Guest Ali 13 Haziran 2010 Paylaş 13 Haziran 2010 ya bide tek kütleli kütlesiz ve iki kütleli debriyaj balatası varmış biri 50 tl biri 180 euro felan Yorum bağlantısı
Sertan Ilıca 25 Haziran 2010 Paylaş 25 Haziran 2010 arkdaslar bugun debriyaj setini değistirdim bilyasıyla birlikte fiyat nasıl sizce uygunmu aracım 2007 focus dizel 1.6 110 trend km 73750 (istanbul) debriyaj seti 375tl deb. bilyası 110 tl işçilik 150 +kdv 114 tolam 749 tl tuttu Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 25 Haziran 2010 Paylaş 25 Haziran 2010 arkdaslar bugun debriyaj setini değistirdim bilyasıyla birlikte fiyat nasıl sizce uygunmu aracım 2007 focus dizel 1.6 110 trend km 73750(istanbul) debriyaj seti 375tl deb. bilyası 110 tl işçilik 150 +kdv 114 tolam 749 tl tuttu Yetkili Servistemi değiştirdiniz yoksa özel servistemi değişti ? Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 25 Haziran 2010 Paylaş 25 Haziran 2010 Dizelin ekonomisi bu gibi durumlarda pek yok gibi görünüyor. Alınırken verilen büyük farklar bakım masrafları sayesinde pek kapanacak gibi değil sanki. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 25 Haziran 2010 Paylaş 25 Haziran 2010 Geçmiş olsun bu rakamlar kabus gibi geldi bana Yorum bağlantısı
Burak Hatipoğlu 25 Haziran 2010 Paylaş 25 Haziran 2010 bana da biraz fazla geldi ya amanın bende değiştireyim diyordum vazgeçtim halidare edebilirim hahah Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Haziran 2010 Paylaş 28 Haziran 2010 debriyajda dizel/benzinli farkı oluyor mu? fiyat biraz yüksek geldi bana. tabi ki araçlar arasında fark var ama aralıkta benim aracımın baskı balata komple+triger seti komple+yağ bakımı+rot balans+soğutma suyu değişimi birkaç ufak şeyle birlikte yetkili serviste 750 tl tutmuştu. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 28 Haziran 2010 Paylaş 28 Haziran 2010 Escortuma yeni bakım yaptırdım. Debriyaj seti+Triger Seti + benzin+hava+yağ filtreleri+karter havalandırma sibobu+yağ+rotbalans+buji+boji kaploları boğaz kelebi temizliği hepsi malzeme ve işçilik dahil 650 Tl Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 28 Haziran 2010 Paylaş 28 Haziran 2010 Dizellerde debriyaj balatası hareketli bir aksama sahip ve fiyatı fazla diye biliyorum , belkide fiyat normal sayılabilir. Yorum bağlantısı
Sertan Ilıca 9 Ağustos 2010 Paylaş 9 Ağustos 2010 Sertan Bey orjinal parça mı taktırdınız? evet mehmet bey orjinal parca taktılar.. yahu ben bu işlerde daha acemiyim işte zamanla öğrenicem neyin ne oldugunu nereye gitmem gerektiğini yinede elimden geldiği kadar arastırıyorum Yorum bağlantısı
Engin Deniz 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 (düzenlendi) Perşembe akşamı evin önünden hareket ettim. 1 den 2 ye geçerken vites geçmedi. epey uğraşmama rağmen hiç bir vitese geçiremedim. Arabayı geri iterek orada bıraktım. Dün abimle servise götürdük. Debriyaj plakası ve baskı balata bitmiş. Arada triger kayışını da değiştirdik. Ufak tefek zımbırtılarla toplam 800 TL sıkışmış Baskı balata seti : 400 TL Triger Seti : 160 TL Kalorifer hortumları : 8 TL Şanzıman yağı: 30 TL İşçilik 150 TL Yalnız şunu farkettim arabanın performansında baya çalıyormuş debriyaj. Daha atak şimdi. Ayrıca yumuşak bir debriyaj pedalının rahatlığını anlatamam resmen kas yapmış sol ayağım 28 Ağustos 2010 tarihinde Engin Deniz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 Debriyaj da pahalıymış, bilya da var galiba içinde...İlk 500-1000 km. Debriyajla pek uğraşma..Balata alışsın, kendine gelsin... Yorum bağlantısı
Engin Deniz 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 Debriyajda pahalıymış, bilyada var galiba içinde...İlk 500-1000 km. debriyajla pek uğraşma..Balata alışsın, kendine gelsin... Evet abi komple set bilyaları falan. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 Dik bir yokuşta başıma gelmişti, 2'den 1 e düşürürken araba bi anda kaldı yokuşta. Allah'tan yokuş genişti de arabalar yanımdan geçebiliyordu. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 Baskı balata daha önceden kaçırıyor muydu ? Bir şeyler belli etmesi gerekirdi. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 Baskı balata daha önceden kaçırıyormuydu ? bir şeyler belli etmesi gerekirdi etik olarak Demiş ya arabanın performansından çalıyordu diye Daha atak olmuş.Öncesinde kaçırıyormuş ama anlayamamış demek ki. Yorum bağlantısı
Engin Deniz 28 Ağustos 2010 Paylaş 28 Ağustos 2010 (düzenlendi) Demiş ya arabanın performansından çalıyordu diye Daha atak olmuş.Öncesinde kaçırıyormuş ama anlayamamış demekki. Anlamaz olur muyum? Her bakımda söylüyorlardı zaten bitiyor balata diye. Yaz bitsin yaptırayım derken ömrü yetmedi garibimin 28 Ağustos 2010 tarihinde M. Alper Ekinci tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 31 Ağustos 2010 Paylaş 31 Ağustos 2010 Geçmiş olsun ve hayırlı olsun :lol2: Benimde bitti mi bitmedi mi meçhul vitese giriş çıkışlarda hiç problem yok ama gitmiyor Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 31 Ağustos 2010 Paylaş 31 Ağustos 2010 Hayırlı olsun yakıtınızda bir miktar düşer... Yorum bağlantısı
Guest Orhan 3 Eylül 2010 Paylaş 3 Eylül 2010 Selam arkadaşlar.2000 model fiesta fun aracım var. baskı balata bilya değişimi yaptırmam gerekiyor.yani set olarak değişecek. bu işlem bana işçilik ile beraber yaklaşık olarak ne kadara patlar? buradan edineceğim bilgiler bana faydalı olacaktır. teşekkürler Benim araba 86000 km de.2000 model benimde baskı balata değişme zamanı gelmişti.servise gittim 480+kdv dediler. bende bir sabah pendikten trene bindim oradan gemiye ver elini aksaray.sordum soruşturdum merkez otoya girdim.allah razı olsun adamlar çok güzel ilgilendiler.2 çeşit balata olduğunu söylediler biri geniş çaplı biri arabanın üzerindeki dar çaplı. geniş çaplı olanlar spor araba olarak kullananlar için dediarkadaş bana arabam yürüsün beni yolsa bırakmasın dedim. 120 tl LUK marka balatayı aldım. bilyeyi almadım. geldim pendiğe kaynarcada ümit usta var allah ondanda azı olsun 100 tl işçilikalırım dedi. arabayı sökerim bilyan yeniyse değişmeye gerek kalmaz dedi eğer bozuksa değişeceksin dedi.söktü bilya sağlam.baskı balatayı değişti. şanzıman yağı eklemiş.arabanın altında eklem yerlere sağ sürmüş yağına suyuna bakmış.arabamı 4 saat sonra aldım . debriyaj yaz gibi olsu yakıt %35 azaldı. araba pire gibi oldu.. Yorum bağlantısı
Sercan Bekem 21 Ekim 2010 Paylaş 21 Ekim 2010 Merhaba.Ben Ford Club' a yeni katılanlardanım. Biraz inceleme ve yazılanları okuma fırsatı bulduktan sonra gayet faydalı,bilgili insanların olduğu bir yer olduğunu gördüm. E ben de bir Ford sahibi olduğuma göre ben de katıldım. Benim aracım 1990 model Sıerra 2.0 GL. Bu benim ilk aracım,çocukluğumdan beri olan araba düşkünlüğüm nihayet bir araç sahibi olmakla neticelendi özellikle sıerra aradım,ve nihayet sonunda içime sinen bi araç buldum,5 aydır da kullanıyorum. Sorum şu:bir aracın baskı balata değişimi nasıl olur,süresi belirtisi nedir? Normalde arabayı incitmeden,yorrmadan,yumuşak kullanan birisiyim.Kendi arabam,şirket arabası,emanat araba,ne olursa olsun yormadan nazik ve özenle kullanırım. Aracım özellikle yokuşlarda vites geçişlerde biraz sarsıyo gibi. Düşük viteslerde (1-2) düşük devirlerde (özellikle yoğun trafikte ) ayağımı gazdan çekip tekrar gaz verince sarsarak hareket ediyor,bir de debriyaj biraz sert gibi. Bunlar normalmidir?baskı balata ile ilgili sorun olabilirmi? Nacizane yorumlarınızı rica ederim. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 21 Ekim 2010 Paylaş 21 Ekim 2010 Bütün emareler baskı balatayı işaret ediyor, ameliyat şart... Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ekim 2010 Paylaş 21 Ekim 2010 hoşgeldiniz.aracınız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. tanışma bölümünde tanıtırsanız kendinizi daha iyi olucaktır. http://www.otoclubturkiye.com/forum/Bask-Balat...&pid=891655 http://www.otoclubturkiye.com/forum/Debriyaj-B...-H-t197392.html http://www.otoclubturkiye.com/forum/Debriyaj-b....html&st=20 buralarda cevabınızı bulursunuz. aracınızın güzel resimlerini bekleriz.benimde sevdigim bir modeldir. Yorum bağlantısı
Engin Deniz 21 Ekim 2010 Paylaş 21 Ekim 2010 Bütün emareler baskı balatayı işaret ediyor, ameliyat şart... +1 Bende aynı emareler görünmüş, ben dikkate almamıştım. Sonunda yolda kaldım, debriyaj eriyip bitmişti Yorum bağlantısı
Recommended Posts