Bora Yalçın 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 Mütemadiyen kullanmaya çıkıyorum. Gayet keyifli.... Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 Tamiya ta03f pro toplamıştım sıfırdan , ama geçen yaz arkadaşım çok ısrar edince ona satmıştım ... Aynı kepi kullanıyodum bende Celice ST205 Yorum bağlantısı
Onur Demir 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 Ya şöyle hafiften yanlayan Tospa Kepliside olsa farketmez. Kaça mal olur İş görcek bişey. Gidip Nikko'nun oyuncak arabalarından almak istemiyorum, Bayadır kafamda Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 2. ellere bak abi temiz dusrursun drift istiosan AWD olması şart Yorum bağlantısı
Bora Yalçın 8 Haziran 2009 Yazar Paylaş 8 Haziran 2009 Ya şöyle hafiften yanlayan Tospa Kepliside olsa farketmez. Kaça mal olur İş görcek bişey.Gidip Nikko'nun oyuncak arabalarından almak istemiyorum, Bayadır kafamda İkinci el ortalama 300-350 liraya temiz bişiler bulursun. Oğuz'un dediği gibi 4WD olması şart drift için. Çok güzelmiş.. Farlar xenon mu 3,6voltluk led. Sistem el yapımı Tamiya ta03f pro toplamıştım sıfırdan , ama geçen yaz arkadaşım çok ısrar edince ona satmıştım ... Aynı kepi kullanıyodum bende Celice ST205 sağlam girmişsin sende. bende de TT01D, TA04 bir de Cyclone S var. Kep olarak gördüğün Celica GT4 kullanıyorum. Bitmeye yakın bir de Evo X var Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 (düzenlendi) nitrolulara geçemedim ama kafamda var bakımı nasıl bunun bende elektrikli var ama bunların yanında tırıt kalıyor bizimki oyuncak gibim nikko bu nitrolular iyide yakıtı pahalı diyolar benzinlilerde de araç pahalı bir minik bir tane bakıyom fare gibi bişi 8 Haziran 2009 tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Bora Yalçın 8 Haziran 2009 Yazar Paylaş 8 Haziran 2009 nitrolulara geçemedim ama kafamda var bakımı nasıl bunun bende elektrikli var ama bunların yanında tırıt kalıyor bizimki oyuncak gibim nikko bu nitrolular iyide yakıtı pahalı diyolar benzinlilerde de araç pahalı bir minik bir tane bakıyom fare gibi bişi bakımı çok rahat, kullandıktan sonra fırça ile tozunu al, sonra da wd40 sık üzerine (kutusu 10TL). o kadar yakıtlılarda kilometresi 1,2TL'ye geliyor ve de bakımı daha zor... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 yakıtlılarda kilometresi 1,2TL'ye geliyor biggrin.gif ve de bakımı daha zor... brc şart ona da Yorum bağlantısı
Onur Demir 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 Çok yakıyomuş dicem ama 1 km de az değil bi RC araç için. Pilli olsa çok daha fazlasını pil parasına verirdiniz. 300-400 ikinci el bir araç için çok gibi geldi, Ha tabiki bu paraları hakediyordur. Ama Benim için fazla. Nikko paklar beni. 4 çeker varmıdır Nikko vs. markaların şarjlı olanları şöyle max 100-200Tl arası... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2009 Paylaş 8 Haziran 2009 ben 200 e almıştım nikko sağlam hemen bozulmuyo bende küçüğüde vardı 4 çeker değilde düzleri 150-200 arası drift için lastiklere ayar çekince küçük arabalr bile iyi yanlıyo Yorum bağlantısı
Kıvanç Palamutlu 9 Haziran 2009 Paylaş 9 Haziran 2009 nikko 4 çekerde olsa kesmez çünkü nikkoyu geliştirme şansınız yok 200 liraya elektrikli 2. el bir şase almak daha mantıklı. ondan sonra modifiye ederek ister drift yaparsınız ister hız denemeleri yaparsınız Yorum bağlantısı
Fırat Bozkurt 10 Haziran 2009 Paylaş 10 Haziran 2009 Drift düşünüyorsanız mutlaka schumaer markalara bakın derim nitro motorların kullanım süresi max 50 saat daha sonra yeni motor gerektiriyor, elektrikliler daha cazip. Kıbrısta bu iş baya bi sektör haline gelmiş durumda hepsini kullanma fırsatım oldu elektrikli daha avantajlı ve daha iyi yanlıyor, ayrıca awd olmasıda şart değil bizim arkadan itişli schumaerin lastiklerinden inceden duman çıktığı bile oluyor.. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Merhaba Bu araçlar ile ilgili olarak 1-2 sorum var arkadaşlar bilenlerden yardım bekliyorum Benzinli ve nitro yakıtlı araçlar arasında ne gibi farklar mevcuttur. nitro lular daha ucuz bunun nedeni çabuk bozulabilir olmalarımı ? Yorum bağlantısı
Kıvanç Palamutlu 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 benzinli motorlar büyük ve ağır oldukları için kullanılan şaselerde büyük olmak zorunda o yüzden ölçekleri 1/5, 1/6 gibi ölçeklerdir. kullanılan araçların ağırlıklarıda yaklaşık 9-14 kg arasıdır. benzinliler daha sorunsuzdur, soğukta sıcakta her şartta daha kolay çalışır, daha kolay ayarlanır. araçlardaki depolar ortalama 0,75 litredir, yaklaşık 45 dk stop etmeden oynanabilir. nitrolular ise daha küçük motorlardır hafiflerdir ancak hasssaslardır. genellikle 1/10 ve 1/8 ölçeklerde kulllanılır. nitrolu araçların ağırlıklarınada 2-4 kg arası diyebiliriz. nitro motorlar atmosferik şartlara göre daha ince karbüratör ayarı ister, kullanılan araçların depoları ufaktır, bir depoyla yaklaşık 10-15 dk sürülebilir. yüksek devirli motorlar oldukları için yüksek performanslıdırlar yakıtlar pahalıdır.aslında kısaca yazarsam benzinlinin artısı, kolay çalışma ve ayarlanabilme, ucuz yakıt, bir depoyla uzun süre kullanım, büyüklükten dolayı gerçeğe yakın araç tepkileri eksisi, kimine göre benzin kokusu gürültü, taşıması zor büyük ve ağır araç nitrolunun artısı, hafif küçük araçlar( gerçi nitrolularda her sene daha büyük şaseler çıkıyor) , yüksek performans eksisi, karbüratör ayarları için temel bilgi gerektirir, yüksek yakıt fiyatı ( 1galon yani yaklaşık 3,8 litre yakıt 60-90 lira arası) nitrolu ve benzinli motorun yeri apayrı seçim tamamen alınan keyfe göre değişir. modellerin hepsi kolay bozulabilir aletler, ancak tabikide kalite farkı denen olay var oda nitrolu veya benzinli farketmiyor bilinen markalarının kopyaları daha ucuz ve kalitesizdir. En önemli olay yedek parça bulunabilirliği yurtiçinde veya yurtdışında modelin yedek parçası bulunuyorsa her şekilde bozulan tamir edilir ve keyif alınır Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Kıvanç Bey değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. diğer RC araba forumlarınıda araştırarak bütçem doğrultusunda aşağıdaki araca ulaştım. Bir öneriniz varmıdır bunun ile ilgili olarak yani kalitelimidir canımızı skarmı kronik bir sorunları varmıdır acaba ? nitro araba Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Linke tıkladığımda "Oops! This link appears to be broken." ve "DNS error - cannot find server" yazıyor !!! Yorum bağlantısı
Ersin Karaca 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Linkte sorun yok, ayrıca fiyat biraz fazla gibi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Linkte sorun yok, ayrıca fiyat biraz fazla gibi 0 olarak bulabildiğim en ucuz fiyat bu idi. Başka alternatif fiyatlar bulabileceğim yerler varmıdır ? Yorum bağlantısı
Kıvanç Palamutlu 29 Haziran 2009 Paylaş 29 Haziran 2009 Kıvanç Bey değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. diğer RC araba forumlarınıda araştırarak bütçem doğrultusunda aşağıdaki araca ulaştım. Bir öneriniz varmıdır bunun ile ilgili olarak yani kalitelimidir canımızı skarmı kronik bir sorunları varmıdır acaba ?nitro araba Fiyat uygun, daha ucuz bulunacağını sanmıyorum. sonuçta bu araba yurtdışında 300 dolardan yukarıda fiyatlara satılıyor. HPI firması yurtiçindeki ve yurtdışındaki en populer markalardan biri oyüzden özellikle bu arabada yedek ve modifiye parçalarda sınırsız seçenek var. araba sokak kullanımına göre hazırlanmış diğer onroadlardan yüksek ve şaft aktarmalı böylelikle kaymak gibi asfalt istemiyor bence güzel bir seçim. kutudan çıkıyormu bilmiyorum ama buji ısıtıcısı, pil, yakıt vs. için bir 100 lira daha masraf olur. güle güle kullanın Yorum bağlantısı
Nuri Başer 29 Haziran 2009 Paylaş 29 Haziran 2009 Kıvanç Bey değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. diğer RC araba forumlarınıda araştırarak bütçem doğrultusunda aşağıdaki araca ulaştım. Bir öneriniz varmıdır bunun ile ilgili olarak yani kalitelimidir canımızı skarmı kronik bir sorunları varmıdır acaba ?nitro araba 81 kmh hız diyor yaa.. hacımurat tan hızlı bu.. motor v.s herşey dahil fiyatmı o?? eğer öyleyse çok iyi.. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 29 Haziran 2009 Paylaş 29 Haziran 2009 Fiyat uygun, daha ucuz bulunacağını sanmıyorum. sonuçta bu araba yurtdışında 300 dolardan yukarıda fiyatlara satılıyor. HPI firması yurtiçindeki ve yurtdışındaki en populer markalardan biri oyüzden özellikle bu arabada yedek ve modifiye parçalarda sınırsız seçenek var. araba sokak kullanımına göre hazırlanmış diğer onroadlardan yüksek ve şaft aktarmalı böylelikle kaymak gibi asfalt istemiyor bence güzel bir seçim. kutudan çıkıyormu bilmiyorum ama buji ısıtıcısı, pil, yakıt vs. için bir 100 lira daha masraf olur. güle güle kullanın Teşekkürler kıvaç bey düşünceleriniz için. Bu buji ısıtıcısı ne işe yarıyor ne zaman nasıl kullanıyoruz ? 81 kmh hız diyor yaa.. hacımurat tan hızlı bu.. motor v.s herşey dahil fiyatmı o?? eğer öyleyse çok iyi.. evet yukarda yazılanlar dışında hepsi dahil fiyatı. ( buji ısıtıcısı, pil, yakıt vs. ) Yorum bağlantısı
Kıvanç Palamutlu 29 Haziran 2009 Paylaş 29 Haziran 2009 buji ısıtıcı, motoru ilk çalıştırmada bujiyi ısıtıp patlamayı gerçekleştirmek için kullanılıyor. motor çalıştıktan sonra sıkıştırmadan dolayı ısıtıcıya gerek kalmıyor. motorun üstünden bujinin kafasına takılan ve ısınması için ucuna 1.5 volt elektrik veren çok basit bir alet. kalem pille kullanılanı var böyle şarjlı olanı var uygun fiyatlara aşağıdaki gibi setler satılıyor. kutusundan ne çıkıyor tam hatırlamıyorum ama buji anahtarı, yakıt bidonu gibi şeylerde gerekli olduğundan böyle bir set daha ucuza gelebilir Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Temmuz 2009 Paylaş 5 Temmuz 2009 motor ömürleri kısa diye duydum 4-5 depo yakıttan sonra biityormuş acaba bahsi geçen depolar çok mu büyük Yorum bağlantısı
Aykut Aydoğdu 5 Temmuz 2009 Paylaş 5 Temmuz 2009 bende tamiya hilux almayı düşünüyorum ama en ucuza nerde bulabilirim biliyormusunuz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts