Yücel Doğan 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 Aracım otomotik vites, benzinli.... Genelde 1500 - 2000 devir aralığında kullanıyorum... Gaza pek basmıyorum... Normal seyir halinde iken herhangi bir sorun yok... Fakat aracın devri 1000- 1200 civarına kadar düşünce ve gaza basıp devri arttırmayıp... aynen devam edersem... Frene basıp arabayı durduracakken, tam durmaya yakın araba istop ediyor... Motor arıza ışığı yanıyor (kırmızı renk ) Kontağı kapatıp açınca sorunsuz devam edebiliyorum... Bu sorun hız 20 km iken de olabiliyor... Yokuş aşağı gaza basmadan araç 80 km hıza ulaştıktan sonra da olabiliyor... Sorun neyle ilgili olabilir ? Çözüm için nasıl bir yol önerirsiniz ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 motor arıza ışığı sarıdır fren kırmızı ünlem fren tertibatında sorun olunca yanıyordu Yorum bağlantısı
Yücel Doğan 18 Nisan 2009 Yazar Paylaş 18 Nisan 2009 motor arıza ışığı sarıdır fren kırmızı ünlem fren tertibatında sorun olunca yanıyordu Arıza ışığı kırmızı yanıyor maalesef... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 (düzenlendi) ben focus I sandım acaba focus II mi araç ? yana lamba motor arıza lambası değildir focus ı ise 18 Nisan 2009 tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 19 Nisan 2009 Paylaş 19 Nisan 2009 Evet focus 1 lerde motor ışığı sarı renk.. Yorum bağlantısı
Yücel Doğan 19 Nisan 2009 Yazar Paylaş 19 Nisan 2009 2005 modeller, Focus 1 kategorisinde olmuyor muydu ? Yarın sabah bir daha bakayım göstergeye kullanma kılavuzundan... Ben yanlış gördüm belki de... Yorum bağlantısı
Yücel Doğan 20 Nisan 2009 Yazar Paylaş 20 Nisan 2009 Hakkaten motorun değilmiş Özür dilerim... İki kırmızı ışık yandı, bugün uğraştım istop ettirmek için Biri yağ, diğeri akü... Ayrıca frene basıp istop ettirmesem bile, gaza basmadan hızlanınca.. devir 1000 - 1100 seviyelerinde iken bir süre sonra 1400 seviyelerine çıkıp tekrar iniyor... Otomotik viteste normal midir gaza basmadığım için ? (Büyük ihtimalle değildir ama umut işte ) Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 Aracınızda rolanti düşüyor ve buna bağlı olarakta stop etme aşamasına geliyor.İşte tam bu sırada akü lambası yanar stop ettiğinde de yağ lambası zaten yanar.Anladığım kadarıyla rolanti düşmelerinde akü ışığı size göz kırpıyor dikkat ederseniz görürsünüz.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 rolanti yükseliyorsa şu motorda T hortum var o deforme olmuştur bizimkide yapıyordu aynı şeyi kendi 2000 e kadar gaz veriyordu o değişince düzeldi otomatik araç kendi stop etmez etmemeli şarj lambanız yanıyor akü ile birlikte yandığna göre Yorum bağlantısı
Yücel Doğan 20 Nisan 2009 Yazar Paylaş 20 Nisan 2009 Çok teşekkürler... Sanırım çok önemli ve masraflı bir sorun değil, değil mi ? Yetkili servise götürmeyi düşünmüyordum ama oto sanayi, özel servis yeterli ve daha hesaplı olur... Ne dersiniz ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 istanbulda siteye de üye olan iyi ustalar var onlardan birine gidebilirsiniz Yorum bağlantısı
Recommended Posts