Kıvanç Palamutlu 5 Temmuz 2009 Paylaş 5 Temmuz 2009 motor ömürleri kısa diye duydum 4-5 depo yakıttan sonra biityormuş acaba bahsi geçen depolar çok mu büyük canmı dayanır öyle motora iyi ayarlı kullanılan normal motor yaklaşık 10 galon deniyor. tamamen kullanıma bağlı bende tamiya hilux almayı düşünüyorum ama en ucuza nerde bulabilirim biliyormusunuz? mmyhobi burası tamiyanın distribütörü. 2 sene önce burası en ucuz yerli firmaydı ama onlarca yeni hobbyshop açıldı hobby sitelerini araştırmak lazım oyuncakhobi burayada fiyat sorabilirsin. sitesinde gözükmesede istediğin herşeyi komisyonla getiriyor ikinci el düşünürsen en uygun fiyata burdan bulabilirsin Yorum bağlantısı
Aykut Aydoğdu 6 Temmuz 2009 Paylaş 6 Temmuz 2009 araştırmalara başladım yakında yeni bir off road canavarı geliyor Yorum bağlantısı
Cihan Toparlak 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 alırsam bundan alıcam çok süper bişi burda ünili bir öğrencide gördüm manyak hızlı gidiyor. gençte baya yetenekli güzelde kontrol ediyor. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 6 Ağustos 2010 Paylaş 6 Ağustos 2010 yıllardır gözüm revo da ama yakıt işi beni fena geriyor e-revo da o kadar çekici gelmiyor gözüme ufakları bile çıkmış bilemiyorum... ben revo istiyorum ya Yorum bağlantısı
Nuri Başer 6 Ağustos 2010 Paylaş 6 Ağustos 2010 Ben de helikopterlere sardım bu aralar ama.. hadi hayırlısı.. Yorum bağlantısı
Misafir 6 Ağustos 2010 Paylaş 6 Ağustos 2010 ben küçük oglumun çin malı elektrikli arabasıyla idare ediyorum napıyım oglum kırdıkca ben tamir ediyorum sonra öpücük alıyorum buda uçuruyo beni. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 6 Ağustos 2010 Paylaş 6 Ağustos 2010 revo aşkım sona erdi artık benim için summit var bir izleyin lütfen • Uzaktan kumanda kontrolüde kitlenebilen differansiyeller • Arka ve ön differansiyelleri bağımsız olarak kitleyebilirsiniz • 10 LED aydınlatma sistemi traxxas summit Yorum bağlantısı
Semih İzgi 26 Aralık 2010 Paylaş 26 Aralık 2010 (düzenlendi) Konu eski tarihli olsada; bende bir modelciyim. ilgilendiğim ve araç sahibi olduğum dallar: ep drift gp onroad gp offroad (ep:electric powered gp:gas powered) gs vision pro ve traxxas slayer araçlarım var. 2005den beri ilgileniyorum.. bugün çektiğim iki resim : 26 Aralık 2010 tarihinde Semih ?zgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Demir 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 Hort Bugün Barış Abinin Maverick marka RC aracını kullandım. Acayip zevk aldım bu işten ilk fırsatta alıcam kendime bişeyler (hemen değil biraz zaman lazım $$$ ) Barış Abideki bildiğin coupe tarzda kepi olan ve AWD bir araç. Gayet zevkli manevra ve yanlama vs. cabası. Bana lazım olan Hafifte olsa taşa toprağa gelcek bişey olması lazım. Ne tavsiye edersiniz ? Çok para vermem ama Yorum bağlantısı
Semih İzgi 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 Onur abicim asfalt tipi araçlar malesef kolay kolay taşa toprağa gelmezler. Ama şu tarz seçeneklere giderek taşa toprağa gelir hale getirebilirsin. Mesela ilk olarak kayış aktarma değil şaft aktarmalı bir araç seçersin.(hpi rs4 traxxas 4tec ,team associated ntc3) Bu araçlarda kep altına esnek tel ızgara döşersin ve onun dışında gerçek saf aluminyum jantlar var,plastikler kırılırken onlara birşey olmuyor. Radial lastik alırsın ve son olarak teker kollarının 1 set yedeğini alırsın ve aracı yükseltip kullanırsın Tam olarak ne düşünüyorsun veya araçdan beklentilerin neler? ona göre yardımcı olmayı deneyeyim.. Son dergilerimizde hobiye giriş yapmıştım fakat devamı gelemedi Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 Bundan var bende ; dağ taş toprak kar yağmur çamur hiçbirşey dinlemiyor ;.. Asvalttada; yol ıslatılırsa eğlenceli oluyor Yorum bağlantısı
Onur Demir 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 Bune ya gece görsem tırsarım çayırda ormanda önünü kaldırmış geliyo duman ata ata Benzinli istemiyorum Ben, Hem diyorum kuş serisi gibi yanlasın, hem de Fusion gibi kötü yol şartlarında sorun çıkarmasın Bunlar şimdilik favorimdeki araçlar; Bazılarında yazmıyor 4x4 mü değil mi? Bana kesin 4x4 olcak ve azcık hızlı gidiversin MAVERICK STRADA XT 1/10 RTR ELEKTRİKLİ TRUGGY http://www.hilalhobbyland.com.tr/default.a...9&urun=482#. ----------------------------------------------------------------------------- Maverick Atom XT RTR 1/18 Electric 4WD Truggy http://www.hilalhobbyland.com.tr/default.a...9&urun=618#. ----------------------------------------------------------------------------- MAVERICK STRADA TC EVO 2,4 GHz RTR YENİ !... http://www.hilalhobbyland.com.tr/default.a...9&urun=835#. ----------------------------------------------------------------------------- MV12601 - Maverick Strada XB Evo 1/10 RTR Electric Buggy YENİ http://www.hilalhobbyland.com.tr/default.a...9&urun=862#. ----------------------------------------------------------------------------- Hpi Gran Turismo 1/10 Rtr http://www.oyuncakhobi.com/index.php?route...product_id=1530 ----------------------------------------------------------------------------- E10 1/10 RTR SUPER DRIFT CAR http://www.hilalhobbyland.com.tr/default.a...=9&urun=29#. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 Elektrikli hiç kullanmadım ama ses olmadanda zevki çıkmıyor Yorum bağlantısı
Onur Demir 7 Ağustos 2011 Paylaş 7 Ağustos 2011 Millet Kaşıntı tuttu Bi el atıverin HPi E10 düşünüyorum, Maverick strada TC de olabilir diyorum. Hafiftende Off-road ruhu taşıyorum. Çorba oldu kafam Yorum bağlantısı
Onur Demir 7 Ağustos 2011 Paylaş 7 Ağustos 2011 Onur abicim asfalt tipi araçlar malesef kolay kolay taşa toprağa gelmezler. Ama şu tarz seçeneklere giderek taşa toprağa gelir hale getirebilirsin. Mesela ilk olarak kayış aktarma değil şaft aktarmalı bir araç seçersin.(hpi rs4 traxxas 4tec ,team associated ntc3) Bu araçlarda kep altına esnek tel ızgara döşersin ve onun dışında gerçek saf aluminyum jantlar var,plastikler kırılırken onlara birşey olmuyor. Radial lastik alırsın ve son olarak teker kollarının 1 set yedeğini alırsın ve aracı yükseltip kullanırsın Tam olarak ne düşünüyorsun veya araçdan beklentilerin neler? ona göre yardımcı olmayı deneyeyim.. Son dergilerimizde hobiye giriş yapmıştım fakat devamı gelemedi Ben bu yazını görmemişim Semih; Burda alan çok bu aracı kullanacak yer için ancak buggy tarzı hem hızlı hemde hafif offroad tarzı olanlardan da olabilir diyorum. Onun haricinde üst iletide yazdıklarım geçerli Yorum bağlantısı
Semih İzgi 7 Ağustos 2011 Paylaş 7 Ağustos 2011 Ben bu yazını görmemişim Semih;Burda alan çok bu aracı kullanacak yer için ancak buggy tarzı hem hızlı hemde hafif offroad tarzı olanlardan da olabilir diyorum. Onun haricinde üst iletide yazdıklarım geçerli Traxxas slash 4x4 leri araştırırmısın bi abicim. En ideal araçtır TR şartlarında. Traxxas Slayer ise onun yakıtlı versyonudur(bende Slayer kullanıyorum) Yorum bağlantısı
Onur Demir 7 Ağustos 2011 Paylaş 7 Ağustos 2011 Traxxas slash 4x4 leri araştırırmısın bi abicim. En ideal araçtır TR şartlarında. Traxxas Slayer ise onun yakıtlı versyonudur(bende Slayer kullanıyorum) Semih Naptın Abicim Sen okadar para vermem Ben veremem. En fazla 350 civarı. Ve bu arada balkonda çay içerken farkettim dibimizdeki okulun bahçesinde koca top sahası asfaltmış dümdüz ohh, Beni onroad paklar. Offroad alırsam kesin kırarım 2 güne on road olursa hiç olmassa dağa taşa vurmam böylelikle bişeyde olmaz Yorum bağlantısı
Semih İzgi 8 Ağustos 2011 Paylaş 8 Ağustos 2011 Onur abicim geniş alan varsa normal elektrikliler çok yavaş kalır verdiğin paraya acırsın. Biraz bütceni arttır ve brushless denen motora sahip elektrikli araçlardan al. Brushless EP araçlar benzinli gibi sağlam giderler fakat motoru araca paralel olmasın dikkat et. ani gaz verimlerinde motorun dönme yönüne doğru kıç atar sürekli.. Hem benzinlide hem elektriklide araca paralel motorlar hep sıkıntıdır.. Benim asfalt aracımın motoru şasiye göre dik konumda ve gaz verince sadece arkaya lastiklere doğru press yapıyor İşte kendileri burada Yorum bağlantısı
Onur Demir 8 Ağustos 2011 Paylaş 8 Ağustos 2011 Onur abicim geniş alan varsa normal elektrikliler çok yavaş kalır verdiğin paraya acırsın. Biraz bütceni arttır ve brushless denen motora sahip elektrikli araçlardan al. Brushless EP araçlar benzinli gibi sağlam giderler fakat motoru araca paralel olmasın dikkat et. ani gaz verimlerinde motorun dönme yönüne doğru kıç atar sürekli.. Hem benzinlide hem elektriklide araca paralel motorlar hep sıkıntıdır.. Benim asfalt aracımın motoru şasiye göre dik konumda ve gaz verince sadece arkaya lastiklere doğru press yapıyor İşte kendileri burada Bu benzinlemi nitroylami calisiyor? Kac yapiyor ve bakimi kullanimi zormudur. Uzun sure yatirsam kullanmasam bise olmaz dimi. Dedigim hpi e10 55 yapiyormus! Alan buyuk ama kuka dizer drift yaparim skinti olmaz Yorum bağlantısı
Semih İzgi 8 Ağustos 2011 Paylaş 8 Ağustos 2011 E10 veya tamiya tt01 oyuncak ile model arabanın arası birşeydir abicim 40-42km'yi geçemez üzgünüm. Pazarlama taktiğidir abi,benim araca da 110KM derlerdi ama işi bildiğim için 85KMyi geçmesi yeterli derdim ki geçiyor aslan . Bu araç nitro ile çalışıyor 2 zamanlı yaklaşık 2 beygir motoru var. 2 ileri otomatik vitesi var. Kullanım için birşey diyemem daha ilk kez nitrolu araç alan arkadaşlarımın ustalıkla sürebildiklerini gördüm(hassas davranarak). Senin gayet başarılı kullanacağına eminim bu tip araçları abicim. Bakım; Gerçek otomobilin gibi davranman gerek abi benzini koy koy gez yok malesef,bakarsan bağ bakmazsan dağ olur mantığı.Özellikle benim kullandığım Gs vision; asfalt tipi sokak araçlarının en çok donanımla gelen modelidir. Yükseklik ayarı yay sertlik ayarı kamber toe ayarı 2.vites geçiş zaman ayarı gibi birçok ayarla gelir bu nedenle hpi rs4 gibi rakiplerine göre daha hassasdır.. Sudan kolay kolay etkilenmezler fakat rulmanları düzenli olarak kontrol etmelisin, Hava filtresini sık sık temizlemelisin,lastik aşınmalarını kontrol edip yeri geldiğinde kamberi değiştirmelisin . Yedek parça sıkıntın olmaz hiç bi türlü bu asfalt tipi araçlarda. Özellikle HPİ RS4 araçların okadar çok yedek parçası vardırki tüm parçaları birleştirsek satılan araçlardan daha çok araç çıkar . Uzun süre yatarsa ne olur?. Motorun kurum bağlayabilir bujinin ömrü geçebilir(6 ay-1yıllık bir süreç) Ama kalıcı bir sorun yaratmaz. Motor kafasını sökünce piston ve gömleğe ulaşıyorsun (motor kafası dediğim Tepedeki soğutucu başlığında bağlı oldugu buji yatağı). Piston ve gömlek kurum bağlamışsa hafif bi kurum çözücü sprey sıkarsın ardından mikrofiber bez ile hafif alkol yardımı ile silersin ne kurum kalır ne toz. En sonda üstten bolca nitro yakıt dökersin böylece hem tortu felan kaldıysa akar gider hemde sonraki ilk ateşleme için motoru yağlı tutmuş olursun. Bu işlemlerden önce manifoltuda sökersin ki döktüğün sprey ve yakıtlar egzoza dolmasın manifolt çıkışından akar giderler. Daha yardımcı olurum ben sana abi kafana yatan arac bulalımda Gs vision ve team associated ntc3 plastik kalitesi en yüksek asfalt tipi araçlardır. Çarpınca esner veya sadece kolunu kırıp darbeyi şasiye iletmez. Bazı zengin amatörler gidip aluminyum parça ile doldururlar araçlarını. Bu durumda araç esnemez ve darbeyi tüm gövde yer. Aluminyum aracını soldan duvara çarpan arkadaşım motor kafasını kırdı ve kollar ile akslar yamuldu. Onun için sıkıştırılmış esnek plastik daha iyidir aklında bulunsun abicim.. Yorum bağlantısı
Onur Demir 8 Ağustos 2011 Paylaş 8 Ağustos 2011 Kardesim sagil gercekten zahmet edip yazmissin. Elektrikli bir arac bana daha kolay gelicek gibi. Nitro isi zor , bakimi bilmemnesi. Ayrica 85 ile giden arabayi ben kesin cakarim bir duvara Nitro yakiti kac para bunlarin nerden aliyoruz? Ortalama kac paraya nekadar geziliyor. Yorum bağlantısı
Samet Faki 12 Eylül 2011 Paylaş 12 Eylül 2011 Hosgeldiniz. hoşbuldum teşekkürler. baya sessiz kalmis burasi Yorum bağlantısı
Recommended Posts