Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 (düzenlendi) oldumu bilemiyorum..sevgılı yoneticiler yadım edersenız sevınırım...fotolarımı yukleme ısını kıvıramadım.??? 3 Ocak 2009 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 Yaptım oldu Kerim Bey.. Üye olup, son satırı kopyalıyorsunuz... Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 teşekkur ederim mehmet bey ben simdi Oncelikle cok faydalı bır forum herkese paylasımları ıcın teşekkur edıyorum Ben bayagıdır ford kullanıcısıyım ancak daha once tanışmamıştım form ile bunlar bızım ailenın araçları benım firma arabam 08 focus ,şahsı arabam (ki ben hıç göremıyorum)eşimin kullandığı 04 focus comfort,birde ist dan anneme yeni aldığım 05 fiesta comfort 1.4 tdcı hepsi orj hali ile duruyor aldığım hali ile .... Bu arada ilginç bir durum daha benim eşim adanada buyuk bır otomobil firmasının yedek parca muduru(ama ford değil yapsam olurmu? Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 (düzenlendi) Oncelikle cok teşekkur ederım yardımlar ıcın sinan bey saolun umarım herkes kazasız belasız aracına bıner (hem boylelıkle benımde kazasız bınmem sağlanmış olur ) Evet yorumları alayım hangısıne ne lazım ama belirtmeliyimki şirket arabasına reusable olmayan malıyetli hiç bişey yapamıyorum maalesef... Bu arada bugun adanada servısın bırınden kı tanırım sis farı fıyatı sordum rakamlar korkunç 350 min, sizce bu nasıl fiyattır ıı mıdır ? 3 Ocak 2009 tarihinde Kerim Akk?? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 resimleri yüklerken 800x600 kutusunu işaretlerseniz, sayfa daha hızlı açılır. Orjinal her zaman iyidir, sis farı mantıklıdır, fiyatı makul bulabildiğiniz sürece. Şahsen 150-200 ytl den daha fazlasını sis farı için harcamazdım. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 resimleri yüklerken 800x600 kutusunu işaretlerseniz, sayfa daha hızlı açılır. Orjinal her zaman iyidir, sis farı mantıklıdır, fiyatı makul bulabildiğiniz sürece. Şahsen 150-200 ytl den daha fazlasını sis farı için harcamazdım. Caglar bey bulabılmeyı ısterdım ama adanada tum çıkmacıları gezdım malesef yok tavsıyenız nedır ? nasıl bır hareket tarzı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 Piyasaya daha yeni düştü bu tamponlular yani şahsen sis farı konusunda parça bakımından veya tampon içinde tesisatının olup olmadığı bakımdan bilgisi olan sanırım henüz yok. Yorum bağlantısı
Tayfun Yeşil 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 Caglar bey bulabılmeyı ısterdım ama adanada tum çıkmacıları gezdım malesef yok tavsıyenız nedır ? nasıl bır hareket tarzı? 2004 focus için sis farını www.otohurda.com dan mehmet dağdelen bey den isteyebilirsiniz. ben geçen sene çerçeveleri ile birlikte sıfır ve orinal olarak geldi üstelik hepsi 110 ytl. hesabına havale yapın yarın mal elinizde olur. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 (düzenlendi) tayfun eby teşekkur ederım mehmet beyle gorustum tahmını 120gıbı bır fıyat verdı işte destek budur tum foruma kuruculara ve tayfun beye teşekkurler 3 Ocak 2009 tarihinde Kerim Akk?? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Akarslan 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 iyi günlerde kullanın. yeni focusa sis farı ve jant gerekli diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 jant içinde herzamanki gibi acemilik var fiyat sordum fahiş ama yılmak yok bulup uygununu alıcam .bu arada jantcı eleman flanş takarız dedi acaba nekadar guvenli sorun olurmu olmazmı?yorumlar lutfen Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 yanlış anlaşılma olmasın yenı focus a değil eski 04 focus a jant takmayı dusunuyorum diğeri zate firmadan ona jant biraz gereksiz olur diye dusunuyorum Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 Hakan bey benımde aklımdan geçmedi dğil ama sanki 17" jantla daha bır guzel duracakmış gıbı geliyor,gerçi şu an ilk hedef sis+çıtalarla kapı kollarına boya ardından jant işlemi dusunuyorum (yanlız hala aklımda flanş işleminin guvenliğe etkisi).. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 1. Plastik bilezik. Aksasuar jantları aynı kalıp ile üretilip birçok markaya takılsın diyerek, göbekleri biraz geniş üretilir. Bu göbek aracın porya çıkıntısına tam oturmadığı için plastik bilezik takarlar. Zamanla boşluk yapar, balans tutmaz, uzun zamanlı kullanımda amortisörü ve fren diskini bozar. Muhtemelen bunu kastetmiştir. 2. Flanş: Jantın araç dışına doğru çıkıntılı durması için, fren diskinden dışarı doğru çıkıntı yapan, üzerinde bijon somunu delikleri olan ara parçadır. Çok çok profesyonel kullanım içindir, amatör kullanımda ön takıma ciddi ağırlık bindirir, arıza yaptırır ki bunu kastetmemişlerdir ama bu terimi diğeri yerine kullanmışlardır Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 Selahaddin bey; belki gözünüzden kaçmıştır benim eşim otomotiv sektorunde buyuk bır fırmada yedekparca muduru,bende satış sektorunde bolge sorumlusuyum yaklaşık 5 yıldır firmalar sayesınde bınmedığım ve kaza yapmadığım araç kalmadı dıyebılırım bence forddur olay...fiyat/performans/emnıyet parametrelerı ışığında tabii..ha modifiye ,makyaj işlerinden anlamıyorum o ayrı onuda ogrenıyoruz yavaş yavaş.. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 hakan bey bu olay gercekten ılgınç bızım motor camıasıda oyle hondacılar biraz fanatiktir (hayır bende severim ama unutmamak lazım honda ıkıncı dunya savasından once motorlu bısıklet ureterek oluşan bır marka yanı uzmanlıgı motosiklet,ha bu arada hikayeside çokk iidir,soichiro honda toyotaya piston uretmek için varını yoğunu verip bir parti üretim yapar fakat toyota kalıte kontrolunden geçemez ve iflas...sonra tekrar ayağa kalkar motorlu bisklet ile ilk cup modelimotorda bu şekilde icad olur) Yanı kısacası honda işi oğrenırken toyota uretimini yapıyordu,herkesin yakınlık hissettiği markaya saygımız var.. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 3 Ocak 2009 Yazar Paylaş 3 Ocak 2009 Ha sıkıntı farklı, ama hanı sızler daha bı iyi bilirsiniz ama benım görduğum bu arac konusu birazda sans işi iyi usta iyi malzeme kesinlikle bol zaman harcayıp ogrenme vs eşimin ordan bılıyorum bilmemkaçbin euro luk sıfır aletler yolda kalıyor ondan sonra onkere servıs yap yap ayar tutmuyor ,hele bırde mekanıgın ustune mekatronık dıye bır kavram cıktıki anlaması bıle zor ..kısacası bırazda sans..Adam ben lemansı kazanan markayım dıyor ama sıfırında sorun cıkıyor ?.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2009 Paylaş 3 Ocak 2009 Selahaddin bey;belki gözünüzden kaçmıştır benim eşim otomotiv sektorunde buyuk bır fırmada yedekparca muduru,bende satış sektorunde bolge sorumlusuyum yaklaşık 5 yıldır firmalar sayesınde bınmedığım ve kaza yapmadığım araç kalmadı dıyebılırım bence forddur olay...fiyat/performans/emnıyet parametrelerı ışığında tabii..ha modifiye ,makyaj işlerinden anlamıyorum o ayrı onuda ogrenıyoruz yavaş yavaş.. Demekki neymiş, otomotivci fordları üst üste koyar triplex yaparmış. Aynen katılıyorum. Objektifim ama bu fiyat-segmette hala Ford diyorum. Bu arada 3 dane de Honda kullandım, onlarda da hiç arıza yaşamadım, birazda bakım önemli tabii. Yorum bağlantısı
Mustafa Baş 4 Ocak 2009 Paylaş 4 Ocak 2009 fordlar güzelmiş, kazasız belasız kullanın Yorum bağlantısı
Osman Ünal 4 Ocak 2009 Paylaş 4 Ocak 2009 1996-2009 yaklaşık 14 senedir ford kullanıyorum (araya çok kısa zama aralıklarıyla başka markalarda girdi) hiç yolda kalmadım. Gerçi az km. yaparım yılda 10K. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 4 Ocak 2009 Yazar Paylaş 4 Ocak 2009 fordlar güzelmiş, kazasız belasız kullanın Teşekkur... Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 4 Ocak 2009 Paylaş 4 Ocak 2009 Hepsini kazasız belasız güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Kerim Akkış 5 Ocak 2009 Yazar Paylaş 5 Ocak 2009 Hepsini kazasız belasız güle güle kullanın. tesekkurler.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts