Arel Tanrıöğen 18 Mart 2009 Paylaş 18 Mart 2009 Herşeyden önce merhaba. Forumla internet üzerinde araştırma yaparken tanıştım. Çok güzel bir paylaşım platformu oluşturulmuş. Yöneticilerin ellerine sağlık. Benim aracım 2006 model K210S Tdci delux ve güvenlik paketi içeren model. Sorunum bu kış başgösterdi. Sabah motoru çalıştırıp 1 dk civarında yağlanmanın yapılabilmesi için rölantide bekledikten sonra hareket ediyorum. 1. ve 2. viteste ilerlerken (ilk kilometrelerde) sanki gaz pedalına sabit basamıyormuşum gibi ileri geri hafif sallantı oluşmakta. ve motor henüz soğukken (örneğin; lambaya yaklaşırken ve 40 km/s hızla boşta ilerlerken) motor devrinde dalgalanmalar oluyor. (800 - 2000 devir arasında bir salınım) Devir saati 800 ile 2000 devir arasında artıp azalıyor. Aracım henüz garanti kapsamındayken motor ısısıyla alakası olmaksızın buna benzer bir problem oluşmuştu. Denizli'deki yetkili servisim gaz pedalında bir arıza olduğunu belirtip değişimini yapmıştı ve problem ortadan kalkmıştı. Şu an yaşadığım problemin gaz pedalıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü sadece motor çok soğukken olan bir sorun. Servisimden şu an aracımdaki bu sorunla alakalı bir yardım talebinde bulunmadım. Aracım şu an 25500 km'de. Sorunumun kaynağı konusunda fikri olan bir arkadaş varsa yardımını bekliyorum. Teşekkürler. Arel Tanrıöğen Yorum bağlantısı
Murat İmeci 18 Mart 2009 Paylaş 18 Mart 2009 Öncelikle hoşgeldiniz ,yazdıklarınıza dayanarak sorununuz aracın yakıt akışkanlığında bir sorun gözüküyor ,bu arada normal mazot mu kullandınız ? sanırım ejektörlere düzenli yakıt gitmiyor... Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 18 Mart 2009 Yazar Paylaş 18 Mart 2009 Murat Bey ilginiz için teşekkür ederim. Yakıt konusunda çok titizim. Kesinlikle daha iyi olduğu için değil; sürekli olarak opet euro diesel kullandım. yakıt güvence sistemiyle opet müşterisi oldum ve başka bir istasyondan hiç yakıt almadım. Yani tarımsal mazot kullanmam söz konusu değil. boşta ilerlerken devir dalgalanmasıyla olmasa bile diğer bahsettiğim sorun sanki egr valfinden kaynaklanan problemlerle örtüşüyor gibi. Yorum bağlantısı
Erkan Özel 19 Mart 2009 Paylaş 19 Mart 2009 (düzenlendi) Herşeyden önce merhaba. Forumla internet üzerinde araştırma yaparken tanıştım. Çok güzel bir paylaşım platformu oluşturulmuş. Yöneticilerin ellerine sağlık. Benim aracım 2006 model K210S Tdci delux ve güvenlik paketi içeren model. Sorunum bu kış başgösterdi. Sabah motoru çalıştırıp 1 dk civarında yağlanmanın yapılabilmesi için rölantide bekledikten sonra hareket ediyorum. 1. ve 2. viteste ilerlerken (ilk kilometrelerde) sanki gaz pedalına sabit basamıyormuşum gibi ileri geri hafif sallantı oluşmakta. ve motor henüz soğukken (örneğin; lambaya yaklaşırken ve 40 km/s hızla boşta ilerlerken) motor devrinde dalgalanmalar oluyor. (800 - 2000 devir arasında bir salınım) Devir saati 800 ile 2000 devir arasında artıp azalıyor. Aracım henüz garanti kapsamındayken motor ısısıyla alakası olmaksızın buna benzer bir problem oluşmuştu. Denizli'deki yetkili servisim gaz pedalında bir arıza olduğunu belirtip değişimini yapmıştı ve problem ortadan kalkmıştı. Şu an yaşadığım problemin gaz pedalıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü sadece motor çok soğukken olan bir sorun. Servisimden şu an aracımdaki bu sorunla alakalı bir yardım talebinde bulunmadım. Aracım şu an 25500 km'de. Sorunumun kaynağı konusunda fikri olan bir arkadaş varsa yardımını bekliyorum. Teşekkürler.Arel Tanrıöğen sizin bu anlattıklarınız conectlerin hepsinde var motor soğukken boşa atarsanız gaz devirde dalgalanmalar olur bu normal sıcakken bunu yapmaz motoru rolantide bekleme süreniz çok düşük bunu 5dk. yapmalısınız herzaman söylerim soğuk motorla yürünmez suan benimkide sabahları ilk çalıştırmada rolantide bile deviri düzensizleşti ısındığı zaman herşey normale dönüyor servis te gerekli kontroller yapıldı (bilgisayara bağlandı+mazot filtresi değişti) ve birşey çıkmadı çoğu connectlerde bu sorun var 19 Mart 2009 tarihinde Erkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Barıs Akıncı 19 Mart 2009 Paylaş 19 Mart 2009 Aracınızın garantisinin devam ettiğini sanmıyorum.2006 model, km den olmasa bile yıldan dolayı biter. Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 20 Mart 2009 Yazar Paylaş 20 Mart 2009 gaz pedalı değişim işlemi aracım henüz garanti kapsamındayken yapılmıştı. evet şu an aracım garantili değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 20 Mart 2009 Paylaş 20 Mart 2009 Denizli'de yetkili servis yetersiz,siz karşısındaki Pamukkale'ye gidin,sadece tavsiye. 1 Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 20 Mart 2009 Paylaş 20 Mart 2009 arel bey hosgeldiniz önce forma bu dediginiz sadece devir saatinde mi oluyo yosa motor da 2000 devire kadar cıkıyomu benim aracım da 2008 90bg ama böle bi sorun yok önerim gantisi devam ediyorken bidaha gösterin Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 21 Mart 2009 Yazar Paylaş 21 Mart 2009 Teşekkür ederim Sefa Bey. Devir göstergesinin yanında motorda çıkıyo tabi ki. Yalnız aracımın şu an garantisi yok. Neredeyse 4 yaşında. Yorum bağlantısı
Bayram Bekman 21 Mart 2009 Paylaş 21 Mart 2009 hoşgeldiniz; bende connect varken aynı şeyle karsılasmıstım. sogukken yapıyordu,belki yenı modellerde cozulmustur.ancak sız en azından sabahları (motor sogukken) vıtes boş konumunda surmeyın. boylelıkle hem guvenlı yolculuk edersınız,hemde bu devır dalgalanması sizi rahatsız etmez.. Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 22 Mart 2009 Paylaş 22 Mart 2009 bence yetkili servise götürüp problemi ögrenin büyük arıza cıkarta bilir enjektörlerde niye derseniz enjektörler düzenli basıncta çalışmazsa böle bi sorun olabilir bi gösterin derim Yorum bağlantısı
Erkan Özel 13 Nisan 2009 Paylaş 13 Nisan 2009 sevise gittim enjektörler bitmiş arabam 31000kmde aynı sorunlar yaşayanlar varsa bir an önce servise Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 13 Nisan 2009 Yazar Paylaş 13 Nisan 2009 Abi 31000 km de enjektörler nasıl biter? O zaman bu araba bi işe yaramayacak. Benim aracımda sizin arabanın km siyle yaklaşık aynı. Yorum bağlantısı
Erkan Özel 13 Nisan 2009 Paylaş 13 Nisan 2009 delpi sevisindeki kontrollerde mazot kaynaklı olduğu rapor edildi garanti dahilinde değişim yapıldı yani opetin eurosuda beşpara etmez Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 13 Nisan 2009 Paylaş 13 Nisan 2009 delpi sevisindeki kontrollerde mazot kaynaklı olduğu rapor edildi garanti dahilinde değişim yapıldı yani opetin eurosuda beşpara etmez +1 opet beş para etmezde hemfikirim helal süt emmiş shell bayiden alın derim Yorum bağlantısı
Erkan Özel 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 +1 opet beş para etmezde hemfikirim helal süt emmiş shell bayiden alın derim enjektörler işlem gördüğü için mecburen opete devam edecez çünki işlem gördüğü tarihten itibaren 2yıldaha garantisi olduğunu söylediler Yorum bağlantısı
Murat İmeci 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 Evet araçımız yakıt güvence sisteminde olduğu sürece opete mecburuz , garanti devam etti sürece böyle Bu arada Opet motorindeki kükürt oranlarını düşürmüş. -Eski oranlar şöyledi eurodizel 50mg/kg ,normal 51-5000mg/kg. -Yeni oranlar eurodizel 10mg/kg ,normal 11-1000mg/kg. sevise gittim enjektörler bitmiş arabam 31000kmde aynı sorunlar yaşayanlar varsa bir an önce servise Garanti dahilinde fark etmeniz ve değiştirmeniz isabeli olmuş ,gecmiş olsun. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 opet'in son durumunu bilmiyordum,fakat 10 ppm petrol ofiside benim için kötü,araçımı ilk aldığımdan beri bp kullanıyordum ,sonra sürekli aracını kullanan ve uzun yol yapan bir connect sahibi arkadaşımın tavsiyesini uyarak shell kullanmaya başladım,sanki daha iyi. gaz pedalına tepkisi mükemmel,duman atmıyor,daha sessiz. Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 14 Nisan 2009 Yazar Paylaş 14 Nisan 2009 Arkadaşlar aracımı servise götürdüm. Maalesef Erkan arkadaşın söylediği gerçekle yüzyüze kaldım. Aracımın enjeksiyon sisteminde problem varmış. Bugüne kadar (3,5 yıldır) OPETten mazot aldığım dolayısıyla başıma gelen bu problem karşısında OPET beni yalnız mı bırakır acaba? Çünkü ben hala YGS kartımı kullanarak Opetten yakıt almaktayım. Acaba bundan sonra nasıl bir politika izlemeliyim? Nasıl bir süreçle karşı karşıyayım? Aracım şu an garanti kapsamında değil. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 Arkadaşlar aracımı servise götürdüm. Maalesef Erkan arkadaşın söylediği gerçekle yüzyüze kaldım. Aracımın enjeksiyon sisteminde problem varmış. Bugüne kadar (3,5 yıldır) OPETten mazot aldığım dolayısıyla başıma gelen bu problem karşısında OPET beni yalnız mı bırakır acaba? Çünkü ben hala YGS kartımı kullanarak Opetten yakıt almaktayım. Acaba bundan sonra nasıl bir politika izlemeliyim? Nasıl bir süreçle karşı karşıyayım? Aracım şu an garanti kapsamında değil. Allah kolaylık versin ford neden opeti önerir,yakıtı iyi olduğundanmı ? opet koç kuruluşudur,sattığı araçlardan az para kazandığını düşünerek haksız yere yönlendirme yapmaktadır,opet yakıtı madem bu kadar iyi garanti veriyor bu kadar az km yapmış araçtaki enjektör arızası ne oluyor,şikayetim var sitesinde opet hakkında çok şikayet okuyorum. Arel bey sizi uzun ve bürokratik ve can sıkıcı süreç bekliyor. inşallah lehinize sonuçlanır. Yorum bağlantısı
Erkan Özel 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Arkadaşlar aracımı servise götürdüm. Maalesef Erkan arkadaşın söylediği gerçekle yüzyüze kaldım. Aracımın enjeksiyon sisteminde problem varmış. Bugüne kadar (3,5 yıldır) OPETten mazot aldığım dolayısıyla başıma gelen bu problem karşısında OPET beni yalnız mı bırakır acaba? Çünkü ben hala YGS kartımı kullanarak Opetten yakıt almaktayım. Acaba bundan sonra nasıl bir politika izlemeliyim? Nasıl bir süreçle karşı karşıyayım? Aracım şu an garanti kapsamında değil. arabamın garantisi 15.11.2009 da bitiyor ve sordum garantim bittikten sonra yine aynı arızayı yaparsa diye. söyledikleri enjektörlerin işlem gördüğü için bu tarihten itibaren 2yıl daha garantisinin devam edeceği ama ne dere doğruluk payı var bilemem bu bağlamda otokoça giderek enjektörlerin opet garanti kapsamında yapılmasını talep edin Yorum bağlantısı
Murat İmeci 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Arkadaşlar aracımı servise götürdüm. Maalesef Erkan arkadaşın söylediği gerçekle yüzyüze kaldım. Aracımın enjeksiyon sisteminde problem varmış. Bugüne kadar (3,5 yıldır) OPETten mazot aldığım dolayısıyla başıma gelen bu problem karşısında OPET beni yalnız mı bırakır acaba? Çünkü ben hala YGS kartımı kullanarak Opetten yakıt almaktayım. Acaba bundan sonra nasıl bir politika izlemeliyim? Nasıl bir süreçle karşı karşıyayım? Aracım şu an garanti kapsamında değil. Arel bey, gecmiş olsun inşallah sorunu ygs den olumlu yönde cözersiniz ,Opetin yakıt kaynaklı arıza vermesini hemde eurodizelinde beni hayretler icinde bıraktı iki nollu iletimde yakıt kaynaklı enjektör sorunu olabileceni yazmıştım fakat eurodizelden kaynaklanacanı hiç ihtimal vermemiştim... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Garanti bittiği gün biter 1-2-3 yıl gibi rakamlar yoktur. Garantiden değişen parçanın da, servis garantisi yoktur. Yorum bağlantısı
Arel Tanrıöğen 15 Nisan 2009 Yazar Paylaş 15 Nisan 2009 Aracım şu an serviste. Enjektörler sökülerek DELPHI servisine gönderildi. Delphi görevlileri yakıt kaynaklı raporu verirse Opet gerekli incelemeleri yaparak (ygs kartın incelenmesi, depodan numune yakıt alınması vb) ödeme yaparmış. Bana servisimden verilen bilgi bu. Bundan böyle tavsiyeler üzerine shell den yakıt almayı ve belli aralıklarla carbon clean uygulaması yaptırmayı düşünüyorum. şu Opetten paramızı bi alabilsek. enjektör setinin liste fiyatı kdv dahil 1600 lira. çok uçuk bir rakam. Murat Bey aslına bakarsak bende çok güvenerek alışveriş yapıyordum opetten. sorunun yakıt kaynaklı olduğu şu an kesin değil aslında. direk adamların mallarınıda mundar etmek doğru değil sanırım. Sonucu yakıt kaynaklı olmasını dileyerek bekliyorum (1600, 1600... tüylerim ürperiyor) Yorum bağlantısı
Recommended Posts