Akif Tanık 3 Mart 2011 Paylaş 3 Mart 2011 Neden özellikle Sachs düşünüyorsunuz? Sadece kalite Yorum bağlantısı
Emre Okur 3 Mart 2011 Paylaş 3 Mart 2011 sachs ı marka olarak wrc fanatiği olduğum için biliyorum,focus wrc lerde kullanılıyor. 04 focusumdan valeo çıkmıştı ben de valeo takmıştım.çok kolay koku yapıyor ve kokusu da diğer balata cinslerinden daha iğrenç keşke luk taksaymışım. Yorum bağlantısı
Enver Çatak 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 Aracım 2000 Fiesta Fun 1.4 Biraz araştırma yaptım. Motorcraft baskı, balata + işçilik 350TL. Başka biryerden Luk baskı, balata + işçilik 300TL fiyat aldım. İlk sorduğum yer LUK marka olanların 18cm, Motorcraft'ın ise 19cm olduğunu. 18'lik olanın 1.4'lere yeterli olmadığını 1. ve 2. viteste titreme yapabileceğini söyledi. Siz ne dersiniz bu konuda? 1.4 ve 1.25 motora göre baskı balata çapının ölçüsü değişir mi? Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 (düzenlendi) Merhaba. Aracım focus 1.6 tdci 109ps lik fakat chip'li ve 53000km de ancak 1 yıl içinde yaptığım yol bu sürekli trafik içindeyim . Debriyajım artık son zamanlarını yaşıyor. bitmek üzere değiştirmem gerekiyor ancak orjinalini takdığım zaman 20.000 km sonra bitmesi kaçınılmaz olacağı için başka bir çözüm yolu var mı ? bi arkadaşımın dediğine göre bronz çaktırırız dedi fakat nasıl olur bilmiyorum ve dediğim gibi trafikte sıkıntı yaşamak istemiyorum. yardımlarınızı bekliyorum.. 11 Mart 2011 tarihinde H tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 20.binde bitmez.En azından sakin kullanımda orjinal balata bitmez.Sportif-modifiye için sanırım bronzlar var ben tam bilmiyorum bilenler yardımcı olacaktır şimdi. Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 20.binde bitmez.En azından sakin kullanımda orjinal balata bitmez.Sportif-modifiye için sanırım bronzlar var ben tam bilmiyorum bilenler yardımcı olacaktır şimdi. en azından tork lu kullanımda bitebilir. birde aracın torku su anda 290nm felan dayanamayabilir ama eğer çözüm yolu bulamazsam orjinal balatayı kullanıcam. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 20.000 km nin hepsini normal kullanımda sıkışık trafikte yapsanız bile debriyajı bitiremezsiniz. Araç kullanım stilinizi değiştirin... Yorum bağlantısı
Okan Balcı 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 benim aracım orjinal yani chip yok suan 106 binde en ufak kacırma sıyırma yok.bence debriyajınız erken bitmiş. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 2007 109 ps lik Focus'umuzu 145 bin km de sattık, hala orjinal debriyajı vardı ve kaçırma sıyırma sorunları yoktu... Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 su anda aracım 50000 soylediğim gibi ve bu rakam 1 yıl içerisinde oldu. aracım chip li ve yakında ayarlarını dahada açacağız o yüzden diyorum 20000 veya 30000de bitebilir diye. kullanma stilimi değiştirmeyi pek düşünmedim açıkcası. bizim diğer aracımız 90000kmde ondada sıyırma gibi problem yok ama bu aracımda oldu. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 Madem performanslı araç kullanıyorsunuz, spor debriyaj setleri satılıyot piyasa da, onları deneyin derim ben... Yorum bağlantısı
Nedim Öner 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 1200 motor Palio'm varken ben de aynı durumda kalmıştım. Ucuza kapatalım derken, araçtaki baskı-balatayı sökünce, birebir aynısı olmadıklarını gördüm. Kiminin dış çapı tutmadı, kimininse iç göbek çapı... Velhasıl; önce üzerindekini sökmek lazım, hayali hesap tutmuyor... :lol2: Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 Madem performanslı araç kullanıyorsunuz, spor debriyaj setleri satılıyot piyasa da, onları deneyin derim ben... spor debriyaj setini bulamadım ben. zaten illaki ben bronz istemiyorum. bilmediğim için yardım edilebilir diye konu açtım. eğer bildiğiniz marka veya bilgi var ise yardım beklerim. saygılar Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 En ucuzundan takın. 20binde bir değiştirirsiniz ama 1 baskı balata fiyatına 2balatayla 40bin km gidersiniz. Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 En ucuzundan takın. 20binde bir değiştirirsiniz ama 1 baskı balata fiyatına 2balatayla 40bin km gidersiniz. tabiki onuda düşünmedim değil ancak eğerki var ise spor baskı balata seti almayı düşünürüm aracım haftaya dpf iptali yapılıp 1 ay gibi zaman sonrada büyük turbo intercooler ve tekrar yazılım yapılacak bunları göz önüne alaraktan düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 (düzenlendi) Ben de baskı balatayı çabuk bitirenlerdenim. TDci için uygun baskı baltayı Türkiye pazarında bulmak zordur. Fidanza'nın üretimi var galiba sizin araç için.(flymaster stage 2 olması lazım) Netten almak için araştırma yapmanızı öneririm. 12 Mart 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 Ben de baskı balatayı çabuk bitirenlerdenim. TDci için uygun baskı baltayı Türkiye pazarında bulmak zordur. Fidanza'nın üretimi var galiba sizin araç için.(flymaster stage 2 olması lazım) Netten almak için araştırma yapmanızı öneririm. şimdi bakıyorum yardımın için teşekkür ederim. gümrük v.s. sıkıntı çıkar mı acaba. yada getirebilen. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 şimdi bakıyorum yardımın için teşekkür ederim. gümrük v.s. sıkıntı çıkar mı acaba. yada getirebilen. Gümrük şans işi,takılma ihtimali var. Ankara'da olsa,getirebilecek yerler var. İstanbul'da da bu garajlardan bolca var. Bilen varsa yardımcı olur bu konuda. Yorum bağlantısı
Hüseyin Kadıoğlu 12 Mart 2011 Paylaş 12 Mart 2011 Gümrük şans işi,takılma ihtimali var. Ankara'da olsa,getirebilecek yerler var. İstanbul'da da bu garajlardan bolca var. Bilen varsa yardımcı olur bu konuda. teşekkürler Yorum bağlantısı
Soner Varol 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 arakadaşlar benım aracımdada şu sorun var hareket halınde 1.viteste gaza basıp tekrar rölantı devrıne düşerken cırrrrrr cırrrrrrr diye ses cıkarıyor yüksek devirlerde olmuyor sadece 2000 devır altında bu sesi duyuyorum sanki bilye dagılmış gibi sorun ne olabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 Volant yapınıza uygun olarak düşlediğiniz tipte balata var mı bunu araştırın. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 İster sakin, isterse performanslı kullanımda hatalı kullanım olmadığı sürece 50 binde debriyaj balatası bitmez. Kullanım hatası var. Seri kalkışta veya seri vites değiştirirken, tam kavrama olmadan gaza yüklenirsen 10 bin bile gitmez. Bu şekilde kullanıyorsan hatalı kullanıyorsun. Tam kavramadan sonra istediğin kadar yüklen gaza balata zarar görmez... Focusun orjinal debriyaj balatası düzgün kullanılırsa en az 100 bin gider. Bunun daha altında bir km de balata biterse hatalı kullanım var demektir... en azından tork lu kullanımda bitebilir. birde aracın torku su anda 290nm felan dayanamayabilir ama eğer çözüm yolu bulamazsam orjinal balatayı kullanıcam. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 arkadaşlar benım aracımdada şu sorun var hareket halınde 1.viteste gaza basıp tekrar rölantı devrıne düşerken cırrrrrr cırrrrrrr diye ses cıkarıyor yüksek devirlerde olmuyor sadece 2000 devır altında bu sesi duyuyorum sanki bilye dagılmış gibi sorun ne olabilir Ya krank kasnağıdır,yada egzantrik zinciri ses yapıyordur. Yorum bağlantısı
Soner Varol 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 bu şekilde kullansam arabaya zarar vermiş olurmuyum Yorum bağlantısı
Recommended Posts