Mustafa Sarı 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 yeni aldığım focusta (2004) debriyaj çok üstte kavrıyor. Ustaya sorduğumda bu araçlarda ayarlama yapılamadığını sadece askı disk veya balatasının değişmesi gerketiğini söyledi. Doğrumudur arkadaşlar. Yapabilecğim başka bişy varmı...Şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Doğrudur Hocam.. Bitene kadar devam... Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Ben üstte kavrıyor diye bitiyor zannedip 50.000'de değiştirdim ama hiç birşey değişmedi, yenisi de aynı. Boşuna masrafa girmeyin. Yorum bağlantısı
İsmail Teke 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Ben üstte kavrıyor diye bitiyor zannedip 50.000'de değiştirdim ama hiç birşey değişmedi, yenisi de aynı.Boşuna masrafa girmeyin. focusların genel özelliği bu debriyaj hidrolik ayarlı olduğu için yukarıda kavrıyor.o yüzden bitene kadar devam Yorum bağlantısı
Önder Kayta 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 bende aracı aldığımda baskı balata komple set değiştiği halde aynı şekilde yukarda kavrıyordu halada aynı.eğer çekişte sorun yoksa boşuna değiştirmeyin.sanırım debriyaj pedalıyla ilgili kronik bir sorun var. Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Focuslarda hep üstten kavrar...Sıfır alsanız dahi böyledir...Üstelik ayar da yapılamıyor...Yani sorun yok...Balatanın bitip bitmediğini başka yöntemlerle deneyin...Gereksiz yere o kadar masraf yapmayın... Yorum bağlantısı
Mustafa Sarı 1 Ocak 2009 Yazar Paylaş 1 Ocak 2009 cevaplarınız için teşekürler... İçimi rahatlattınız.... Yorum bağlantısı
Kaan Aydın 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Balatanın bitip bitmediğini başka yöntemlerle deneyin... Mesela ? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Mesela ? El freni ni tam çekin ve aracı kaldırmaya çalışın,stop ediyorsa problem yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 El freni ni tam çekin ve aracı kaldırmaya çalışın,stop ediyorsa problem yok. 4. viteste.. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Aslında o test için düşünüyorum da stop etmezse zaten durum çok vahimdir.. Çekişi de çok düşer öyle bir durumda bence..Devir artar ama araç gitmez.. Yorum bağlantısı
Osman Bala 1 Ocak 2009 Paylaş 1 Ocak 2009 Ben bitmek üzere olan debriyajla İzmir'den Ankara'ya gelmiştim. Oldukça stresliydi. Duğles'teki eleman bitmek üzere milim tutyor ama ben bununla Kars'a bile giderim demişti. O giderse ben de giderim demiştim ve gelmiştim. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Ocak 2009 Paylaş 2 Ocak 2009 Arkadaşlar şu test yöntemini bilen birisi güzelce bir yazsada bizde denesek.Şimdi 4.vitese alıcaz ama araç konumu nasıl olcak.Normal 1.viteste kalkar gibimi kalkıcaz.Araç irkilmeye başlasa bile işleme devam mı edeceğiz.Bu arada devir göstergesinin bir önemi varmı.Falan filan yani şöyle tam olarak bi açıklayıcı yazsanız çok güzel olacak.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 2 Ocak 2009 Paylaş 2 Ocak 2009 Bu testi yapmazsanız daha iyi olur.Sağlam debriyajı zorlama yöntemi gibi geliyor bana.Bozuk debriyaj yokuşlarda kalkarken titreme yapar, yolda giderken kaçırıyorsa devir saati ile hızlanma farkeder.Pedal sertleşir, yakıt tüketimi artar.Bunlar yoksa debriyaj sağlamdır.. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 2 Ocak 2009 Paylaş 2 Ocak 2009 Bu testi yapmazsanız daha iyi olur.Sağlam debriyajı zorlama yöntemi gibi geliyor bana.Bozuk debriyaj yokuşlarda kalkarken titreme yapar, yolda giderken kaçırıyorsa devir saati ile hızlanma farkeder.Pedal sertleşir, yakıt tüketimi artar.Bunlar yoksa debriyaj sağlamdır.. +1.. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 2 Ocak 2009 Paylaş 2 Ocak 2009 Bir yokuşu, -trafiğin durumuna göre bir viteste- mesela 3. viteste sabit 3.000 devirde inin ve inerken hızınıza bakın. Sonra aynı yokuşu aynı vites ve devirde çıkarken hızınıza bakın, aynı ise sorun yok, daha düşükse var... Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 2 Ocak 2009 Paylaş 2 Ocak 2009 Can beyin tekniği hem daha kolay ve zararsız. Yorum bağlantısı
Recommended Posts