Çağlar Bayur 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 yatığınız bir test yöntemi değildir ve ağır arızaya sebep olabilir. performans düşüklüğü için önce kompresyon testi yaptırın derim Yorum bağlantısı
Muhammed Bozkurt 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 Bende de bazen geri vitese zor geçiyor, tam oturmuyor geri vites yerine, oturmayınca da haliyle boşa dönüyor sıyırıyor dişli, vitesi boşa alıp debriyajdan ayağımı çekip yeniden basıp geri vitese aldığımda sorunsuz geçiyor, bu neden kaynaklanabilir? Bazen de debriyaja sonuna kadar bassam da geri vitese aldığımda hafif bi geri hamle oluyor? Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 F Bende de bazen geri vitese zor geçiyor, tam oturmuyor geri vites yerine, oturmayınca da haliyle boşa dönüyor sıyırıyor dişli, vitesi boşa alıp debriyajdan ayağımı çekip yeniden basıp geri vitese aldığımda sorunsuz geçiyor, bu neden kaynaklanabilir? Bazen de debriyaja sonuna kadar bassam da geri vitese aldığımda hafif bi geri hamle oluyor? Fiestaların kronik problemi geri vitese bazen geçmez benimki debriyajdan ayağımı hafif kaldırınca tam oturuyor. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 Fiestaların kronik problemi geri vitese bazen geçmez benimki debriyajdan ayağımı hafif kaldırınca tam oturuyor. bana ustanın biri fiestalar geri vitese zor geçer, önce 1 sonra geri dedi. ben geri atmayınca önce 1 sonra geri yapıyor. bu şekilde zorlanmadan geçiyor 1 Yorum bağlantısı
Başar Mert 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Arkadaşlar bugün disklerdeki yamukluk için sanayiye gittim onları halettmişken baskı balatayı sorayım dedim. Çünkü yokuşlarda falan kalkarken sanki sıyırıyomuş gibi bir uğultulu ses yapıyor, özellikle yavaş yavaş kalkarken yarım debriyajda bariz belli oluyor. Bundan dolayı usta baktı aracı vitese takıp birinci viteste ayağıda firende kalkmaya çalıştı araba stop etmesi gerekir abi etmiyor balatan bitmiş değiştirmek lazım dedi. Başka türlü anlaşılmaz değilmi bu bitme olayı çekişinde okadar çok bir düşüş yok 5. viteste 3000 devirde 110 falan gidiyor. Tabi aracı ilk altığımdaki atikliği biraz gitmiş gibi geliyor banada ama başka şeylere bağlamıştım onu lpg vs gibi... orjinal takarız dediler işçilik dahil 450-500 arası bişey çıkar dedi fiyat nasıl sisce. şimdiden teşekkürederim arkadaşalr. Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Fiyat için birşey söyleyemem. Benim bildiğim test ustanın yaptığıyla hemen hemen aynı. El frenini çekersin, vitesi 2 alıp debriyajı bırakırsın. Stop ediyorsa sorun yok, etmiyorsa baskı balata değişim zamanı gelmiş. Bu arada 5. viteste 2200d/d'da 100km sürat olması gerekiyor diye hatırlıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Başar Mert 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Anladım Adnan abi sağolasın nerede yaptırdın abi sen bana da işçilik 150 dedi çok fark yokta bir yer 200 dedi işçiliğine ama malzemelerde ne kadar tutuyor tam bilmiyorumda. İnternetten baktım 170-200 arası baskı 100 civarında bilyesi var herhalde bizimkilerin de. Olması senin oradanda bir fiyat alalım abi. Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 (düzenlendi) Birkaç yöntem var birini Barış bey söylemiş ama o artık son radde testi sanırım. Genel belirtisi, Debriyaj bitmeye yakın kalkışlarda arabayı titretir biraz ve pedal çok yukarıdayken kavrar. Test olarak el frenini iyice çekin, 1. Vitese alıp normal kalkar gibi yapın stop etmeden önce arabanın arkasını güzelce yere yapıştırıyorsa debriyajınız sağlamdır. Birde yüksek hız ve yokuşta deneyebilirsiniz. Örneğin eskiden 3000 devirde 130 ile gidebiliyorsanız şimdi aynı hızda devirde yükselme varsa buda değişimin çoktan geldiğini söylüyordur. 22 Haziran 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 365 tl halletmıstım 2 yıl once.benım yaptırdıgımda 180 tl ıscılık alıyorlrdı.tavsıyem valeo taktırma,benım tamırcının onunde bıtmıstı baskı balata.yerınden oynatamamıstık km kacta suanda Yorum bağlantısı
Başar Mert 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Birkaç yöntem var birini Barış bey söylemiş ama o artık son radde testi sanırım. Genel belirtisi, Debriyaj bitmeye yakın kalkışlarda arabayı titretir biraz ve pedal çok yukarıdayken kavrar. Test olarak el frenini iyice çekin, 1. Vitese alıp normal kalkar gibi yapın stop etmeden önce arabanın arkasını güzelce yere yapıştırıyorsa debriyajınız sağlamdır. Birde yüksek hız ve yokuşta deneyebilirsiniz. Örneğin eskiden 3000 devirde 130 ile gidebiliyorsanız şimdi aynı hızda devirde yükselme varsa buda değişimin çoktan geldiğini söylüyordur. Anladım abi ordaki ustada ona benzer birşey yaptı işte ama elfirenini çekince bırakınca stop ediyor araba ama debriyaj sonuna geliyor nerdeyse anca ozaman stop ediyor bildiğim kadarıyla yokuşlarda bariz bir ötme yapıyor zaten ama yüksek hızda çok dikkat çekici bir yavaşlama olmadı. İşçilik için Özkan Ford : 0 545 491 85 60 (Sahibi Okan. ) Parça için Öztek--Ford : 0 312 278 11 94 Bilgi hastanesi karşısı Sağolasın adnan abi bir arayıp fiyat alayım bakalım pazartesi nediyecekler. 365 tl halletmıstım 2 yıl once.benım yaptırdıgımda 180 tl ıscılık alıyorlrdı.tavsıyem valeo taktırma,benım tamırcının onunde bıtmıstı baskı balata.yerınden oynatamamıstık km kacta suanda iki yıl önce o fiyatsa malzeme fiyatıda biraz artmıştır heralde. Orjinal takacaz dedi ama markasını hiç sormadım kardeş. Km bayağı oldu benim 228000 de araç ama ben 189000 de aldım aracı benden önceki nezaman değiştirmiş bilmiyorum sormadım hiç. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Değiştir kardeşim kafan rahat olsun..... 1 Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Anlattıklarından bitmeye yakın olduğu fikri geliyor bana. Yukarıda anlatılan 3 testi dene yinede emin olamadıysan güvendiğin bir ustaya göster. Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 (düzenlendi) Eğer bir önceki değişim tarihini bilmiyorsan tabiki değiştirme taraftarı olman lazım. Benim gözlemlediğim kadarı ile aracın baskı balatası zayıfladı ise kalkışlarda çok hantal oluyor, neredeyse motor duracak gibi geliyor insana. Hız olarak devirine göre gitmeme sebepleri çok. Bunu baskı balataya bağlamak biraz zor. 23 Haziran 2013 tarihinde Murat Bektaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tahir İlter 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Tüm testlerin arasında en sağlık sonucun alındığı ; Araç düz bir yolda durdurulur, el freni en son kademeye kadar çekilir,vites en yüksek vitese alınır(sizin aracınız için 5. vites),devir 2500-3000 civarına getirilir ve debriyaj bırakılır.Eğer araç stop ederse baskı balatada bir sıkıntı yok, eğer etmez ise bir an önce değiştirmekte fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Tüm testlerin arasında en sağlık sonucun alındığı ; Araç düz bir yolda durdurulur, el freni en son kademeye kadar çekilir,vites en yüksek vitese alınır(sizin aracınız için 5. vites),devir 2500-3000 civarına getirilir ve debriyaj bırakılır.Eğer araç stop ederse baskı balatada bir sıkıntı yok, eğer etmez ise bir an önce değiştirmekte fayda var. İmzan'a kurban olurum Tahir abi. 1 Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Eğer bir önceki değişim tarihini bilmiyorsan tabiki değiştirme taraftarı olman lazım. Benim gözlemlediğim kadarı ile aracın baskı balatası zayıfladı ise kalkışlarda çok hantal oluyor, neredeyse motor duracak gibi geliyor insana. Hız olarak devirine göre gitmeme sebepleri çok. Bunu baskı balataya bağlamak biraz zor. Devir-hız ilişkisini bozan başka ne olabilir ki? Lastik çapları değişmedikçe? Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 24 Haziran 2013 Paylaş 24 Haziran 2013 baskı balata luk 622 2414 09 satış fiyatı 200 tl debriyaj bilayıs orjinal XS417a564 EA bilya satış 130,tl Yorum bağlantısı
Başar Mert 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 İşçilik için Özkan Ford : 0 545 491 85 60 (Sahibi Okan. ) Parça için Öztek--Ford : 0 312 278 11 94 Bilgi hastanesi karşısı Adnan abi aradım senin ustaları baskı sucks marka 175 dedi luk 160 dedi bilya 100 lira dedi taksitte yapıyor, fiyatla güzel geldi bana özkan fordda işçilik için sana verdiği fiyatı verdi. Sen işçiliklerinden memnun kaldınmı abi temiz çalışıyorlarmıydı. Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 Devir-hız ilişkisini bozan başka ne olabilir ki? Lastik çapları değişmedikçe? Başıma gelenleri yazayım ; Gaz ayarının bozuk olması, ateşleme sistemindeki arıza, Alınan yakıtın kalitesi. Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 Başıma gelenleri yazayım ; Gaz ayarının bozuk olması, ateşleme sistemindeki arıza, Alınan yakıtın kalitesi. Manuel vites araçlarda bu dediğiniz hız devir ilişkisini bozmaz. Performansı etkiler motorun yüksek devire çıkmasını engeller ama hız-devir ilişkisini bozmaz. Hız devir ilişkisini etkileyen şeyler motor krankından tekere kadar olan aktarma organlarıtla alakalıdır bunlarda hasar veya değişim yoksa hız devir ilişkisi bozulmaz. Yorum bağlantısı
Başar Mert 6 Temmuz 2013 Paylaş 6 Temmuz 2013 Bugün bizim ali ve engin ustaya sabahtan teslim ettim arabamı. 260 liraya aldım baskı ve bilyayı tam bakımlı olacak artık aracım. Triger falanda değişmişti zaten bakalım akşam aldığımda nasıl olacak aracım. Yorum bağlantısı
Ömer Tuncay 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Merhaba arkadaşlar. Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar. Geçen hafta sonu 90000 bakımı için özel servise gittim. Debriyaj biraz yukarıda kavrıyordu onuda sordum ve usta debriyajın değişmesi gerektiğini söyledi. Yaklaşık 600TL. 96000km biraz erken değil mi? Kayınpederimde 2002 megane var 140 küsür binde ve maaşallah hala taş gibi. 2007 mondeom vardı 110 küsürde sattım hiç bir problemi yoktu. 2005 boram vardı 160000'e yaklaşmıştı ve hala sıkıntısızdı. Şimdi bunları düşününce biraz erken değil mi diye düşünmemek elde değil doğrusu. Yorum bağlantısı
Onur Gülay 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler, Dün Ka'm ile giderken yokuşta hiç gitmediği halde deli gibi bağırmaya başladı 2. viteste resmen 10 ile gidiyordum ama arabanın devri çok yükseldi. Biraz daha gaz verince, araçta bir balata kokusu gelmeye başladı ve hemen çektim ayağımı gazdan. Bugün acil bir şekilde baskı balata değişimi için bir ustaya gideceğim ancak artık usta milletine güvenim kalmadı. Parçaları kendim almak istiyorum, ancak çok fazla çeşit parça görünüyor "luk" marka "19cm çapında" bir balata var 185tl civarı, "mapa 20cm destekli balata" isminde bir balata var 100tl, ve SACHS DEBRİYAJ SETİ-(BALATA ÇAPI 20LİK)-TAKVİYELİ bir balata seti daha var 200 tl. Bunlar arasında ciddi bir fark var mıdır ? İlk defa böyle bir değişim yaptıracağım, bununla ilgili öneriniz var mıdır ? üst debriyaj, rulman, debriyaj bilyası gibi terimler geçiyor. Konu hakkında pek bilgi sahibi olmadığım için, emin olamıyorum. Bu konu hakkında bilgilerinizi paylaşabilirseniz, müteşekkir olurum. Aynı zamanda fiyat olarakta 350 tl diyor ustalar. Fikirlerinizi bekliyorum. İyi günler dilerim Yorum bağlantısı
Mustafa B Akkaya 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 2003 focus ghıa hb baskı balata degişimi sax marka triger kayısı degişimi dayko marka yapacagım orjınal malzeme 550 tl işçilik toplam 200 tl yani toplamda baskı balata triger degişim herşeyiyle birlikte 750 tl ye mal olacak fiyat nasıl sizce? Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 2003 focus ghıa hb baskı balata degişimi sax marka triger kayısı degişimi dayko marka yapacagım orjınal malzeme 550 tl işçilik toplam 200 tl yani toplamda baskı balata triger degişim herşeyiyle birlikte 750 tl ye mal olacak fiyat nasıl sizce? Yaklaşık bir ay önce luk baskı balata,bilye ve castrol şanzuman yağı işçilik dahil 460 TL ye değiştirdim.İşçilik 125 TL aldılar.Bence işçilik ücretiniz yüksek Yorum bağlantısı
Recommended Posts