Emrah Musalli 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 aracımın 90.000 bakımını 86k de kayseri ford özel servisi oto devada yaptırdım. bu sayede yaşar usta ve serkan beyle le tanışma fırsatım oldu. ayrıca abdussamed beyin oto deva da bekleyen fiestasını da gördüm. yaşar usta ve arkadaşları hem benimle hem de arabamla çok yakından ilgilendiler ve her konu da yardımcı oldular. sayelerin de ucuz ve kaliteli bi bakım yaptırdım . ayrıntıları aşağı da yazacağım. ayrıca yaşar ustanın erciyes toplantısın da dağıtmak için götürüp unuttuğu ford club amblemleri de bana kısmet oldu. ayrıca yarıyıl tatilin de bakımdan sonra nişanımı da yapmış oldum. çok güzel geçti tören. yaşar usta ve arkadaşlarının ellerine sağlık. çok teşekkürler. işte ayrıntılar..... triger set (bsg orjinal olanı) = 95 TL vantilatör avare bilyası =20 TL devirdaim (italyan sanırım syg)= 50TL vantilatör kayışı = 35TL motor yağı = 55TL yağ filtresi=10TL hava filtresi= 10TL polen filtresi= 10TL buji (motorcraft)= 20TL takım yatak= 50TL silecek takımı (banana tipi)= 20TL cam suyu= 5TL debriyaj bilyası=60TL ön fren balata=45TL borpower=50TL aks bilyası (bsg)= 20TL baskı balatanın sadece balatası (çakma)= 20 TL yedek parça yoplamı = 535 TL işçilik = 300 TL işçilik indirimi % 25 işçilik = 215 TL GENEL TOPLAM = 750 TL yaşar ustaya tekrar teşekkürler.... Yorum bağlantısı
Taha Durmaz 15 Şubat 2009 Paylaş 15 Şubat 2009 Emrah Bey öncelikle nişanınız, ardından da bakımınız hayırlı olsun, paylaşımınız için teşekkürler. Yakın zamanda açılmış benzer bir konu varken kendi bakımımı da buraya ilave etmem sanırım daha uygun olur; Dün Konya Birim Oto'da 120bin bakımımı yaptırdım, detaylar şöyle; triger kayışı (contitech) 35 triger gergi bilyası (dayco-yanlış hatırlamıyorsam çıkan orijinali de dayco idi) 68 V kayışı (ford orijinal yedek parça paketli dayco, çıkan da dayco) 25 V kayışı kasnağı 18 V kayışı bilyası 20 4 Buji (ford orijinal yedek parça paketli, FoMoCo yazıyordu üzerlerinde, çıkanlar da Motocraft idi) 30 Benzin filtresi (ford orijinal yedek parça, çıkanın aynısı) 18 Devir-daim (bugatti-italyan malı, veyron'un bugatti'siyle bir alakası olduğunu sanmıyorum ustam özellikle bundan alalım dedi hararete dair meseleler yaşadığımız için) 120 Motor sağ kulağı (planda yoktu, plastik çatlamış, Ecem otomotiv marka eşdeğer bir ürün) 60 Balata sprey (wurth) 15 İşçilik 100 notlarım: - lpg kullandığım için benzin filtresini değiştirmekte kararsızdım, ustam basit üfleme testiyle gösterdi ki çıkan filtre tıkanmaya yakınmış - kampanalarımdan kuvvetli gıcırtı sesi geliyordu, çok şükür hava ile tozu temizlenip sprey'le de temizliği yapılınca gıcırtı kesildi - yağ, yağ filtresi, antifiriz ve hava filtreleri yakın zamanda değişmişti aynı yerde, diğer rutin kontrolleri de yapılıp işlemler tamamlandı, test sürüşünde ön disk'lerin titrettiği fark edildi, Ins. onu da müsait olursak haftaya hallederiz - hararet mevzuuna dair bu değişimleri muteakip müşür altındaki pulu çıkartma niyetindeydim, ustam çıkarttırmadı, Ins. gauge üzerinden kontrole devam ederek bi kaç kepekli yokuşu denemesi yapmayı planlıyorum Yorum bağlantısı
Onur Yapıcı 26 Mart 2009 Paylaş 26 Mart 2009 Arkadaslar arabam 87200 km oldu malum ford'un ay sonuna kadar kdv kampanayası var hazır böyle bişey varken yararlanayım istiyorum. Şimdi sorum şu izmirdeki bizim forumdaki izmir özel servis nosunu aradım 350 triger 250 normal bakım 600 TL dedi. tabi bu peşin ve tek slip ücreti. Yetkili serviste ise izmir - duğles, kuşadası - dikmenlerle görüştüm. Dikmenler 700 ytl /6 diyor duğles ise 660/3 dedi şimdi malum forumun önerdiği bir özel servis olduğu için burda sorma gereksinimi duyuyorum yoksa direk yetkili serviste yaptırıp geçerim. Yetkili serviste yaptırmak mı mantıklı yine ehil eller olduğuna inandığım özel servistemi? Birde bu bakımlarda nelere dikkat etmeliyim? yani usta yaptı bitti binip gönlümce kullanmalımıyım yoksa triger değişti belli süre düşük devir mi kullanmam lazım veyahut 1000-2000 km gittikten sonra kayış boşluklarını kontrol ettirmek gibi vs. Yorum bağlantısı
Alper Dereli 26 Mart 2009 Paylaş 26 Mart 2009 (düzenlendi) Trigeri bilmiyorum ama normal bakımı ben 3.Sanayide Prestij'de yaptırdım Castrol Magnatech 5-30 yağ : 60YTL Yağ,yakıt filtresi : 90 küsürdü galiba Motocraft Arka balata 96TL Yanmayan ampul + torna + motor temizliği + ıvır zıvır + işçilik :100 civarı Parçaları kendim aldım daha ucuz olan yan sanayi ürünlerinde almadım hiç birini 26 Mart 2009 tarihinde Alper Dereli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Orhan 28 Mart 2009 Paylaş 28 Mart 2009 Arkadaslar arabam 87200 km oldu malum ford'un ay sonuna kadar kdv kampanayası var hazır böyle bişey varken yararlanayım istiyorum.Şimdi sorum şu izmirdeki bizim forumdaki izmir özel servis nosunu aradım 350 triger 250 normal bakım 600 TL dedi. tabi bu peşin ve tek slip ücreti. Yetkili serviste ise izmir - duğles, kuşadası - dikmenlerle görüştüm. Dikmenler 700 ytl /6 diyor duğles ise 660/3 dedi şimdi malum forumun önerdiği bir özel servis olduğu için burda sorma gereksinimi duyuyorum yoksa direk yetkili serviste yaptırıp geçerim. Yetkili serviste yaptırmak mı mantıklı yine ehil eller olduğuna inandığım özel servistemi? Birde bu bakımlarda nelere dikkat etmeliyim? yani usta yaptı bitti binip gönlümce kullanmalımıyım yoksa triger değişti belli süre düşük devir mi kullanmam lazım veyahut 1000-2000 km gittikten sonra kayış boşluklarını kontrol ettirmek gibi vs. triger kayışı değiştikten sonra herhangibir kontrole gerek yoktur. 90.00 km daha rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Guest ?lhan Terkan 2 Nisan 2009 Paylaş 2 Nisan 2009 Herkese selam, Ben aranıza yeni katıldım, benim sormak istediğim arabam yavaş yavaş 90.000Km' ye yaklaşıyor. Ben 90.000Km'de hangi parçaları değiştirip neleri yapmam gerekli, Triger Kayışı, V kayışı, Baskı balata aklıma gelenlerden bazıları. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, birde ben 6. Sanayide Ford Oto Uz vr bakımlarımı oraya yaptırıcam tavsiye edermisiniz. Aracımı Ocak ayında vizeye soktum vizede bana hidrolik yağ pompasının yağ kaçırdığını söylediler, Ford Oto Uz' a gittim ve orda bana 380YTL fiyat çıkarttılar ve mecbur olduğum için hidrolik yağ pompasını değiştirttim sizce bu fiyat normal mi? Arabamı Aralık ayında aldığım için huyunu suyunu fazla bilmiyorum, bu yüzden ağır bakıma sokmam daha doğru mu olur, benim gözlemlediklerim aracın baskı balatası gitmiş durumda, triger kayışı değişecek, v kayışı değişecek, başka neler olması lazım yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler! Yorum bağlantısı
Emre Gülşen 2 Nisan 2009 Paylaş 2 Nisan 2009 Ustaeller oldukça memnun olduğumuz bir servis.Escort'um sayesinde tanışmıştım ve ardından forumdaki arkadaşlarımızda oraya gitmeye başladı babamın Fiesta'nın bakımları halen orada yapılmakta. Yorum bağlantısı
Onur Yapıcı 11 Nisan 2009 Paylaş 11 Nisan 2009 Evet triger setini ve bakımını yaptırdım geçtiğimiz hafta içi Totalde indirimler dahil 980 ytl'ye mal oldu. 660 ytl triger ve bakım için aldılar. 300 ytl ön tekerlek rulmanları ve sağ ön aks rulmanına gitti 20 ytl şanzuman yağı eksilmiş ona koydular ( nasıl bir yağ ise )? Rulman için aradıklarında ilk önce inanmadım ama gidip gördüğümde sağ ön rulmanın dağılmak üzere olduğun gördüm sol rulmanın ise döndükçe sürttüğünü gösterdi usta riskli diyince değiştir dedik sonuç bu. Allahtan 6 taksit yaptılar şimdilik bir sıkıntımız kalmadı. Yorum bağlantısı
Furkan Atılgan 22 Nisan 2009 Paylaş 22 Nisan 2009 Bende 1 mayıs tatilini fırsat bilip 90bin bakımını yaptırmayı düşünüyorum.Hemen herfordu arayıp fiyat aldım.Sizlerle paylaşmak istedim. Devir Daim Motoru (Motorcraft) 180 Triger seti 130 Termostat+conta 25 2lt antifiriz 20 işçilik 100 verilen fiyatlar kdv dahil : 465 TL filtre ve yağlar yeni değişmişti. termostat ve antifirizin değişmesi şart mı? Parça fiyatlarıda yüksek gibi geldi... yarın birde keleşler yetkili servisinden fiyat alacağım.Yeni kampanya ile aynıya gelebilir belki... 1 Yorum bağlantısı
Furkan Atılgan 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 Arabaya 90bin bakımında değiştirilmek üzere DP Group markalı Devir Daim Pompası aldım. Parçacıya alırken ne malı olduğunu sordum. ispanyol mu italyanmı öyle bişey dedi. BU MARKAYI KULLANAN OLDUMU??? Henüz taktırmadım sorun yaşar mıyım?? 35lira verdiğim için içime sinmedi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 35 TL ye devirdaim??? Markasını - kalitesini bilemem ama, 3500 TL masraf potansiyeli olan bir konudur... Yorum bağlantısı
Furkan Atılgan 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 dp açılımı depo olmasın sakın... depo olunca ne oluyo Yorum bağlantısı
Yılmaz Can 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 Herkese selam,Ben aranıza yeni katıldım, benim sormak istediğim arabam yavaş yavaş 90.000Km' ye yaklaşıyor. Ben 90.000Km'de hangi parçaları değiştirip neleri yapmam gerekli, Triger Kayışı, V kayışı, Baskı balata aklıma gelenlerden bazıları. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, birde ben 6. Sanayide Ford Oto Uz vr bakımlarımı oraya yaptırıcam tavsiye edermisiniz. Aracımı Ocak ayında vizeye soktum vizede bana hidrolik yağ pompasının yağ kaçırdığını söylediler, Ford Oto Uz' a gittim ve orda bana 380YTL fiyat çıkarttılar ve mecbur olduğum için hidrolik yağ pompasını değiştirttim sizce bu fiyat normal mi? Arabamı Aralık ayında aldığım için huyunu suyunu fazla bilmiyorum, bu yüzden ağır bakıma sokmam daha doğru mu olur, benim gözlemlediklerim aracın baskı balatası gitmiş durumda, triger kayışı değişecek, v kayışı değişecek, başka neler olması lazım yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler! bende 97 escort var otokentin oradaki 6.sanayiye götürüyorum ford serviscisi halil usta var çok süper bir usta ona götür bence yalan dolan yok ustada numarasınıda vereyim ara görüş enes oto halil usta:0534-878-75-56 not:can beyden aldım numaranızı derseniz daha çok yardımcı olur Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 depo olunca ne oluyo depo marka adıdır....uzak doğuda üretilir...çindir,koredir,japondur bilmem Yorum bağlantısı
Ufuk Arslan 18 Mayıs 2009 Paylaş 18 Mayıs 2009 İyi akşamlar arkadaşlar Focus II de 75000 ve 90000 bakımları genel olarak nereler değişiyor nelerin bakımı yapılıyor Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Mayıs 2009 Paylaş 18 Mayıs 2009 90k de triger değişiyor, v kayışı, gergiler, balatalar vs. + standart bakım...75k standart bakımdır. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Mayıs 2009 Paylaş 20 Mayıs 2009 Dizel 90 binde itina ile ocağa incir ağacını diker.. bilginiz olsun.. Benzinliden ne farkı var masraf olarak? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 20 Mayıs 2009 Paylaş 20 Mayıs 2009 Benzinliden ne farkı var masraf olarak? Hemen anlatayım.. 1- Triger set.. (bu arada TDCi ler kayışlı bildiğim kadarıyla zincirli değil) 2- Kullanıma göre Baskı balata.. 3- Fren diskleri + ihtiyaç varsa balata.. 4- Standart bkm.. 5- Turbo bakımı (90.000 e kadar hiç yapılmadıysa kesin yapılmalı) 6- Enjektör kontrolü ve temizliği.. aslında ben de dizelin bakımının benzinliden farkı olmadığını savunanlardanım ama 90k olunca işler değişiyor.. bir de işin için e turbo ve enj. girince.. tabi bu yazdıklarım olması gerekenler.. yoksa 90k da std. bakım + triger yapılıp geçilebilir.. Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 25 Mayıs 2009 Paylaş 25 Mayıs 2009 Arkadaşlar bi terslik olmazsa aracımı bu hafta 90,000 bakımına sokacağım Sizden ricam Dolapdere Liderler oto düşünüyorum 1. sorum Foruma özel bi indirim iskonto vs sözkonusumudur ? 2.sorum bu servis hakkında olumlu yada olumsuz görüşleri olan. Malumunuz düzgün bir usta bulmak gerçekten zor ( en azından benim için) Geçenlerde arabamınn vites hidroliği kelepçezi az gevşekmiş oradan yaz sızdırıyordu çok az yağın rengi kırmızı bildiğimiz otomatik şanzuman yağı. İş yerim istoç ta olduğu için hemen iki telli sanayi ye gittim baktım koca bi ford tabelası gittim ustaya dedim durum bu. usta lifte kaldırdı hımm dedi bu direksiyon yağı hortumu .Nasıl olur dedim direksiyon yağı mavi renkte ahanda hid deposu bu Vites ise kırmızı ahanda çubuk burda çekip gösterdim adam ısrarla direksiton dedi :lol2: tamam dedim öyle olsun kelepçeyi sıktı sorun geçti ama sonuçta adam bunun farkında bile değil ki ben ilk kez bir focusun altını gördüm anladım Bu yüzden sormak istedim Liderler oto ile ilgili bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Evet arkadaşlar Dün 90,000 bakımımı yaptırmak üzere öylen çıktım yola ve doğru Liderler otoya yağ zaten değişmişti sadece gerekli olanlar değişecek dendi ve değişenler 1) Triger seti 2) Bujiler 3) Hava Filtresi 4) Tüm Kontroller Liderler hakkında :Servis usta başısı Fatih Beye sonsuz teşekkürler ilgi işçilik ve prof servis hizmeti kıyaslanamaz tek sorun randevu yada zamanlama sanırım çünki Liderler oto Çok yoğun trafiği olan bir yer ama adamlara helal olsun bu yoğunlukta süper iş takibi yapıyolar Özetle Ben çok memnun kaldım ödediğim paramı ? sadece 230 Tl Sente ayarına dikkattt Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 20 Haziran 2009 Paylaş 20 Haziran 2009 Kesin hata var bu fiyatta.Ya ürünler orjinal değil ya da ücretlendirmede hata yapılmış. Triger seti Dayco marka bujiler mororcraft hava filtlesi yanılmıyosamm otosan zaten yan sanayi bi ürün takıcakları bi ortam da değil hatta bendeki hava filtresi yeni ama yan sanaii di usam dedi bunun orj takalım diye fiyatlandırmada da bi hata yok ödediğim para dediğim gibi ortadadır Yorum bağlantısı
Şaban Tekin 24 Haziran 2009 Paylaş 24 Haziran 2009 Merhaba arkadaşlar Bana 2004 1,4 Fiesta benzinli için 90bin bakımında neler yapıldığı bilgisini verebilirmisiniz. Yetkili servisler 750 - 1100 tl aralığında fiyat verdi. Bursa için özel servis tavsiyeniz varmı ? Yorum bağlantısı
Akif Özkan 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 sente ayarı nedir arkadaşlar nasıl yapılır? Yorum bağlantısı
Recommended Posts