İçeriğe Yönlendir

Debriyaj üstte kavrıyor


Mustafa Sarı

Recommended Posts

Mustafa Sarı

yeni aldığım focusta (2004) debriyaj çok üstte kavrıyor. Ustaya sorduğumda bu araçlarda ayarlama yapılamadığını sadece askı disk veya balatasının değişmesi gerketiğini söyledi. Doğrumudur arkadaşlar. Yapabilecğim başka bişy varmı...Şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal

Ben üstte kavrıyor diye bitiyor zannedip 50.000'de değiştirdim ama hiç birşey değişmedi, yenisi de aynı.

Boşuna masrafa girmeyin.

Yorum bağlantısı
İsmail Teke
Ben üstte kavrıyor diye bitiyor zannedip 50.000'de değiştirdim ama hiç birşey değişmedi, yenisi de aynı.

Boşuna masrafa girmeyin.

focusların genel özelliği bu debriyaj hidrolik ayarlı olduğu için yukarıda kavrıyor.o yüzden bitene kadar devam

Yorum bağlantısı
Önder Kayta

bende aracı aldığımda baskı balata komple set değiştiği halde aynı şekilde yukarda kavrıyordu halada aynı.eğer çekişte sorun yoksa boşuna değiştirmeyin.sanırım debriyaj pedalıyla ilgili kronik bir sorun var.

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

Focuslarda hep üstten kavrar...Sıfır alsanız dahi böyledir...Üstelik ayar da yapılamıyor...Yani sorun yok...Balatanın bitip bitmediğini başka yöntemlerle deneyin...Gereksiz yere o kadar masraf yapmayın...

Yorum bağlantısı
Mustafa Sarı

cevaplarınız için teşekürler... İçimi rahatlattınız....

Yorum bağlantısı
Kaan Aydın
Balatanın bitip bitmediğini başka yöntemlerle deneyin...

Mesela ?

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar
Mesela ?

El freni ni tam çekin ve aracı kaldırmaya çalışın,stop ediyorsa problem yok.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
El freni ni tam çekin ve aracı kaldırmaya çalışın,stop ediyorsa problem yok.

4. viteste..

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Aslında o test için düşünüyorum da stop etmezse zaten durum çok vahimdir.. Çekişi de çok düşer öyle bir durumda bence..Devir artar ama araç gitmez..

Yorum bağlantısı
Osman Bala

Ben bitmek üzere olan debriyajla İzmir'den Ankara'ya gelmiştim. Oldukça stresliydi. Duğles'teki eleman bitmek üzere milim tutyor ama ben bununla Kars'a bile giderim demişti. O giderse ben de giderim demiştim ve gelmiştim.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Arkadaşlar şu test yöntemini bilen birisi güzelce bir yazsada bizde denesek.Şimdi 4.vitese alıcaz ama araç konumu nasıl olcak.Normal 1.viteste kalkar gibimi kalkıcaz.Araç irkilmeye başlasa bile işleme devam mı edeceğiz.Bu arada devir göstergesinin bir önemi varmı.Falan filan yani şöyle tam olarak bi açıklayıcı yazsanız çok güzel olacak..

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Bu testi yapmazsanız daha iyi olur.Sağlam debriyajı zorlama yöntemi gibi geliyor bana.Bozuk debriyaj yokuşlarda kalkarken titreme yapar, yolda giderken kaçırıyorsa devir saati ile hızlanma farkeder.Pedal sertleşir, yakıt tüketimi artar.Bunlar yoksa debriyaj sağlamdır..

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2
Bu testi yapmazsanız daha iyi olur.Sağlam debriyajı zorlama yöntemi gibi geliyor bana.Bozuk debriyaj yokuşlarda kalkarken titreme yapar, yolda giderken kaçırıyorsa devir saati ile hızlanma farkeder.Pedal sertleşir, yakıt tüketimi artar.Bunlar yoksa debriyaj sağlamdır..

+1..

Yorum bağlantısı
Can Karacaer

Bir yokuşu, -trafiğin durumuna göre bir viteste- mesela 3. viteste sabit 3.000 devirde inin ve inerken hızınıza bakın. Sonra aynı yokuşu aynı vites ve devirde çıkarken hızınıza bakın, aynı ise sorun yok, daha düşükse var...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...