Mustafa Geyik 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 göğüs çerçevesi ve vitesin taban kısmını kendin ne ile boyadın sprey boya falan mı? bende yapmayı düşünüyorum da ondan sordum.Bi de o yedek parçacı neresi, adı sanı nedir, topuzda çok hoşuma gitti çünkü, Bir de bu göğüsü söküp toplamak yani o gri olan yerleri çok zor bi iş mi? herkese selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. 96 model clx marka aracımı yeni aldım... aldığım kişi arabaya bayağı hor davranmış yürüyenine bayağı masraf ettim. daha sonra güzelleştirmeye yönelik masraflar yapmaya başladım, en son olarak iç kapı döşemelerini yeniledim... vitesi ışıklı yapabilirmiyiz sayıları mesela! Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ekim 2009 Yazar Paylaş 24 Ekim 2009 göğüs çerçevesi ve vitesin taban kısmını kendin ne ile boyadın sprey boya falan mı? bende yapmayı düşünüyorum da ondan sordum.Bi de o yedek parçacı neresi, adı sanı nedir, topuzda çok hoşuma gitti çünkü, Bir de bu göğüsü söküp toplamak yani o gri olan yerleri çok zor bi iş mi? Boyayı boya tabancasıyla attım,iki kat plastik astar üstüne baya bildiğimiz kaporta boyası,parlak olmasın diye vernik atmadım. Vites topuzu hemen hemen tüm parçacılarda var. 20-30 lira gibi bi fiyatı olması lazım. Göğsü söküp takmak zor değil ama dikkat ve sabır gerektiriyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 Boyayı boya tabancasıyla attım,iki kat plastik astar üstüne baya bildiğimiz kaporta boyası,parlak olmasın diye vernik atmadım. Vites topuzu hemen hemen tüm parçacılarda var. 20-30 lira gibi bi fiyatı olması lazım. Göğsü söküp takmak zor değil ama dikkat ve sabır gerektiriyor. o boyanın ton numarası falan oluyomu çok beğendim senin rengi, ayrıca vites topuzunu bugün ivedik organizede bikaç yere baktım bulamadım,bi yer ismi verebilirmisin Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ekim 2009 Yazar Paylaş 24 Ekim 2009 o boyanın ton numarası falan oluyomu çok beğendim senin rengi, ayrıca vites topuzunu bugün ivedik organizede bikaç yere baktım bulamadım,bi yer ismi verebilirmisin Ton kodu vardır mutlaka ama bilmiyorum. Volvo S40 ın çamurluğu boyanırken birazcık almıştım boyadan. Vites topuzu için en kısa zamanda bi yer önereceğim. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 -Turbo değil de çok ciddi şekilde Supercharge uygulaması düşünüyorum. Önümüzdeki yaz inşallah. Yavaş gel... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ekim 2009 Yazar Paylaş 24 Ekim 2009 Yavaş gel... Sana doğru gelince,yavaş hızlı fark eder tabi. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 Bana doğru gelmiyorsunki.. Senin arabanın egzost manifoltu öndemi arkadamı? Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 Eeee, koskoca Mondeo'ya SC takıldı tabi, muhakkak yavaş gel diyecek. Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 Yok beee... Yanlış hatırlamıyorsam 95 modellerde manifolt öndeydi. Dolayısı ile emme manifoltu arkada. Oraya hayatta sığdıramaz SC yi. Ayrıca SC diye kastırmakta anlamsız olur. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ekim 2009 Yazar Paylaş 24 Ekim 2009 (düzenlendi) Önde egzoz var,Tc leriz. Hem bu kadar boşluk takada da var: Ya da bu kadar. 24 Ekim 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip 24 Ekim 2009 Paylaş 24 Ekim 2009 Hiç gerek yok bunlara. Direk çak turboyu gitsin. Benim exhaust manifoltum önde olsa hayatta SC ile falan uğraşmazdım. Bu arada o işleri o kadarda hafife alma. Ben hala CNC ile falan filanla uğraşıyorum. Ki SC yi arabanın üstüne takalı neredeyse 5 bin km oldu.. Apaçilik yapmayacağım dersen o kadarda kolay olmuyor o işler.. Bu arada link mink vermişsinde, adamlar direk Jackson racing takmış. O da 2.0 motora.. JR artık santrifuş tipli SC kiti üretmiyor. Yani o kit artık yok. İstesende bulamazsın. Bunun anlamı SC yi kendinin temin etmesinin gerektiği. Hadi cooper S çıkması falan buldunda bir şekilde Tr ye getirdin diyelim.. O resmini gönderdiğin setup için emme manifoltu tasarlaman ve imal etmen lazım. O da geçti, enjektördü beyindi carttı curttu daha bir dünya işin var. Bunlarla uğraşmaya hiç gerek yok. Zaten manifoltun önde. Altında onu egzosta bağlayan bir flanşta var. Sök oradan, araya iki flanş yaptır çak turboyu.. Kendini kasarsan evin önünde bile yaparsın. Önde egzoz var,Tc leriz. Hem bu kadar boşluk takada da var: Ya da bu kadar. Sığmamış işte... O arabada manifolt orjinal değil. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ekim 2009 Yazar Paylaş 24 Ekim 2009 Hiç gerek yok bunlara. Direk çak turboyu gitsin. Benim exhaust manifoltum önde olsa hayatta SC ile falan uğraşmazdım.Bu arada o işleri o kadarda hafife alma. Ben hala CNC ile falan filanla uğraşıyorum. Ki SC yi arabanın üstüne takalı neredeyse 5 bin km oldu.. Apaçilik yapmayacağım dersen o kadarda kolay olmuyor o işler.. Bu arada link mink vermişsinde, adamlar direk Jackson racing takmış. O da 2.0 motora.. JR artık santrifuş tipli SC kiti üretmiyor. Yani o kit artık yok. İstesende bulamazsın. Bunun anlamı SC yi kendinin temin etmesinin gerektiği. Hadi cooper S çıkması falan buldunda bir şekilde Tr ye getirdin diyelim.. O resmini gönderdiğin setup için emme manifoltu tasarlaman ve imal etmen lazım. O da geçti, enjektördü beyindi carttı curttu daha bir dünya işin var. Bunlarla uğraşmaya hiç gerek yok. Zaten manifoltun önde. Altında onu egzosta bağlayan bir flanşta var. Sök oradan, araya iki flanş yaptır çak turboyu.. Kendini kasarsan evin önünde bile yaparsın. Sığmamış işte... O arabada manifolt orjinal değil. Valla tamamen niyeti bozmaya bağlı. 3aşağı 5yukarı 0,5bar Turbo yaparız gibi geliyor. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Kasım 2009 Yazar Paylaş 20 Kasım 2009 Sanatsal bi takım saçmalamalar. Vizeeleeeer. Yorum bağlantısı
Selim Buldu 30 Ocak 2010 Paylaş 30 Ocak 2010 sanal olarak gayet başarılı bir araç,umarım gerçeğindede aynı başarıyı yakalarsınız,fakat son resimdeki gibi kaput uzatma düşünmüyorsunuzdur inşallah araca Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ocak 2010 Yazar Paylaş 30 Ocak 2010 sanal olarak gayet başarılı bir araç,umarım gerçeğindede aynı başarıyı yakalarsınız,fakat son resimdeki gibi kaput uzatma düşünmüyorsunuzdur inşallah araca Selim bey gerçeğinde de yaptık. Baştan bakmadınız galiba? Yorum bağlantısı
Guest Yasin 15 Şubat 2010 Paylaş 15 Şubat 2010 (düzenlendi) bugun araştırma yaptım sis farlı tampon 0'ı 150 lira alt panjur 50 üst ızgara 75 lira sis farları orjinal 100 dedi fiyat çekti hepsi 0 poşetindeydi toplam 350 ye tamamdır dedi kaça boyuyorsun diyince arka ön taöpon özel kimyasalı varmış boyanın çıkmaması için 200 den 160 liraya indi vay arkadaş neymiş bu iş yahu ayrıca 2-3 yerinde çizik ve ezik vardı komple pasta cila 200 e araba tamam dedi bu fiyatlar nasıl böyle yahu normal mi arkadaşlar??? bende o ilk sayfadaki arabadan yapmaya karar verdim ama evdeki hesap böyle çarşıya uymuyor 5 Mart 2010 tarihinde Bilgehan Arbek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anil Yavas 5 Mart 2010 Paylaş 5 Mart 2010 Selamlar.Benim babam bu modifiye konusunda biraz kıl.simdi egzosu,farları yada hava filtresini degiştirsek bunlar muayenede sorun cıkarmıyormu?Mesela sis farı olmayan araca sis farlı tampon takmak gibi? Yorum bağlantısı
Misafir 5 Mart 2010 Paylaş 5 Mart 2010 Selamlar.Benim babam bu modifiye konusunda biraz kıl.simdi egzosu,farları yada hava filtresini degiştirsek bunlar muayenede sorun cıkarmıyormu?Mesela sis farı olmayan araca sis farlı tampon takmak gibi? Farları değiştirdiğinde, eğer yönü ayarlı ise sorun çıkmaz. Egzozda bildiğim kadarıyla ölçüm yapmıyolar, hafif kusurlu olarak geçebilirsin. Hava fitresinde hiç bir sorun çıkmaz muayene açısından, sis farı olmayan araca el yapımı far takmıyosun ki orjinal tamponu takıp sis farı bağlıyorsun. Oem parça olduğu için bunda da problem çıkmaz. Sadece sana sorun çıkartacak, o da emin değilim egzoz olabilir. Yorum bağlantısı
Anil Yavas 5 Mart 2010 Paylaş 5 Mart 2010 Farları değiştirdiğinde, eğer yönü ayarlı ise sorun çıkmaz. Egzozda bildiğim kadarıyla ölçüm yapmıyolar, hafif kusurlu olarak geçebilirsin. Hava fitresinde hiç bir sorun çıkmaz muayene açısından, sis farı olmayan araca el yapımı far takmıyosun ki orjinal tamponu takıp sis farı bağlıyorsun. Oem parça olduğu için bunda da problem çıkmaz. Sadece sana sorun çıkartacak, o da emin değilim egzoz olabilir. Muayene yapılan yere göre çok değişiyor ya.Kimisi kıl çıkıyor herşeye laf söylüyor.Peki jantlar ve arka lambalar? Standart olmadığını anlayacaktır. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 5 Mart 2010 Yazar Paylaş 5 Mart 2010 (düzenlendi) Muayene yapılan yere göre çok değişiyor ya.Kimisi kıl çıkıyor herşeye laf söylüyor.Peki jantlar ve arka lambalar? Standart olmadığını anlayacaktır. Ben yaptığım her şeyle girdim muayeneye ki o zamanlar ilk başlarıydı bu TÜV muayenelerinin,sıkı tutuyorlardı. Hiç bi şeye takılmadan geçtik. Jantlara hiçbirşey demiyorlar yaa. Benim yaylar pressli aynı zamanda ama hiç birşey demediler. +1. Egzoaz,cam filminin saçma sapan olanlarına,abuk xenonlara,yazılara vs takılıyorlar en fazla. 5 Mart 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 5 Mart 2010 Yazar Paylaş 5 Mart 2010 (düzenlendi) Eee abi yakınlarda bişey yokmu ? Yok yok bitti bu. Yeni "procelere" nasip artık. Aha da nokta. 5 Mart 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anil Yavas 5 Mart 2010 Paylaş 5 Mart 2010 Ben yaptığım her şeyle girdim muayeneye ki o zamanlar ilk başlarıydı bu TÜV muayenelerinin,sıkı tutuyorlardı. Hiç bi şeye takılmadan geçtik.+1. Egzoaz,cam filminin saçma sapan olanlarına,abuk xenonlara,yazılara vs takılıyorlar en fazla. Senin arabaya bişi demedilerse tamamdır Yorum bağlantısı
Recommended Posts