Beyhan Yılmaz 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Arkadaşlar sonunda 2006 model 75`lik Connectim`e 17 binlik bakımımı yapabildim resimler...Araçtan çıkan yağ iğrençti... Önce sanayi sitesine yakın benzinlikte kullanılmayan bi kanal buldum rica ettim izin verdiler.. Kaptu açtık başladık işe.. Biraz harabelik ama iş görsün yeter.. Tıpayı inşallah içindeki yağ temiz çıkar düşüncesiyle söktüm ama... Çıkan yağ rezaletti klasik teneke mantığı.. Sıra yağ filtresindeydi.. Yağ Mobil Delvac 10/30.. Yağ filtresini takmaya hazırlanırken... İnter`in körüğünde ince bi yırtık vardı hafif yağ sızıntısıyla birlikte onuda değiştirdim.. Hava filtresinin takarken resmini çekmeyi unuttuk onuda değiştirdim, polen filtresini değiştirdim.. Bunlarda altından 1, 2 resim.. Buda kanalımızdan çıkmaya hazırlanırken bitmiş hali... Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Teknik bi çalışma olmuş,iyi günlerde kullanma dileğiyle. Yorum bağlantısı
Murat İmeci 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Yeni bakımlı connecttinizi güle güle kullanın ,araçınız 17 000kmde sanırım fazla kullanmiyorsunuz garaj arabası ,birde Beyhan bey bu cıkan yağı 3 yılmı kullandınız ! Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 İnsanın kendi arabasının bakımı kendi yapabilmesi ne kadar güzel ellerinize sağlık. Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 22 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2009 Yeni bakımlı connecttinizi güle güle kullanın ,araçınız 17 000kmde sanırım fazla kullanmiyorsunuz garaj arabası ,birde Beyhan bey bu cıkan yağı 3 yılmı kullandınız ! 3 yıl olurmu Murat bey aracı 12,000 de aldım ben garaj arabasıydı bende fazla kullanmam zaten 11,500 de bakım yapılmış araca duğleste bu yani 5500 km geçtikten sonra çıkan çamur pardon yağ .. Yorum bağlantısı
Murat İmeci 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Hımm tamam ,ikinci bakımı desenize... Tekrar iyi günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Delvac eski bir yağ modelidir, keşke daha yeni teknolojili bir yağ koysaydınız diyeceğim. Ayrıca karter yağ tapası ve pulunu yeni taktınız mı? Kendi bakımını yapmak keyifli iştir. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Ayrıca karter yağ tapası ve pulunu yeni taktınız mı? Kendi bakımını yapmak keyifli iştir. Çağlar abi sendeki bu Alman disiplinine hayranım abi, 3 kalemde bitecek bakımı 5 kaleme çıkardın anında... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Bakım ciddi iştir, Emniyet kemeri gergisi kontrolü var, tüm alt takım kontrol var, var var var Yağ filtresini aşırı sıkıp bir daha ki bakımda tornacıya muhtaç olmak var Yorum bağlantısı
Serkan Toker 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Geçen haftalarda Renault servisine expertiz için bir 2005 Laguna götürdüm.Direksiyon hidrolik kutusunda yağ kalmamış ve pompa civarında yağ kaçağı vardı..Servis mekanik ekip başına bu neden olur dedim sorun yok dedi.Geçen hafta bakım yapılmış dedim, bakmamış olabiliriz dedi adam ve bu kadar kaçak normalmiş....Sanki arabayı o satmaya çalışıyor...Sende kemer gergisi diyorsun abi.... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Yağ filtresini aşırı sıkıp bir daha ki bakımda tornacıya muhtaç olmak var Az sıkıp 1000 km sonra yağsız kalmak vaar... Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 yağ filitresi kuru elle yeterince sıkılır,gergi ile sıkılırsa,tonavida ile delinip döndürülerek çıkarmak durumunda kalınabilinir,veya mehmet bey'in dediği gibi tornacıya gidip bir sürü eziyet işkence çekilir. bujilerde aynen öyle,diş kapıp ,üstüne birde sıktınmı,yandım gülüm helva :lol2: küçük bakımları kendimiz yapmamız çok zevklidir. diesel makinaların yağı ,benzinli makinalara göre oldukça kötü görünümlüdür,sizi yanıltmasın.zaten temiz olması anormal durumdur,yağ görevini iyi yapıyor demektir. bende hala 10/30 kullanıyorum,mehmet bey 5/30 kullanalımmı ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 bende hala 10/30 kullanıyorum,mehmet bey 5/30 kullanalımmı ? Valla otosan öyle söylüyor... Bi denemek lazım... Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Valla otosan öyle söylüyor... Bi denemek lazım... eyvallah abi ,arabayı satmayı düşünüyorum,alacak olan kişi bari temiz temiz binsin. aklımda mondeo var 2 el . Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 22 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2009 (düzenlendi) Bakım ciddi iştir, Emniyet kemeri gergisi kontrolü var, tüm alt takım kontrol var, var var var Yağ filtresini aşırı sıkıp bir daha ki bakımda tornacıya muhtaç olmak var Çağlar bey o hatayı reno19 da yaptım kapalı sistemmiş o araçlar sanayide bi reno ustasına götürdüm oda sağolsun sıkmış ve yalama yapmış, sonra bir ton tekrardan yağı boşalttım diş açıp tekrardan yapıp birsürü uğraşmıştım..Kartel civatasını değiştirmedim..Dediğiniz gibi zaten sadece yağ değiştirme falan değil ama 2. bakımı olduğundan sadece kendim yapayım dedim..Ama dediğiniz gibi km geldiğinde detaylı bakımlarda dediğinizi yaptıracağım.. Birde pulu değiştirdiniz mi demişsiniz ama Ford veya Opel bakımı yapmıştım hiç pula denk gelmedim o-ring vardı onlarıda değiştirdim..Mobil olmak şartıyla 10/30 sizin önereceğiniz yeni teknoloji yağ hangisi?Ben bulamadım.. 22 Mayıs 2009 tarihinde Beyhan Y?lmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat İmeci 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Servislerin 5/30 döndüklerini bende duydum fakat hangi marka bilemiyecem.. Yorum bağlantısı
Guest Fevzi G 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 tamponlarınız ne kadar güzel öyle.orijinal gibibir şey mi uyguladınız acaba. benim tamponlar, kapı kolları rengini attıne yapmalıyım.resmen beyaz renge döndüler Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 (düzenlendi) tamponlarınız ne kadar güzel öyle.orijinal gibibir şey mi uyguladınız acaba. benim tamponlar, kapı kolları rengini attıne yapmalıyım.resmen beyaz renge döndüler silikon sprey 22 Mayıs 2009 tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 23 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2009 Üzerinde 1 gram sprey slikon yoktur üstünde araç zaten sürekli garajdaydı ve hiç güneş görmedi sahibi yağmurda bile sürmezdi zaten...Hiç güneş görmediği için o şekilde hala pırıl pırıl kalabiliyor..Araçta cila, pasta gibi koruyucu kimyasal maddeleri sevmiyorum..Saygılar.. yağ filitresi kuru elle yeterince sıkılır,gergi ile sıkılırsa,tonavida ile delinip döndürülerek çıkarmak durumunda kalınabilinir,veya mehmet bey'in dediği gibi tornacıya gidip bir sürü eziyet işkence çekilir.bujilerde aynen öyle,diş kapıp ,üstüne birde sıktınmı,yandım gülüm helva küçük bakımları kendimiz yapmamız çok zevklidir. diesel makinaların yağı ,benzinli makinalara göre oldukça kötü görünümlüdür,sizi yanıltmasın.zaten temiz olması anormal durumdur,yağ görevini iyi yapıyor demektir. bende hala 10/30 kullanıyorum,mehmet bey 5/30 kullanalımmı ? Hiç bi serviside duymadım 5/30 yağ kullandığını..Ben 5/30 u benzinli Fusion`uma kullanmıştım..Katalog değeri 10/30`ken servisin maçasının biraz sıkması gerektiğini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Emre Mut 6 Haziran 2009 Paylaş 6 Haziran 2009 bende böyle bir bakım yapmayı planlıyorum fakat imkan yetersizliği nedeni ile yapamıyorum bir türlü benzinliklerde ücretsiz yağ degişimi yapıyorlar o sırada filtreyide değiştirsek olur mu acaba? filtrenin yerini tam olarak bilmiyorum bide filtreyi cıkarmak için bi apart kullanılıyor mu ? teşekkürler Yorum bağlantısı
Guest Ahmet Y?ld?r?m 6 Haziran 2009 Paylaş 6 Haziran 2009 Hiç bi serviside duymadım 5/30 yağ kullandığını..Ben 5/30 u benzinli Fusion`uma kullanmıştım..Katalog değeri 10/30`ken servisin maçasının biraz sıkması gerektiğini düşünüyorum Benim 2008de bakımda 5/30 kullandı servis. Bu sene ben yine 5/30 koydurdum. Hatta 5/30 koymazsanız karışmam gibisinden birde yönetmelik vardı galiba Otosanın Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 6 Haziran 2009 Yazar Paylaş 6 Haziran 2009 Benim 2008de bakımda 5/30 kullandı servis. Bu sene ben yine 5/30 koydurdum. Hatta 5/30 koymazsanız karışmam gibisinden birde yönetmelik vardı galiba Otosanın Siz neye göre 5/30 koydurdunuz arasındaki fark ne daha önce kullandığınızla?Servis yağları analiz edip motoru test edip 5/30 mu seçmişler.. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 6 Haziran 2009 Paylaş 6 Haziran 2009 diesel yakıtlarındaki kükürt oranı düşünce ford bülten yayınladı ,hatta bu forumlarda birinde bir arkadaş tam metnini yayınladı,daha iyi yağlama özelliği olan ve turbo charge makinalar için daha iyi performans sağlayan 5 / 30 diesel motor yağını ford tavsiye ediyor. bu tavsiye niteliğindedir ,yetkili servisler 5/30 kullanır ama siz dilerseniz 10 / 30 kullanmaya devam edebilirsiniz,sakıncası yok,performans açısından çok bir değişiklik olacağını ben sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts