Ahmet Said Avşar 26 Aralık 2016 Paylaş 26 Aralık 2016 2 mi 3 mü cumartesi lpg cime gideceğim? Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 26 Aralık 2016 Paylaş 26 Aralık 2016 Ahmet kardeş lpg ayarının en makulu şu; Bilgisayardan arabanın ecusuna ve lpg nin ecusuna aynı anda bağlanıp, arabanın ecusundan uzun dönem yakıt kesme kısa dönem yakıt kesme değerlerine bakarak, araba hareket halindeyken değişik devir aralıklarında oluşan tabloyu kaydedip buna göre lpg ayarı yapmak. Ben İzmir'de bu şekilde ayar yapana rast gelmedim henüz, kafan da karışmasın ama ustanın yanına bu gibi benzer bilgilerle gidince çok sempatik olmuyor Ustaya şunu söylüyorum, arabam gazı ak yaksın diye ayar yapma 2000 motora göre standardı neyse o olsun, çekiş sorunu rölanti düzensizliği olmasın diyorum. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 26 Aralık 2016 Paylaş 26 Aralık 2016 Bobinler 3ohm Nozzle 2.0mm ideal bence 1 Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 26 Aralık 2016 Paylaş 26 Aralık 2016 Selim Kılınç yazdı: Bobinler 3ohm Nozzle 2.0mm ideal bence Pratikte denemiş değilim ama şöyle bir konu var; http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/219250-focusunuzda-lpg-enjeksiyon-nozulu-memesi-kal%C4%B1k/page-2 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Tuncay Bey boş zamanlarımda talep üzerine Valtek tip lpg enjektörü bakım ve kalibrasyonunu elimden geldiği kadarıyla yapmaya çalışıyorum (Ekmek Parası Diyelim) benim halen kullandığım atiker 3ohm 2.0nozzle ekteki sayfada da belirtmişler zaten teknik detaya fazla girmeye gerek yok nozzle beygir gücüne göre takılıyor burdaki ustalar bize öyle anlattılar söylediler. Benimkiler daha önceden 1.8 idi onları söküp 2.0mm ayarladılar bakımını kalibrasyonunu ben yaptım 2 senedir sıkıntısız kullanmaktayım çekiş problemi fazla yakma diye bişeyim de yok. Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Selim Kılınç yazdı: Tuncay Bey boş zamanlarımda talep üzerine Valtek tip lpg enjektörü bakım ve kalibrasyonunu elimden geldiği kadarıyla yapmaya çalışıyorum (Ekmek Parası Diyelim) benim halen kullandığım atiker 3ohm 2.0nozzle ekteki sayfada da belirtmişler zaten teknik detaya fazla girmeye gerek yok nozzle beygir gücüne göre takılıyor burdaki ustalar bize öyle anlattılar söylediler. Benimkiler daha önceden 1.8 idi onları söküp 2.0mm ayarladılar bakımını kalibrasyonunu ben yaptım 2 senedir sıkıntısız kullanmaktayım çekiş problemi fazla yakma diye bişeyim de yok. Doğru kalibrasyonu bulduktan sonra sorun yok bence de, elinden geldiği için de şanslısınız. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 6 Ocak 2017 Paylaş 6 Ocak 2017 abi benim lpg age markaymış,şimdi nerden bulcaz buna ayar ve bakım yapacak ustayı Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 10 Ocak 2017 Paylaş 10 Ocak 2017 Ahmet Said Avşar yazdı: abi benim lpg age markaymış,şimdi nerden bulcaz buna ayar ve bakım yapacak ustayı Genişlet telefix filtre değiştirdim ve gaz ayarı yapıldı,usta basınç da düşük görünüyor biraz dedi fakat ayardan sonra bilgisayar hata vermediği için basınç sensörüde 150 tl olduğu için boşuna masraf etmeylim dedi usta,bi süre daha kullanıp tekrar duruma göre bakacağım edit:kaç gündür forma giremiyerek heder oldum 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 12 Ocak 2017 Paylaş 12 Ocak 2017 Benim bujiler orjinal ford bujisi,bosh un lpg bujisini alıp taksam yakıt da fark eder mi,şuan ki Bujilerime usta bakınca ayarsiz olduğunu söyledi,uçlarını biraz yonttu biraz daha kullan dedi taktı 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ocak 2017 Paylaş 12 Ocak 2017 lpg de denemedim ancak zetec motorda orjinal buji kullanın derim 1 Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Şuanki motorcraft mondeo bujileri zaten platinyum lpg bujisi. Düz kalın uçlu değil. Bosh tan pek bir farkı yok. Daha önceki bujilerim fomoco mu neydi yine fordun bujisi ama düz olandan. Motorcraft olanları takınca araba lpg de hakkaten kendine geldi. Gaza dokununca hissettiriyor gidişi çekişi Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Derviş Dursun yazdı: Şuanki motorcraft mondeo bujileri zaten platinyum lpg bujisi. Düz kalın uçlu değil. Bosh tan pek bir farkı yok. Daha önceki bujilerim fomoco mu neydi yine fordun bujisi ama düz olandan. Motorcraft olanları takınca araba lpg de hakkaten kendine geldi. Gaza dokununca hissettiriyor gidişi çekişi Genişlet Motocraft Platinium lpg bujisi değil Derviş. Lpg'ye özel bujilerin farklılıkları var. Sen daha önce platinium kullanmamışsın fark o yüzdendir. Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Münir Nurettin Taşova yazdı: Motocraft Platinium lpg bujisi değil Derviş. Lpg'ye özel bujilerin farklılıkları var. Sen daha önce platinium kullanmamışsın fark o yüzdendir. Genişlet Daha önceki aracımda bosh platinium kullandım. Ucu daha ince çuvaldız ucu gibi. Bunun ucuda ince olunca öyle gibi geldi. Yanılıyor olabilirim. Ama çok fark ediyor gerçekten Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Ahmet Said Avşar yazdı: öğle arası Motocraft Platinium buji aldım ve taktırdım,bujinin tırnaklarıyla oynatmadım,tırnakları daraltmak gerekiyor mu? Genişlet öğle arası Motocraft Platinium buji aldım ve taktırdım,bujinin tırnaklarıyla oynatmadım,tırnakları daraltmak gerekiyor mu? Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Münir Nurettin Taşova yazdı: Motocraft Platinium lpg bujisi değil Derviş. Lpg'ye özel bujilerin farklılıkları var. Sen daha önce platinium kullanmamışsın fark o yüzdendir.Değiştiğim bujilerin kutusu bagajda duruyordu platinyum yazıyor ama yanlış mı ki acaba? Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Hakan Kurt yazdı: otomatik ise 1,1 1,4 oynar... Nadir olarak 0,9 görünür zaten. düz 0,9 1,2. Genişlet benim ki ısındığında 0,9-1,2 gösteriyordu ama daha cok 1,2. bugün bujileri değiştirdim 0,6-0,9 gösteriyor daha çok 0,9. aracım otomatik Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Ahmet Said Avşar yazdı: benim ki ısındığında 0,9-1,2 gösteriyordu ama daha cok 1,2. bugün bujileri değiştirdim 0,6-0,9 gösteriyor daha çok 0,9. aracım otomatik Genişlet Bu değerler ne değeri? Bişey anlamadım. Buji tırnak aralıklarını elletmedim hiç, öylece taktırdım bi sıkıntı yok şuan için Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 araç park konumunda iken yol bilgisayarının belirttiği yakıt sarfiyatı.bujileri değiştirmeden evvel 0,9-1,2 arasıydı Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 13 Ocak 2017 Paylaş 13 Ocak 2017 Derviş doğru bujiyi kullanıyormuşsun orjinalini yani. Takım fiyatı tahminim 40-60 lira arası ama lpg bujisinin takım fiyatı 100 liradan fazla olması lazım. Yani motocraftın platinyum bujisiyle bosch lpg bujisi farklı. Sen platinyum bujisi takmadan önce standart buji vardı da plantinyuma geçince o yüzden mi farkettin canlılığı acaba? Lpg bujisine geçince de alt devirlerde canlılık üst devirlerde yetersizlik olduğu yazıldı hep, denemek istiyorum farkı merak ettim dersen de yanlış olmaz ama motocraft platinyumda kalnsan da kaybetmiş olmazsın. Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 14 Ocak 2017 Paylaş 14 Ocak 2017 Derviş Dursun yazdı: Değiştiğim bujilerin kutusu bagajda duruyordu platinyum yazıyor ama yanlış mı ki acaba? Genişlet AYFS22FM Orijinal kodlu buji bu. Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 14 Ocak 2017 Paylaş 14 Ocak 2017 Valla bundan önce normal tek tırnaklı buji taktılar alt devirde yavaş yavaş hızlanmalar nazlanmalar yaşadım. Yetersiz geliyordu. Bunları takınca gayet güzel oldu. Bosh platinium bujilere 100 120 arası fiyat veriyorlar. Ben bunları 60a aldım. Şuan için yeterli, memnunum gerçekten 1 Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 17 Ocak 2017 Paylaş 17 Ocak 2017 Cumartesi günü 20 liralık 7.350 lt gaz aldım 3 km de eve gelip bıraktım. Bugün gezmeye çıktım geldim 33 km degaz öttü. Biraz gaza yüklendim ardından sinyal verdi. Her gaza asıldığımda bitiyor. Yanlış giden bişey mi var, yoksa gerçekten içti mi bu gazı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2017 Paylaş 17 Ocak 2017 az basınçta ani gaz verirseniz önlem olarak benzine geçer sistem 3 Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 17 Ocak 2017 Paylaş 17 Ocak 2017 Vaayyy bunu tahmin ettim ama kesin bilmiyordum. Çok teşekkürler abi Yorum bağlantısı
Recommended Posts