoda,otosanın okeyiyle hiç par ödemeden değiştirdiler.Tan otonun servisi kötüymüş demekki.Ben tur oto servisinde o kadar iyi karşılandım o kadar yardımcı oldularki anlatamam.Ayrıca Otosandan da arayıp defalarca özür dilediler. Siz bendeki sorunun nasıl başladığını aşağıda açtığım konu linkini incelerseniz anlarsınız .En başta araç gaz yemiyordu.Bağıra bağıra baskı balata yandı resmen.Okuyun göreceksiniz.Yalnız değilsiniz yani. http://www.otoclubturkiye.com/forum/115-Ps-sfr...-y-t183252.html Bide birgün sizin focusla benim focusu bir yanyana getirebilirmiyiz birbirimizin araçlarını deneriz hemde.Ne dersiniz? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Eylül 2009 Paylaş 28 Eylül 2009 (düzenlendi) : , CE onlara gore Chinese Engineeered (Cin muhendisligi) demekmis . süper ya, koptum 28 Eylül 2009 tarihinde Sani Ger?on tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ufuk Kılınçarslan 29 Eylül 2009 Paylaş 29 Eylül 2009 çok net hatırlamasamda bir yakınımın opel astrasında oluşan buna benzer bir sorunun garanti kapsamından halledildiğini duymuştum.kendisine ulaşmaya çalışıyorum ulaşabilirsem olayın nasıl gerçekleştiğini sizlere daha detaylı aktarmaya çalışacağım kusura bakmayın arkadışıma ulaşmam zor oldu;ne yazikki ben yanlış hatırlıyormuşum,onun aracı daha 200 km de vede hiçbirşekilde aşırı zorlanmanma olmadadan yanmış balata ve servis kullanıcı hatası olarak değerlendirmiş.almanların hepsi aynı herhalde:) Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 29 Eylül 2009 Paylaş 29 Eylül 2009 Geçmiş olsun. Şimdi bende düşünmeye başladım benimde başıma gelirse diye. Daha 300km. oldu araç :lol: Hocam gelecekse de erken gelmesinde fayda var. Siz normal kullandığınız gibi kullanın. Hangi markada olursa olsun bu yeni araçlar kalite, sorunsuzluk açısından sanki eskilerini aratır oldular. Bir satış temsilcisi 2000 döneminin araçlarının her markada daha kaliteli olduğunu söylemişti bana. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Eylül 2009 Paylaş 29 Eylül 2009 Geçmiş olsun. Sorunun müşteri madur edilmeden halledilmesine sevindim. İnşallah en büyük probleminiz bu olur. hangi markada olursa olsun bu yeni araçlar kalite, sorunsuzluk açısından sanki eskilerini aratır oldular. Bir satış temsilcisi 2000 döneminin araçlarının her markada daha kaliteli olduğunu söylemişti bana. Kesinlikle katılıyorum. Nedense geçmişteki daha az teknolojik araçlar hem daha az sorunlu hemde daha dayanıklıydı. Gün geçtikçe araçlar daha fazla kalitesiz sorunlu çıkıyor sanki, ne varsa eskilerde diye boşuna dememişler. Yorum bağlantısı
Turgay Durak 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Selam arkadaşlar. 2000 model fiesta fun aracım var. baskı balata bilya değişimi yaptırmam gerekiyor.yani set olarak değişecek. bu işlem bana işçilik ile beraber yaklaşık olarak ne kadara patlar? buradan edineceğim bilgiler bana faydalı olacaktır. teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Yanlış bilmiyorsam benim Ka ile aynı seti kullanıyor. En son 300-350tl fiyat almıştım. Bu rakamın üstünden 6 ay geçti tabi, ne oldu bilemem. Yorum bağlantısı
Turgay Durak 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Yanlış bilmiyorsam benim Ka ile aynı seti kullanıyor. En son 300-350tl fiyat almıştım. Bu rakamın üstünden 6 ay geçti tabi, ne oldu bilemem. eyvahlar olsun Yorum bağlantısı
Volkan Aydogdu 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 Ford satıcısı olan bi siteden fiyatlara baktım... LUK Marka FİESTA DEBRİYAJ SETİ 1.25 1995-2001 KDV Dahil Fiyatı 135,00 TL SACHS Marka FİESTA DEBRİYAJ SETİ 1.4 BENZİNLİ 2002-2008 KDV Dahil Fiyatı 284,99 TL Yetkili servise giderseniz işcilik 60 tl yazarlar...Fakat sete şu gördüğünüz fiyatların en az 2-3 katı fiyat çıkarırlar..(İşciliği düşürüp malzemeden geçirme diyorlar bunun adına) Güvendiğiniz işinin eri olan Özel bi servise giderseniz tanıdığınızın olduğu 60 tl işcilik..Yedek parçanın siperişini ve markasını siz belirlersiniz... Ben genelde 2. tercihi seçiyorum : ) Yorum bağlantısı
Turgay Durak 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 bende parçayı kendim almayı düşünüyorum. işçilik olayında da tanıdığa gidicez. 2-3 gün içinde halledicem bu olayı. buradan güncel fiyatları paylaşacağım ) Yorum bağlantısı
İbrahim Fındıklı 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 bence, 60 tl. ye kimse baskı balata ve bilya değiştirmez. 120 tl. olmasın o orijinal parça satan bi yerden tahminimce 200tl. gibi bir fiyata alırsınız.. etti mi sana 320 hayırlısıysa olsun diyelim artık Yorum bağlantısı
Misafir 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 dün bizim c-max in değişti.luk marka baskı balata ve bilya 320 tl tuttu Yorum bağlantısı
Ümit İçkan 1 Aralık 2009 Paylaş 1 Aralık 2009 merhaba ist/aksarayda bir yer tavsiye edebilirim ister orjinal ister yan sanayi ama bende fiesta var baskı balata değişmiştim luk kullanmıştım 280 tl idi Yorum bağlantısı
Volkan Aydogdu 2 Aralık 2009 Paylaş 2 Aralık 2009 bence, 60 tl. ye kimse baskı balata ve bilya değiştirmez. 120 tl. olmasın o orijinal parça satan bi yerden tahminimce 200tl. gibi bir fiyata alırsınız.. etti mi sana 320 hayırlısıysa olsun diyelim artık İbrahim bey bir ay kadar oluyor yetkili servisde 60 lira işcilik denişmişti...Fakat yedek parçayı baya bi şişirmişlerdi...Tam hatırlamıyorum ama 700 lira ya debriyaj seti+Ön iki bilya+motor yağı ve yağ-hava filtrelerini değiştirmiştim...Özel servisde parça parasının üstüne üstüne 60 lira verdim...Sürekli gittiğim bi yer ve akraba olması etkili olabilir ama olmayan birine de alsın alsın 100 lira alsın...Yetkili servise gidilse işciliği yine düşük tutacaklardır tahminen...Gerçi geçenlerde aksları değiştirirkende 60 lira vermiştim...Debriyaj seti daha bi uğraştırıcı olduğunu düşünürsek 100 tl alabilirler Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 2 Aralık 2009 Paylaş 2 Aralık 2009 Baskı balata 190 tl, o bilya zımbırtısı 90 tl, değiştirme 90 tl, cebinizin hafiflemesi paha biçilemez. (O arada bir de aks bilyası denen bişey var o da değişirse 40 tl) Yorum bağlantısı
Turgay Durak 2 Aralık 2009 Paylaş 2 Aralık 2009 evet bugün net rakamları verebilirim size. aracı babama teslim etmiştim. sanayiden az önce çıkmış. masrafları sizinle paylaşayım. 2000 model fiesta fun / 128.000km baskı-balata-bilya "luk" marka 230 lira + 100 lira işçilik = 330 lira şanjıman yağı değişimi = 30 lira marş motoru bakım (bendiks dişlisi değişecek denmiş) = 20 lira ıvırık zıvırık = 20 lira toplamda 400 lira verdik. bakımı balıkesir'de yaptırdım. marş motorunun bakımını yaparken "bendiks dişlisinin" değişmesi gerektiğini söylemiş ustam. fakat bu parçayı balıkesirde bulamamışlar. pahalı bir parçamıdır bu bendiks dişlisi? istanbulda nerde bulabilirim? teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Aralık 2009 Paylaş 2 Aralık 2009 Güle güle kullanın aracınızı, dediğim rakamlar tutmuş. Yorum bağlantısı
Turgay Durak 3 Aralık 2009 Paylaş 3 Aralık 2009 teşekkür ederim. bende kafamda mak.500 lira belirlemiştim. 100 lirayada kendimize bi bakım yaparız helalleşiriz Yorum bağlantısı
Recommended Posts