Koray Demir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Selamlar arkadaşlar, Escortun muayenesinde lastikler içten aşınmış sanırım ağır kusurlu çıktı, önlere yaşı olmasına rağmen sıfır ayarda pirelli takmıştık 2 tane onlarda sorun yoktur, arkalar için uygun fiyatlı sıfır lastik arayışına girdik. Aklıma şu iki model takıldı ne dersiniz? Almayı düşündüğüm http://www.hepsiburada.com/liste/petlas-imperium-pt515-185-65-r14-86h-yaz-lastigi-uretim-tarihi-2015/productDetails.aspx?productId=otozsu21480&categoryId=259720 Alternatif http://www.hepsiburada.com/liste/petlas-elegant-pt311-185-65-r14-86-t-yaz-lastigi-uretim-tarihi-2015/productDetails.aspx?productId=otozsu21450&categoryId=259720 Başka alternatif yok mu Köksal bey bence adam akıllı bir lastik almanız daha âlâ. Kendim 515 modelini iyi diye aldım kullandım almaz olaydım hayatımda bu kadar kötü bir lastik görmedim Allah bin belasını versin diyorum [emoji3] elbette memnun olanlar vardır ancak lastik işi şakaya ve deneme yanılmaya gelmez. 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Başka alternatif yok mu Köksal bey bence adam akıllı bir lastik almanız daha âlâ. Kendim 515 modelini iyi diye aldım kullandım almaz olaydım hayatımda bu kadar kötü bir lastik görmedim Allah bin belasını versin diyorum [emoji3] elbette memnun olanlar vardır ancak lastik işi şakaya ve deneme yanılmaya gelmez. Petlas kullananların çogu ilk zaman çok iyi oldugu yönünde ardindan zaman gectikce sesten sikayet ediliyor.Siz bin bela okumussunuz sebep neydi merak ettim ? Şuan alıncak fiyat performans olarak en iyi lastik benim için Falken'dir. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Petlas kullananların çogu ilk zaman çok iyi oldugu yönünde ardindan zaman gectikce sesten sikayet ediliyor.Siz bin bela okumussunuz sebep neydi merak ettim ? Şuan alıncak fiyat performans olarak en iyi lastik benim için Falken'dir.Yol tutuş zafiyeti, daha uzun fren mesafesi, ıslak zeminde limitlerinden önce kayma ve kızaklama, normalde focusu virajlarda zorlayınca önden kopar bu lastiklerde hemen her durumda arkadan akabinde dört tekerden bırakma ve spin atma çabası, absnin erken devreye girmesi tüm bunların getirdiği sürekli bir tedirginlik... Ses konusunda da Michelin ile fark var ancak focus zaten yol gürültüsü ile meşhur bir araba. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Yol tutuş zafiyeti, daha uzun fren mesafesi, ıslak zeminde limitlerinden önce kayma ve kızaklama, normalde focusu virajlarda zorlayınca önden kopar bu lastiklerde hemen her durumda arkadan akabinde dört tekerden bırakma ve spin atma çabası, absnin erken devreye girmesi tüm bunların getirdiği sürekli bir tedirginlik... Ses konusunda da Michelin ile fark var ancak focus zaten yol gürültüsü ile meşhur bir araba. Lastikte şans işi heralde forumda o kadar kullanan varki herkes memnun kimisi bin bela okuyor anlamadim ben birşey Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Lastikte şans işi heralde forumda o kadar kullanan varki herkes memnun kimisi bin bela okuyor anlamadim ben birşey Şans faktörü olabilir doğrudur. Ben memnun kalmadım ağzım da yandı bu yüzden daha iyilerini hatta en iyilerini öneriyorum. Kaldı ki uluslararası test sonuçları ortada. Lastik aracı yola bağlayan en önemli unsur el kadar yer yol ile temas ediyor sadece. Burada az paraya çok iş, fiyata göre en makulu mantığına kaçılmamalı diye düşünüyorum. Neticeten nihai karar tüketicinindir. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Şans faktörü olabilir doğrudur. Ben memnun kalmadım ağzım da yandı bu yüzden daha iyilerini hatta en iyilerini öneriyorum. Kaldı ki uluslararası test sonuçları ortada. Lastik aracı yola bağlayan en önemli unsur el kadar yer yol ile temas ediyor sadece. Burada az paraya çok iş, fiyata göre en makulu mantığına kaçılmamalı diye düşünüyorum. Neticeten nihai karar tüketicinindir. Abi o kadar fiyat farkı varki gonul ister michelin alayim 175 65 14 te lastigim hep michelindi.195 45 16 gectim tane fiyatı oldu 270 lira michelin butceyi sarsıyor.Tercihimi japonlara guvenip falkenden yana kullandim.Adac ve avrupa testleride etkili oldu almamda ama gayet memnunum.Tavsiyede ederim herkese. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Abi o kadar fiyat farkı varki gonul ister michelin alayim 175 65 14 te lastigim hep michelindi.195 45 16 gectim tane fiyatı oldu 270 lira michelin butceyi sarsıyor.Tercihimi japonlara guvenip falkenden yana kullandim.Adac ve avrupa testleride etkili oldu almamda ama gayet memnunum.Tavsiyede ederim herkese.Hayırlı olsun ilgili konusunda kullanıcı yorumunu görmek isteriz [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Petlas markasını zamanında yerli malı yurdun malı diyerek en çok savunan insanlardan biriydim. Artık Petlas mı ? Tövbeler olsun. Ben Türk şirketini düşünürken onlar benim canımı düşünmüyor. Aşağıda gördüğünüz lastikler 2012 tarihli. 6+6 olmak üzere iki yaz dönemi kullanıldı. 3 ncü yaz dönemine giremeden iç yanaklarda çatlağı geçtim resmen yarık oluşmuş. 4 lastiğin 2 tanesi bu şekilde. Çukura v.s. girilmedi. Kışın kullanılmadı. Karanlık depoda muhafaza edildi. Asıl sorun iç yanakta olduğu için gözükmüyor. Petlası olanlara tavsiye ediyorum ara sıra aracınızın altına eğilip yanak kontrolü yapın. Biz şansa gördük. Hız yapıyoruz Allahtan birşey olmadı. Verilmiş sadakamız varmış. Ayrıca lastikler balans tutmuyor. Bir daha Petlas mı Tövbeler tövbesi olsun... Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Memnuniyet beklentiye amaca göre değişir. Balon yapma , çatlaklar vs her marka da olabilen şeyler.Özellikle yurtdışında araştırın büyük markalarda da hatalar var. 2014 Nisanda takılan Continental Premium Contact 5'lerim şu an son can çekişlerinde.Ortalama 10-12bin km yol yaptı.Omuzlarda ince kılcal çizikler var , özellikle sıcak asfaltta traction da kayıplar var, abs çok sık devreye giriyor.Bu continental i kötü mü yapar şimdi? PT515 konusunda da testler haricinde müşterilerden gelen geri dönüşlere göre yapılan bir çok iyileştirme var.Bu sadece PT515 ya da Petlas için geçerli değil bütün firmalar bunu yapıyor. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Petlas markasını zamanında yerli malı yurdun malı diyerek en çok savunan insanlardan biriydim. Artık Petlas mı ? Tövbeler olsun. Ben Türk şirketini düşünürken onlar benim canımı düşünmüyor. Aşağıda gördüğünüz lastikler 2012 tarihli. 6+6 olmak üzere iki yaz dönemi kullanıldı. 3 ncü yaz dönemine giremeden iç yanaklarda çatlağı geçtim resmen yarık oluşmuş. 4 lastiğin 2 tanesi bu şekilde. Çukura v.s. girilmedi. Kışın kullanılmadı. Karanlık depoda muhafaza edildi. Asıl sorun iç yanakta olduğu için gözükmüyor. Petlası olanlara tavsiye ediyorum ara sıra aracınızın altına eğilip yanak kontrolü yapın. Biz şansa gördük. Hız yapıyoruz Allahtan birşey olmadı. Verilmiş sadakamız varmış. Ayrıca lastikler balans tutmuyor. Bir daha Petlas mı Tövbeler tövbesi olsun... Yemin etme la. Bu her lastikte olabilen bir durum, vardır bir hikmeti. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Memnuniyet beklentiye amaca göre değişir. Balon yapma , çatlaklar vs her marka da olabilen şeyler.Özellikle yurtdışında araştırın büyük markalarda da hatalar var. 2014 Nisanda takılan Continental Premium Contact 5'lerim şu an son can çekişlerinde.Ortalama 10-12bin km yol yaptı.Omuzlarda ince kılcal çizikler var , özellikle sıcak asfaltta traction da kayıplar var, abs çok sık devreye giriyor.Bu continental i kötü mü yapar şimdi? PT515 konusunda da testler haricinde müşterilerden gelen geri dönüşlere göre yapılan bir çok iyileştirme var.Bu sadece PT515 ya da Petlas için geçerli değil bütün firmalar bunu yapıyor. 2014 Continental Fotoğraflarını alabilir miyiz ?Aracın üzerinde ay-yıl olarak ne kadar kullanıldı.? Siz kılcal çatlağı can çekişme olarak değerlendiriyorsunuz. Ben ise yarık oluştu diyorum. Hemde iç yanaktan. Allah var kışlık-yazlık değişimi yapıyoruz. Oda olmasa fark etmeyecektik. Kullanıcı hatası hariç depolamaya dikkat edilmiş Michelin, Goodyear, Continental'lar 6+6 ay 20-30 bin km kullanımda yarılmaz. Varsa örnek gösterin lütfen. Mikro çatlaklar ile her lastik markasında karşılaşılıyor. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Yemin etme la. Bu her lastikte olabilen bir durum, vardır bir hikmeti. Abi 2 lastik aynı anda olamaz olmamalı.. Diğer ikiside zaten yarılmak üzereydi. Petlas merkez müşteri hizmetleri ile görüştüm. Lastiklerinize ne kadar ömür biçiyorsunuz dedim. 2 yıl Garanti var diyor. Garantiyi sormuyorum ne kadar ömür biçiyorsunuz dedim cevap veremedi. Bitmiştir abi Petlas bizim için. İsterse bu saatten sonra Milyarlarca dolarlık AR-GE yapsın o lastikleri söktüğümüz anda ki duygumu kapatamaz. Çoluğumuzla çocuğumuzla biniyoruz.Ne kadar kullandınız dişleri nasıldı diye merak eden olursa diye ekliyorum. Doğru düzgün km yapmamış dişleri taş gibi lastikler çöpe gitti. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Abi 2 lastik aynı anda olamaz olmamalı.. Diğer ikiside zaten yarılmak üzereydi. Petlas merkez müşteri hizmetleri ile görüştüm. Lastiklerinize ne kadar ömür biçiyorsunuz dedim. 2 yıl Garanti var diyor. Garantiyi sormuyorum ne kadar ömür biçiyorsunuz dedim cevap veremedi. Bitmiştir abi Petlas bizim için. İsterse bu saatten sonra Milyarlarca dolarlık AR-GE yapsın o lastikleri söktüğümüz anda ki duygumu kapatamaz. Çoluğumuzla çocuğumuzla biniyoruz. Ne kadar kullandınız dişleri nasıldı diye merak eden olursa diye ekliyorum. Doğru düzgün km yapmamış dişleri taş gibi lastikler çöpe gitti. Resmi vs konusu yok bende ama 15 km'deki Pirelli lastik yarılmıştı bende de. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Memnuniyet beklentiye amaca göre değişir. Balon yapma , çatlaklar vs her marka da olabilen şeyler.Özellikle yurtdışında araştırın büyük markalarda da hatalar var. 2014 Nisanda takılan Continental Premium Contact 5'lerim şu an son can çekişlerinde.Ortalama 10-12bin km yol yaptı.Omuzlarda ince kılcal çizikler var , özellikle sıcak asfaltta traction da kayıplar var, abs çok sık devreye giriyor.Bu continental i kötü mü yapar şimdi? PT515 konusunda da testler haricinde müşterilerden gelen geri dönüşlere göre yapılan bir çok iyileştirme var.Bu sadece PT515 ya da Petlas için geçerli değil bütün firmalar bunu yapıyor. Şimdi size cpc5 in ıslak zemin performansını pt515 ile kiyaslayin desem kesin arada hiçbir fark yok dersiniz [emoji6] Neyin avukatlığını yapıyorsunuz [emoji4] pt515 ler gerçekten berbat lastikler daha kötüsunu görmedim Allah göstermesin de verdiğim parayi da helal etmiyorum böyle üretim böyle kalas gibi lastik olmaz kabul etmiyorum ben ülkemize de yakistiramiyorum 20 sene geriden takip ediyoruz. cpc5 kullanıyorum 2013 üretimi türkiyenin 50 ilini dolaştım 30 bin km dir öyle can çekişme yok hala ilk günkü gibi saklama koşullarınız nedir? Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 2014 Continental Fotoğraflarını alabilir miyiz ? Aracın üzerinde ay-yıl olarak ne kadar kullanıldı.? Siz kılcal çatlağı can çekişme olarak değerlendiriyorsunuz. Ben ise yarık oluştu diyorum. Hemde iç yanaktan. Allah var kışlık-yazlık değişimi yapıyoruz. Oda olmasa fark etmeyecektik. Kullanıcı hatası hariç depolamaya dikkat edilmiş Michelin, Goodyear, Continental'lar 6+6 ay 20-30 bin km kullanımda yarılmaz. Varsa örnek gösterin lütfen. Mikro çatlaklar ile her lastik markasında karşılaşılıyor. Can çekişmek çatlaklar ile alakalı değil özellikle traction kayıpları ile ilgili. Yanağı desenden komple birleşim yerinden kopan goodyear lar da gördüm sırtı ayrılan michelin lerde gördüm.Sert şekilde çukura düşmüş olabilirsiniz bir çok nedeni olabilir bunun.Üretim hatası ise zaten fabrika değişim yapar. https://consumeraffairs.global.ssl.fastly.net/files/reviews/goodyear-tires_15193.jpg https://consumeraffairs.global.ssl.fastly.net/files/reviews/goodyear-tires_4404.JPG https://consumeraffairs.global.ssl.fastly.net/files/reviews/michelin-tires_6036.JPG Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Şimdi size cpc5 in ıslak zemin performansını pt515 ile kiyaslayin desem kesin arada hiçbir fark yok dersiniz [emoji6] Neyin avukatlığını yapıyorsunuz [emoji4] pt515 ler gerçekten berbat lastikler daha kötüsunu görmedim Allah göstermesin de verdiğim parayi da helal etmiyorum böyle üretim böyle kalas gibi lastik olmaz kabul etmiyorum ben ülkemize de yakistiramiyorum 20 sene geriden takip ediyoruz. cpc5 kullanıyorum 2013 üretimi türkiyenin 50 ilini dolaştım 30 bin km dir öyle can çekişme yok hala ilk günkü gibi saklama koşullarınız nedir? Yazdığım yazıyı tam okumadınız sanırım.Benim memnun olmamam CPC 5 i ya da conti yi kötü yapmaz dedim. Kim hangisinden memnun ise onu kullanır.Saklama koşullarında bir sıkıntı yok merak etmeyin.PT515 ile ilgili testte paylaştım forumda siz memnun değilken daha sonra yapılan testte başarılı olduysa demek ki değişen şeyler var. Yorum bağlantısı
Koray Demir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Yazdığım yazıyı tam okumadınız sanırım.Benim memnun olmamam CPC 5 i ya da conti yi kötü yapmaz dedim. Kim hangisinden memnun ise onu kullanır.Saklama koşullarında bir sıkıntı yok merak etmeyin.PT515 ile ilgili testte paylaştım forumda siz memnun değilken daha sonra yapılan testte başarılı olduysa demek ki değişen şeyler var. Okumada da sıkıntı yok [emoji3] şu İtalyan testinden bahsediyorsaniz goodyear in üretimden kalkan eff grip modeli kıyas yapılan ve ne idigi belirsiz bir test bana göre. Hatırlarsaniz orda da test yapılan lastiğin egp modeli olmadığını özellikle duzeltmistim. Iyilestirme olabilir lakin hiçbir firma da yerinde durmuyor. Herkes can taşıyor bu yüzden taraflı olmamak lazım. Çok iyiyse kendiniz neden petlas kullanmıyorsunuz? Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Yanlış hatırlamıyorsam Sami nin de pirellileri durduğu yerde yanaktan yarılmıştı depoda konusu var mıydı hatırlamıyorum ama öyle bir durum vardı eminim. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Okumada da sıkıntı yok [emoji3] şu İtalyan testinden bahsediyorsaniz goodyear in üretimden kalkan eff grip modeli kıyas yapılan ve ne idigi belirsiz bir test bana göre. Hatırlarsaniz orda da test yapılan lastiğin egp modeli olmadığını özellikle duzeltmistim. Iyilestirme olabilir lakin hiçbir firma da yerinde durmuyor. Herkes can taşıyor bu yüzden taraflı olmamak lazım. Çok iyiyse kendiniz neden petlas kullanmıyorsunuz? Forumda ilk Petlas kullananlardan birisiyim ben merak etmeyin.Hala da kullanıyorum.Conti lerim de var Petlas larımda var Bridgestone larım da. Şu ana kadar taraflı olarak ne yazdığımı gördünüz?Michelin alıyorum diyen birine o yaramaz çöp git Petlas al mı demişim? Yorum bağlantısı
Koray Demir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Forumda ilk Petlas kullananlardan birisiyim ben merak etmeyin.Hala da kullanıyorum.Conti lerim de var Petlas larımda var Bridgestone larım da. Şu ana kadar taraflı olarak ne yazdığımı gördünüz?Michelin alıyorum diyen birine o yaramaz çöp git Petlas al mı demişim? Orda kendim için de geçerli olan genel bir ifade kullandım dikkat ederseniz [emoji4]. Burdaki kullanıcı geri dönüşleri çok önemli. bridgestone ile petlas arasındaki yorumlarınız gözlemleriniz aynı segment ise ne şekilde oldu? Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Ecopia ile 741 i karşılaştırmak çok anlamlı olmaz.Birisi uhp sınıfı diğeri enerji sınıfı. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Hayırlı olsun ilgili konusunda kullanıcı yorumunu görmek isteriz [emoji3] İncele abi. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/172925-falken-lastikleri-iin-soru-246neri-ve-izlenimler/page-2 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 (düzenlendi) Bekleyen lastik yarılması ile konu aynı şekilde muhafaza edilen ve olduğu yerde yarılan arkadaşımın başına gelmiş durumdur.. Lastikler goodyear Ama ben goodyear'a bu şekilde olduğu için kötü lastik diyemem.. Ayrıca bridgestone er300 turanza ile yaşadığım balans sorunana istinadende kötüdür diyemem. Her marka ile böyle örnekleri çoğaltabiliriz.. 9 Mayıs 2015 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Bekleyen lastik yarılması ile konu aynı şekilde muhafaza edilen ve olduğu yerde yarılan arkadaşımın başına gelmiş durumdur.. Lastikler goodyear Ama ben goodyear'a bu şekilde olduğu için kötü lastik diyemem.. Ayrıca bridgestone er300 turanza ile yaşadığım balans sorunana istinadende kötüdür diyemem. Her marka ile böyle örnekleri çoğaltabiliriz.. O ayak kimin abi Yorum bağlantısı
Recommended Posts