Koray Demir 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 (düzenlendi) Petlas satın almaya devam edelim ki daha iyi lastik üretmek için katedecekleri yolun benzin parası çıksın... Baştan kötü deyip kimse almazsa sonra sen neden iyi lastik üretemiyorsun deme hakkımız olmaz.... Peki serkan bey size hak veriyorum ancak yerli otomobil üretilse ve uluslarası bağımsız test kuruluşları (iihs adac euro NCAP gibi) tarafından henuz hicbir sekilde güvenliği ve saglamligi tescil edilmemiş olsa sırf firmamız gelişsin diğer deyişle yol-benzin parası ciksin diye ford unuzu satıp bu aracı alır mıydınız? Hiç sanmıyorum... ☺Biz ford a niye biniyoruz marka algisi ve aynı zamanda da güvenli, donanımı iyi, yol tutuş kabiliyeti ve sürüş dinamikleri harika. F2 ilk çıktığında euro ncap de rekor puanla ilk sırada yer almıştı hatta. Aktif ve pasif güvenlik hayat kurtaricidir ford da üretimde buna önem verir. Şimdi bir de işin maddi yönünden ziyade manevi yönü var. Ben bu yüzden kimseye petlas tavsiye etmiyorum etmem de. Lastik uluslarası otoriteler tarafından belli değerlere sahip değilse testlerle durum ispat edilmemişse allah korusun önerirsiniz sevdiklerinize o da size guvenir gider alir sonra petlas kayar gider kayar çocuğa vurur veya duracağı yerden 1 metre ilerde durur o mesafe de yaşam çizgisi olur vebal altında kalırsınız. acaba benim olayda rolüm var mı diye soru işaretleri oluşur. Bunun vicdan azabı da insanı yer bitirir sonra. Bu işin hakkı ne olacak? Yoksa kimse parayi kolay kazanmiyor (kazanan da en pahalısini alıyor ya orası ayrı mesele 30 Eylül 2014 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 Belli modellerinde ıslak zemin fren ve yol tutuş performansinin çok iyi olduğunu okuduk, tercih elbette sizin, ama don lastiği espirisi biraz ağır geldiği için değindim yoksa espiri olduğunun ve amacının farkindayim, yine de uyardığınız için teşekkür ederim. Ben teşekkür ederim.Farklı ve fakat ustruplu görüş ve eleştirilere açık olmak, değerli forum üyeleri sayesinde nezaketli bir tartışma ortamı ve doğru bilgiye ulaşmak.. Bunlar bu forumun kalitesini ortaya koymaktadır zaten. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Petlas uluslararası otoritelerin hiç bir değerine sahip değil mi ? Petlas takarsanız sürekli buz üstünde gider gibi temkinli olun mu diyorlar ? Yıllarca bu millet yerli ama nispeten güvensiz araçlara prim verdi.. Daha iyisini yapmadıkları için üretimlerine son verildi... Araba yaparlarsa benim hiç endişem yok çünkü otoritelerin neye önem verdiklerini biliyorlar ona göre üretirler, bende belki fordu satar yan komşumun yaptığı araca binerim.. Petlas benim gözümde tatminkar bir lastiktir, kesinlikle önermem diyemem klişe olacak ama adamlar uçak lastiği bile yapıyorlar... Lastiğin bir metre ileride durması sizde takdir edersiniz ki bir çok etkene bağlıdır.. Conti tavsite edersiniz tanıdığınız 50 bin km. Sonra kayar yaşam çizgisini geçebilir, hava koşulllarına uygun lastiğe geçiş yapmaz veya fazla hava basar bilinçsizce durma mesafesini uzatır.. O zamanda bizim manevi sorumluluğumuz olacak mı ? Sözün özü petlas aman sakın almayın denecek plastik top kıvamında bir lastik değildir benim gözümde, kışlık lastiklerimin bu sene son sezonu, seneye destek vereceğim nasipse.. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Petlas uluslararası otoritelerin hiç bir değerine sahip değil mi ? Petlas takarsanız sürekli buz üstünde gider gibi temkinli olun mu diyorlar ? Yıllarca bu millet yerli ama nispeten güvensiz araçlara prim verdi.. Daha iyisini yapmadıkları için üretimlerine son verildi... Araba yaparlarsa benim hiç endişem yok çünkü otoritelerin neye önem verdiklerini biliyorlar ona göre üretirler, bende belki fordu satar yan komşumun yaptığı araca binerim.. Petlas benim gözümde tatminkar bir lastiktir, kesinlikle önermem diyemem klişe olacak ama adamlar uçak lastiği bile yapıyorlar... Lastiğin bir metre ileride durması sizde takdir edersiniz ki bir çok etkene bağlıdır.. Conti tavsite edersiniz tanıdığınız 50 bin km. Sonra kayar yaşam çizgisini geçebilir, hava koşulllarına uygun lastiğe geçiş yapmaz veya fazla hava basar bilinçsizce durma mesafesini uzatır.. O zamanda bizim manevi sorumluluğumuz olacak mı ? Sözün özü petlas aman sakın almayın denecek plastik top kıvamında bir lastik değildir benim gözümde, kışlık lastiklerimin bu sene son sezonu, seneye destek vereceğim nasipse.. Abi ben çevremde 5-6 arkadaş kullanıyoruz. Şükür istediğimiz mesafede duruyoruz. Daha istediğim noktada duramadım çarptım diyen çıkmadı. Belki bugün 2 tane daha petlas alabilirim. Uçağı durduracak lastiği üreten teknolojiye ve bilgiye sahip olanlar benim tırt Mondiyi de durduracak lastiği de üretiyorlardır herhalde şükür yoldan çıkmadım. Istediğim mesafede durdum 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Polat 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Bahis konusu Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2013 yılı sonuçlarına göre en büyük 109. Sanayi kuruluşu ise, yine 2013 yılında 60.000 ihracatçı firma arasında 73. Sırada yer alıyorsa, hele hele tek % 100 yerli lastik fabrikası ise gerisi teferruattır... 4 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Petlas latikleri takan yolda duramıyormuş gibi bir durum oluşmuş, markayı o ülkenin insanları çıkarır ben gider fransız lastiği alırım aga gerisine bakmam dersek çocuklarımız yerli lastiğin ne olacağını bile düşünemez duruma gelirler, 90 km'yi geçmeyen adamın gidip ithal lastik kullanması bence biraz bencilliktir. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Bahis konusu Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2013 yılı sonuçlarına göre en büyük 109. Sanayi kuruluşu ise, yine 2013 yılında 60.000 ihracatçı firma arasında 73. Sırada yer alıyorsa, hele hele tek % 100 yerli lastik fabrikası ise gerisi teferruattır...Yerli aracımizin ilk müşterisi belli oldu allah kaza bela vermesin mehmet bey. ☺ Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Hyundai Excel modelini çıkardığında patronum hemen almıştı, içine bakıp Reno 19 bu diye gülüşmüştük.. Şimdi Hyundai nerede, biz neredeyiz... Kore de galiba ithal araba alabilmek için önce doğru düzgün verginizi ödemeniz gerekiyormuş belli bir limit dahilinde... Biz ise ithal mal cenneti olarak daha çok uğraşırız... Focus aldığımda fabrikanın taktığı michelin lastiklerle araba köprülü kavşakta önce arkasını döndürüyordu... Ama yıldızlı testlerden başarıyla geçmiş Primacy Hp modeliydi orası başka... 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Abi ben çevremde 5-6 arkadaş kullanıyoruz. Şükür istediğimiz mesafede duruyoruz. Daha istediğim noktada duramadım çarptım diyen çıkmadı. Belki bugün 2 tane daha petlas alabilirim. Uçağı durduracak lastiği üreten teknolojiye ve bilgiye sahip olanlar benim tırt Mondiyi de durduracak lastiği de üretiyorlardır herhalde şükür yoldan çıkmadım. Istediğim mesafede durdum Ticaretle ugrasan bir yatırımcı olsam gireceğim ilk sektör yerli lastik üretimi olur. Ilk olarak ucak lastiği üretimi sonra da sür oto lastiğini piyasaya. ucuz yerli ve uçak lastiği üretmiş bu araç lastiği de süper olur avantajıyla ilk sıralara oturulur kesinlikle. aslında uçağı durduran lastik değildir sadece ilk kuvveti absorbe eder ve yavaşlamaya yardimci olur. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Türkiye' de lastik piyasasında 250 den fazla marka var, lastik sektörüne giriş için geç kalmış olursunuz... 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Petlas uluslararası otoritelerin hiç bir değerine sahip değil mi ? Petlas takarsanız sürekli buz üstünde gider gibi temkinli olun mu diyorlar ? Yıllarca bu millet yerli ama nispeten güvensiz araçlara prim verdi.. Daha iyisini yapmadıkları için üretimlerine son verildi... Araba yaparlarsa benim hiç endişem yok çünkü otoritelerin neye önem verdiklerini biliyorlar ona göre üretirler, bende belki fordu satar yan komşumun yaptığı araca binerim.. Petlas benim gözümde tatminkar bir lastiktir, kesinlikle önermem diyemem klişe olacak ama adamlar uçak lastiği bile yapıyorlar... Lastiğin bir metre ileride durması sizde takdir edersiniz ki bir çok etkene bağlıdır.. Conti tavsite edersiniz tanıdığınız 50 bin km. Sonra kayar yaşam çizgisini geçebilir, hava koşulllarına uygun lastiğe geçiş yapmaz veya fazla hava basar bilinçsizce durma mesafesini uzatır.. O zamanda bizim manevi sorumluluğumuz olacak mı ? Sözün özü petlas aman sakın almayın denecek plastik top kıvamında bir lastik değildir benim gözümde, kışlık lastiklerimin bu sene son sezonu, seneye destek vereceğim nasipse.. Premium marka lastik önermek bana göre Volvo Mercedes vb araç önermek gibidir. Adam volvoyu da yoldan çıkarır takla atar kaza yapar hatta ölebilir.En azından Volvo önermistim içim rahat diyebilirim. Yoksa gavura prim vermek benim de hiç hoşuma gitmiyor ama adamlar yapıyor. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Yerli aracımizin ilk müşterisi belli oldu allah kaza bela vermesin mehmet bey. ☺ Bakın kimse size Petlas kusursuz lastik üretiyor demiyor, ama şu bir kaç yıldır büyük atılımda, ve bazı modelleri artık herkesin beğendiği o meşhur lastiklerle yarışır oldu. Ben 206'yı satmasaydım Petlas Imperium PT 515 alacaktım ve Michelin Energy Saver'in yarı fiyatına ve neredeyse değerleri tamamen aynı. Buyrun buradan inceleyin: http://www.petlas.com.tr/lastik.php?id=2# Aslında şu an Türkiye'de lastik meselesi çok kritik bir noktaya geldi. Bu noktadan sonraki müşteri tutumları Petlas'a tamam mı devam mı dedirtecek. Bizim gibi sıradan kullanıcılar bu kadarcık farkındaysa Abdulkadir Özcan da her şeyin farkındadır herhalde. Şahsen Petlas'ı şu an yürekten destekliyorum. Gerekirse 100 ile gideceğime 90 ile giderim, virajlarda biraz daha yavaşlarım ama Petlas'ı seçerim. Maksat milli sermayemiz tutulsun. Dışa bağımlılık azalsın. Yerli araç çıksa da ilk müşterisi olmak için Mehmet Beyle kapışırdım herhalde, bizim gibi düşünen de bir sürü insan tanıyorum. 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 (düzenlendi) Türkiye' de lastik piyasasında 250 den fazla marka var, lastik sektörüne giriş için geç kalmış olursunuz... Bu millet bu sayfa boylesine milli sermayeye destek olduktan sonra gerisi teferruat...☺ 1 Ekim 2014 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Premium marka lastik önermek bana göre Volvo Mercedes vb araç önermek gibidir. Adam volvoyu da yoldan çıkarır takla atar kaza yapar hatta ölebilir. En azından Volvo önermistim içim rahat diyebilirim. Yoksa gavura prim vermek benim de hiç hoşuma gitmiyor ama adamlar yapıyor. Yani önemli olan bilinçli sürücü olmaktır, abs ve esp sistemim var lastiklerde Bridgestone basarım giderim dersek yolun sonunu bulamama ihtimalimiz çoğalıyor.. Bu millet bu sayfa boylesine milli sermayeye destek olduktan sonra gerisi teferruat...☺ Param var hadi lastik fabrikası kurup servetimi katlayayım diye yola çıkan da olmaz zaten.. Abdülkadir Özcan firması Ankara' da yıllardır lastik sektörünün içindeyken gidip özelleştirmeden hazır fabrikayı aldı... 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 (düzenlendi) Yani önemli olan bilinçli sürücü olmaktır, abs ve esp sistemim var lastiklerde Bridgestone basarım giderim dersek yolun sonunu bulamama ihtimalimiz çoğalıyor.. Param var hadi lastik fabrikası kurup servetimi katlayayım diye yola çıkan da olmaz zaten.. Abdülkadir Özcan firması Ankara' da yıllardır lastik sektörünün içindeyken gidip özelleştirmeden hazır fabrikayı aldı... Eskiden 2005 ten önce Maxxis vardı ithal ondan beri hatirlariz zaten akö aş yi. 1 Ekim 2014 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Eskiden 2005 ten önce Maxxis vardı ithal ondan beri hatirlariz zaten akö aş yi. Müşteri ne isterse esnaf onu satar, arz talep meselesidir.. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Ticaretle ugrasan bir yatırımcı olsam gireceğim ilk sektör yerli lastik üretimi olur. Ilk olarak ucak lastiği üretimi sonra da sür oto lastiğini piyasaya. ucuz yerli ve uçak lastiği üretmiş bu araç lastiği de süper olur avantajıyla ilk sıralara oturulur kesinlikle. aslında uçağı durduran lastik değildir sadece ilk kuvveti absorbe eder ve yavaşlamaya yardimci olur. Siz niye bu kadar bu markaya düşmansınız. Ben Lassa 1300 tl verip Phenoma aldım ve 2 ay sonra lastiğin tüm dişlerinde çatlaklar oluştu. İlk çıktığında almıştım hatta. Garantiye gitti geldi kaç defa kullanıcı hatası dedi. Lassa çok mu kötü çok mu iyi. Uçak lastiği üretmesini bile küçümsüyorsunuz. Uçağın yere indiğinde lastiğe uyguladığı kuvvet basınç çok mu küçük. ilk kuvveti absorbet etmesi sizin için çok basit olaymı.Kaç tonluk ve kaç km hızdaki bir aleti indirmek için sizce öyle sıradan üretilen lastiklemi yapılıyor. Peki Türk Silahlı kuvvetleri bu lastiği kullanırken petlastan hatır için mi satın alıp milyon dolarlık uçaklara takıp yıllardır yetiştirdiği pilotun kullanımına veriyor. Çok fazla iddialı , karalamalı ve acımasızca yazıyorsunuz. Övdüğünüz mişlenle hiçmi kaza yapan olmadı. Benim kayınbiraderim. Opel vectrasıyla virajda araç savurdu. Aracı toparlayamadı ve duvara vurdu. Premium marka lastik önermek bana göre Volvo Mercedes vb araç önermek gibidir. Adam volvoyu da yoldan çıkarır takla atar kaza yapar hatta ölebilir. En azından Volvo önermistim içim rahat diyebilirim. Yoksa gavura prim vermek benim de hiç hoşuma gitmiyor ama adamlar yapıyor. Ben arkadaşlarıma önerdim ve içim rahat. Hala teşekkür ediyorlar. Kış ve yaz lastiğinde. 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 (düzenlendi) Siz niye bu kadar bu markaya düşmansınız. Ben Lassa 1300 tl verip Phenoma aldım ve 2 ay sonra lastiğin tüm dişlerinde çatlaklar oluştu. İlk çıktığında almıştım hatta. Garantiye gitti geldi kaç defa kullanıcı hatası dedi. Lassa çok mu kötü çok mu iyi. Uçak lastiği üretmesini bile küçümsüyorsunuz. Uçağın yere indiğinde lastiğe uyguladığı kuvvet basınç çok mu küçük. ilk kuvveti absorbet etmesi sizin için çok basit olaymı.Kaç tonluk ve kaç km hızdaki bir aleti indirmek için sizce öyle sıradan üretilen lastiklemi yapılıyor. Peki Türk Silahlı kuvvetleri bu lastiği kullanırken petlastan hatır için mi satın alıp milyon dolarlık uçaklara takıp yıllardır yetiştirdiği pilotun kullanımına veriyor. Çok fazla iddialı , karalamalı ve acımasızca yazıyorsunuz. Övdüğünüz mişlenle hiçmi kaza yapan olmadı. Benim kayınbiraderim. Opel vectrasıyla virajda araç savurdu. Aracı toparlayamadı ve duvara vurdu. Ben arkadaşlarıma önerdim ve içim rahat. Hala teşekkür ediyorlar. Kış ve yaz lastiğinde. Siz niye olayı şahsi algiliyorsunuz ben de bunu anlamadım. Marka düşmanı değilim kullandım beğenmedim almam tavsiye de etmem. siz de memnunsunuz tavsiye ediyorsunuz olay bu kadar basit. Yerli sermayeyi destekledigimi zaten belirttim. Ama bunun lastik sektöründe olmayacağı diğer alanlarda olacağı kesin ☺ çok geçmiş olsun ayrıca. 1 Ekim 2014 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 1- Niye çok geçmiş olsun. 2- Uçak konusunda sorularıma cevap vermemişsiniz. Siz niye olayı şahsi algiliyorsunuz ben de bunu anlamadım. Marka düşmanı değilim kullandım beğenmedim almam tavsiye de etmem. siz de memnunsunuz tavsiye ediyorsunuz olay bu kadar basit. Yerli sermayeyi destekledigimi zaten belirttim. Ama bunun lastik sektöründe olmayacağı diğer alanlarda olacağı kesin [emoji5] çok geçmiş olsun ayrıca. Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 1- Niye çok geçmiş olsun. 2- Uçak konusunda sorularıma cevap vermemişsiniz. 1. Kayinbiraderinizin kazası için söylemiştim. 2. Uçak lastiği üreten teknolojiyi kucumsemedim mesajlarımi dikkatli okuyunuz lütfen. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 1. Kayinbiraderinizin kazası için söylemiştim. 2. Uçak lastiği üreten teknolojiyi kucumsemedim mesajlarımi dikkatli okuyunuz lütfen. Ben dikkatli okuyorum merak etmeyin. Sağolun. Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Ben dikkatli okuyorum merak etmeyin. Sağolun. Siz de sağolun. Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Bakın kimse size Petlas kusursuz lastik üretiyor demiyor, ama şu bir kaç yıldır büyük atılımda, ve bazı modelleri artık herkesin beğendiği o meşhur lastiklerle yarışır oldu. Ben 206'yı satmasaydım Petlas Imperium PT 515 alacaktım ve Michelin Energy Saver'in yarı fiyatına ve neredeyse değerleri tamamen aynı. Buyrun buradan inceleyin: http://www.petlas.com.tr/lastik.php?id=2# Aslında şu an Türkiye'de lastik meselesi çok kritik bir noktaya geldi. Bu noktadan sonraki müşteri tutumları Petlas'a tamam mı devam mı dedirtecek. Bizim gibi sıradan kullanıcılar bu kadarcık farkındaysa Abdulkadir Özcan da her şeyin farkındadır herhalde. Şahsen Petlas'ı şu an yürekten destekliyorum. Gerekirse 100 ile gideceğime 90 ile giderim, virajlarda biraz daha yavaşlarım ama Petlas'ı seçerim. Maksat milli sermayemiz tutulsun. Dışa bağımlılık azalsın. Yerli araç çıksa da ilk müşterisi olmak için Mehmet Beyle kapışırdım herhalde, bizim gibi düşünen de bir sürü insan tanıyorum. Bravo takdir ettim. Yorum bağlantısı
Önder Kuru 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 (düzenlendi) Petlas'ın don lastiği yapmasından korkmam da don lastiği yapanın oto lastiği yapmasına dayanamam... ( Kusura bakmayın Koray bey ama dilime siz doladınız bu nesneyi ) Şaka bir yana 2000000 m2 açık 250000 m2 kapalı alanı, 2500 küsur çalışanı olan bilmem kaç ülkeye EU standartlarında ihracat yapan üstüne üstlük dünyanın en ağır ve teknolojik taşıtına lastik yapmayı becerebilen bir firma için merdiven altı imalathane imajı kazandırmaya çalışmak ve bunu sadece 1 ürünü(zannedersem 2.si olmamıştır) kullanıp da yapmak vicdansizlik gibi geliyor bana. Benim focusla 1'e 1 tanismam 2001 yılında arkadaşımın babasının sıfır alıp 1 ay servisten çıkamayan en sonunda komple motoru değişen aci yeşil ghia'siyla oldu. Eğer ben de sizin düşünseydim ne bu forumda olurdum ne de C-max alır kullanırdım... 1 Ekim 2014 tarihinde Önder Kuru tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Petlas'ın don lastiği yapmasından korkmam da don lastiği yapanın oto lastiği yapmasına dayanamam... ( Kusura bakmayın Koray bey ama dilime siz doladınız bu nesneyi ) Şaka bir yana 2000000 m2 açık 250000 m2 kapalı alanı, 2500 küsur çalışanı olan bilmem kaç ülkeye EU standartlarında ihracat yapan üstüne üstlük dünyanın en ağır ve teknolojik taşıtına lastik yapmayı becerebilen bir firma için merdiven altı imalathane imajı kazandırmaya çalışmak ve bunu sadece 1 ürünü(zannedersem 2.si olmamıştır) kullanıp da yapmak vicdansizlik gibi geliyor bana. Benim focusla 1'e 1 tanismam 2001 yılında arkadaşımın babasının sıfır alıp 1 ay servisten çıkamayan en sonunda komple motoru değişen aci yeşil ghia'siyla oldu. Eğer ben de sizin düşünseydim ne bu forumda olurdum ne de C-max alır kullanırdım...Ne var ki uçak lastiğinde Uçak lastiği yapabilir ama araba lastiği yapmak daha zor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts