Halil Gümüş 22 Şubat 2009 Paylaş 22 Şubat 2009 Beğenip beğenmemek zevk meselesi ama modifiye tutkusunu pertten toplamaya benzetmeniz bence bayağı ağır olmuş. Yorum bağlantısı
Erhan Bulut 22 Şubat 2009 Paylaş 22 Şubat 2009 Beğenip beğenmemek zevk meselesi ama modifiye tutkusunu pertten toplamaya benzetmeniz bence bayağı ağır olmuş. Ümit beyi tenzih ederek söyleyeyim, yarın öbür gün satılık ilanlarında böyle bir araba görsem, kafadan bir yere girmiştir de 350Z'ye benzettik ayağına satmaya çalışıyorlar diye düşünürüm. Pert derken anlatmak istediğim buydu. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 22 Şubat 2009 Paylaş 22 Şubat 2009 Ben kafadan bi yere girsem ve bi at hırsızı olsam aynı aracın makyajlı farını bile takmam. Olabildiğince çıkma takarım ki mümkünse anlaşılmasın. Onu geçtim arabanın duruşundan,şasiden anlamayan adama zaten araba satmam. Yorum bağlantısı
Ümit Uğurlu 22 Şubat 2009 Yazar Paylaş 22 Şubat 2009 15 senedir otomobil sahibiyim. Defalarca ikinci el araç aldım sattım, neresine bakılacağını sizden öğrenecek değilim.Burada her yapılana alkış tutmak gibi bir zorunluluğumuz olduğunu sanmıyorum. Umuma açık bir platformda paylaşım yapıyosanız eleştirilere ve aksi görüşlere de katlanmak durumundasınız. Öncelikle yorumuza her zaman saygılıyız. Yorumlarınızla bizimle paylaşımda bulunduğunuz için teşekkür ederim. 15 senelik araç sahibisiniz ve bu 15 sene içerisinde aracınıza yaptığınız herhangi bir modifikasyon işlemi ile ilgili aldığınız yorumlarda, eğer yaptığınız emeğe alakası olmayan bir benzetmeyle yaklaşırlarsa, sizde emek verdiğiniz bir işe haksızlık yapıldığınızı düşünürsünüz. Bu sebepledir ki; yaptığınız benzetme, ben ve benim gibi modifikasyon tutkusu olanlar için biraz ağır oldu. Ama isteriz ki birgün sizinde değişik bir aracınız olsun. Hep aynı araçla gezmekten ben ve benim gibi düşünenler bıktıkları için modifiye işlemine giriyor. Aldığım aracın aynısı ya taksi, ya polis aracı ya da harabe bir şekilde trafikte geziyor. Bende bu işi hiç sevmiyorum. Hyundai Accent, Albea vb. araçları alanları mesela hiç anlamıyorum. Araçları vuruk-çizik-yamalı-dökülmüş-paslanmış-bakımsız gezenleri kınıyorum. Ama saygı gösteriyorum. Çünkü zevk, bütçe, imkan meselesi.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Şubat 2009 Paylaş 23 Şubat 2009 Araç seven-sevmeyen, otobüs seven-sevmeyen, ehliyeti olan-olmayan gibi, farklı zevkler olmasa idi, yüzlerce küçük-büyük üretici de olmazdı, tamirhanelerde olmazdı, aracını sıradışılıktan çıkaranlar da olmazdı. Türkiye de çok nadir olan komple görünüş-teknik değişimleri yanında, yurt dışında araba içinde uyuyanlara kadar farklı hobi sahibi, neredeyse üşütükler denecek tipler vardır. Şahsen gençlik günlerimizde, sabaha karşı 5 te arabama teyp takarken, camı tıklayan copu tutan polisi unutamam... Standart araç ta güzeldir, markası belli olmayan araçta, benim gözümde böyle... Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 bende beğenmiyorum ama emeğa saygı duymak lazım. birde güzel bir söz var. her cemal ve kemal sahibi kendi cemal ve kemalini göstermek ister. bence bu araç kendini ifade etmenin beceri ve zevkin ifade edimiş halidir. Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 öncelikle güzel bir modifikasyon olmuş yapan ustanın ellerine sağlık. bu tür modifiyeler için fiber gerçekten çok sağlam bir malzeme bunu birebir yaşayarak öğrendim. çamurluk kabartması yapsaymışsın görsel olarak çekiciliğine çekicilik katabilirmiş. kimileri kaba görüntü desede focusun ön tamponuna gerçekten bu tür modifiyeler çok yakışıyor akşam kendi aracımın resimlerinide koyucam umarım hoşuna gider yada düşüncelerinde yardımcı olur ben kendimi bildim bileli modifikasyona karşı büyük bi sempatim vardır ve her aracımda modifikasyon uygularım. motor modifiyesi demiştin Chip Tuning uygulaması yapıcaksan focus st'lerde başarısız örneklerini biliyorum bende bu yüzden uygulamadım egzost katalizör sökümü yapman yeterlidir hem çıkaracağı ses hemde getireceği 8 hp'lik güç sağlayacaktır. bunun dışında iyi bir işçilikle piston yataklarını genişlete bilirsin. ama chip tuning uygulamasına karşıyım. bu benim şahsi görüşüm. Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 öncelikle güzel bir modifikasyon olmuş yapan ustanın ellerine sağlık. bu tür modifiyeler için fiber gerçekten çok sağlam bir malzeme bunu birebir yaşayarak öğrendim. çamurluk kabartması yapsaymışsın görsel olarak çekiciliğine çekicilik katabilirmiş. kimileri kaba görüntü desede focusun ön tamponuna gerçekten bu tür modifiyeler çok yakışıyor akşam kendi aracımın resimlerinide koyucam umarım hoşuna gider yada düşüncelerinde yardımcı olur ben kendimi bildim bileli modifikasyona karşı büyük bi sempatim vardır ve her aracımda modifikasyon uygularım. motor modifiyesi demiştin Chip Tuning uygulaması yapıcaksan focus st'lerde başarısız örneklerini biliyorum bende bu yüzden uygulamadım egzost katalizör sökümü yapman yeterlidir hem çıkaracağı ses hemde getireceği 8 hp'lik güç sağlayacaktır. bunun dışında iyi bir işçilikle piston yataklarını genişlete bilirsin. ama chip tuning uygulamasına karşıyım. bu benim şahsi görüşüm. Fiberin dayanıklı olduğunu söyleyen ilk kişisin... Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 Fiberin dayanıklı olduğunu söyleyen ilk kişisin... örnekleyebilirim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 Piston yatağı genişletme nedir Adaşım Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Şubat 2009 Paylaş 24 Şubat 2009 Piston yatağı genişletme nedir Adaşım pistonlar rahatlasın diye olsa gerek tabi sıkıştırma olayı nasıl olur bilemem Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 25 Şubat 2009 Paylaş 25 Şubat 2009 örnekleyebilirim Çok çatlama olan bir malzeme denemedim ama yapıp daha sonra da orjinal body kite yönelen bir çok arkadaşım var... İlginç Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 25 Şubat 2009 Paylaş 25 Şubat 2009 Piston yatağı genişletme nedir Adaşım adaş farklı tarzlarda araç performansı arttırmak için farklı farklı yöntemler var bunlardan biride. yüksek bir performans isteniyorsa motor içinde de oynama yapılabılınıyor bu da piston çapı genişletme subab girişlerini büyültme boruları çelik borularla değişme. yukarıda belkide devrik ve anlamsız bi cümle kurdum ben bilirsiniz die piston genişletme dedim geçtim. kısacası Daha geniş Piston kullanarak Yanma Odasının Genişletilmesi de diyebiliriz. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Şubat 2009 Paylaş 25 Şubat 2009 bir nevi motor hacmini yükseltme gibi bir şey yanlış anlamadıysam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Şubat 2009 Paylaş 25 Şubat 2009 Piston yatağı okuyunca şaşırmıştım, yalnız, motor hacmini büyütmek için ilk önce ve çok daha az maliyetli olan ve blok değişimsiz yapılabilecek işlem, piston kolu değişimi ile hacmi artırmadır olarak ilave etmek isterim ama mesela ben olsam atmosferik motorda volanttan başlardım Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 bu arabanın tüm işlemleri bitince bir resim ve video çekte inceleyelim. kendine has bir orjinalliği olacak herhalde. Yorum bağlantısı
Sina Güran 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 15 senedir otomobil sahibiyim. Defalarca ikinci el araç aldım sattım, neresine bakılacağını sizden öğrenecek değilim. Öğrenmeniz mümkün değil zaten, size göre WRC arabalar bile pert sınıfına giriyor, koskoca otomobil üreticileri bunu öğretememiş, ben onların yanında kum tanesi kalırım. Burada her yapılana alkış tutmak gibi bir zorunluluğumuz olduğunu sanmıyorum. Umuma açık bir platformda paylaşım yapıyosanız eleştirilere ve aksi görüşlere de katlanmak durumundasınız. Araç benim değil, eleştirisi yapılan aracın sahibi ile tanışıklığım da yok. Kısaca; paylaşımı yapan ben değilim. Bu platform var diye insanların zevklerini ifade etmesini bu şekilde yorumlamanıza katlanmak durumunda değiliz. Eleştirmek ve bu platformdan istifade etmek, kötü niyetli galerici ağızıyla 2 parça boyası olan yada mod'lu araca 3 taklalı, 2 direkli , 1 ağaçlı gibi yakıştırmalar yapıp, karalamak hiç değildir. Ümit beyi tenzih ederek söyleyeyim, yarın öbür gün satılık ilanlarında böyle bir araba görsem, kafadan bir yere girmiştir de 350Z'ye benzettik ayağına satmaya çalışıyorlar diye düşünürüm. Pert derken anlatmak istediğim buydu. Siz birgün kafadan arabanızı bi yere çakarsanız, arabayı satmak için uygulamayı planladığınız taktik bu ki, böyle düşünüyorsunuz. Şimdi destekliyorum sizin modifiye yapmamanızı, doğru yoldasınız, devam edin. Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 (düzenlendi) Valla arkadaşlar bu tür modifikasyon yapmak yürek isteyen bir iş heleki şuan yaşanılan vize yaptırma ve vize yapım merkezlerinin özelleşmesinden dolayı gerçekten elden çıkartmak ve vizesini yaptırtmak çok zor. örnek verebilecek olursak eğer kendi aracımı örnekleyebilirim. http://www.sahibinden.com/full_modifiye_bo...pXQQdisplayitem aracımı seviyorum ve severek kullanıyorum fakat vize derdim var yaptırmam için ön tampon arka tampon ön kaput ön angel eyeler ve sonar arka stopların değişmesi gerekli. arka bagaj iptalini saymıyorum plaka iptalinide saymıyorum hatta ve hatta çamurluk kabartmalarınıda saymıyorum. aracım full fiber glasstır şöleki orjinale çevirmem 1,750 ytl tutuyor bunu yapsamda ne şekilde geçer bilemiorum. ve sorunun daha çok büyümemesi içinde satmak gibi bir düşünceye sahip oldum. aracıma gelince hiçbir sorunu yok öle takla da atmadım perttende çıkarmadım nissan 350 z yede benzetmeye çalışmadık ben jawsa benzetmeye çalışmıştım ne kadar masraf ettiğimde bilmiorum belli oluyomudur. sadece iç deri kaplaması ki bu koltuk olarak anlamayın kapılarına kadar deridir 26 Şubat 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 Tamponların muayene ile ilgisi mi varmış? Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 Tamponların muayene ile ilgisi mi varmış? abi olmazmı aracın orjinalliğini bozup değişik bi araç haline getiriosun. vize vermiyorlar bu tür modifiyeli araçlara. Yorum bağlantısı
Sina Güran 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 abi olmazmı aracın orjinalliğini bozup değişik bi araç haline getiriosun. vize vermiyorlar bu tür modifiyeli araçlara. Kanunlar daha mantıklı hale gelmesi gerekirken daha absürd hale geliyor. Aracın sağı solu değişince ne oluyor ki... (trafik açısından sorun yaratmayan halde olduğunu farz ederek) Tipi tanınmaz oluyor vs denilsede aracın kimliği görünüşü değil, plakası belirler. Yahu, ne anlatıyorum ki ben... ABD ve Avrupada modifiye bir ciddi bir sektör ve bu işin seveni çok var. Madem yasak külliyen yasaklansın, hiçbir modifikasyon aracı gümrükten içeriye sokulmasın. Bu ne tezatlık, gümrüğünü al, kdv ötv al Allah al, takınca "YASSSSSAKKK Hemşerim YASSSSAHHHH" de. Hay Yarabbim... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat 2009 Paylaş 26 Şubat 2009 Piston kolu değişimi ile hacimler artıyor ama blok no su sabit kaldığı için serbest Yorum bağlantısı
Çağlar Göl 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 valla yalnışmı biliorum bilmiorum ama modifiyeli araçlar için ruhsata modifiyeli diye yazdırılıyormuş ve bu olay baya bi tuzluymuş die duydum. ama amerika yada başka bi ülkede değiliz yani burası türkiye ve insanlardan para almak para koparabilmek için akıllarına gelen en mantıksız kanunları uygulamaktan kaçınmayan bir ülkede yaşıyoruz :lol2: tamam şuanki muayine istasyonları özelleşti bi yandan iyi stopu yanmayan fireni tutmayan farları yanmayan egzostları yerde sürten araçlara muayineden geçirmiorlar bu biyandan iyi yolda kazaya sebep olabilecek araçlar ortadan kalkio. ama bizim gibi modifikasyon hastalarının araçlarınada orjinalliğini bozmaktan vize yapılmıyor malesef. Yorum bağlantısı
Recommended Posts