Orhan Ünsal 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 geçmiş olsun..allah yardımıcınız olsunülkemiz şartlarında bu tür olaylar ile uğraşak çok zor.malı satana kadar sizi her türlü arıyorlar herşeyi ayağınıza kadar getiriyor. ondan sonra başınıza bir olay geldimi onlara mecbur kalıyorsunuz diye ilgi ve alaka kesiliyor. yüzünüze bile bakmıyorlar. ++1 aynen. keçeyi dahi değiştirmiyorlar.. birde yetkili servisler yani. peehhhh.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 (düzenlendi) Sani bey, arkadaşınızın Babası bakım için Otokoç İstinye ye giderdi değil mi, sanırım hatırlıyorum, motor kulağını da, :lol2: mümkündür, o taraflarda oturuyor, konuya hakimsiniz galiba, "iç" detayları isterim evet istinye otokoç'muş :lol2: 6 Ocak 2009 tarihinde Sani Ger?on tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 Lacivert Sedan focus du galiba arkadaşınızınki, motor kulağı somunları kırılmıştı, araç değişimi için , saha mühendisleri dansöz gibi kıvırıyordu gariban bir servisçi vardı, önayak olmuştu ; daha detayını veremiyeceğim ahhaaaa ehhhheeehh uhhhhhhh Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 Lacivert Sedan focus du galiba arkadaşınızınki, motor kulağı somunları kırılmıştı, araç değişimi için , saha mühendisleri dansöz gibi kıvırıyordu gariban bir servisçi vardı, önayak olmuştu ; daha detayını veremiyeceğim ahhaaaa ehhhheeehh uhhhhhhh :lol2: heheh yapmayın ya, artık bizden birisiniz, anlatın, dökün içiniziiii arkadaşım derki, dava açsak zengin olur muyduk :lol2: Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 Davalık bir durum tekink olarak yoktu açıkçası, bir gün bir araya gelirsek detaylı anlatırım, babasına ve arkadaşınıza gıyabında selamlar. Ağustos ayında Soğuk su ikram edip, fabrika müdürü ile konuşturan Servis yönetmeninden selam var deyiniz. Olayın sonrasında bu vakayı, personellere eğitimde örnek olarak anlatırdım, Otosan yönünü tabii, müşteri yönünü değil. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 (düzenlendi) Ağustos ayında Soğuk su ikram edip, fabrika müdürü ile konuşturan Servis yönetmeninden selam var deyiniz. Ford tarafındayken bile Çağlar Bayur'muşsunuz Peki bu olay şansa yavaş hızda olmuş (fulya'dan mecidiyeköy'e çıkan yokuşta), ya yüksek hızlarda olsaydı? Ölüm falan allah korusun olur muydu? Birde asıl merak ettiğim bu vakayı anlatırken ne olarak anlattınız, bizi de teknisyen olarak görün Şimdi öğrendim, akslar falanda mefta olmuş o ara Bu arada sizede çok selamları var kendilerinin. 6 Ocak 2009 tarihinde Sani Ger?on tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ocak 2009 Paylaş 6 Ocak 2009 Motor kulağını tutan civatalar kırılmıştı ve haliyle sağ kulak motoru tutmuyordu. Açıkçası o an ürkünç bir ses çıkarmıştır ama diğer kulaklar yerinde olduğu için, teknik olarak hayati tehlike yoktu, ama tabiki yolda gidereken birden bire bu tarz bir ses ve fiziki zorlama ile direksiyonun korkunç ağırlaşması söz konusu idi, akslar yerindeydi, arabayı yürüterek servise almıştım ama tabiki tekrar kullanılamaz durumdaydılar, fabrika müşteri hizmetleri ve diyalogları, müşteriden çok beni üzmüştü ama sonuçta Otosan doğru yolu bulmuştu, Haklının hakkı her zaman bir şekilde iade olur. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Ocak 2009 Paylaş 7 Ocak 2009 Motor kulağını tutan civatalar kırılmıştı ve haliyle sağ kulak motoru tutmuyordu. Açıkçası o an ürkünç bir ses çıkarmıştır ama diğer kulaklar yerinde olduğu için, teknik olarak hayati tehlike yoktu, ama tabiki yolda gidereken birden bire bu tarz bir ses ve fiziki zorlama ile direksiyonun korkunç ağırlaşması söz konusu idi, akslar yerindeydi, arabayı yürüterek servise almıştım ama tabiki tekrar kullanılamaz durumdaydılar, fabrika müşteri hizmetleri ve diyalogları, müşteriden çok beni üzmüştü ama sonuçta Otosan doğru yolu bulmuştu, Haklının hakkı her zaman bir şekilde iade olur. açıklamanız için çok teşekkür ederim, umarım Otosan hep doğru yolu bulur, zira düşüncem, şu an bir çok müşterisine davranış biçimine göre yanlış yolda olmasıdır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ocak 2009 Paylaş 7 Ocak 2009 Servis yetkilisinin, sık rastlanmadık arızalarda başvuru şekli ve prosedür takibi çok önemlidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts