Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Arkadaşlar yapmicam dedim ama, herzamanki gibi rahat duramadım yine Jantlar: TVW, 415 modeli. Lastikler: Roadstone, CP641 modeli hemde 0809 tarihli. 195-50-15 ebatları. Egzoz Sliencerli(susturucu aparatlı) Royal marka. Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 (düzenlendi) Teşekkür ederim Gökhan. Daha güzelleri senin olsun... Dip not: Jantlar kapaksız, Orjinal üstündekileri beğenmedim. Kendim siyah bişeyler yapacam. Yazısız falan. Bakalım böyle bile güzel geliyo gözüme 27 Haziran 2009 tarihinde Onur Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Çok hoş olmuş,güle güle kullan. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 (düzenlendi) güzel olmuş. bu sliencerli egsoz aparatı takınca standart ses mi veriyor? birde bu 1.4 hondalar kaç hp kaç nm torka sahip biliyorsanız deviri ile söylerseniz sevinirim 27 Haziran 2009 tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Balonsuz çiziksiz keyifli günlerde bol sesli şekilde kullan. Egzozun slencerli olması da tam isabet olmuş ses açısından. Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 güzel olmuş, güle güle kullan. Egsozun maliyeti ne kadar? Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Teşekkürler güzel yorumlarınız için. Araç 1400cc 90hp Torkunu bilmiyorum. devirle alakalı tek bildiğim 7250dd de kesiciye giriyor bide şimde filtre ve egzoz yaptım beygir arttımı şimdi CİHAAAANNN ? Egzoz çok maliyetli birşey değil. Sliencer'i takınca ses tam orjinal değil ama çok yakın seviyeye düşüyor. Ama Filtrenin sesi bambaşka 4500dd den sonra filtre konuşuyor resmen Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 hımmm bunlarda vtec açma var mı peki Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 hımmm bunlarda vtec açma var mı peki Yok Vtec açma dedikleri yanlış hatırlamıyorsam. Değişken subap zamanıyla alakalı bişeydi. Belli bir devirden sonra vtec motorlarda subaplar daha farklı çalışıyomuş, +olarak ekstra bişeyler daha oluyodu ama hatırlamıyorum... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 demekki her sakallı hondada vtec yok bunu öğrendiğim iyi oldu. focusun ti-vct ile aynı corollanın vvt-i de aynı ama hondacılar vtec açtım deyip duruyorda ondan sordum. yaptığınız modlarla o 90 100 e tamalanır her şey yarıyor japonlara tekrardan güle güle binin Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Güzel olmuş güzel...Egzoz başka bişi arabada...Kornaya gerek yok bi ara gazı yetiyor insanların birbirini çekiştirmesi için yoldan... Hayat bunda değil ama Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Teşekkürler güzel yorumlarınız için.Araç 1400cc 90hp Torkunu bilmiyorum. devirle alakalı tek bildiğim 7250dd de kesiciye giriyor bide şimde filtre ve egzoz yaptım beygir arttımı şimdi CİHAAAANNN ? Egzoz çok maliyetli birşey değil. Sliencer'i takınca ses tam orjinal değil ama çok yakın seviyeye düşüyor. Ama Filtrenin sesi bambaşka 4500dd den sonra filtre konuşuyor resmen Artmazmıı. En az 15 hp kazanmıştır o. Valla jantlar güzel de ben olsam VTi jantı alırdım be. Bi de yere daha çoook yaklaşması lazım. Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Güzel olmuş güzel...Egzoz başka bişi arabada...Kornaya gerek yok bi ara gazı yetiyor insanların birbirini çekiştirmesi için yoldan...Hayat bunda değil ama Nerdeymiş Söylede bilelim Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Artmazmıı. En az 15 hp kazanmıştır o. Valla jantlar güzel de ben olsam VTi jantı alırdım be. Bi de yere daha çoook yaklaşması lazım. Cihan Şakamı bu beygir muhabbeti? Cümlenin sonu habire " " ile bitiyoda VTi Jantı olayına gelince. Replika İzmirde tükenmiş durumda, çok az yerde kaldı ve renkleri biraz kroma yakın, direk ben çakmayım diyor. Ve önüne gelen hondada var izmirde. Ve işin aslı ve en büyük nedeni; Sadece jantlara 700tl den aşağı bulamamış olamam. H amblemi olmayan P&W marka var. Çok kötü olduğunu duydum. H amblemli olanlarda Boss marka. P&W de BOss ta Benim aldığım jantlarla aynı. Ve kendime dedimki; VTi jantına vereceğim parayla jant lastik alabiliyoken ne gerek var. Yarın öbürgün satarım bunları alırım onlardan denk getirirsem Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 (düzenlendi) Bunlarda mıdır ki? Cihan Şakamı bu beygir muhabbeti? Cümlenin sonu habire " " ile bitiyoda Valla öyle bişey olsa benim takayı yarın satar öbür gün civic alırım. 27 Haziran 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Valla öyle bişey olsa benim takayı yarın satar öbür gün civic alırım. E sen demedin mi, Filtre ile 4hp aldı diye, Soluduğu hava yarıyo diye ??? Beyaz Civic'in jantlarda iğrençmiş hani. Iyykk. Yere yaklaştırma konusunda kararsızım. Eğer yaparsamda sadece önleri basarım hafiften. Yada Hiç basmadan tampon eki yapacam. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 (düzenlendi) E sen demedin mi, Filtre ile 4hp aldı diye, Soluduğu hava yarıyo diye ??? Alet VTI dı. Aynı kasa dediysek aynı motor demedik ya. Beyaz Civic'in jantlarda iğrençmiş hani. Iyykk. O araba turbolu,jantlar da Volk marka,araba pert olsa o jantlar yine balans tutacak kıvamda kalırlar. Yere yaklaştırma konusunda kararsızım. Eğer yaparsamda sadece önleri basarım hafiften. Yada Hiç basmadan tampon eki yapacam. Arkası çok yüksek,taksi gibi olmasın? Şaka bi yana 3 cm den bişey olmaz. Tertemiz de olur. 27 Haziran 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Demir 27 Haziran 2009 Yazar Paylaş 27 Haziran 2009 Hımm aldırcan bana bi v-tec sonunda Yok ben memnunum 1.4ümden. Kalitesine bişey demem jantın ama rengini sevmedim. 3cm basıp tampona ek yapmasam nasıl olur. Hem basıp hem ek yaparsam kesin kırarım Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Haziran 2009 Yazar Paylaş 28 Haziran 2009 Bizim hiç olmazsa rengimiz belli Sen ne ayaksın pis rentekarcı seni Yorum bağlantısı
Ali Tütün 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 kardeşim yakışmış güle güle kullan ama göm şunu gitsin be sen hiç yüksek honda gördünmü he Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Haziran 2009 Yazar Paylaş 28 Haziran 2009 Var işte benimki Oda olcak herhalde Bakalım 3cm den bişe olmaz herhalde Yorum bağlantısı
Önder Başböyük 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 Teşekkürler güzel yorumlarınız için.Araç 1400cc 90hp Torkunu bilmiyorum. devirle alakalı tek bildiğim 7250dd de kesiciye giriyor bide şimde filtre ve egzoz yaptım beygir arttımı şimdi CİHAAAANNN ? Egzoz çok maliyetli birşey değil. Sliencer'i takınca ses tam orjinal değil ama çok yakın seviyeye düşüyor. Ama Filtrenin sesi bambaşka 4500dd den sonra filtre konuşuyor resmen hayırlı olsunyakısmıs öncelikle, 1400 cc aracın 6300 devirde 90 hp güç ve 4500 devirde 124 Nm tork üretir. vtec açma denilen olay sadece hondanın 1.6 160 hp vtec vti motorunda söz konusudur. arac 5500 devirden sonra vtec açarak 8000 deviri rahatlıkla çevirebilir. son olarak aracınızı bıraz yere basarsanızçok daha yakısıklı duracagından emınım... Yorum bağlantısı
Taha İlgen 28 Haziran 2009 Paylaş 28 Haziran 2009 çok yakışmış bencede yapılan değişiklikler, eski jantlardan kat kat daha güzel yenileri. güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Alaattin Çakıroğlu 29 Haziran 2009 Paylaş 29 Haziran 2009 kardeşim çok güzel olmuş güle güle kullan. Yorum bağlantısı
Recommended Posts