Servet Aydın 3 Şubat 2011 Paylaş 3 Şubat 2011 Her bir aracım minimum 400.000 km gider ve anormal bir durum olmazsa motora el değmeden satılır.Kesinlikle katkı konmaz. Yegane sebebi hangi tip olursa olsun tam sentetik motor yağı ve her 10.000km de tam motor bakımı(Her yağ değişiminde motor içi temizliği) Şanzuman ve diferansiyel yağlarıda 100.000 km'de değişir (iç temizlik yapılır). Fi tarihinde bouble up kullanmıştım (96-97 yıllarıydı galiba ) Yorum bağlantısı
Naci Özkan 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 bende aracıma bor koydurdum.yaklaşık 2hafta oldu 2500km yaptım. motor sesi çok az azaldı diyebilirim(psikolojik değilse) performans ve yakıt tasarrufunda ı ııhh... Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 Her bir aracım minimum 400.000 km gider ve anormal bir durum olmazsa motora el değmeden satılır.Kesinlikle katkı konmaz. Yegane sebebi hangi tip olursa olsun tam sentetik motor yağı ve her 10.000km de tam motor bakımı(Her yağ değişiminde motor içi temizliği) Şanzuman ve diferansiyel yağlarıda 100.000 km'de değişir (iç temizlik yapılır).Fi tarihinde bouble up kullanmıştım (96-97 yıllarıydı galiba ) Bu iç temizliği nasıl yapılır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 Yağ segmanında sıkıntı varsa, viskozite artırıcı katkı ile 20/50 konuluyorsa, eski nesil motorda bir süre daha idare ediyordu ancak daha sonra rektifiye masrafı katlanarak artıyordu. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 Bu iç temizliği nasıl yapılır? Motor soğuk halde iken motora, 1 litre 10 numara yağ, 3 litre mazot koyarak 5 dakika rölantide çalıştırıyorum. Daha sonra karteri açıp tüm bloğun boşalması için 10-15 dakika bekliyorum, yeni yağ koyuyorum ve yağ filtresini takıyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 Motor soğuk halde iken motora, 1 litre 10 numara yağ, 3 litre mazot koyarak 5 dakika rölantide çalıştırıyorum. Daha sonra karteri açıp tüm bloğun boşalması için 10-15 dakika bekliyorum, yeni yağ koyuyorum ve yağ filtresini takıyorum. 3lt yağ+1lt mazot olmasın? Tam tersi biraz fazla mazotlu değil mi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Şubat 2011 Paylaş 19 Şubat 2011 3lt yağ+1lt mazot olmasın? Tam tersi biraz fazla mazotlu değil mi? Yok abi yazdığım doğru. Hatta depomuzda hazır kokteyl olarak olması lazım 15-20 litre kadar. Yorum bağlantısı
Naci Özkan 4 Mart 2011 Paylaş 4 Mart 2011 yakıtta bi tasarruf olmadığını yazmıştım ama şimdi 580-600 arası giderken 630u gördü Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 4 Mart 2011 Paylaş 4 Mart 2011 yakıtta bi tasarruf olmadığını yazmıştım ama şimdi 580-600 arası giderken 630u gördü Bence de fark var, Aynı yol aynı güzergah, üstelik kış, 7,6 l/100 km olan ortalamam 7,3 l/100 km oldu. (2 yıllık tecrübe ile sabit) Yorum bağlantısı
Abdullah Barutcu 4 Mart 2011 Paylaş 4 Mart 2011 Valla arkadaşlar ben geçen gün bakım için yetkili servise gitmiştim muhabbet ederken bu konu açıldı bor power İstanbulda bi servis koymuş araca araç 2008 dizel focus du istanbuldan bursaya gelene kadar motor yatak sarmış servistekiler katkı maddesinden olduğunu söylediler bugüne kadar hiç karşılaşmadıklarını söylediler böyle bi durumla ama arkasından müşteri isterse bizde katıyoruz dediler...Bende düşünüyordum vazgeçtim. Yorum bağlantısı
Naci Özkan 4 Mart 2011 Paylaş 4 Mart 2011 abi servis içine bor dan başka yağ koymayı unutmuş olmasın! Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Mart 2011 Paylaş 5 Mart 2011 (düzenlendi) Hala bu konu uzuyormu arkadaşlar bu maddelerin tamamı ancak ömrünü yarılamış, yağ-kompresyon kaybı olan, CC yapılsa bile düzelmeyen motorlarda geçici bir süre azıcık etki yapıyor o kadar, baya okudum ettim sonuç bu, boşuna tasarruf yapar, motoru tamir eder, test sonucu falan demeyin, hikaye çünki, yıllar önce çıkan üründe aynı, buda aynı sonucu veriyor, motor silk cls bonda dahil, hatta bazıları tıkanıklık bile yapıyor (teflonlular). Sağlam motorda %0 etki yapar, sorunsuz motordada durum aynı, bakım tamsa yağ kaliteliyse zaten motor ömrü normal olarak azalır, fakat ömrünü yarılamış motorun biraz daha idare etmesini sağlar ve sonunda rektefe yaparsınız, olayın özü bu, aracınızın durumuna göre karar verin. Sağlam motorda kullanmak gereksiz. Sonuç: Rektefe yaklaştıysa bunu geciktirmek istiyorsanız tamam, onun dışında gerisi hikaye, boşa raporla testle uğraşmayın, her marka aynı masalı anlatıyor, motor bu aşınır, bor koyarsınız biraz ömrü uzar, sonra rektefe yaparsınız, başka yolu yok. Birde mesajın birinde Osman bey şunu yazmış ""BORPOWER? ın iddiası kurum temizlemek değil, kurum oluşmamış yüzeyde kurum oluşumunu engellemektir." bu nasıl oluyormuş acaba? Dediğim gibi, motor rektefe istemeye yakınsa kullanın biraz daha dayansın, hepsi o kadar, araya dolgu yapar çok serttir olayı sağlam motorda zaten olamaz, boşluk çok azdır, idda edildiği gibi bor kristali çok sertse, bilya etkisi yapıyorsa e buna temas eden silindir yüzeyi ve gömlek yüzeyi o kadar sert olmadığından, bu sefer onlar aşınacaktır, sonuçta sağlam motoru bozarsınız. Sürekli bunu kullanırsınız, sakın dertsiz motora koymayın. Ama motor zaten aşınmışsa boşlukta çoktur, bor gelip araları bilya koymuş gibi doldurur, zaten olan boşluğu alır, mantığı bu şekilde yani. 5 Mart 2011 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sinan Yalçın Durmuş 26 Mart 2011 Paylaş 26 Mart 2011 Merhabalar aracım c-max tdci 2005 model 132.000km de şu anda şanzıman yagını değiştirmem gerekirmi hiç değişmedi galiba şu ana kadar. Bide vites geçişleri sabahları sert motor ısındıktan sonra yumuşuyor gınede pek yumuşak degıl. bor katkısı felan koysam faydası olurmu 10.000km önce motorra motor yagına motorsilk koymuşştuk ondan sonra tekrar yag degısıklıgı yaptım. turbo degısınce bi size danışayım dedim saygılar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Mart 2011 Paylaş 26 Mart 2011 İçten yanmalı motor oldukça var olan birşeydir katkılar, uzamaz-kısalmaz, aynı yerde durur, Restore - Motor Up lar da geldi geçti? Rom vardı benzincilerde vs.... Yorum bağlantısı
Caner Kardeşseven 27 Mart 2011 Paylaş 27 Mart 2011 Merhaba Arkadaşlar,Nano teknoloji ile üretilen ve motorda sürtünme azaltıcı etkisi olan BOR POWER nasıldır ? Focus 1 'de kullanan oldu mu hiç ? Çevrenizde yada sizden deneyen var mı ? Kullanılması faydalı mıdır ? Bir de dar pistonlu araçlarda örn. mercedes pek tavsiye edilmiyormuş diye duydum ayrıca yüksek kilometreli araçlar için uygulanması da tavsiye ediliyor. Bu konu üzerine bilgilerinizi ve yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim. Yararlı ise kullanmamız faydamıza olacaktır sonuçta. Tşkler... BOR POWER: http://www.nnt.com.tr/Urunler.html Nasıl Çalışır ? !!!Mantıklı Görünüyor!!! BORPOWER Yorum bağlantısı
Osman Kurt 30 Mart 2011 Paylaş 30 Mart 2011 Tüm yazıları büyük bir sabırla okuduktan sonra ilk yorumum. Kesin bir şey söylemek mümkün olmamakla birlikte, yorgun yada bakımları iyi yapılmamış motorlarda kesin işe yarıyormuş gibi. Ama bakımları nizamında ve zamanında yapılmış,doğru düzgün yağ kullanılmış ise pek bir işe yaramadığını anlıyorum. Ama bi kereden bir şey olmaz mantığıyla yaklaşıp aracımda kullanacağım. Yağ değişimim geldiğinde bu ürünü deneyip bakacağım. Bakalım göreceğiz. Ama endişeli olmadığı söylesem yalan olur. Zira bu katkı maddesi kullandık, bize yararı da dokundu diyelim. Ama bu katkı maddesi motordan nasıl atılıyor, yada kalıntı vb şeyler bırakmıyor mu? Bu soruların cevabı can sıkıcı olabilir. Yada haddinden fazla konulduğu zaman üstü üste kaplama yapıyorsa motordaki hareketli parçaların durumu ne oluyor. Umarım canımı sıkmaz... Yorum bağlantısı
Ahmed Dönmez 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 "elime kaç tane bor power kutusu geçtiyse, hiçbirisinde Bar kodu görmedim.Üretim tarihi Görmedim Son kullanım tarihi görmedim." Caner Bey! Öncelikle tespitiniz için teşekkür ederim. Ben Bor Power'ı Güvendiğim bir bayiden aldım, Üzerinde barkodu var, henüz yeni koydum. sizin yorumunuzu okuyunca merak ettim ve baktım. 869.... ile başlayan barkodu var. İyi ki atmamışım. Yorum bağlantısı
Akan Belen 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 benim aracımda yarın 30000 bkımına girecek acaba bir denesemmi diye bende düşünmüyor değilim ama yorumlar hem olumlu olumsuz arada kalmamak elde değil Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 Motorunda sorunmu var? Yağmı yakıyor kompresyonmu düşük? Bunlar varsa tamam, ama yoksa sakın alıpta kullanayım deme, boşuna aklında karışmasın, bu tür ürünler artık ömrünün sonuna yaklaşmış motorları bir süre daha hayatta tutmaya yarar o kadar. O yüzden yepyeni arabanda bagajda bile bulundurma, hiçbir faydasıda, koruyuculuğuda olmaz çünki. Yorum bağlantısı
Guest Tar?k 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Arkadaşlar konuya ben iyice araştırdım piyasada gözümü korkuttular aracıma katkı koymadım,araştırmalarım sonucunda bunları buldum. Reklam kurulunun bu ürün hakkında yanıltıcı reklam vermekten dolayı kararı resmi gazetedede yayınlanmış.enerji bölümünde.linki aşağıda; http://www.resmi-gazete.org/gundem/duyurul...in-bulteni.html sizde inceleyin... RESMİ GAZETE DE Kİ METİN: V- ENERJİ 1) 2008/250- NNT Nanoteknoloji Bor Ürünleri ve Seramik Malzemeler Ar-Ge Sanayi Tic. A.Ş. adlı firmaya ait tanıtım broşürlerin ve anılan firmanın www.nnt.com.tr adresli internet sitesinde yer alan "S 250 Gold, Marine, Nanolube, MS 250, MS 600, GBX" adlı ürünlere ilişkin tanıtımlarda yer alan "BORPOWER Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Peki bu reklamlara inanıp aracında kullanan insanlar paralarını geri alabilecekmi? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Özellikle de Mehmet (Özyürek) bey bu ürüne baya para dökmüştü çok da memnundu onun paraları ne olucak :lol2: Yorum bağlantısı
Recommended Posts