Ayhan Onaran 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 Tüm otomotivde Bosch egemendir, katalizatör hikayesinin başımıza açtığı işler bunlar.Araba sıcakken , güçten düşmesi, nadir görülür, başka bir sorun daha hissedilmeli ki teşhise gidilsin. Yani bir yan etki daha bulmalısın, olmadı yarat ne bileyim , hiç su kaynatmışlığı var mı? Mesela camının üstünde silecekler var falan dese olabilir mi Çağlar abi.. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 Katalizörü 40 bindeyken söktürmüştüm,yerine susturucu takıldı,hatta 150 binde falan susturucu tekrar yenilendi,rolanti sensörünün etkisi olabilirmi,arasıra durmaya yakın stop ettiği oluyor. Birde camların üstünde silecek var hemde banana olanlardan Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 Motor sıcak iken, cihaza bağlanıp, karışım zengin-fakir bakmalı derim. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 Motor sıcak iken, cihaza bağlanıp, karışım zengin-fakir bakmalı derim. Onla uğraşana kadar bu 200 bin kmlik gariban sensörü değiştirsek faydası olurmu Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 200 binde bence o sensör çoktan mefta olmuştur. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 Bencede durum içler acısıdır ancak neden arıza lambası yakmıyor onu anlamıyorum..Hego kolay kolay arıza yakmaz diyorlar.İşini yapamıyorsa yakması lazım. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 sanırım arabada arızlandığının farkında olmayan bir sensör. işini yapıyor ama yanlış yapıyor. elektrik akımı var ama okuma düzgün değil galiba Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 200K da hala aynı hego ise, zaten değişse iyi olur. Belgeli tamirat severim de ondan test cihazına yöneldim. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 4 Eylül 2009 Paylaş 4 Eylül 2009 200K da hala aynı hego ise, zaten değişse iyi olur. Belgeli tamirat severim de ondan test cihazına yöneldim. Teşekkürler Çağlar abi,sanırım 200k dan iyi belge olmaz. Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 5 Eylül 2009 Paylaş 5 Eylül 2009 Bu hego sensörü arıza lambasını yakmıyorsa ömrünü tamamladığını nasıl anlayacağız. Benim focusta son günlerde avans vuruntusu bariz şekilde arttı hego sensörüyle ilgisi olabilir mi? Her viteste avans sesini çıtır çıtır duyabiliyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Eylül 2009 Paylaş 5 Eylül 2009 Hego düzgün çalışmıyorsa, avans benzeri vuruntuya sebep olabilir.. Geç gaz yeme olabilir.. Zengin karışıma sebep olup aracı boğabilir. fazl yakmaya sebep olabilir.. Ben benim arabanınkini 100 binde değiştirmiştim.. 100 lira.. Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 5 Eylül 2009 Paylaş 5 Eylül 2009 Benim araba 130.000 km de değiştirsem iyi olacak galiba! Yorum bağlantısı
Akif Özkan 6 Eylül 2009 Paylaş 6 Eylül 2009 bu hego sensörü yakıtı çok etkiliyor mu ve değişim sonrsı olası arıza verebilir mi, yani değişimi kolay mı? ayrıca 2001 1.6 zetec-s focusun hegosu yeşil mi? eğer 1 litre tüketim düşürebiliyorsa ve forddan anlayan normal bir usta rahatlıkla değişebiliyorsa bende değiştireyim 117 bin olmuş sonuçta Mustafa senin kit prins yada teleflex mi? Çünki lpg de bizim hegolar sisteme bağlı değiller diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Eylül 2009 Paylaş 7 Eylül 2009 kit brc lpg ustası çoğu araçta hego değişiminin yaralı olduğunu söylüyor.ki mantıklı araç benzinde iken ne kadar az yakarsa lpgde de o kadar az yakar Yorum bağlantısı
Hakan Amasyalı 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Benim araçta sürekli motor ikaz ışığı yanıyor LPG li araç ama bilgisayarda "fakir karışım" olarak görünüyor arızası. Rölanti devrinde de bi dengesizlik var. Bazen yolda giderken duracağım zamanlarda debriyaja basınca arabanın devri düşerek stop ediyor yada dururken devir 400rpm e kadar düşüyor tekrar 1000 lere çıkıyor. arızasını bi türlü bulamadı ustalar. Gaz kelebeği vs. temizlendi biraz faydası dokundu en azından stop etmiyor ama yine de bi dengesizlik var. Bu HEGO sensörünü ilk defa duyuyorum acaba bu sensörle alakalı olabilir mi bahsettiğim arıza ? araç 85000 km de. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Sanmıyorum.. Benzinde var mı bu rolanti sorunun.. ? Arıza lambayın kaynağı lpg kalibrasyonu Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 eğer benzinde bu bahsettiklerinizi yapmıyorsa,,,lpg kalibrasyonu bozuk... Yorum bağlantısı
Hakan Amasyalı 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 (düzenlendi) Benzindeyken de var problem hatta gece durduğumda rolanti düştüğü için farlar falan zayıflıyor sonra normale dönüyor değişik ortamlar oluşuyor 11 Eylül 2009 tarihinde Hakan Amasyal? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Akün ne alemde.. Silindir kompresyonlarını bi ölçtür.. Sonuç kötü çıkarsa carbon clean yaptır.. Yorum bağlantısı
Hakan Amasyalı 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 LPG kalibrasyonunu sanırım yapması gereken kişi LPG servisindeki usta. Ona da bu problem için çok kez gittim ama hiçbirinde olumlu bir sonuç alamadık. Çare yok diyerek o şekilde biniyoruz ama HEGO sensörünün varlığını bile yeni öğrendiğim için bi anda tüm sorunu ona yıktım. www.parcadukkani.com da 2 adet sensör gördüm biri yeşil diğeri mavi ikisi de 99-2005 arası focus için. benim aracımdaki hangisidir ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Senin arabanda galiba ikisi de var.. Yorum bağlantısı
Hakan Amasyalı 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 değiştirmem gerekirse ikisini de mi değiştirmeliyim ? Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Benzindeyken de var problem hatta gece durduğumda rolanti düştüğü için farlar falan zayıflıyor sonra normale dönüyor değişik ortamlar oluşuyor Bu sorun bende de var şu ana kadar hiç stop etmedi ama bu sorunu da bir türlü çözemedik! Yorum bağlantısı
Recommended Posts