Halil Hıdırlar 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Mantıken bende onu düşünmüştüm emin olamadım. Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Erman Devrim 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Fren hidroliğiniz ile aynıdır. Firen hidroliği deposundan besleniyor yani teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Turgut Yıldırım 5 Ağustos 2012 Paylaş 5 Ağustos 2012 Yok mu baskı balatanın bittiğinin belirtilerini bilen ve anlatacat birisi acaba? Yorum bağlantısı
Engin Özarı 5 Ağustos 2012 Paylaş 5 Ağustos 2012 Yada arka lastiğe bir taş koy taşın üzerinde atlattırmaya çalış, Motor bağırarak atlamıyorsa bitmiş demektir. Yorum bağlantısı
Murat Güntay 25 Ağustos 2012 Paylaş 25 Ağustos 2012 focus II için üst kapak conta, mobil 5w30 full sentetik yağ trw ön disk trw ön balata hava,yağ,polen filtreleri bu ürünler için 290 lira iyi bir rakam sanırım? Bu ürünleri alırsam ne kadar işçiliğe taktırırım,fikri olan var mı? Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 25 Ağustos 2012 Paylaş 25 Ağustos 2012 üzerinden çıkan orjinal ise aracını kaç km.ben 10 ay önce balata +bilya+şanzıman yağ+işçilik 450 tl. valeo yu ben sevmedim açıkcası. 4 ay sonra bitcekmiş gibi oldu benim balata.kavrama falan yukarı çıktı yine Yorum bağlantısı
Murat Güntay 25 Ağustos 2012 Paylaş 25 Ağustos 2012 aracım 110.000 km de 105.000 bakımı ıcın bıraz gec kaldım.bilya değiştirmeyeceğim. bilya fiyatını bilmediğim için karşılaştırma yapamıyorum sizin ödediğiniz fiyatla Yorum bağlantısı
Onur Urhan 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 (düzenlendi) Focus 2 tdci debriyaj seti orijinal olarak internette iki farklı marka olarak satılıyor. Sachs ve Luk bunlardan hangisi orijinal? Ya da her ikisi de orijinal mi? Fordun dönem dönem her iki markadan parça tedarik ettiği dolayısıyla her ikisinin de orijinal olduğu söyleniyor bu doğru mudur? Eğer böyleyse hangisi tercih edilmeli? Aracına taktıranların yorumlarını merak ediyorum. Değişim zamanı gelmedi ama gelince tavsiyeleri dikkate alarak bir seçim yapmayı düşünüyorum. Teşekkürler... 28 Ağustos 2012 tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ağustos 2012 Paylaş 29 Ağustos 2012 Sachs marka kullanıyorum,serviste de bu markayı kullandıklarını biliyorum. Yorum bağlantısı
Enis Sever 29 Ağustos 2012 Paylaş 29 Ağustos 2012 Bildiğim kadarıyla orijinali Sachs bence Sachs tan şaşmayın. Yorum bağlantısı
Ufuk Demiral 1 Ekim 2012 Paylaş 1 Ekim 2012 ustalar aracımın baskı balatası bitti 97 escort için fiyat ve marka öneriniz varmı ne kadar tutar ? Bu arada forumdan ustalar varsa istanbuldan yaptırmak için görüşmek isterim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim 2012 Paylaş 1 Ekim 2012 1.3 motorun debriyaj takımını temin etmeli öncelikle, km sine göre volant taşlanması da çok etkili olacaktır Yorum bağlantısı
Cumali Küçükaslan 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 Arkadaşlar zaten bir süredir kaçırmakta olan debriyaj balatam bugün artık pes etti. Servise zar zor bırakabildim. Sizden ricam fiyatlar hakkında beni bilgilendirmeniz. Usta kaba olarak 750 - 1000 lira gibi malolur dedi. Sizce parçaları dışardan alıp o şekilde mi ustaya teslim etsem ? Tavsiyelerinizi ve Yardımlarınızı bekliyorum. 2004 fiesta 1.4 benzinli bence parçayı dışarıdan al sannayide bir ustaya taktır zaten debriyaja servis garanti vermiyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 meraba arkadaşlar benim 99 focusunda baskı balatası bitik durumda arkadaşlar fakat sormak istediğim bikaç bişey var ustanın birisi komple değişmesi gerektiğini söyledi luk marka baskı+balata+bilya+şanzuman yağı+işçilik 420 lira fiyat verdi diğer usta ise bilyanın değişmesine gerek olmadığını sadece baskı balatayı değiştirmemizin gerekli olduğunu söyledi onun verdiği fiyat ise luk marka baskı+balata 180 lira +işçilik 70 lira sizce hepsini komplemi değiştirmem gerekir yoksa ikinci ustanın dediği gibi sadece baskı balata yeterli olurmu? bilya da değişir, hazır şanzıman inmişken Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2012 Paylaş 5 Aralık 2012 sökülünce bakılır, genelde bu km lerde volant ta değişim ister Linkteki parçaya ilave olarak debriyaj bilyası da alın (rulman) 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2012 Paylaş 5 Aralık 2012 İstanbul da ki rakamlar biraz daha yüksek oluyor zaten genelde Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 arkadaşlar herkese merhaba, adım murat, aranıza bugün katıldım. 2001 model ford fiesta 1.25 ghia sahibiyim. aracım 100.000 km olup 3 ay önce aldım. şoförlüğü dahi bu aracımda öğrendim diyebilirim. allaha şükür kaza bela görmedik. her neyse bir kaç sorum olacak, yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum. aracımın çok fazla yakıt tüketmesi (km de 0,50 kuruş kadar) ve debriyajının yukarıda kavraması ve frene basıldığında arka taraftan gelen 2 saniye aralıklarla tık tık sesinden dolayı motorcuya gittim. motorcu bana debriaj bitik değiştirirsen % 50 yakıt tasurrufu olabilir dedi ama kesin konuşmadı. ayrıca prizelt bilyası mıdır nedir (ismini tam olarak bilmiyorum) onda sıkıntı varmış. onu nasıl anladık hemen anlatayım. araç stop halinde motor çalışır vaziyette iken debriaja basıp çekildiği zaman motordoki bariz sesi duyabiliyorsunuz. bunun bu bilyadan kaynaklandığını söyledi motorcu, ayrıcı bu tık tık sesi için arka kampana dan geldiğini söyledi. fiyat olarak ta şanzımanı indircem , işçilik dahil 600-700 TL fiyat verdi. (150 TL işçilik dedi , gerisi malzeme),, bu bilyayı ve debriajı değiştirmez isem yolda kalırmışım. ayrıca debriajını şimdi yaptırır bilyayı daha sonra yaptırırsam ayrıca bilya için de bir işçilik daha vermek zorunda kalırmışım, her ikisini de beraber yaptır. tek işçilikte bitsin dedi. şimdi sizden yardım beklediğim konu şu, gerçekten şu an için 0,50 kuruş yakan aracım (artık arabayı bağırtmıyorum ve gayet sakin kullanıyorum ) ) bu işlemlerden sonra motorcunun dediği gibi bir yakıt tasarrufu sağlayabilirmiyim. yoksa aracıbı başka bir motorcuya daha mı göstermeliyim? yoksa bu aracı satayımmı zaten yakıtından dolayı satma niyetim vardı. şayet tasarrufu sağlayabilirsem satmak istemem, birde bu işlemleri yapıp hala 0,50 kuruş yakmaya devam ederse boşyere 700 TL masraf yapmış olacağım ve pişman olucam, hem fikirlerinize hem de yardımlarınıza ihtiyacım var. tekrar teşekkürler. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 Gayet mantıklı konuşulmuş gibi geldi. Debriyaj ile beraber bilyası mutlaka değişmelidir. Diğer bilya ise prizdirek bilyasıydı. Şanzımanın içindeydi diye hatırlıyorum. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 peki yakıt tasarrufu sağlayabilirmiyim. sağlarsam ne miktarda olur bu? Yorum bağlantısı
Guest Coşkun Uçar 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 Eğer ustanızdan emin değilseniz'ki anlatılanlardan doğru bir teşhis koyduğu anlaşılıyor buna rağmen teyid edip fiyat almak açısından eğer Anadolu yakasında iseniz ve Ümraniye sanayi sitesine gidebilme imkanınız varsa beraber götürüp benim kankamdan (çocukluk arkadaşımdır) da fikir alabiliriz...yakıt tüketimi konusuna gelince %50 biraz abartılmış bi rakam şunu %20 - 25 yapalım...hatta bu arada el freniniz sağlıklı çalışıyorsa birde test yapalım el frenini sonuna kadar çekin aracı 1. vitese takın ve ayağınızı debriyajdan yavaş yavaş çekerek kalkmaya çalışın aracınız gaz verdiğiniz halde stop etmeye çalışıyor ise debriyajınız hala iş görür vaziyettedir yok devir yükseldiği halde araç hala gitmiyorsa debriyaj sıyırıyor demektir... Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 teşekkürler coşkun bey, deneyeceğim bunu, sonucu yazarım burdan. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 1. debriyaj değişimi ile %50 yakıtı azaltana fiesta benden hediye, anında notere, noter de hediye 2. prizdirek bilyası ile debryiyaj bilyası, eşekarısı ile arı kadar benzerdir, ne şekilleri ne tamir şekillleri ne de rakamları benzer bu 2 bilgi benim için yeter, eğer ki tam olarak bunları doğru aktarmışsanız, çay içmeye adres sormnaya bil gitmem o ustaya 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Aralık 2012 Paylaş 12 Aralık 2012 Baskı balata ve prizdirek bilyası Çağlar abinin dediği gibi.. Debriyaja basınca kesilen ses zaten baskı balata ile birlikte değişen Bilya sesidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts