Samet Taşkıran 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 arkadaşlar ben çıtasız kapı camlarının nasıl çalıştığını anlayamadım camı kapayınca cam kapıya yapışıyor mu öle oluncada içine su hava herşey girer yoksa değişik bir sistemmi var anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim... aşağıdaki linkte bir örnek var http://galeri.internethaber.com/images/gallery/342/3.jpg Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Bu şimdi olan bir şey değil ki. Yorum bağlantısı
Samet Taşkıran 10 Ocak 2009 Yazar Paylaş 10 Ocak 2009 şimdi olmaığnı biliorum da nasıl oluyor onu anlamadım suya ve havaya karşı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Kullandığım İntegrada, şu andaki Celicam da çıtasız camlı idi. Cam fitilleri tavana, ön direğe, ota direğe monteli ve farklıdır, 3 lü gibidir, ön direkte genelde yüksek hızlarda camın yerine otrumasını sağlayan bir çıkıntılı parça vardır, açık camla kapıyı görünümü çok hoş oluyor. Celicamda arka küçük camı da açınca, yan taraf komple boşluk gibi gözüküyor, oldukça hoş bir görüntü. Normal kullanımda çerçeveli kapıdan farksız ancak o fitiller yıprandıkça su ve ses problemi ortaya çıkabşliyor (çoğu cabrio gibi). Resimdeki araç klasmanında (BMW gibi dahil), cam kapalı iken kapıyı açarken, cam hızlı bir biçimde 2 parmak gibi aşağı iniyor, kapıyı kapayınca geri kalkıyor. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Çağlar usta benden önce cevapladı (her zamanki hızlılığı ile) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Örnek görünüm: Çerçevesiz kapı konusu görünce acaip hızlıyımdır Çok severim... Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 hayır araya girmiyor ... Fitillere sıfır bir şekilde en üstte duruyor ... Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 CLK larda da böyle...Bu özeliğini çok severim ben de... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Bu tip çerçeveli camlı araçlarda, cam fitili daha teferruatlı, markasal çözümler değişiyor ama temel prensipte, camın iç tarafında kalan kalınca ve dışa doğru baskı yapan bir çıkıntı var, camın dış tarafında kalan yerde, cam kapalı iken , kapının açılmasına mani olmayacak yükseklikte minik bir çıkıntı mevcut, iç çıkıntı arkasında, destek gibi bir profil olabiliyor, ama sağlıklı fitilde, normal çerçeveden farkı yok (yalıtım konusunda). İlk su koyveren kasalar cabriolar, tavanda hareketli olduğundan, fitiller vs. yerinden daha kısa sürede oynuyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Arka cam işi bozuyor O da açılsa Celicamın güzelliğine yaklaşabilecekmiş. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Astra Copuler bile böyle olması lazım... Yorum bağlantısı
Nuri Başer 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Astra Copuler bile böyle olması lazım... +1907 evet öyle.. bir ara bende vardı.. bertone dizayn, şık bir arabaydı.. 2.2 olsaydı aynen kalırdı ama maalesef 1.6 idi.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 Opel Tigra larda bagajı açınca sürücü kapısının camını 2-3 santimetre açıyordu.Yoksa bagajı kapatmak epey bir zor oluyor... Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 son kasa clklarda direksiz...+ Sami abinin gönderdiği kasa clk nın cabriosundada direk yok. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 10 Ocak 2009 Paylaş 10 Ocak 2009 (düzenlendi) Bendede yok direk Camlar açık olduğunda dar bir yerde inmeyi çok kolaylaştırıyor 10 Ocak 2009 tarihinde O?uz Y?ld?r?m tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 12 Ocak 2009 Paylaş 12 Ocak 2009 pekii... bir soru da benden; eski chevroletlerde direksiz 4 kapılı modeli var mı?varsa ön arka cam tamamen kapandığında iki cam arası boşluk nasıl doluyor? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ocak 2009 Paylaş 12 Ocak 2009 Eski amerikanlarda vardır. Arka kapıda da direk yoktur, tüm aracı alt taraf taşır. Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 (düzenlendi) hatta ilk resimdeki passat ta eskilerden farklı bi özellik var kapıyı açmak için kapı kolunu çekmeye başladığınızda yaklaşık 2 cm kapı camı açılıyor kapayınca tekrar kapanıyor belki eski araçlarda da vardı bu özellik ama passat cc de gördüm ve çok hoşuma gitti gerçi çağlar abi bu özelliği yuarıda belirtmiş ama tekrardan dikkatli bakınca gördüm 14 Ocak 2009 tarihinde Ali G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts